Orgie

14-01-2014 16:51 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg een tijdje geleden via een vriendin te horen dat zij graag eens een orgie wilde doen,een paar dagen terug liet zij weten dit met mij/ons te willen.

Ik was daar nogal verbaast over en gecharmeerd,weet nog niet of ik hier wat mee ga doen met deze informatie.



Wie kan mij er wat over vertellen,hoe vond je het je het?
Brrrrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaaaaa! Heeeeeeel 'nieuwe buren' dit.



Ik heb er geen ervaring mee maar vind het wel boeiend.



Ken je de mensen in kwestie een beetje? En dan heb ik het over de rest die meedoet...?
Vanaf hoeveel mensen is het eigenlijk een orgie?
Alle reacties Link kopieren
Uhm. Tien ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ja,voor zover ik t begrijp blijft t bij ons vieren,wij 2 en onze mannen.



Heb al eens een onderonsje met een andere vriendin alleen gehad terwijl onze mannen aanwezig waren maar daar voelde ik mij toch niet echt prettig bij,misschien lag dat aan de persoon of dat ik bekeken werd??
Is dat vergelijkbaar met de term "gangbang?" Lijkt me écht tien keer niets, doe mij alleen mijn man maar!
Als je bedoelt



"orgie de orgie zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [ɔr'xi] Verbuigingen: orgie|ën (meerv.) feest waar de gasten zich vermaken met drank en seks Voorbeeld: `Het onschuldige feestje mondde uit in een orgie.` ...",



dan heb ik dat een paar keer meegemaakt, met een stel of 8. Geen vrienden of bekenden, ik was er op uitnodiging, om foto's te maken en mee te doen. Wel even wennen moet ik zeggen! Vooral omdat iedereen het met iedereen deed en er geen sprake leek te zijn van voorkeur of prestatiedrang. Ook een aparte gewaarwording om 8 seksende mensen op 1 bed te zien, en daar vervolgens ook deel van uit te maken.



De sfeer was heel gemoedelijk, er werd volop gelachen, heel relaxed eigenlijk.
quote:xandora schreef op 14 januari 2014 @ 17:37:

Ja,voor zover ik t begrijp blijft t bij ons vieren,wij 2 en onze mannen.