Squirten

24-01-2012 08:41 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren heb ik het voor het eerst beleefd. Ik heb gesquirt. We waren daar nooit mee bezig of zo. We hebben het er een tijdje geleden wel eens over gehad toen we met een stel aan het vrijen waren en zij squirtend klaarkwam.



Ik ontspande mijn spieren die ik normaal eigenlijk automatisch altijd aanspan en toen kwam er dus een heleboel vocht uit. Mijn man kon niet echt zien of het er nu hard uit spoot omdat hij twee vingers in mij had en het vocht dus tegen zijn hand aankwam.



Nu mijn vraag: het vocht kwam er uit op een moment dat het gevoel heerlijk was maar ik kwam (nog) niet klaar. Het was dus wel erg lekker maar het was geen orgasme. Later kwam ik wel klaar maar dat was pas weer veel later. Ik heb hier wel eens wat gelezen over squirtend maar was eigenlijk in de veronderstelling dat het alleen gebeurd op het moment dat de vrouw klaarkwam. Hebben jullie ook wel eens gesquirt terwijl je (nog) niet klaarkwam? Puur uit interesse hoor. Ik ben niet bang dat er iets mis is met me en maak me ook geen zorgen. Ik was alleen wat verbaasd dat het bij mij niet gebeure op het moment van een orgasme.
Alle reacties Link kopieren
Het ging fout met je laatste zin van je eerste post MrM.



Je vergeet nu namelijk even te vermelden dat je afsloot met de zin:

wie meer wil weten moet maar even contact met me opnemen.



Dit laatste mag dus niet volgens de viva regels, het wordt gezien als hengelen.



(zinloos ook overigens, want de prive berichten functie werkt na twee jaar nog steeds niet....)
Alle reacties Link kopieren
bij ons is het gisteren ook voor het eerst gelukt na een lange clitmassage, met vibo, kwam er plotseling een fonteintje uit haar vagina , supergeil om te zien
Alle reacties Link kopieren
quote:gerardno1 schreef op 18 maart 2012 @ 16:36:

bij ons is het gisteren ook voor het eerst gelukt na een lange clitmassage, met vibo, kwam er plotseling een fonteintje uit haar vagina , supergeil om te zienEn nu stinkt het matras naar pis.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat Willem 1959 veel ervaring heeft met vrouwen, dus niet anders had hij wel geweten dat de samenstelling van de vloeistof volledig anders is dan die van urine.





Leuk dat het gelukt is Gerard no 1 hoe vond je vrouw het ?
Alle reacties Link kopieren
willem het was geen urine maar kleurloos en zoet plakkerig vloeistof, het was voor haar een gevoel dat ze nog nooit had gehad geen orgasme maar wel een soort opwellend gevoel.

Moeten er verder met geduld mee experimenteren
Alle reacties Link kopieren
En waar komt die vloeistof dan vandaan mannen?
Alle reacties Link kopieren
door de juiste stimulatie van de binnenkant van de vagina ontstaat er vocht. het is te vergelijken met prostaat melken.

Het komt in ieder geval niet uit de blaas.

Niet alle vaginale vloeistoffen zijn urine. Als jij klaar komt spuit je toch ook geen urine !! weet niet welke planeet jij vandaan komt maar zou me als ik jou was eens een beetje verdiepen in de anatomie van een vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Nou, dokter Marcel, vertel eens. Bij mannen komt prostaatvocht aantoonbaar uit de prostaat. En bij vrouwen. Waarkomt al dat spuitende vocht dan vandaan? Het komt niet uit de blaas. Maar waar dan wel uit?
Willem, deze discussie heb je nu al duizend en één keer gevoerd. Het is jouw woord tegen dat van duizend en één andere mensen. Zullen we er over ophouden? Wellicht tref je een keer een dame die van jouw bedje een zwembad maakt, heb je de twijfelachtige eer er een keer onder te mogen liggen en dan lullen we weer verder. Oke??
Alle reacties Link kopieren
Geen flauw idee waar het vandaan komt (behalve dan uit de vagina ), maar het ruik niet naar urine en het smaak zoetig. O, en hoe ik weet hoe het smaakt? Omdat ik daarna er geen enkel probleem mee heb om mijn man oraal te verwennen, en ik kan je vertellen: ik proef dan géén urine!
Vrouwelijke ejaculatie is de benaming voor het uitstoten van vocht uit de para-urethrale klieren, lijkend op de ejaculatie bij de man. Aangezien er bij de vrouw nog nooit structuren werden aangetroffen die de aanmaak van ejaculaat mogelijk maken, gaat men er in het algemeen van uit dat het vocht afkomstig is uit de blaas of uit de baarmoeder.



Wiki is je vriendje.
Alle reacties Link kopieren
En wat er op Wiki is gezet, is waar?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja!



Of is het niet waar omdat jij dat zegt?
Alle reacties Link kopieren
Feit is dat het er opwindend is wanneer een vrouw geniet van een orgasme waar ze spuitend klaar komt, althans ik kan daar heerlijk van genieten en heb menige vrouw op deze manier voor het eerst laten genieten.
up voor tinkerbel86....
Alle reacties Link kopieren
quote:kaatje_85 schreef op 26 maart 2012 @ 14:18:

up voor tinkerbel86....Dank je :-)
Alle reacties Link kopieren
ik zou mijn vrouw ook graag eens laten squirten. Heeft er iemand ervaring met een g-spotvibrator?
Ja.

Hij lijkt op een soort van martelwerktuig en het lijkt mij nauwelijks hanteerbaar voor een tweede persoon. (ik krijg zelf enorm kramp in mijn vingers van het onding)



Ik vind dat gekledder trouwens helemaal niks maar dat is persoonlijk.



Google maar op "delight vibrator".
Alle reacties Link kopieren
Rooss4, dus beter gewoon proberen al vingerend dan neem ik aan?
Alle reacties Link kopieren
Bij Christine le Duc en dergelijke hebben ze g-spot vibrators voor niet te veel geld. Probeer er gewoon een, wie weet werkt het voor jou wel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Laat ze een keer op de sybian horse zitten ;) en gebruiken.

Dat heeft het bij mij los geschud.
Alle reacties Link kopieren
quote:jahoe1968 schreef op 20 november 2013 @ 17:52:

Laat ze een keer op de sybian horse zitten ;) en gebruiken.

Dat heeft het bij mij los geschud.

Waar ben jij zo'n apparaat tegen gekomen dan?

Die dingen kosten nogal wat...
A dirty mind is a joy forever
quote:daco77 schreef op 20 november 2013 @ 17:38:

Rooss4, dus beter gewoon proberen al vingerend dan neem ik aan?Géén idee! Ik heb de edele squirtkunst nooit tot missie gemaakt dus ik weet het echt niet.
Alle reacties Link kopieren
DS: swingersvrienden hadden hem gehuurd ;)

En... de vrouw moet er vooral aan toe zijn en durven loslaten.

Als je dat eenmaal kan is er meestal geen weg meer terug volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Loslaten is mijn vak niet......

Grappig dat je die dingen ook kunt huren, daar heb ik nog nooit van gehoord.
A dirty mind is a joy forever

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven