Squirten

24-01-2012 08:41 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren heb ik het voor het eerst beleefd. Ik heb gesquirt. We waren daar nooit mee bezig of zo. We hebben het er een tijdje geleden wel eens over gehad toen we met een stel aan het vrijen waren en zij squirtend klaarkwam.



Ik ontspande mijn spieren die ik normaal eigenlijk automatisch altijd aanspan en toen kwam er dus een heleboel vocht uit. Mijn man kon niet echt zien of het er nu hard uit spoot omdat hij twee vingers in mij had en het vocht dus tegen zijn hand aankwam.



Nu mijn vraag: het vocht kwam er uit op een moment dat het gevoel heerlijk was maar ik kwam (nog) niet klaar. Het was dus wel erg lekker maar het was geen orgasme. Later kwam ik wel klaar maar dat was pas weer veel later. Ik heb hier wel eens wat gelezen over squirtend maar was eigenlijk in de veronderstelling dat het alleen gebeurd op het moment dat de vrouw klaarkwam. Hebben jullie ook wel eens gesquirt terwijl je (nog) niet klaarkwam? Puur uit interesse hoor. Ik ben niet bang dat er iets mis is met me en maak me ook geen zorgen. Ik was alleen wat verbaasd dat het bij mij niet gebeure op het moment van een orgasme.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij bedoelt Mars ook de mannen, Twangel....



En zo niet: eensch met Twangel!!! 't Isneen grof schandaal!!
Alle reacties Link kopieren
Squirten is de grootste onzin van de vorige eeuw. Onvoorstelbaar dat die verhalen nog steeds de ronde doen.
Alle reacties Link kopieren
Oh Willem wat zou ik jou toch graag even aan die drie sprieten op je hoofd willen trekken en je binnen dertig seconden van ZEER dichtbij mee willen laten maken dat squirten bestaat.



Dat je dr maar in mag verzuipen, mijn jong.
Alle reacties Link kopieren
Nou maar hopen dat je vrouw dat ook blijft denken, Willem....
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 27 januari 2012 @ 19:05:

Squirten is de grootste onzin van de vorige eeuw. Onvoorstelbaar dat die verhalen nog steeds de ronde doen.



Willem, veel vrouwen, waaronder ik, hebben dit hoor.

Ook al kan je het niet geloven.

En ja, het is ook heel lekker.
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Wilde je op mijn hoofd plassen?
Alle reacties Link kopieren
Willem, je loopt te zeiken.
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Vertel mij dan eens waar dat vocht vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 27 januari 2012 @ 19:15:

Vertel mij dan eens waar dat vocht vandaan komt.



Even terug scrollen naar het middelste deel van dit topic. Daar heb ik een stukje geplaatst met foto Willem.



Je kan lezen dus het moet lukken. Maar pas op: het plaatje is van en blote vrouw. Kan je dat wel aan?
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat kan je wel aan. Je bent de 60 gepasseerd dus heb heel wat filmpjes gezien (grapje).
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Nou, als Willem in 1959 is geboren (is niet perse het geval), dan isssie...... da isssie, euhhh 2012-1959 euh 12 onthouden, euhhhhhhh.............. volgens mij nog geen 60!
Alle reacties Link kopieren
Allemaal een wiskundedeuk die wijvuh.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
nu ik het teruglees kun je het ook anders lezen..sorryy:-)



ik bedoel dus dat de mannen die beweren dat een vrouw niet kan squirten zelf hun best niet doen .
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het graag meemaken, maar heb het geluk nog niet gehad om het te proeven
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook squirten en ook voor mij was het niet écht klaarkomen.

Maar ik denk dat dat meer lichamelijk klaarkomen en op de andere manier, waarop jij gewend bent, kom je ook klaar in je hoofd laat maar zeggen.



Mannen die bijv verlamd zijn vanaf hun middel en daarna nog seks hebben vertellen dat ze sinds hun handicap veel heftiger en prettiger klaarkomen dan before.
Ik squirt sinds mijn ontdekking een jaar geleden eigenlijk elke keer meerdere malen. Tijdens het klaarkomen, maar ook vele malen daarvoor. Het beste gaat het met de hand van partner, die voelt het ook in de vagina tegen zijn hand spuiten vanuit de g-plek. Dus nee, het is echt geen urine. Ruikt en smaakt (dan laatste weet ik niet 100% zeker ) ook echt anders!
En dan? Vertel..
Alle reacties Link kopieren
MrMarcel, hier is het forum niet voor.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
ik kan het ook. alleen na clitorale stimulatie. zou het nog weleens vaginaal mee willen maken . vaak het gevoel dat ik er tegenaan zit......
Alle reacties Link kopieren
Nou Mooi Maaique,



Roos vraagt vertel eens, ik vertel het, en jij gooit het er vanaf, hoezo censuur?

Er zijn veel vrouwen die dat willen memaken en leren maar weten niet wie hun kan helpen
Hee, zijn Mmarcels postings verwijdert? Vreemd...
Alle reacties Link kopieren
Patty33 = spam, niet klikken want daar krijgt ze voor betaald!
Alle reacties Link kopieren
quote:mrmarcel schreef op 18 maart 2012 @ 09:29:

Nou Mooi Maaique,



Roos vraagt vertel eens, ik vertel het, en jij gooit het er vanaf, hoezo censuur?

Er zijn veel vrouwen die dat willen memaken en leren maar weten niet wie hun kan helpenMaaike gooit er niets vanaf, dat doet een moderator omdat je iets dat tegen de regels is hebt geplaatst (heb het zelf niet gelezen).
Alle reacties Link kopieren
Ik had alleen aangegevn dat het een kwestie van techniek was en dat ongeveer 95% van alle vrouwen een spuitend orgasme kunnen krijgen, mits de partner weet wat te doen en hoe het gestimuleerd moet worden. een tantra achtige setting helpt een groot aantal vrouwen om te ontspannen.

Er zijn diverse vrouwen die op diverse manieren spuiten klaar komen, net zoals er vele verschillende manieren zijn om tot een normaal orgasme te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven