Vagina of penis

08-09-2012 17:36 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is beschamender voor degene: als een man met zijn benen wijd op bed ligt of een vrouw?



Moet een vrouw zich ongemakkelijker voelen als de man?



Alle reacties Link kopieren
Tommie? Die van Pino?
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt welk geslachtsdeel 'lelijker' zou zijn? Ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Als de man wat....... ?
Alle reacties Link kopieren
Ja tommie van pino.



@ ster_ ja zo zou je dat kunnen opvatten ja
Alle reacties Link kopieren
?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het aanzicht van een gezellige sierlijke penis in een bepaalde stand best wel wat hebben, niets mis mee.
En waarom is het belangrijk om te weten?

Lig jij dan in het vervolg niet meer met je benen wijd of zeg je het tegen je partner dat die de benen maar bij elkaar moet houden?
Alle reacties Link kopieren
Even voor de volledigheid van het verhaal, bedoel je vóór of ná Adam en Eva van de verboden vrucht in het paradijs aten?
Alle reacties Link kopieren
Wacht maar tot je boven de 30 bent dan schaam je je helemaal nergens meer voor.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Het kán als vrouw ongemakkelijk zijn als je op bed ligt met je benen wijd. Maar dat is dan eigenlijk altijd de schuld van de man.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ik denk dat jij meer moet doen ipv denken, TO
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier met mijn vriend naakt waarbij weleens ik me vagina bedek anders kan hij er zo inkijken. Dus hij grapt met het bedekken van zijn penis met de opmerking van : Ja ik mag jou vagina niet zien dus jij mijn piemel niet hahaha...
Alle reacties Link kopieren
Lachen man.
Alle reacties Link kopieren
Inkijken? Dat moet je voor de gein eens proberen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Is dit een serieuze vraag?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem een verrekijker geven.
Alle reacties Link kopieren
Als hij jouw vagina zó *hup* kan inkijken zou ik eens een cosmetische operatie overwegen.
Alle reacties Link kopieren


Volgens mij schaamt to zich voor haar edele delen..
wat een... interessante vraag...



Ik denk dat het in theorie even beschamend is. Maar in de praktijk hangt het ervan af hoe de persoon die aan het desbetreffende deel verbonden zit, er zelf over denkt.
Het hangt ook een beetje van de situatie af, denk ik.

Stel bent bedden aan het shoppen bij de IKEA op een drukke zaterdagmiddag en ineens lig je met je benen wijd op bed, dan zou ik dat wel beschamend vinden.
quote:danivo schreef op 08 september 2012 @ 18:23:

Het hangt ook een beetje van de situatie af, denk ik.

Stel bent bedden aan het shoppen bij de IKEA op een drukke zaterdagmiddag en ineens lig je met je benen wijd op bed, dan zou ik dat wel beschamend vinden.Niet zo preuts hoor
Logisch dat je je wil bedekken hoor. Generen zit in jezelf, en als je nog jong bent, of nog niet zo lang samen bent kan het genant aanvoelen.



Ik denk dat het voor een man inderdaad anders (minder genant) voelt, dan voor een vrouw.



Maar voel je niet onzeker, niks geks aan een vagina hoor, ook niet wijdbeens.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou een man wijdbeens gaan liggen? Kan hij beter zijn benen een beetje bij elkaar houden, dan kan ik makkelijker op hem gaan zitten...
Ik vind het persoonlijk niet genant als een man of vrouw bijv. tijdens of na de sex zo op bed ligt, maar als jij je daar niet lekker bij voelt kan het zijn dat je nog niet helemaal op je gemak bent bij je vriend en je dus wat opgelaten voelt. Dit gaat vanzelf over als hij een lieve man is die jou voldoende bevestiging geeft en laat merken hoe mooi en hoe lekker hij je vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven