Nieuwe lover is nogal klein geschapen...

21-01-2013 19:16 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog niet zo heel erg lang single (heb 5 jaar relatie gehad) en heb begin november een hele leuke, lieve jongen ontmoet. Ik kende hem al via via, maar nu dus al inmiddels paar dates gehad. Toen ik hem ontmoette was ik nog niet heel erg lang single, dus heb het heel rustig aan gedaan. Was er ook totaal nog niet aan toe om meteen helemaal serieus te gaan daten etc. en hij wist dat ook. Dus hebben we paar keer gezellig gegeten en drankjes gedronken, maar elke keer niet met elkaar mee naar huis gegaan. Maar afgelopen vrijdag hadden we dus weer afgesproken en ondanks dat ik heel erg moe was (6 dagen gewerkt en niet top geslapen) had ik toch heel erg veel zin om hem te zien. Gezellige avond gehad en om 4.00 zei hij dat hij mij wel even naar huis zou brengen vanwege het weer (koud etc.) en hebben we een taxi gepakt. Ok 1 kopje thee dan.. Nou ik had m'n glas thee nog niet in m'n hand of hij besprong me zowat. Na een tijdje in bed gaan liggen en daar verder gegaan. We hebben niet geneukt (wilde ik ook niet) maar hij heeft mij voornamelijk verwend :-) Op een gegeven moment deed hij dus z'n onderbroek uit en voelde ik z'n geslachtsdeel om het maar even netjes te zeggen... Ik dacht echt OMG dat is wel heel klein en dun... Maargoed, vrolijk verder gegaan, maar ik merkte dat ik het best wel een beetje een afknapper vond... Ms omdat mijn ex (zeer) goed geschapen was, moest ik even wennen, maar ik weet dat ik jaren geleden ook een keer met iemand in bed had gelegen die ook vrij klein geschapen was en dat ik met het vrijen echt helemaal niks voelde...

Maar het gevolg was dus een beetje dat ik op een gegeven moment niet meer echt opgewonden was en ook eigenlijk doodmoe was (ik was inmiddels 24 uur wakker) en beneden werkte ook niet meer mee (droog, waar ik normaal met mijn ex nooit last van had..). Vervolgens in slaap gevallen en een uurtje later ofzo werd ik wakker van zijn gesnurk. Als of er een soort van drilboor bezig was... Toen kon ik dus helemaal niet meer slapen en eigenlijk wilde ik ook het liefst weer alleen zijn. Dus ik hem wakker maken of hij het heel erg vond om naar huis te gaan. Was wat mij betreft sowieso niet de bedoeling dat hij bleef slapen, omdat dat dat wat mij betreft nog allemaal beetje te vroeg is. Hij vond het verder geen probleem, dus hij ging. Daarna niks meer gehoord. Dus ik hem gisteravond whatsapp gestuurd dat ik het heel gezellig vond etc en hoopte dat hij het niet erg vond dat hij niet kon blijven slapen. Nou hij vond het ook gezellig etc en hoopte dat er niks anders aan de hand was waardoor ik hem heb weggestuurd...



Nu weet ik dus even niet zo goed wat ik moet doen. Het is echt een lieverd en heb het best wel gezellig met hem, maar ik wil absoluut geen relatie op dit moment, ben eigenlijk meer op zoek naar een sex relatie (had met m'n ex het laatste jaar nauwelijks sex wegens omstandigheden en heb daardoor nu echt enorme behoefte, maar geen zin dus in een relatie), maar of dat met hem gaat lukken...? Moet ik het nog een kans geven?
Alle reacties Link kopieren
Stel je eens voor dat een man hier een topic opent over zijn laatste seksdate met echt super kleine tieten en dat hij dan denktt: 'Goh daar wordt hij echt niet hard van.....'.



Dat topic gaat dan vermoedelijk hier heel snel dan hoor!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 22 januari 2013 @ 00:41:

Stel je eens voor dat een man hier een topic opent over zijn laatste seksdate ,met echt super kleine tieten en dat hij dan dacht: Goh daar wordt hij écht niet hard van.....



Dat topic gaat vermoedelijk heel snel dan hoor! Puur om redenen van vermaak lijkt het me overigens wel verfrissend.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar ik heb net al mijn te snel getikte fouten uit mijn eerdere post gehaald en dan ga jij quoten! Nou lekker dan. heb ik morgen de viiva-spellings-nazi's weer aan mijn posts hangen.



Ah well, Ik kan ze hebben,





*door vooral niet te reageren*

*grinn*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 22 januari 2013 @ 00:45:

Ja maar ik heb net al mijn te snel getikte fouten uit mijn eerdere post gehaald en dan ga jij quoten! Nou lekker dan. heb ik morgen de viiva-spellings-nazi's weer aan mijn posts hangen.



Ah well, Ik kan ze hebben,





*door vooral niet te reageren*

*grinn*Ik verbeter ze wel even voor je.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 22 januari 2013 @ 00:41:

Stel je ens voor dat een man hier een topic opent over zijn laatste seksdate met echt super kleine tieten en dat hij dan dacht: 'Goh daar wordt hij écht niet hard van.....'.



Dat topic gaat dan vermoedelijk hier eel snel dan hoor!



Tjemig, als je een relatie wilt die puur op seks gebaseerd is, is het toch ook logisch dat uiterlijkheden bepalend daar in zijn.

Hoe lief ook iemand is,

als je valt op kleine tietjes... knap je af op een grote voorgevel

als je graag een flinke penis wilt.... knap je af op een kleintje

Lijkt me nogal logisch



Als je een volledige relatie wilt, is uiterlijkheid maar een onderdeel. Net als het snurken. persoonlijkheden, etc etc....
quote:little_pickle schreef op 22 januari 2013 @ 00:49:

[...]





Tjemig, als je een relatie wilt die puur op seks gebaseerd is, is het toch ook logisch dat uiterlijkheden bepalend daar in zijn.

Hoe lief ook iemand is,

als je valt op kleine tietjes... knap je af op een grote voorgevel

als je graag een flinke penis wilt.... knap je af op een kleintje

Lijkt me nogal logisch



Als je een volledige relatie wilt, is uiterlijkheid maar een onderdeel. Net als het snurken. persoonlijkheden, etc etc....Je nick is heel erg van toepassing hier eigenlijk. Ik kon het niet laten, sorry
Alle reacties Link kopieren
quote:little_pickle schreef op 22 januari 2013 @ 00:49:

[...]





Tjemig, als je een relatie wilt die puur op seks gebaseerd is, is het toch ook logisch dat uiterlijkheden bepalend daar in zijn.

Jemig dat zeg ik toch ook in mijn post voor degene die jij nu quote? Jemig snap dan dat ik die andere post gewoon ter relativering typte.

En jemig het is hier toch gewoon zo?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marla_Singer schreef op 22 januari 2013 @ 00:48:

[...]





Ik verbeter ze wel even voor je.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 22 januari 2013 @ 01:02:

[...]



Jemig dat zeg ik toch ook in mijn post voor degene die jij nu quote? Jemig snap dan dat ik die andere post gewoon ter relativering typte.

En jemig het is hier toch gewoon zo?Jemig, was niet specifiek naar jou bedoeld ;). Excuses dat de post dat insinueerde. Was meer gericht op dezelfde berichten waar jij ook aan refereerde.
quote:Enn schreef op 22 januari 2013 @ 00:41:

Stel je eens voor dat een man hier een topic opent over zijn laatste seksdate met echt super kleine tieten en dat hij dan denktt: 'Goh daar wordt hij echt niet hard van.....'.



Dat topic gaat dan vermoedelijk hier heel snel dan hoor! Je zou gelijke kunnen hebben.



Maar ik denk dat de belangrijke les hier is dat fysieke aantrekking erg belangrijk is. Sterker nog ik las laatst ergens dat 95% van de relaties op fysieke aantrekking is gebaseerd. Of het ook echt zo is is een tweede, dat wel.



Ik denk niet dat je gevoelens die misschien niet zo rechtvaardig of moreel zijn moet ontkennen maar bij het zoeken van een relatie moet je daar juist op af gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb anders nog nooit een vrouw ontmoet met een vagina waar ik het niet mee kon.....
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die alleen kijken naar de grootte van de jongeheer zijn oppervlakkig.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij heeft chemie en sexuele spanning in de laatste plaats met afmetingen te maken. Dus zelfs in een sexrelatie absoluut niet belangrijk. Als je "iets" wil voelen neem je toch lekker een dildo in de gewenste maat?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is ook niet groot geschapen. Zeker ten opzichte van exen, maar jeetje... Wat heb ik het heerlijk in bed! die lange leuters kwamen nog niet in de buurt van de kunsten van mijn vriend. Voor mij is hij perfect. Geen pijn, alleen maar genieten..
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk gaat hier nu iedereen verklaren hoe heerlijk de seks is met hun vriend die ook een kleine piemel heeft. Kan je nagaan hoe de seks geweest zou zijn met een grote (grotere) piemel!!! Het oog wil ook wat en een man die fors geschapen is, is zeker geen nadeel. Bij een klein geschapen man wordt de zaak goedgepraat terwijl (bijna) iedereen bij vrije keuze een groter geschapen man zou wensen.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaap70 schreef op 22 januari 2013 @ 11:13:

Natuurlijk gaat hier nu iedereen verklaren hoe heerlijk de seks is met hun vriend die ook een kleine piemel heeft. Kan je nagaan hoe de seks geweest zou zijn met een grote (grotere) piemel!!! Het oog wil ook wat en een man die fors geschapen is, is zeker geen nadeel. Bij een klein geschapen man wordt de zaak goedgepraat terwijl (bijna) iedereen bij vrije keuze een groter geschapen man zou wensen.

En wie ben jij?

Om te bepalen wat mijn oog en mijn poes willen?

Doe normaal zeg.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
En als je zelf maar 1.58 bent hoef je geen pik van dertig centimeter hoor, waar laat je die? In je twaalfvingerige darm?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Overigens vindt het overgrote deel van de dames piemels sowieso geen esthetische Nobelprijs verdienen, dus in die zal het ons letterlijk sneerleverworst wezen hoe groot het ding is.

There. I've said it.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
En ja, ik heb PMS.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 22 januari 2013 @ 11:35:

En ja, ik heb PMS.Een pik meting stoornis
Alle reacties Link kopieren
quote:campari schreef op 22 januari 2013 @ 11:38:

[...]



Een pik meting stoornis Het piemel meelul syndroom.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nagegaan hoe het is met een grotere piemel.. Voor de relatie met mijn huidige vriend uiteraard. Ik sprak nl over exen. En echt..het IS beter nu. Zou hem nooit van mijn leven willen ruilen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 22 januari 2013 @ 11:39:

[...]



Het piemel meelul syndroom.

Klinkt toch niet verkeerd.

Voor mij kan tie trouwens niet groot genoeg zijn, liever proppen dan zoeken.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:oddjobx schreef op 22 januari 2013 @ 11:45:

Maar ja, al zou ze er zelf overheen stappen, klein stapje maar, trouwens, dan nog kan ze niet bij d´r vriendinnen met ´m aankomen, als ie helemaal niks meedraagt. Ja toch?

Niet dan?

Zo mijnheer Odd en wanneer gaat u uw vrouwbeeld een keer definitief positief bijstellen?



(PMS Oddje sorry)
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven