Tepelgluren bij de kassa van de supermarkt.

01-07-2012 20:05 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal. Ik plaats dit topic maar even bij Actueel. Ik zou niet weten waar ik het anders kan plaatsen. Als ik het bij Seks zet krijg ik weer een hoop gezeur dat ik faketopics open en wil men mij staffen.



Het gaat om het volgende. Nu het zomer is, en de vrouwtjes wat luchtiger gekleed over straat gaan is het een plezier naar de Aldi te gaan. Ik was er zaterdag ook. Ik kocht er een witbrood voor 69 cent, een pak melk, een paar blikjes bier en wat chips. Na een hele week in de fabriek mag ik mezelf wel eens verwennen dacht ik zo.



Staande in de rij voor kassa 3 stond er in de rij naast mij een mevrouwtje. Ik denk een dertiger ofzo. Steeds weer als zij zich voorover boog om spullen uit haar karretje te pakken en op de band te leggen viel mijn oog op de bovenkant van haar shirt. Dat shirt week behoorlijk en bij iedere buiging zag ik haar borsten. In een behaatje. Dat wel. Ik kon mijn ogen er maar niet vanaf houden en was helemaal opgewonden geworden.



Ik ben naar huis gegaan, heb mijn boodschappen weggelegd en ben naar de AH gegaan. Ik sloot aan achter een lekker ding en ja hoor. Steeds als zij spullen uit haar karretje viste vielen mijn ogen op haar volle boezem. En toen zij zich moet rekken naar een pakje soepkruiden zag ik zelfs een stukje van haar tepel.



Thuis heb ik de hand aan mezelf geslagen en ben heerlijk klaar gekomen.



Nu is mijn vraag aan de vrouwtjes hier: zijn jullie je bewust dat jullie mannen een blik op je voorgevel geeft als je bukkend in de kassarij staat? Houden jullie er bewust rekening mee. Of proberen jullie het te vermijden? Het maakt mij heel gelukkig. Ik kan al niet wachten tot komende zaterdag. Ik zal weer een vrouwtje in de rij uitzoeken, mijn ogen de kost geven en het thuis afmaken.



Ik hou van de zomer.
Waar is de kotssmiley gebleven?
Alle reacties Link kopieren
Een hele ontboezeming Willem!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 01 juli 2012 @ 20:06:

Waar is de kotssmiley gebleven?Lees mijn motto!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ik ben blij dat ik je een plezier heb kunnen doen.
viezerik!
quote:piratorart schreef op 01 juli 2012 @ 20:07:

[...]





Lees mijn motto!
Mén, ik mis de pjoeksmiley.
Alle reacties Link kopieren


Nog noooooit bij stil gestaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik zet mijn mandje altijd op het begin van de loopband. Ga toch zeker niet steeds bukken.
Het Viva forum is papaja.
Eikel
Alle reacties Link kopieren
Tietenkijken is leuk, vermakelijk en kan mooi zijn, dat vind ik zelf ook.

Maar dat klaarkomstukje had van mij niet gehoeven hoor.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Triest figuur
Alle reacties Link kopieren
Zeg Willem, weet je zeker dat het borsten waren of stond je toevallig naar een rek met watermeloenen te staren?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 01 juli 2012 @ 20:06:

Waar is de kotssmiley gebleven?Hier is er wel eentje:
Alle reacties Link kopieren
Nee, nooit aan gedacht dat er mannen zoals jij zijn!



Bah viezerik...
Alle reacties Link kopieren
quote:very__cherry schreef op 01 juli 2012 @ 20:11:

Tietenkijken is leuk, vermakelijk en kan mooi zijn, dat vind ik zelf ook.

Maar dat klaarkomstukje had van mij niet gehoeven hoor.Ja, maar zo zijn alle mannen nu eenmaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist dat het een topic van jou was, vind je helemaal geweldig Willem (al jaren trouwens)
Gat-ver-damme
Alle reacties Link kopieren
Wanneer begint de zomer? Het is herfst hier
Alle reacties Link kopieren
Ja Willem, met alleen jou in gedachten doe ik dat soort topjes aan, speciaal als ik naar de supermarkt ga. Ik speur altijd om mee heen vóór ik in de rij gaan staan. Als ik dé man met de helm zie, pas dán ga ik in de rij staan, zorgvuldig er voor zorgend dat alleen jíj achter me komt staan. En ik pak altijd het diepste karretje, om er zekre van te zijn dat ik zo diep mogelijk moet bukken. En ja, soms moet ik wat schikken en duwen om die tepel er uit te krijgen, maar voor jou ( en andere mannen als jij) heb ik dat graag over.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 01 juli 2012 @ 20:12:

[...]

Ja, maar zo zijn alle mannen nu eenmaal.Ik bedoel niet het trekken, maar het hier neerschrijven.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Dit trek ik aan als ik aan de kassa ga staan:



Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Zo vind ik het altijd heerlijk om bij de kassa naar de blote bilnaden van die stoere jongens te staren, met van die afzakbroeken weet je wel. Een lekkere bouwvakkert versmaad ik trouwens ook niet hoor, vooral niet als ie flink bukt.



Dus ik begrijp je wel hoor Willem
Alle reacties Link kopieren
quote:very__cherry schreef op 01 juli 2012 @ 20:14:

[...]



Ik bedoel niet het trekken, maar het hier neerschrijven.Oh dat. Ja, maar er zijn vrouwen die zich totaal niet bewust zijn dat er mannen zijn die dat doen. En dat wil ik ze meegeven. Dat de gewone vrouw in de straat dat bewerkstelligt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven