seks onder de douche

20-12-2014 22:39 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn vriend (we kennen elkaar nu 4 jaar) zijn opzoek naar een eigen huisje, maar wonen nu nog bij ons ouders. omdat we het af en toe niet kunnen laten hebben we 2 dagen geleden seks gehad onder de douche. alleen liep het een beetje uit de hand waardoor ik voorovergebukt de wastafel beet hield die buiten de douche staat. omdat ik zin kreeg in anale seks, is mijn vriend klaargekomen in mijn kont. het was voor ons beide een voldaan gevoel. Nu kreeg ik gisteren opeens jeuk in mijn vagina, terwijl hij niet terug gegaan is naar mij vagina. wat zou dit kunnen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Zwanger van een achtling.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Douchegel allergie
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat een ter zake doende details.



het komt doordat je de wasbak vast hebt gehouden.
Zin in vaginale seks
Het is nog altijd mijn vriend en ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ik en mijn vriend (we kennen elkaar nu 4 jaar) zijn opzoek naar een eigen huisje, maar wonen nu nog bij ons ouders.Het is je broer??
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hij is gay, dat zal het wel zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 20 december 2014 @ 22:43:

Wat een ter zake doende details.



.Ik mis nog de kleur van de handdoeken, het merk doucheschuim en waarmee de tegels etc. worden schoongemaakt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 december 2014 @ 22:48:

[...]





Ik mis nog de kleur van de handdoeken, het merk doucheschuim en waarmee de tegels etc. worden schoongemaakt.Kleur handdoeken is idd belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Iek vind goor! :0(
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet
Wat een fijne reacties allemaal weer, daar heeft TO ook echt wat aan!



Aan TO: Het is moeilijk te zeggen wat het zou kunnen zijn. Ik weet dat het genant voelt om met zoiets naar je huisarts te gaan maar ik zou het toch even doen. Vaak gaat het om een onschuldige infectie of bacterie waar je na een klein kuurtje zo weer vanaf bent.
Alle reacties Link kopieren
Dat is normaal hoor, die jeuk.

Dat komt door de turquoise handdoeken.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Waarom denk je dat jeuk te maken heeft met je relatie, de douche, de wastafel of anale sex???



Als het brandt, jeukt en/of pijnlijk is, dan heb je misschien een candida infectie. En dat kun je ook krijgen zonder vriend, sex, wastafel of douche. Als het maandag nog jeukt, even langs de huisarts.



(Bespaar jezelf de canesten, daar wordt het alleen maar erger van).
Alle reacties Link kopieren
Wat een verhaal terwijl je maar een korte vraag hebt.

Waar de jeuk vandaan komt kunnen wij je niet zeggen, dus naar de dokter, die kan dat nl wel.
Alle reacties Link kopieren
Wat bij mij goed helpt tegen candida is appelcider azijn capsules slikken (bij de kruidvat).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Het kan vanalles zijn. Misschien had hij zeep aan zijn penis terwijl hij je vaginaal nam. Dat droogt uit en veroorzaakt jeuk. Het kan een schimmel zijn, een soa etc etc.

Je verhaal doet er absoluut niet toe en ik kan het daarom ook bijna niet serieus nemen. (No pun intended)
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
quote:O.L.L.A schreef op 20 december 2014 @ 22:57:

Dat is normaal hoor, die jeuk.

Dat komt door de turquoise handdoeken.Daar zou iedereen jeuk van krijgen toch? Turquoise... De schande!
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
quote:Schimmelteentje schreef op 20 december 2014 @ 22:57:

Wat een fijne reacties allemaal weer, daar heeft TO ook echt wat aan!

Er mogen hier op het forum geen diagnoses gesteld worden.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat je de wasbak van de muur had getrokken...
quote:muni schreef op 20 december 2014 @ 23:36:

Ik dacht dat je de wasbak er af had getrokken...Ik ook. En verwachtte de vraag hoe ze dat nou op moest lossen voor haar ouders thuis zouden komen
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 20 december 2014 @ 23:37:

[...]



Ik ook. En verwachtte de vraag hoe ze dat nou op moest lossen voor haar ouders thuis zouden komen Exact!!
Dat zegt wat over ons
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 20 december 2014 @ 23:39:

Dat zegt wat over ons Nog nooit de wasbak van de muur getrokken Wel eens door het bed gezakt..
quote:muni schreef op 20 december 2014 @ 23:36:

Ik dacht dat je de wasbak van de muur had getrokken...Ik ook haha. Beetje een anticlimax dit. Nou ja, wel een climax maar een minder leuke.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven