Onveilig

07-10-2015 10:30 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey iedereen,



Zal het zo kort en krachtig mogelijk houden. ik heb afgelopen weekend een jongen leren kennen (ben zelf ook een jongen) tijdens het stappen en we hebben wat gezoend en ja in een dronken bui gebeuren er dingen en we hebben seks gehad. enige probleem is dit is zonder condoom gebeurt en hij is in mij gekomen.



Hij werkt bij defensie en zegt dat hij elke maand zich laat testen en clean was alhoewel hij niet kan aantonen dat ie clean is. hij wil nog een keer daten want hij vind me leuk maar ik ben doodsbang dat ik straks hiv heb door dat ene domme foutje.



Graag nuttige tips en geen reacties van "ja eigen domme fout" aangezien ik dat mezelf heel goed realiseer.
Alle reacties Link kopieren
volgende keer dus met condoom. paar maanden wachten met laten testen vanwege de incubatietijd en daarna gewoon afspraak maken bij de ggd. Als je als man seks hebt met mannen kun je, je daar gratis laten testen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Laat hem maar met een schriftelijk testresultaat aankomen. Als hij echt elke maand, wat mij vreemd in de oren klinkt, zich laat testen, dan zal hij ook een recentelijke uitslag moeten kunnen regelen waarop staat dat hij 'clean' is.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Eens met lollypopje! Hopelijk is er niets aan de hand .
Alle reacties Link kopieren
Wat verwacht je dan voor reacties? Volgende keer een condoom gebruiken en je laten testen kun je zelf ook bedenken toch?
Wat wil je horen nu?
Alle reacties Link kopieren
Afspraak maken met huisarts of ggd voor een soatest en voorlichting krijgen over hoe verder.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:Mesyn schreef op 07 oktober 2015 @ 10:37:

Wat verwacht je dan voor reacties? Volgende keer een condoom gebruiken en je laten testen kun je zelf ook bedenken toch?Ja tuurlijk wel maar misschien hebben mensen tips die anders zijn of mensen die hetzelfde hebben gehad etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 07 oktober 2015 @ 10:36:

Laat hem maar met een schriftelijk testresultaat aankomen. Als hij echt elke maand, wat mij vreemd in de oren klinkt, zich laat testen, dan zal hij ook een recentelijke uitslag moeten kunnen regelen waarop staat dat hij 'clean' is.hij werkt bij defensie/marechaussee daar moet je je maandelijks laten testen ivm gevaren. dat klopt en weet ik ook. maar hij heeft niks om aan te tonen atm. ik ben zo bang dat ie wel wat heeft
quote:jacco1997 schreef op 07 oktober 2015 @ 10:41:

[...]





hij werkt bij defensie/marechaussee daar moet je je maandelijks laten testen ivm gevaren. dat klopt en weet ik ook. maar hij heeft niks om aan te tonen atm. ik ben zo bang dat ie wel wat heeftKomt hij onbetrouwbaar over dan?
Alle reacties Link kopieren
Dus laat jezelf testen, zie mijn andere post
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 07 oktober 2015 @ 10:44:

Dus laat jezelf testen, zie mijn andere postdat zeker weten heb een afspraak over 6 weken dan kunnen ze aantonen in het bloed of je hiv hebt of niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 07 oktober 2015 @ 10:43:

[...]





Komt hij onbetrouwbaar over dan?opzich valt dat nog mee alleen toch ben ik bang
quote:jacco1997 schreef op 07 oktober 2015 @ 10:46:

[...]





opzich valt dat nog mee alleen toch ben ik bangProbeer wat afleiding te zoeken. Je afspraak heb je al staan, het is afwachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:jacco1997 schreef op 07 oktober 2015 @ 10:46:

[...]





opzich valt dat nog mee alleen toch ben ik bang



dat lijkt me dus een hele goede les om de volgende keer je geilheid het de volgende keer het niet te laten winnen van je verstand.



Maar het is nu gebeurt, je doet er niks meer aan. Er is een kans dat je wat hebt, maar er is ook een grote kans dat je niks hebt. Gewoon afleiding zoeken die twee maanden gaan vanzelf wel om.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 07 oktober 2015 @ 10:54:

[...]





dat lijkt me dus een hele goede les om de volgende keer je geilheid het de volgende keer het niet te laten winnen van je verstand.



Maar het is nu gebeurt, je doet er niks meer aan. Er is een kans dat je wat hebt, maar er is ook een grote kans dat je niks hebt. Gewoon afleiding zoeken die twee maanden gaan vanzelf wel om.Als ik iets heb wat te genezen is kan ik er nog mee leven maar met hiv zou ik echt niet weten wat ik aanmoet en hoe ik zoiets in godsnaam aan me ouders zou moeten vertellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:jacco1997 schreef op 07 oktober 2015 @ 10:56:

[...]



Als ik iets heb wat te genezen is kan ik er nog mee leven maar met hiv zou ik echt niet weten wat ik aanmoet en hoe ik zoiets in godsnaam aan me ouders zou moeten vertellen.Mijn advies: maak je daar pas druk om, als je het ook blijkt te hebben. En een goede arts zal je dan ook met die vragen helpen. Tot nu toe is het echter hypothetisch en hoewel de kans bestaat, is de kans dat je niks hebt groter.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Alcohol is altijd zo'n goed excuus!



Je wilt niet horen eigen schuld...

Maar toch eigen schuld, een beetje zweten nu kan geen kwaad.



Zorg de volgende keer dat je niet zoveel alcohol drinkt dat je verstand niet meer werkt maar houd je hoofd erbij... dit is een beetje achteraf gemiep en gezeik waar niemand iets mee kan. Gewoon afwachten en je laten testen.
Alle reacties Link kopieren
quote:jacco1997 schreef op 07 oktober 2015 @ 10:56:

[...]



Als ik iets heb wat te genezen is kan ik er nog mee leven maar met hiv zou ik echt niet weten wat ik aanmoet en hoe ik zoiets in godsnaam aan me ouders zou moeten vertellen.



De mens lijdt het meest, door het lijden dat hij vreest.

Nog steeds een waarheid als een koe dus.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:jacco1997 schreef op 07 oktober 2015 @ 10:41:

[...]





hij werkt bij defensie/marechaussee daar moet je je maandelijks laten testen ivm gevaren. dat klopt en weet ik ook. maar hij heeft niks om aan te tonen atm. ik ben zo bang dat ie wel wat heeft

Hoe weet je dat dat klopt? Ik heb een ex die voor defensie werkte en hoefde alleen uitgebreid op vanalles en nog wat getest bij aanvang van de opleiding. Daarna niet meer.

Welke gevaren loopt een marechaussee op soa/bloedoverdraagbare aandoeningen?

Rustig afwachten dus en naast HIV ook op hepatitis, syfillis, gonorroe en chlamydia laten testen (maar dat weet de huisarts/ggd natuurlijk exaxt).
Nuttige tip? Niet zoveel zuipen dan kun je ook niet het slappe excuus gebruiken "ik was dronken"....
Alle reacties Link kopieren
quote:Hij werkt bij defensie en zegt dat hij elke maand zich laat testen en clean was alhoewel hij niet kan aantonen dat ie clean is.Misschien is hij de dag ná de test wel besmet door een andere scharrel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:jacco1997 schreef op 07 oktober 2015 @ 10:41:

[...]





hij werkt bij defensie/marechaussee daar moet je je maandelijks laten testen ivm gevaren. dat klopt en weet ik ook. maar hij heeft niks om aan te tonen atm. ik ben zo bang dat ie wel wat heeft



Dat is echt onzin. Ik werk ook bij de Kmar, je hoeft je niet eens te controleren voor soa's.

Je kan er voor kiezen, zo vaak als je wilt, al zouden de artsen zich ook vast wat gaan afvragen als je er iedere maand voor komt..

Dat terzijde.

Alleen wanneer je er bij komt, word je bloed, hart enzovoort Op van alles getest.



Grootste kul van die gozer.
Alle reacties Link kopieren
To; Hoe kan jij weten of hij zich iedere maand moet testen? Zit je er zelf bij? ( wat ik zo lees, denk het niet)



Hij lult, en jij trapt erin.

Beter laat jij jezelf testen.
Je scharrel heeft dan wel een enorm kutkarakter, als hij liegt over zoiets belangrijks als een soa-test.



Zorg jij inderdaad in elk geval voor jezelf en laat je testen. Meer kun je op dit moment helaas niet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven