Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Die heeft dit jaar toch een hele andere opzet gekregen de Kamasutra? Niet echt een beurs meer, maar meer een festival.



Wij gaan dat weekend met vrienden naar BITCH , anders hadden we wel even gaan kijken of de nieuwe opzet van minder oubollig is dan de oude opzet.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:AR-146 schreef op 13 september 2016 @ 15:17:

[...]

Er waren in verhouding meer mannen dan vrouwen maar ik heb dat niet als storend ervaren. Je kon gewoon rustig van de bar weglopen zonder gevolgd te worden.





Mijn vrouw vindt het juist wel spannend om gevolgd te worden

Maar ze kan ook wel op een andere manier aangeven dat ze beschikbaar is.



quote:Ik zou er best nog een keer naar toe willen, maar ben na al jullie verhalen ook wel nieuwsgierig naar de fun, dus die staat eerst bovenaan mijn lijstje.



Je moet er geweest zijn om er over mee te kunnen praten...



Dank voor je reactie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Amsterdam-stel schreef op 15 september 2016 @ 10:25:

Iemand hier ervaring met de eyes wide shut party ? In fun4twoOp welke datum is dat ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amsterdam-stel schreef op 15 september 2016 @ 10:25:

Iemand hier ervaring met de eyes wide shut party ? In fun4twoOp welke datum is dat ?
quote:Prins_Joe schreef op 16 september 2016 @ 18:11:

Die heeft dit jaar toch een hele andere opzet gekregen de Kamasutra? Niet echt een beurs meer, maar meer een festival.



Wij gaan dat weekend met vrienden naar BITCH , anders hadden we wel even gaan kijken of de nieuwe opzet van minder oubollig is dan de oude opzet.





BITCH is een geweldig feest, die mag je niet missen.



Wij vanavond naar LEFboatparty, heerlijk dansen en sjansen en wie weet meer.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond na een lange afwezigheid eindelijk weer na de fata ,..zin in
Alle reacties Link kopieren
quote:Prins_Joe schreef op 16 september 2016 @ 18:11:

Die heeft dit jaar toch een hele andere opzet gekregen de Kamasutra? Niet echt een beurs meer, maar meer een festival.



Wij gaan dat weekend met vrienden naar BITCH , anders hadden we wel even gaan kijken of de nieuwe opzet van minder oubollig is dan de oude opzet.



Ik ben benieuwd wat je van Bitch vind,ik ben vorig jaar het laatst nog geweest,nu ga ik even niet op dit moment,omdat een paar vrienden van me dan kind weekend hebben,ik ga dan niet alleen,maar ik ga in okt wel naar toxic en kinky on the beach in dec !!

Heel veel plezier Prins Joe.



En toch weer een vraagje voor jullie.

Ik wil eens sdc proberen,is dat een goed idee om als vrouw alleen erop te gaan.

Of kennen jullie betere site s waar je als vrouw alleen erop kan gaan.

Thkss en een fijn spannend weekend voor jullie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Prins_Joe schreef op 16 september 2016 @ 18:11:

Die heeft dit jaar toch een hele andere opzet gekregen de Kamasutra? Niet echt een beurs meer, maar meer een festival.



Wij gaan dat weekend met vrienden naar BITCH , anders hadden we wel even gaan kijken of de nieuwe opzet van minder oubollig is dan de oude opzet.



Ik ben benieuwd wat je van Bitch vind,ik ben vorig jaar het laatst nog geweest,nu ga ik even niet op dit moment,omdat een paar vrienden van me dan kind weekend hebben,ik ga dan niet alleen,maar ik ga in okt wel naar toxic en kinky on the beach in dec !!

Heel veel plezier Prins Joe.



En toch weer een vraagje voor jullie.

Ik wil eens sdc proberen,is dat een goed idee om als vrouw alleen erop te gaan.

Of kennen jullie betere site s waar je als vrouw alleen erop kan gaan.

Thkss en een fijn spannend weekend voor jullie.
Alle reacties Link kopieren
O sorry,per ongeluk dubbel geklikt,
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan ook voor de eerste x na bitch 1 okt .ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Straks naar een privefeestje met enkele stellen. Gaat weer lekker worden.



We zijn meer en meer thuisfeestjes aan het doen. Is toch wel intiemer.
Alle reacties Link kopieren
Laat even weten hoe die LEF boatparty was als je wilt RozaRomee :-) ! Wij waren deze week nog in de winkel en het leek ons een leuk feest! Maar vanavond helaas andere verplichtingen. De opstapplaats is hier 5 minuten vandaan, en we hadden graag gegaan!



BITCH lijkt ons wel echt leuk. Leuke latex kleding gekocht in Den Bosch, hotelletje geboekt dus dat wordt gezellig! Eerst nog een leuke date met hetzelfde stel in het vooruitzicht komend weekend!



En Wendy, er staan meer vrouwen alleen op SDC hoor. Hou alleen rekening met een stortvloed aan mailtjes en reacties, dus het zal vooral in het begin wel even druk zijn :-) . We hebben theotherbook.com ook geprobeerd, maar die site was zo mogelijk nog onoverzichtelijker dan SDC !
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Prins Joe,



Daar zal ik ook rekening mee houden hoor,ik ga niet met de eerste de beste man afspreken,ik denk dat de stellen op dit forum ook selectief zijn.

En dat ben ik dus ook.

En heel veel plezier bij bitch,ik ben benieuwd hoe je dat vind.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Wendy,



Ik heb het niet eens zozeer over het afspreken. Als vrouw alleen ga je echt bakken met berichtjes krijgen, variërend van leuke en persoonlijke berichten van leuke stellen, tot platte, nietzeggende berichtjes van één zin als 'zulle we neuke vanaaf? Die krijgen we als stel al, en naar wat ik begreep is dat als vrouw alleen nog vele malen erger.



Dus ik bedoelde dat je je door een hele berg reacties en profielen moet worstelen om de serieuze reacties er tussenuit te halen.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Prins joe.



Dat geloof ik graag,ik heb er wel eens op gekeken op sdc,dus ben ik wel een beetje benieuwd,Ik hou wel van spanning en van mensen die open mindend zijn.

En mischien iemand eens mee nemen naar een kinky feestje,als vrienden van me een kind weekend hebben,maar ik ben best selectief,dat ben ik in mn gewone dagelijkse leven ook.

Je moet idd een goed gevoel bij hebben,dat hebben swingers onderling ook.

Maar ik zal daar over na denken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog wel benieuwd wat de meeste dames voor kleding dragen... lingerie natuurlijk, maar zie je er vooral een bh + slip of zijn de babydolls/negligés ook wel gebruikelijk? Of alleen string? Ik zou me niet gemakkelijk voelen in alleen ondergoed (ik heb geen heel platte buik), mijn voorkeur zou uitgaan naar een sexy negligé, is dat wel gebruikelijk? Latex en leer is echt totaal niet mijn ding, past ook gewoon echt niet bij me... ik ben benieuwd wat jullie dragen en wat een beetje gebruikelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Een lidmaatschap van SDC kan best handig zijn. Hier ook een single dame die er een profiel heeft. Ik heb er vooral veel informatie vandaan gehaald. Informatie over swingen via de blogs, en waar/welk feest/wie gaan er ook naartoe van de party-agenda. Aangezien ik geen 'van profiel'-dater ben, zeg ik mijn lidmaatschap waarschijnlijk binnenkort op. Inmiddels ken ik een hoop leuke mensen en weet ik de feesten/clubs die bij me passen prima zelf te vinden.

Wat anderen hierboven zeggen, klopt helemaal. Je mag bakken aan mailtjes tegemoet zien, dus een beetje stevig in je pumps staan, weten wat je wel/niet wilt en je grenzen kunnen aangeven is wel handig. Voor degenen die zich na een nadrukkelijke afwijzing nog niet blijken te kunnen gedragen, heb je nog altijd de blokkeerknop. Wanneer iemand je wel leuk toe lijkt, geven profieltekst en validaties vaak al een goede indruk. Iemand die er al jaren zit, maar nog geen enkele validatie heeft, doet bij mij in ieder geval alarmbellen rinkelen.

Mocht je een abonnement nemen, doe dat dan eerst in ieder geval niet langer dan drie maanden. In december biedt men ieder jaar een lifetime-abbo aan voor volgens mij de prijs van minder dan twee jaarabbo's.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
quote:belleh81 schreef op 17 september 2016 @ 22:20:

Ik ben nog wel benieuwd wat de meeste dames voor kleding dragen... lingerie natuurlijk, maar zie je er vooral een bh + slip of zijn de babydolls/negligés ook wel gebruikelijk? Of alleen string? Ik zou me niet gemakkelijk voelen in alleen ondergoed (ik heb geen heel platte buik), mijn voorkeur zou uitgaan naar een sexy negligé, is dat wel gebruikelijk? Latex en leer is echt totaal niet mijn ding, past ook gewoon echt niet bij me... ik ben benieuwd wat jullie dragen en wat een beetje gebruikelijk is.Een sexy negligé of babydoll kan prima. ik draag zelf meestal een clubjurkje (Cottelli Collection is mijn favoriet) of een catsuit. Draag vooral waar je jezelf prettig in voelt, want dat straal je ook uit. Hetzelfde geldt voor hakken. Liever iets lager waar je zelfverzekerd op rond paradeert, dan hoger dan je lief is zodat je eruit ziet als een dronken giraffe.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Zijdus.



Dank je wel voor de informatie.

Daar kan ik wat mee,zelf zit ik ook op een andere site,waar veel dance liefhebbers op zitten,ook veel mensen die naar kinky feestjes gaan enz. Die agenda s hou ik ook bij.

Als je naar een kinky feestje ben geweest,krijg je vaak flyers mee van andere kinky en dance feesten.

Vaak zit er een kaartje bij van sdc,en daar zit een code nummer bij,dan kan je dan voor 3 weken lid worden,als je je inschrijf en de code num invul.



Natuurlijk moet je je mannetje staan,dat is in het dagelijkse leven ook,en idd vervelende mannen kan je idd ook blokken,bij bitch had ik ook eens een vervelende man achter me aan gehad,ik maak daar korte metten mee.

Maar die blokkeer knop is idiaal op de pc.



Wat houd een validatie in en waar aan kan je dat zien op de profiel als iemand die heeft.

Maar heb je wel leuke contacten aan over gehouden,ik ken wek een aantal mensen die erop zitten.



Dank je wel voor alle informatie.
Alle reacties Link kopieren
Die validaties zijn wel een ding ja.



Sommigen hebben er een hele berg, sommigen geen een. Van ons hoeven ze niet. Wij willen geen validaties en voegen qua vrienden alleen party organisatoren toe.



Is maar net wat je zoekt. Als je SDC probeert, is vooral de chatbox grappig, en handig om te zien wat voor vlees je in de kuip hebt :-) .
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Chatten niet mn ding,ik heb niets met chatten,appen doe ik ook weinig.

Alleen als dat nodig is.



Ik ken idd ook mensen op sdc,dan zou ik hun eerder toevoegen,en idd ook voor feestjes.
quote:Prins_Joe schreef op 17 september 2016 @ 18:39:

Laat even weten hoe die LEF boatparty was als je wilt RozaRomee :-) ! Wij waren deze week nog in de winkel en het leek ons een leuk feest! Maar vanavond helaas andere verplichtingen. De opstapplaats is hier 5 minuten vandaan, en we hadden graag gegaan!



BITCH lijkt ons wel echt leuk. Leuke latex kleding gekocht in Den Bosch, hotelletje geboekt dus dat wordt gezellig! Eerst nog een leuke date met hetzelfde stel in het vooruitzicht komend weekend!



En Wendy, er staan meer vrouwen alleen op SDC hoor. Hou alleen rekening met een stortvloed aan mailtjes en reacties, dus het zal vooral in het begin wel even druk zijn :-) . We hebben theotherbook.com ook geprobeerd, maar die site was zo mogelijk nog onoverzichtelijker dan SDC !





LEF was aan!!



Zo ontzettend leuk feest, geweldig gedraaid en heerlijke mensen.

Helaas is het volgende feestje 31 december en dat is voor ons geen optie, maar anders waren wij zeker weer gegaan.
Volgende week gaan we onder ons tweetjes een weekje relaxen in Frankrijk. Weet er iemand misschien een leuke club in de buurt van Avignon of St. Etienne?

En eventueel een leuke shop met leuke club-kledij zoals Coco Lamar of iets dergelijks?
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met engelse clubs?? Mogelijk dat we eind dit jaar de UK aandoen.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:wendy7373 schreef op 18 september 2016 @ 12:40:

Wat houd een validatie in en waar aan kan je dat zien op de profiel als iemand die heeft.

Maar heb je wel leuke contacten aan over gehouden,ik ken wek een aantal mensen die erop zitten.



Dank je wel voor alle informatie.



Een validatie houdt in dat leden elkaar, als het goed is, in real life ontmoet hebben. Je schrijft dan eigenlijk een soort kleine recensie over iemand of over een stel. Meerdere validaties kunnen best een goed beeld van iemand geven. Voor mij is het hebben van validaties ook een indicatie of iemand echt is of dat ik te maken heb met een fakeprofiel of een drooggeiler/plaatjesverzamelaar.

Ik heb direct in het begin een heel leuk contact via de site opgedaan, maar ik ontmoet nieuwe contacten altijd eerst in een club voor ik overweeg privé te daten. Voor mij zijn validaties dus wat minder belangrijk. Date je wel vanaf profiel, dan is het een handige indicatie, hoewel je natuurlijk ook prima mannen hebt die de kans nog niet hebben gehad validaties op te bouwen.



O ja, bijna vergeten waar je validaties kunt zien: onder de profielfoto zie je naast het cameraatje met een getal (aantal foto's) een vinkje met daarnaast een getal. Dat zijn de validaties. Geen vinkje is dus nog geen validaties.
Well behaved women rarely make history.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven