Nieuwe lover is nogal klein geschapen...

21-01-2013 19:16 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog niet zo heel erg lang single (heb 5 jaar relatie gehad) en heb begin november een hele leuke, lieve jongen ontmoet. Ik kende hem al via via, maar nu dus al inmiddels paar dates gehad. Toen ik hem ontmoette was ik nog niet heel erg lang single, dus heb het heel rustig aan gedaan. Was er ook totaal nog niet aan toe om meteen helemaal serieus te gaan daten etc. en hij wist dat ook. Dus hebben we paar keer gezellig gegeten en drankjes gedronken, maar elke keer niet met elkaar mee naar huis gegaan. Maar afgelopen vrijdag hadden we dus weer afgesproken en ondanks dat ik heel erg moe was (6 dagen gewerkt en niet top geslapen) had ik toch heel erg veel zin om hem te zien. Gezellige avond gehad en om 4.00 zei hij dat hij mij wel even naar huis zou brengen vanwege het weer (koud etc.) en hebben we een taxi gepakt. Ok 1 kopje thee dan.. Nou ik had m'n glas thee nog niet in m'n hand of hij besprong me zowat. Na een tijdje in bed gaan liggen en daar verder gegaan. We hebben niet geneukt (wilde ik ook niet) maar hij heeft mij voornamelijk verwend :-) Op een gegeven moment deed hij dus z'n onderbroek uit en voelde ik z'n geslachtsdeel om het maar even netjes te zeggen... Ik dacht echt OMG dat is wel heel klein en dun... Maargoed, vrolijk verder gegaan, maar ik merkte dat ik het best wel een beetje een afknapper vond... Ms omdat mijn ex (zeer) goed geschapen was, moest ik even wennen, maar ik weet dat ik jaren geleden ook een keer met iemand in bed had gelegen die ook vrij klein geschapen was en dat ik met het vrijen echt helemaal niks voelde...

Maar het gevolg was dus een beetje dat ik op een gegeven moment niet meer echt opgewonden was en ook eigenlijk doodmoe was (ik was inmiddels 24 uur wakker) en beneden werkte ook niet meer mee (droog, waar ik normaal met mijn ex nooit last van had..). Vervolgens in slaap gevallen en een uurtje later ofzo werd ik wakker van zijn gesnurk. Als of er een soort van drilboor bezig was... Toen kon ik dus helemaal niet meer slapen en eigenlijk wilde ik ook het liefst weer alleen zijn. Dus ik hem wakker maken of hij het heel erg vond om naar huis te gaan. Was wat mij betreft sowieso niet de bedoeling dat hij bleef slapen, omdat dat dat wat mij betreft nog allemaal beetje te vroeg is. Hij vond het verder geen probleem, dus hij ging. Daarna niks meer gehoord. Dus ik hem gisteravond whatsapp gestuurd dat ik het heel gezellig vond etc en hoopte dat hij het niet erg vond dat hij niet kon blijven slapen. Nou hij vond het ook gezellig etc en hoopte dat er niks anders aan de hand was waardoor ik hem heb weggestuurd...



Nu weet ik dus even niet zo goed wat ik moet doen. Het is echt een lieverd en heb het best wel gezellig met hem, maar ik wil absoluut geen relatie op dit moment, ben eigenlijk meer op zoek naar een sex relatie (had met m'n ex het laatste jaar nauwelijks sex wegens omstandigheden en heb daardoor nu echt enorme behoefte, maar geen zin dus in een relatie), maar of dat met hem gaat lukken...? Moet ik het nog een kans geven?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Anyway ik vind het niks toevoegen, groot geschapen mannen, hoeveel onzekere op hun pik getrapte huilies hier nog komen roepen dat ik dat heus anders moet zien, omdat ze het zelf onderhand ook niet meer snappen.



Daarmee bedoel ik jou niet Odd.

Jij snapt alles.

Alleen snapt niemand jou
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:jessy0607 schreef op 21 januari 2013 @ 19:16:

Ik ben nog niet zo heel erg lang single (heb 5 jaar relatie gehad) en heb begin november een hele leuke, lieve jongen ontmoet. Ik kende hem al via via, maar nu dus al inmiddels paar dates gehad. Toen ik hem ontmoette was ik nog niet heel erg lang single, dus heb het heel rustig aan gedaan. Was er ook totaal nog niet aan toe om meteen helemaal serieus te gaan daten etc. en hij wist dat ook. Dus hebben we paar keer gezellig gegeten en drankjes gedronken, maar elke keer niet met elkaar mee naar huis gegaan. Maar afgelopen vrijdag hadden we dus weer afgesproken en ondanks dat ik heel erg moe was (6 dagen gewerkt en niet top geslapen) had ik toch heel erg veel zin om hem te zien. Gezellige avond gehad en om 4.00 zei hij dat hij mij wel even naar huis zou brengen vanwege het weer (koud etc.) en hebben we een taxi gepakt. Ok 1 kopje thee dan.. Nou ik had m'n glas thee nog niet in m'n hand of hij besprong me zowat. Na een tijdje in bed gaan liggen en daar verder gegaan. We hebben niet geneukt (wilde ik ook niet) maar hij heeft mij voornamelijk verwend :-) Op een gegeven moment deed hij dus z'n onderbroek uit en voelde ik z'n geslachtsdeel om het maar even netjes te zeggen... Ik dacht echt OMG dat is wel heel klein en dun... Maargoed, vrolijk verder gegaan, maar ik merkte dat ik het best wel een beetje een afknapper vond... Ms omdat mijn ex (zeer) goed geschapen was, moest ik even wennen, maar ik weet dat ik jaren geleden ook een keer met iemand in bed had gelegen die ook vrij klein geschapen was en dat ik met het vrijen echt helemaal niks voelde...

Maar het gevolg was dus een beetje dat ik op een gegeven moment niet meer echt opgewonden was en ook eigenlijk doodmoe was (ik was inmiddels 24 uur wakker) en beneden werkte ook niet meer mee (droog, waar ik normaal met mijn ex nooit last van had..). Vervolgens in slaap gevallen en een uurtje later ofzo werd ik wakker van zijn gesnurk. Als of er een soort van drilboor bezig was... Toen kon ik dus helemaal niet meer slapen en eigenlijk wilde ik ook het liefst weer alleen zijn. Dus ik hem wakker maken of hij het heel erg vond om naar huis te gaan. Was wat mij betreft sowieso niet de bedoeling dat hij bleef slapen, omdat dat dat wat mij betreft nog allemaal beetje te vroeg is. Hij vond het verder geen probleem, dus hij ging. Daarna niks meer gehoord. Dus ik hem gisteravond whatsapp gestuurd dat ik het heel gezellig vond etc en hoopte dat hij het niet erg vond dat hij niet kon blijven slapen. Nou hij vond het ook gezellig etc en hoopte dat er niks anders aan de hand was waardoor ik hem heb weggestuurd...



Nu weet ik dus even niet zo goed wat ik moet doen. Het is echt een lieverd en heb het best wel gezellig met hem, maar ik wil absoluut geen relatie op dit moment, ben eigenlijk meer op zoek naar een sex relatie (had met m'n ex het laatste jaar nauwelijks sex wegens omstandigheden en heb daardoor nu echt enorme behoefte, maar geen zin dus in een relatie), maar of dat met hem gaat lukken...? Moet ik het nog een kans geven?





En jij bent op zoek naar een SEX relatie?



Maar je wilt niet neuken... Ik snap er niets van..
Alle reacties Link kopieren
Latent lesbisch, whatever.

Ben ik toch latent lesbisch.

Mij een sneerleverworst.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Echt zoooo hypocriet!!!



Je wilde niet serieus daten, maar gaat dan wel een aantal keer met hem uit eten?



Maar aan de andere kant wil je weer een seksrelatie, maar als puntje bij paaltje komt, mag hij jou verwennen en heb je toch geen seks....



Je vond zijn pipet een afknappert, maar heb je hem ook gevraagd wat hij van jouw tieten en je kont vond? Zou hij daar misschien ook zo erg van afknappen dat zijn pikkie tot minuscule proporties verschrompeld...?
Alle reacties Link kopieren
quote:oddjobx schreef op 22 januari 2013 @ 12:03:

En, mevrouw van om de hoek, VC, hoe is ´t met de moeiljke voeten? En u blijft niet meer hangen met die spataderen achter scherpe randjes?

Met de moeilijke voeten gaat het niet slecht Odd, we zijn some serious soul searching aan het doen lately.

Dat van die spataderen dat was ik niet
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Veel mensen praten naar hun eigen situatie toe en dat is het dan, daarbij de werkelijkheid uit het oog verliezend. Een VW Golf met een 1.2 ltr motor rijdt prima, maar een 2.0 ltr motor is uiteraard veel fijner voor wie zich dat kan permitteren. Een vrouw met een kleingeschapen man rechtvaardigd dat terwijl zij eigenlijk wel een ander formaat wenst. Rationalisatie......
.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan als man geen oordeel geven, maar ze zeggen altijd dat de lengte er niet toe doet...blijkbaar dus wel.

Ach misschien heeft je vriend wel andere kwaliteiten magische vingers of tong....dat werkt toch ook ?
Alle reacties Link kopieren
quote:jaap70 schreef op 22 januari 2013 @ 14:06:

Veel mensen praten naar hun eigen situatie toe en dat is het dan, daarbij de werkelijkheid uit het oog verliezend. Een VW Golf met een 1.2 ltr motor rijdt prima, maar een 2.0 ltr motor is uiteraard veel fijner voor wie zich dat kan permitteren. Een vrouw met een kleingeschapen man rechtvaardigd dat terwijl zij eigenlijk wel een ander formaat wenst.

Stel dat die 2.0 ltr motor auto een lelijke stoelbekleding, afschuwelijke wieldoppen en dito geluidsinstallatie heeft? Hoeveel vrouwen denk je dat er dan nog wat geven om een 0,8 achter de komma? Nog afgezien van het feit of het wel merkbaar is.

Nogmaals ik blijf erbij, een grote is voor mij absoluut onprettig en het gaat je geen bal aan waarom. En ik ben niet de enige.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
En een 0,8 achter de komma is fijner omdat? Je dan harder kan? Omdat de motor dan minder geluid maakt? Omdat je het pedaal dan minder ver in hoeft te trappen?

Fijn is allemaal zo relatief. Misschien houd ik wel van herrie, en van trappen. Weet jij veel, Jaap met de grote Jaap.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Van jou zou ik trouwens ook geen stijve meer krijgen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:luckyjane schreef op 22 januari 2013 @ 00:29:

[...]

Tsjonge jonge...! Kan het misschien IETS subtieler...?! Deze reactie verbaast me van iemand die alles van andermans masturbatiegedrag wil weten ihkv geen taboes.
Alle reacties Link kopieren
Het was net een paar weken uit met mijn ex en toen ontmoette ik dus deze man... Ik kende hem al via via, maar hij had ook altijd een vriendin gehad en was ook nog niet zo heel lang vrijgezel. We raakten in gesprek en zaten dus 'soort van' in hetzelfde schuitje en hadden en goede klik. De eerste paar keer alleen maar gezoend, verder niks. Voor ons allebei prima. En ja, na twee maanden elkaar een paar keer gezien te hebben ga je een keer met elkaar mee naar huis. En afgelopen vrijdag gebeurde dat dus. De rest van het verhaal heb ik reeds beschreven. Qua gevoel merkte ik gewoon dat ik er toch nog niet helemaal aan toe was, ondanks dat het voorspel prima was, maar het voelde nog niet goed dat hij bleef slapen etc. En ineenkeer ging ik aan alles twijfelen of ik hem wel leuk genoeg vond etc. Komt gewoon omdat ik weet dat hij mij heel erg leuk vind en heel graag wil en ms dat dat dan toch de spanning er een beetje afhaalt ofzo.

Maar het is echt een super lieve jongen en ik wil hem absoluut niet kwesten, maar ik denk in the end dat hij ms gewoon iets te soft is ofzo.



Daarom denk ik dat een sexrelatie minder gecompliceerd is, dat je allebei geen verwachtingen hebt en af en toe wat leuks gaat doen en dan heerlijke sex hebt. No strings attached. Aangezien ik heel erg lang de sex in mijn relatie heb gemist, mis ik het enorm, maar ik wil gewoon niet meteen weer in een nieuwe relatie springen, that's all!
Alle reacties Link kopieren
Niks mis mee toch? Je moet jezelf alleen afvragen of hij hetzelfde wil. Volgens mij wil hij meer en heeft gevoelens voor je? Dat is denk ik vragen om problemen. Hij wil meer, jij niet.. dan wordt er iemand gekwetst.



Als je t wel wil met hem, duidelijk zijn wat je verwacht enzo!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik mijzelf afvraag, wat is jullie ideale maat penis dan?

Vanaf welke lengte en breedte is het voor jullie leuk?
Alle reacties Link kopieren
quote:patrick80 schreef op 22 januari 2013 @ 17:34:

Wat ik mijzelf afvraag, wat is jullie ideale maat penis dan?

Vanaf welke lengte en breedte is het voor jullie leuk?

Beste Patrick, als wij nou een getal noemen ga je dan meteen met een geodriehoek erlangs?

Wat denk je nou zelf, vanaf wanneer het voor een vrouw leuk wordt in bed? Doe es een wilde gooi?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
ik heb altijd de waterpas bij me, ik hou van recht.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
btw, geen lasergeleide, maar doosniveau.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 22 januari 2013 @ 17:44:

[...]



Beste Patrick, als wij nou een getal noemen ga je dan meteen met een geodriehoek erlangs?

Wat denk je nou zelf, vanaf wanneer het voor een vrouw leuk wordt in bed? Doe es een wilde gooi?Ik heb al gemeten en jij?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht eigenlijk, ik geef het nog 1 kans. Gaan we iig naar zijn huis en als ik dan wegwil, of niet meer wil, dan kan dat gewoon. En ms verdient hij ook gewoon nog 1 kans... Als het dan echt niks is, dan is het gewoon klaar. En ik zal voordat we dan (eventueel) weer sex gaan hebben weer zeggen dat ik geen relatie wil, maar no strings attached. En als hij dat niet kan/ wil, dan is het ook klaar wat mij betreft.



En als we dan (nog) gaan sexen weet ik iig zeker of size does matter... :-)! Zal er NOG beter op letten :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in bed geen tijd om te gaan liggen meten Pat.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt toch ook tijd om hier te typen.

Ik denk dat het per vrouw verschilt, daarom vroeg ik het.

Wat is jou droompenis dan?
Alle reacties Link kopieren
Ja wie weet is ie wel een paar cm gegroeid inmiddels, je weet maar nooit Jessy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven