Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Verslagje van ons bezoek gisteren aan de Slavinnenparty bij de Circle O club in Schoten:

Paar minuten na 16 uur (openingtijd) kwamen we aanrijden, parkeerterrein was al vol, geparkeerd langs de kant van de weg zoals vele anderen. Straat ertegenover was denk ik voor de gelegenheid afgezet voor ons bezoekers.Lange rij bij de entree ging niet snel de rij (zeg maar gerust langzaam), maar hele vriendelijke ontvangst.

Ruimte met kluisjes erg krap, maar ach, dat brengt de sfeer er vast in.

Bij binnenkomst zat de sfeer er inderdaad al goed in, 2 grote ronde bedden waar al een aantal slavinnen met een groot aantal mannen bezig was. Waar in andere clubs weinig expliciet te zien is, hier geen reden tot klagen wat dat betreft. Je staat er bovenop met voldoende licht. Heel opwindend allemaal. Vrouwen die daar als slavin zijn, zijn herkenbaar aan een halsband. Dit heeft als grote voordeel dat je, anders dan in andere clubs waar single mannen komen, (zo goed als) met rust gelaten wordt door de single mannen.

Entree is als stel 50 euro, incl drank en eten. Eten is minder uitgebreid dan in andere clubs, maar lekker gegeten, spagetti en appeltaart in mijn geval.

Bezoekers van alle leeftijden, ik zag meer leuke mannen dan in andere clubs waar single mannen komen. Ik heb de leukste (in mijn ogen dan he) nog even uitgeprobeerd en gelijk voor de volgende keer (3e zodag van de maand) afgesproken. Naast de singe mannen en meester-slavinnen koppels zijn er ook veel "gewone" stellen.

Veel slavinnen en meesters die nog een BDSM show ten tonele brengen, ook heel opwindend om te zien.

Boven ook nog een aantal ruimtes, lekker ruim en grote bedden. Beneden in de centrale ruimte nog veel zitplekken om de "speelvloer" heen.

Verder: muziek prima en vriendelijk personeel (dat het wel iets te druk heeft misschien). Men zei dat het rustig was deze keer, maar ik vond dit al erg druk dus ben benieuwd hoe het is als het druk is. Verder leuke gesprekken gehad met veel mensen daar.



Wij gaan dus volgende maand weer, andere clubs lijken nu toch een beetje op een kleuterschool met dit vergeleken
Alle reacties Link kopieren
Ons feestje afgelopen zaterdag was ook top! Mooie locatie, hele leuke mooie geile stellen en een hele ontspannen sfeer. Zo'n feestje willen we iedere keer wel! We genieten nu al 2 dagen heerlijk na.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Zojuist een mailtje gekregen van Steamworks. Ze zijn met bitches & bro's gestopt en hebben nu een ander feest voor gemengde stellen (en single dames): Relax & Dance op 21 mei.



Info van Steamworks: Alleen voor stelletjes (man/ vrouw) & single ladies.

Relax and Dance all inclusive (drank en hapjes) €37,50 per persoon vanaf 12 uur s middags.*

Vanaf 19 uur is het all inclusive tarief €30 per persoon.*

*bier, wijn fris, binnenlandse gedistilleerd

Dresscode:

12:00 tot 19:00 Sauna kleding, wij verstrekken kostenloos een badhandoek

19:00 tot 02:00 Stylish sexy lingerie of swimwear.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Oh... en 'for the record': ik heb geen aandelen!!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Vanaf 19.00 uur lingerie en zwemkleding in een sauna? Ik blijf het een gek concept vinden. Waarom toch niet gewoon lekker bloot en van huppetee.
...
Alle reacties Link kopieren
Sexy gekleed in de sauna......

Oh, wacht, 1 april is toch al geweest ?



Wat is "saunakleding", trouwens ??
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de lingerie/zwemkleding met name voor de dansvloer is. In de sauna ga je natuurlijk zonder kleding lijkt mij. Op SDC schijnt meer info te staan, maar daar zijn wij geen lid van, dus dat kan ik niet nalezen.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
[quote]fitch schreef op 16 mei 2016 @ 22:26:

Zojuist een mailtje gekregen van Steamworks. Ze zijn met bitches & bro's gestopt en hebben nu een ander feest voor gemengde stellen (en single dames): Relax & Dance op 21 mei.



Info van Steamworks: Alleen voor stelletjes (man/ vrouw) & single ladies.

Relax and Dance all inclusive (drank en hapjes) €37,50 per persoon vanaf 12 uur s middags.*

Vanaf 19 uur is het all inclusive tarief €30 per persoon.*

*bier, wijn fris, binnenlandse gedistilleerd

Dresscode:

12:00 tot 19:00 Sauna kleding, wij verstrekken kostenloos een badhandoek

19:00 tot 02:00 Stylish sexy lingerie of swimwear.[/quote



Ach is het veranderd. Tijdje niet meer geweest. Maar als je daar gewoon de hele avond naakt gaat. Is dat ook niet probleem. Tenminste de vorige keren niet. Gisteren een bijzondere fijne en gezellige avond beleefd in de fata (1e x). Redelijk druk. Maar wat gemoedelijker als de fun. En het eten was ook prima.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaah!! Zaterdag weer @Fata! Wij kijken weer uit naar een leuke, spannende avond! Meer mensen fata in de planning?
Alle reacties Link kopieren
Yep, hier ook Fata-plannen met een heerlijke vriend vrijdag over een week (de 27e). Nog nooit geweest omdat ik normaal gesproken niet naar gelegenheden ga waar alleen stellen en single dames komen. Ben heel benieuwd dus, maar op de site ziet alles er stijlvol uit.
Well behaved women rarely make history.
quote:simpelll schreef op 16 mei 2016 @ 13:14:

Verslagje van ons bezoek gisteren aan de Slavinnenparty bij de Circle O club in Schoten:

Paar minuten na 16 uur (openingtijd) kwamen we aanrijden, parkeerterrein was al vol, geparkeerd langs de kant van de weg zoals vele anderen. Straat ertegenover was denk ik voor de gelegenheid afgezet voor ons bezoekers.Lange rij bij de entree ging niet snel de rij (zeg maar gerust langzaam), maar hele vriendelijke ontvangst.

Ruimte met kluisjes erg krap, maar ach, dat brengt de sfeer er vast in.

Bij binnenkomst zat de sfeer er inderdaad al goed in, 2 grote ronde bedden waar al een aantal slavinnen met een groot aantal mannen bezig was. Waar in andere clubs weinig expliciet te zien is, hier geen reden tot klagen wat dat betreft. Je staat er bovenop met voldoende licht. Heel opwindend allemaal. Vrouwen die daar als slavin zijn, zijn herkenbaar aan een halsband. Dit heeft als grote voordeel dat je, anders dan in andere clubs waar single mannen komen, (zo goed als) met rust gelaten wordt door de single mannen.

Entree is als stel 50 euro, incl drank en eten. Eten is minder uitgebreid dan in andere clubs, maar lekker gegeten, spagetti en appeltaart in mijn geval.

Bezoekers van alle leeftijden, ik zag meer leuke mannen dan in andere clubs waar single mannen komen. Ik heb de leukste (in mijn ogen dan he) nog even uitgeprobeerd en gelijk voor de volgende keer (3e zodag van de maand) afgesproken. Naast de singe mannen en meester-slavinnen koppels zijn er ook veel "gewone" stellen.

Veel slavinnen en meesters die nog een BDSM show ten tonele brengen, ook heel opwindend om te zien.

Boven ook nog een aantal ruimtes, lekker ruim en grote bedden. Beneden in de centrale ruimte nog veel zitplekken om de "speelvloer" heen.

Verder: muziek prima en vriendelijk personeel (dat het wel iets te druk heeft misschien). Men zei dat het rustig was deze keer, maar ik vond dit al erg druk dus ben benieuwd hoe het is als het druk is. Verder leuke gesprekken gehad met veel mensen daar.



Wij gaan dus volgende maand weer, andere clubs lijken nu toch een beetje op een kleuterschool met dit vergeleken



Kwestie van in herhaling te vallen: dat is dus het beeld dat we krijgen bij "doeners" (ook al zijn we er hier al fijntjes op gewezen dat we dat niet zo mogen zien :-D ). Niet ons ding dus, net zoals je ons ook nooit in clubs als Amai of Goesting zal zien. Net iets te platvloers, te geforceerd en te "iedereen kruipt op iedereen" naar onze smaak.



Anyhow, vrijdag of zaterdag nog eens naar Fun. Die all-in avond op vrijdag nog nooit gedaan, dus misschien dan maar eens gaan zien of het een goeie toevoeging is geweest, of dat ze het beter bij het oude hadden gelaten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 18 mei 2016 @ 20:46:

Yep, hier ook Fata-plannen met een heerlijke vriend vrijdag over een week (de 27e). Nog nooit geweest omdat ik normaal gesproken niet naar gelegenheden ga waar alleen stellen en single dames komen. Ben heel benieuwd dus, maar op de site ziet alles er stijlvol uit.Fata morgana oogt wat strakker. En minder kruip sluip door gangentjes/ruimtes dan de fun. Ik voelde me daar wat beter op mijn gemakt dan in de fun. En die doet vind ik dan weer wat weer moulien rouge aan
Alle reacties Link kopieren
quote:Sinjoren schreef op 19 mei 2016 @ 12:55:

[...]





Kwestie van in herhaling te vallen: dat is dus het beeld dat we krijgen bij "doeners"

Net iets te platvloers, te geforceerd en te "iedereen kruipt op iedereen" naar onze smaak.

.Nu heb ik het verslagje dat je quote 3 keer doorgelezen maar waar lees jij dat iedereen op iedereen kruipt?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Together-as-one schreef op 18 mei 2016 @ 19:43:

Jaaaaaah!! Zaterdag weer @Fata! Wij kijken weer uit naar een leuke, spannende avond! Meer mensen fata in de planning?





Ahhhh leuk heel veel plezier!!!

Ben benieuwd of het weer net zo leuk is als vorige keren maar vast wel!!!!

Nu ben je vast niet zo onzeker meer.

Geniet er maar lekker van samen of met meerderen haha...





Ik vond de fata ook echt een mooie club, maar ja ik heb geen vergelijking..

Had het eerlijk gezegd nogal een beetje ranzig verwacht wat smoezelig..

Maar was juist super schoon en netjes!

Ook de bar werd steeds keurig netjes schoongemaakt kunnen andere horeca gelegenheden nog een voorbeeld aan nemen!
quote:Rooss4.0 schreef op 19 mei 2016 @ 13:55:

Nu heb ik het verslagje dat je quote 3 keer doorgelezen maar waar lees jij dat iedereen op iedereen kruipt?Zoek ff de Goesting, de Amai of de concept-pagina's van sexslavinnen in Circle of welke andere gangbang in welke club dan ook eens op
Alle reacties Link kopieren
quote:Sinjoren schreef op 19 mei 2016 @ 16:02:

[...]





Zoek ff de Goesting, de Amai of de concept-pagina's van sexslavinnen in Circle of welke andere gangbang in welke club dan ook eens op Heb ik geen behoefte aan. Je quote een stukje en reageert vrij negatief op iets dat ik niet in het gequote stukje terugvindt.
...
quote:Rooss4.0 schreef op 19 mei 2016 @ 16:23:

Heb ik geen behoefte aan.



Fijn zo.



quote:Je quote een stukje en reageert vrij negatief op iets dat ik niet in het gequote stukje terugvindt.



Als je de betrokken clubs/concepten kent, dan is de connectie niet zo ver gezocht .

Maar veel doet dat er ook niet toe. Andere mensen, andere visies weet je wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 19 mei 2016 @ 13:55:

[...]



Nu heb ik het verslagje dat je quote 3 keer doorgelezen maar waar lees jij dat iedereen op iedereen kruipt?



Ik dacht al dat het aan mij lag, heb het verslagje ook een aantal keren gelezen.



Sinjoren, je blijft maar terugkomen op jouw negatieve kijk op 'doeners'.



Hoe noem jij dan mensen die echt wel kritisch zijn in hun ruilpartner-keuze, maar wel genieten van een hoop actie op de matrasjes. Swingers die oprecht genieten van een leuke swap, maar het ook accepteren om een 'Nee' te horen te krijgen. Stellen/singles die leuke, enthousiaste en geile gelijkgestemden zoeken en niet zitten te wachten op stellen die alles opschrijven wat los en vast zit.



Voor mij zijn dát doeners.. Maar blijkbaar past voor jou een andere naam beter, ik ben benieuwd.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Een negatieve kijk op doeners? Aha.

Zonder doeners geen kijkers toch? Wat is een pc zonder doeners?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sinjoren schreef op 19 mei 2016 @ 12:55:

Net iets te platvloers, te geforceerd en te "iedereen kruipt op iedereen" naar onze smaak.Ik vind je heel erg oordelend, en dat is iets wat ik een swinger niet vind staan.
Alle reacties Link kopieren
Op pagina 51 van dit topic vind je zijn bescheiden mening over 'doeners'.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Dank je.

Ik heb inderdaad een ander idee over doeners maar soit. What's in a name.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sinjoren schreef op 19 mei 2016 @ 18:10:

[...]





Fijn zo.





[...]





Als je de betrokken clubs/concepten kent, dan is de connectie niet zo ver gezocht .

Maar veel doet dat er ook niet toe. Andere mensen, andere visies weet je wel.



Leuk dat mijn verslagje een discussie op gang heeft gebracht, ik heb het net met een glimlach zitten lezen.



Andere mensen, andere visies: zeker en dat mag ook. Ik moet bijvoorbeeld echt niet denken aan iets als een thuisdate. Een club als circle O ervaar ik als veel vrijblijvender. Helemaal geen verwachtingen naar mij toe, heerlijk!

Verder vind ik vergeleken met een club als de Fun, het publiek in de Circle O ook meer "zichzelf", een bejaarde man stond in zijn blootje op een verhoging lekker te dansen, dat was heel mooi om te zien.

Ook heb ik in Circle O echt veel meer gesprekken gehad met mensen dan in Fun of Fata, wat ik in die clubs echt mis. Mensen zijn toegankelijker.

In Circe O vraagt personeel na afloop hoe je het vond, is dus geïnteresseerd in de gasten, gastheerschap dat bij de Fun zeker ver te zoeken is.

Platvloers, ja misschien, maar dat is toch een relatief begrip. In de betekenis van : " niet hoogstaand" ja, waarschijnlijk wel. Maar ik wil het negatieve labeltje platvloers niet plakken op "een samenzijn van mensen die (in mijn ogen) respectvol elkaars behoeften bevredigen."



Maar ieder zijn eigen ding dus en daar wens ik iedereen ook heel veel plezier bij!

(En zaterdag maar naar de Fata, wat de slavinnenparty is maar 1x per maand zucht...)
quote:bumbly schreef op 19 mei 2016 @ 18:42:

Ik dacht al dat het aan mij lag, heb het verslagje ook een aantal keren gelezen.



Sinjoren, je blijft maar terugkomen op jouw negatieve kijk op 'doeners'.



Tuurlijk. Dat mag toch?



quote:

Hoe noem jij dan mensen die echt wel kritisch zijn in hun ruilpartner-keuze, maar wel genieten van een hoop actie op de matrasjes. Swingers die oprecht genieten van een leuke swap, maar het ook accepteren om een 'Nee' te horen te krijgen. Stellen/singles die leuke, enthousiaste en geile gelijkgestemden zoeken en niet zitten te wachten op stellen die alles opschrijven wat los en vast zit.



Voor mij zijn dát doeners.. Maar blijkbaar past voor jou een andere naam beter, ik ben benieuwd.



Je geeft de naam zelf al aan: dat zijn swingers



Je hebt intussen zelf al onze eerdere posts over hoe wij "doeners" zien, terug gevonden. Als je ietwat bekend bent met het concept achter de clubs waar we naar verwezen (Amai of Goesting) of met het concept achter de Sexslavinnen, dan weet je heus wel dat dat perfect binnen die lijnen past. En na 8 jaar in het wereldje is het onze ervaring dat zelfverklaarde "doeners" in 90% van de gevallen aan die lijnen voldoen.



Nuja goed, hoe noem jij dan de niet-kritische, "swingers zeggen geen nee" en "swingers neuken alles wat los en vast zit"-denkers?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sinjoren schreef op 20 mei 2016 @ 09:02:



Nuja goed, hoe noem jij dan de niet-kritische, "swingers zeggen geen nee" en "swingers neuken alles wat los en vast zit"-denkers? Het gaat er niet om hoe wij mensen die anders in het swingen staan noemen. Het punt dat ik probeer te maken is dat jij heel negatief schrijft over mensen die anders in het swingen staan dan jij doet. Jouw manier van swingen is niet de enige juiste, iedereen vult dat op zijn eigen manier in en respect daarvoor zou je goed staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven