Squirten

24-01-2012 08:41 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren heb ik het voor het eerst beleefd. Ik heb gesquirt. We waren daar nooit mee bezig of zo. We hebben het er een tijdje geleden wel eens over gehad toen we met een stel aan het vrijen waren en zij squirtend klaarkwam.



Ik ontspande mijn spieren die ik normaal eigenlijk automatisch altijd aanspan en toen kwam er dus een heleboel vocht uit. Mijn man kon niet echt zien of het er nu hard uit spoot omdat hij twee vingers in mij had en het vocht dus tegen zijn hand aankwam.



Nu mijn vraag: het vocht kwam er uit op een moment dat het gevoel heerlijk was maar ik kwam (nog) niet klaar. Het was dus wel erg lekker maar het was geen orgasme. Later kwam ik wel klaar maar dat was pas weer veel later. Ik heb hier wel eens wat gelezen over squirtend maar was eigenlijk in de veronderstelling dat het alleen gebeurd op het moment dat de vrouw klaarkwam. Hebben jullie ook wel eens gesquirt terwijl je (nog) niet klaarkwam? Puur uit interesse hoor. Ik ben niet bang dat er iets mis is met me en maak me ook geen zorgen. Ik was alleen wat verbaasd dat het bij mij niet gebeure op het moment van een orgasme.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij gaat het ook (niet altijd) samen....
Vocht verliezen nadat je spieren ontspant... is dat squirten misschien een mooie naam voor urineverlies?
Alle reacties Link kopieren
quote:ondernemer schreef op 24 januari 2012 @ 09:45:

Vocht verliezen nadat je spieren ontspant... is dat squirten misschien een mooie naam voor urineverlies?

Nee hoor. Volgens mijn man is het geen urine. Het heeft een andere substantie, een andere geur en een andere smaak.



@tirza_: dank je!
Alle reacties Link kopieren
http://www.sahajayoginicinta.nl/route/G-spot.htm



Stukje over amrita, tantra woord voor squirten.



Leuk dat je ook nog bewust weet wat je deed.
Alle reacties Link kopieren
quote:ondernemer schreef op 24 januari 2012 @ 09:45:

Vocht verliezen nadat je spieren ontspant... is dat squirten misschien een mooie naam voor urineverlies?Het is nu in ieder geval duidelijk dat jij nog veel moet leren....
quote:tirza_ schreef op 24 januari 2012 @ 10:11:

[...]

Het is nu in ieder geval duidelijk dat jij nog veel moet leren....



Oh, ongetwijfeld. En ik leer dagelijks bij, maar de hoeveelheid kennis in de wereld is waarschijnlijk groter dan ik aankan.



Dit staat er overigens op Wikipedia over het onderwerp:



Oorsprong van het vocht



De para-urethrale klieren kunnen zelf vocht produceren wanneer zij gestimuleerd worden, echter hebben deze klieren niet het vocht voorradig dat tijdens de ejaculatie geloosd wordt. Vermoedelijk is het geëjaculeerde vocht afkomstig uit de blaas. Dit verklaart het gevoel van plassen dat vrouwen net voor het ejaculeren kunnen ervaren. Een andere hypothese is dat het vocht uit de baarmoeder afkomstig is.



http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrouwelijke_ejaculatie
Ik heb ongeveer hetzelfde TO..

'Tussendoor' -dus niet vlak voor het orgasme- beleef ik vaak ook een extra natheid wanneer het gevoel heel fijn is. Maar spuiten wil ik het niet noemen.. Het voelt dan wel alsof ik heel dicht bij een orgasme ben, maar vaak kom ik dan later pas.
Alle reacties Link kopieren
quote:ondernemer schreef op 24 januari 2012 @ 09:45:

Vocht verliezen nadat je spieren ontspant... is dat squirten misschien een mooie naam voor urineverlies?



Dit denk ik dus ook.

Maar hier zijn in het verleden ook al eens topics over geweest.



Maar als het lekker gaat wat maakt het dan uit?

Men wordt het toch niet eens over wat het nu is.



Maakt toch niet uit wat voor vocht het is? Als het lekker gaat is het goed. Geen 36 pagina's discussie over gaan voeren en eindigen in verwijten wie er nu gelijk heeft.



Spuiten voelt bij jou lekker? --> Ik zeg DOEN!
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Klopt Blinkie, mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Bij mij ook vlak voor het klaarkomen, niet tijdens. Overigens vind ik de substantie meer lijken qua geur op vruchtwater, dan urine. Het zou dus door de baarmoeder geproduceerd moeten worden.



Enjoy!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb slechts twee keer ervaring gehad met een squirtende vrouw. De eerste keer overviel het me een beetje, de tweede keer vond ik het wel opwindend.
Alle reacties Link kopieren
O, en ontopic. Nu een paar keer meegemaakt. En dat was net nadat ik naar de wc was geweest om te plassen en mijn blaas dus nagenoeg leeg zou moeten zijn.

Ik ervaar het gevoel er net voordat het gebeurt lekker maar verwarrend. Ik heb niet het gevoel dat ik dan klaarkom, het is een heel ander gevoel en ik heb er ook geen controle over.
Alle reacties Link kopieren
quote:ondernemer schreef op 24 januari 2012 @ 09:45:

Vocht verliezen nadat je spieren ontspant... is dat squirten misschien een mooie naam voor urineverlies?

Is geen pis,hebt je het zelf al eens mogen ervaren?

Ik wel, en pis smaak toch net ff anders;-)
anoniem_139898 wijzigde dit bericht op 24-01-2012 13:41
Reden: type foutje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Weet je dan hoe pis smaakt?
Alle reacties Link kopieren
quote:avontuurlijk schreef op 24 januari 2012 @ 14:01:

Weet je dan hoe pis smaakt?Wie niet? Kom op zeg...
Alle reacties Link kopieren
Noem me preuts, maar ik niet. Ik ben er trouwens ook niet van overtuigd hoor, dat squirten.
Alle reacties Link kopieren
Ik noem jou zeker niet preuts



Wat bedoel je met dat laatste? Dat je denkt dat het wel pis is?
Alle reacties Link kopieren
Het is bij mij echt geen urine. Het voelt ook anders op de huid. Dit is bijna wat vettig. Urine loopt van de huid af, dit maakt de huid wat vettig. Het lijkt (is?) veel meer te vergelijken met de vloeistof (substantie) die de vagina vochtig maakt als ik opgewonden word.



Ik vind het moeilijk te omschrijven. Ik heb het ook pas een keer gezien / ervaren / gevoeld. Maar het is echt wel degelijk anders dan urine. Urine ruikt ook anders / sterker. Maar ik heb deze discussie al eens ergens in een ander topic gelezen. Misschien is dit niet de plaats.
Alle reacties Link kopieren
Het proeft inderdaad zoet en het is dikker dan urine. Verder plakt en vlekt het ook niet (wel handig soms;). Bij mij komt er wel eens een half litertje uit (alles bij elkaar) na de seks gewoon naar de wc omdat ik nodig moet! Iedereen kan lullen wat ie wil maar bij mij is het zeker geen urine!



En ontopic: de ene keer kom ik echt klaar de andere keer niet. Als ik tussentijds meerde keren natigheid heb is dit 9 van de 10 keer een perfecte aanloop voor mij om samen met mijn man een ongelovelijk vaginaal orgasme te krijgen. Mmh ik krijg zin....
Alle reacties Link kopieren
[quote]blinkie123 schreef op 24 januari 2012 @ 11:07:

[...]



Maakt toch niet uit wat voor vocht het is? Als het lekker gaat is het goed. Geen 36 pagina's discussie over gaan voeren en eindigen in verwijten wie er nu gelijk heeft.



Ben het met je eens Blinkie maar het irriteert me dat de meeste mensen die zeggen dat het urine is het zelf nog nooit ervaren hebben of nog nooit de desbetreffende substantie bekeken of geproefd hebben. Kortom je mag het vies vinden of not done,,, enz. Maar als mensen het gewoon urine noemen wordt ik

(pis)nijdig want zoals ik als zei weet ik zeker dat dat het bij mij niet is!
Alle reacties Link kopieren
quote:befunny schreef op 24 januari 2012 @ 15:23:

Maar als mensen het gewoon urine noemen wordt ik

(pis)nijdig want zoals ik als zei weet ik zeker dat dat het bij mij niet is!



Maar... als je mijn link leest: het vocht komt dus wel uit de blaas. (niet via de urine leiding....)



dus logisch dat je PIS nijdig wordt. Ja, ik het het geproefd, het is zeker geen urine. Het laat zeker geen urine lucht achter.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat nog wat te zoeken en kwam op dit forum terecht. Is veel en veel beter dan het VIVA forum. Veel vrouwvriendelijker ook. :-)



Pffffff.
Alle reacties Link kopieren
quote:vanessa_2 schreef op 24 januari 2012 @ 16:36:

Ik zat nog wat te zoeken en kwam op dit forum terecht. Is veel en veel beter dan het VIVA forum.Ik vind de opmerking,over squirt drinken, "Ligt er aan.. Wat zijn de voedingswaardes? " toch wel van enig inzicht getuigen. Weet wat je drinkt! Helaas moet ik dan die vraag met een tegenvraag beantwoorden. De eerst keer squirten smaakt namelijk anders dan de 8e keer squirten.dus ook de voedingswaarde zal anders zijn.
Alle reacties Link kopieren
Tjee, dacht dat de meeste mannen squirten geweldig zouden vinden als beloning voor goed minnaarschap maarreh...Daar wordt ook anders over gedacht duidelijk.





Educatief forum inderdaad, Vanessa! Een wereld gaat voor me open...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven