Orgie

14-01-2014 16:51 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg een tijdje geleden via een vriendin te horen dat zij graag eens een orgie wilde doen,een paar dagen terug liet zij weten dit met mij/ons te willen.

Ik was daar nogal verbaast over en gecharmeerd,weet nog niet of ik hier wat mee ga doen met deze informatie.



Wie kan mij er wat over vertellen,hoe vond je het je het?
Alle reacties Link kopieren
quote:MoodyMissy schreef op 15 januari 2014 @ 14:27:

[...]





Jawel, het is al swingen als je met je eigen partner seks hebt in het bijzijn van anderen, meedoen is dus geen vereiste om het swingen te noemen.



Kijken kijken niet aankomen heet dat, is ook erg Hollands hoor, soort drooggeilen



Maar als de softies het swingen soort geuzennaam vinden...



Eigenlijk moeten "ze" een rood stipje boven de neus aan laten meten, "pas op ik ben niet benaderbaar"



@joyce2202 jij begrijpt het tenminste....
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 16 januari 2014 @ 12:39:

[...]





Kijken kijken niet aankomen heet dat, is ook erg Hollands hoor, soort drooggeilen



Maar als de softies het swingen soort geuzennaam vinden...



Eigenlijk moeten "ze" een rood stipje boven de neus aan laten meten, "pas op ik ben niet benaderbaar"



Flaaaauuuwwwww



Is het niet gewoon voor iedereen een andere beleving?
Alle reacties Link kopieren
quote:ropa schreef op 16 januari 2014 @ 13:00:

[...]





Flaaaauuuwwwww



Is het niet gewoon voor iedereen een andere beleving?



Ow is enkel over de naam toch?



Ik oordeel niet over hoe mensen ondeugend zijn... dat moeten ze helemaal zelf weten.
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
@ Maybibi: je oordeelt wel! Als ik de behoefte had om naar een PC te gaan, dan zou ik nu niet meer durven. Omdat jij mij dan het liefst met een rood stipje boven mijn neus rond zie lopen...

Toch logisch als er mensen zijn die eerst willen kijken of het überhaupt het iets voor hun is... Ik zou echt niet gelijk met iedereen rondneuken daar!
Alle reacties Link kopieren
Orgies zijn vermoeiend, die vlekken krijg je van z'n langzalzeleven niet meer uit je hoekbank en als je zwanger wordt is het altijd een heel gedoe om te achterhalen van wie je alimentatie moet krijgen.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 16 januari 2014 @ 13:05:

[...]





Ow is enkel over de naam toch?



Ik oordeel niet over hoe mensen ondeugend zijn... dat moeten ze helemaal zelf weten.



Nee niet enkel over de naam, haha over je hele opmerking. Ik zou je al bijna niet meer durven tegen te komen!

Ropa-met-de-rode-stip-op-de-kop
Alle reacties Link kopieren
quote:sim33 schreef op 16 januari 2014 @ 13:13:

@ Maybibi: je oordeelt wel! Als ik de behoefte had om naar een PC te gaan, dan zou ik nu niet meer durven. Omdat jij mij dan het liefst met een rood stipje boven mijn neus rond zie lopen...

Toch logisch als er mensen zijn die eerst willen kijken of het überhaupt het iets voor hun is... Ik zou echt niet gelijk met iedereen rondneuken daar!Het ging over over kijken ook swingen heet.. Niets anders, wat zijn de dames weer super serieus en getriggerd.... Swingen zoals ik dat doe is verschrikkelijk kritisch zijn en bijna met niemand "neuken" juist omdat het, hoe raar dat misschien klinkt, bijzonder moet blijven!
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:Tommy_Gun schreef op 16 januari 2014 @ 13:14:

Orgies zijn vermoeiend, die vlekken krijg je van z'n langzalzeleven niet meer uit je hoekbank en als je zwanger wordt is het altijd een heel gedoe om te achterhalen van wie je alimentatie moet krijgen.
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Nee niet alleen kijken, er werd gezegd dat sex met eigen partner in het bijzijn van anderen ook onder de noemer 'swingen' valt.
Alle reacties Link kopieren
Dat valt het dus niet



Definitie Swingers
Delen doe je samen
Kun je niet beter zoiets gaan doen?

Sokken breien
Alle reacties Link kopieren
En als er eentje ruilt, Maybibi? Hihi
Alle reacties Link kopieren
quote:ropa schreef op 16 januari 2014 @ 13:55:

En als er eentje ruilt, Maybibi? HihiGaat de ander sokken breien
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 16 januari 2014 @ 13:59:

[...]





Gaat de ander sokken breien
Alle reacties Link kopieren
we gaan van de week eens om de tafel zitten,ben benieuwd hoe zij dit ziet.

Zou t stiekem niet erg vinden als t om te beginnen een onderonsje wordt en dan zien we wel hoe of wat in de toekomst met de mannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven