Orgie

14-01-2014 16:51 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg een tijdje geleden via een vriendin te horen dat zij graag eens een orgie wilde doen,een paar dagen terug liet zij weten dit met mij/ons te willen.

Ik was daar nogal verbaast over en gecharmeerd,weet nog niet of ik hier wat mee ga doen met deze informatie.



Wie kan mij er wat over vertellen,hoe vond je het je het?
Brrrrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaaaaa! Heeeeeeel 'nieuwe buren' dit.



Ik heb er geen ervaring mee maar vind het wel boeiend.



Ken je de mensen in kwestie een beetje? En dan heb ik het over de rest die meedoet...?
Vanaf hoeveel mensen is het eigenlijk een orgie?
Alle reacties Link kopieren
Uhm. Tien ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ja,voor zover ik t begrijp blijft t bij ons vieren,wij 2 en onze mannen.



Heb al eens een onderonsje met een andere vriendin alleen gehad terwijl onze mannen aanwezig waren maar daar voelde ik mij toch niet echt prettig bij,misschien lag dat aan de persoon of dat ik bekeken werd??
Is dat vergelijkbaar met de term "gangbang?" Lijkt me écht tien keer niets, doe mij alleen mijn man maar!
Als je bedoelt



"orgie de orgie zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [ɔr'xi] Verbuigingen: orgie|ën (meerv.) feest waar de gasten zich vermaken met drank en seks Voorbeeld: `Het onschuldige feestje mondde uit in een orgie.` ...",



dan heb ik dat een paar keer meegemaakt, met een stel of 8. Geen vrienden of bekenden, ik was er op uitnodiging, om foto's te maken en mee te doen. Wel even wennen moet ik zeggen! Vooral omdat iedereen het met iedereen deed en er geen sprake leek te zijn van voorkeur of prestatiedrang. Ook een aparte gewaarwording om 8 seksende mensen op 1 bed te zien, en daar vervolgens ook deel van uit te maken.



De sfeer was heel gemoedelijk, er werd volop gelachen, heel relaxed eigenlijk.
quote:xandora schreef op 14 januari 2014 @ 17:37:

Ja,voor zover ik t begrijp blijft t bij ons vieren,wij 2 en onze mannen.

Volgens mij heet dat swingen hoor, bij een orgie heb ik toch heel andere ideeen.
Alle reacties Link kopieren
ik ga hierover ook met haar nog om tafel zitten hoor om te vragen hoe zij dit voor haar ziet.

weet niet of ik t zo fijn vind om mijn vent met haar bezig te zien of haar vent aan mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:xandora schreef op 14 januari 2014 @ 17:46:

ik ga hierover ook met haar nog om tafel zitten hoor om te vragen hoe zij dit voor haar ziet.

weet niet of ik t zo fijn vind om mijn vent met haar bezig te zien of haar vent aan mij.Nou, dan wordt het dus geen orgie
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:xandora schreef op 14 januari 2014 @ 17:46:

ik ga hierover ook met haar nog om tafel zitten hoor om te vragen hoe zij dit voor haar ziet.

weet niet of ik t zo fijn vind om mijn vent met haar bezig te zien of haar vent aan mij.Weet je al wat jouw vent er van vindt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:xandora schreef op 14 januari 2014 @ 17:37:

Ja,voor zover ik t begrijp blijft t bij ons vieren,wij 2 en onze mannen.





Geen trio maar een quattro
Alle reacties Link kopieren
quote:quattro35 schreef op 14 januari 2014 @ 18:22:



[...]







Geen trio maar een quattro Ik denk zomaar dat er een duo overblijft Zij en haar vriendin.. doubledong erbij ?
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Het is geen orgie en ook geen swingen (als jij het niet met haar man wilt doen en jouw man het niet met haar mag doen)
TO: niet aan beginnen als je niet meteen dolenthousiast bent!
Alle reacties Link kopieren
Ik bak toch liever een cake.
Alle reacties Link kopieren
quote:Groll schreef op 14 januari 2014 @ 19:35:

Ik bak toch liever een cake.





Vooral met vrienden doen, daar knapt je relatie vast van op!
Alle reacties Link kopieren
uhm dat heet een kwartet
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in het betaald circuit een paar keer een gangbang bezocht. Aantal dames (de meesten DVP maar ook een paar die met hun man kwamen) en dan werd er in twee kamers volop geneukt. Het was in mijn beleving zeker een orgie.



Prive met mijn ex-vriendin een keer een quatro (?) gehad. Zij, een vriend, een vriendin en ik plus veel alcohol.



Hamvraag is wat iedereen ervan verwacht. Wil je het per stel doen en dan naast elkaar, zal iedereen het met iedereen doen, zijn het mensen waar je denkt dat je dit liever niet mee wilt doen (bv je beste vriendin) of mensen die je nog nooit eerder ontmoet hebt.....



Denk er dan ook aan dat je na de orgie met je vriend verder gaat. Is het voor jou OK dat hij tijdens de orgie met een andere dame (man?) seks heeft? Kan hij ermee omgaan dat jij dit doet?
Dvp? Wat is dat?
dame van plezier
Alle reacties Link kopieren
quote:joyce2202 schreef op 14 januari 2014 @ 18:46:

Het is geen orgie en ook geen swingen (als jij het niet met haar man wilt doen en jouw man het niet met haar mag doen)Jawel, het is al swingen als je met je eigen partner seks hebt in het bijzijn van anderen, meedoen is dus geen vereiste om het swingen te noemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MoodyMissy schreef op 15 januari 2014 @ 14:27:

[...]





Jawel, het is al swingen als je met je eigen partner seks hebt in het bijzijn van anderen, meedoen is dus geen vereiste om het swingen te noemen.Daar zijn de meningen over verdeeld, ik weet dat Maybibi hier heul anders over denkt....
Alle reacties Link kopieren
Lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven