Verslaafd aan . .

09-09-2010 16:30 205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Met jullie goedvinden probeer ik nog een keer mijn spermaverslaving ter discussie te brengen. Het ging mis op avatar en nickname, mijn excusses er voor, ik wilde niemand kwetsen of provoceren, dus met jullie goedvinden een nieuwe poging.



Wie heeft er een uitgesproken mening over??



Ik heb deze verslaving al jaren, maar probeer er sinds een aantal weken open over te praten. Verslaafd omdat ik steeds op zoek ben naar een zaaddonor, 't is nooit meer genoeg, ik wil steeds meer, ik vindt het lekker , soms erg lekker (voorzover de mannen veel fruit en groente eten, niet roken, weinig of geen alcohol drinken en geen gekruid voedsel eten) Tot nu toe waren het allemaal bekende mannen en vrienden die doneren, maar de behoefte wordt groter, ik wordt ouder, en minder aantrekkelijk. Het gaat mij trouwens alleen om de sperma, niet om de piemels, (sex heb ik met mijn man) en mannen willen meer dan alleen een beetje trekken . . (begrijpelijk). Mijn man kan niet in mijn behoefte voorzien, daarvoor produceert hij gewoon te weinig, en hij is akkoord met de donatie van de andere mannen, zolang hij ze maar kent.



Hoe zouden jullie hier mee omgaan, weten jullie iemand met een eendere verslaving, en kunnen jullie (ook mannen) hier serieus in discussiëren??



Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie.



Liefs, Janneke.
Alle reacties Link kopieren
Dit is toch niet serieus neem ik aan?
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Hoi Janneke,



zoals je zelf al zegt, is het duidelijk een verslaving. Eerlijk gezegd begrijp ik niet goed waar je verslaving vandaan komt. Het is geen seksverslaving geef je zelf aan, het gaat niet om de piemels, maar alleen om de sperma. Erg lekker vind ik dat zelf niet smaken, maar goed, zoveel smaken, zoveel mensen.

Het lijkt me een potentieel gevaarlijke verslaving. Nu doneren 'bekenden van je', heb je ze allemaal een soa/hiv test laten doen voor je hun sperma slikt? Hoe wil je dat doen als dit niet genoeg is, en je onbekenden gaat vragen te doneren? Straks zadel je jezelf en je partner op met een soa of hiv. Dat lijkt me niet de bedoeling.



Ik kan me weinig voorstellen bij deze verslaving, eerlijk is eerlijk. Maar goed, verslavingen zijn altijd vervelend en het lijkt me dan verstandig om er iets aan te doen. Je kunt best van een verslaving afkomen. Neem eens contact op met je huisarts, of verslavingszorg...
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Ehm...eh.... ?



Ik refereer graag aan mezelf als vrouw-van-de-wereld, maar dit is echt eh.....



Alle reacties Link kopieren
Quote: Sperma in de opiumwet?

Het is even zoeken, maar dan heb je ook wat...

Weer goed nieuws gevonden, mannebroeders: sperma is fysiek verslavend voor vrouwen!

Misschien gaat Liefde wel door de maag, sex gaat door de vagina. En daar zit hem dan ook de verslaving, sperma bevat hormonen die in de vagina door de slijmvliezen worden opgenomen. En dat blijkt verslavend te zijn.

Lulkoek? Mooi niet, de onvolprezen Wetenschap heeft het weer haarfijn uitgezocht. Dit keer geen Chinezen maar Amerikanen. Dr. Gordon gallup van de State University of New York bestudeerde het sexleven van 293 studentes. Diegenen die geen condooms gebruikten waren meer geneigd sex te initiëren en nieuwe partners te zoeken als een relatie eindigde dan dames die het mèt condoom deden. Maar sterker nog, de condoomloze studentes raakten steeds gedeprimeerder naarmate ze langer geen sex hadden, terwijl dat bij de comdoomstudentes niet zo was, die bleven stabiel. Conclusie: er is hier sprake van een chemische afhankelijkheid. In sperma zitten vele soorten hormonen, testosteron, oestrogeen, prolactine, prostaglandines en die laten zich niet door een vaginawand tegenhouden in hun taak de ontvangster op te vrolijken. Onthouding is deprimerend en geeft afkickverschijnselen.



Onze wetenschappelijke geilneef publiceerde zijn gegevens in the Archives of Sexual Behaviour en heeft voor de zekerheid zijn onderzoek nog eens overgedaan met 700 verse dames. Wat een wetenschappelijk doorzettingsvermogen, de Nobelprijs kan niet meer ver weg zijn!



En één ding is zeker: safe-sex kan het schudden.



Of de opname van verslavende stoffen ook werkt bij orale sex heeft de prof nog niet uitgezocht. Dat blijft dus nog even afwachten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren


Dag te vroeg, morgen is het pas vrijmiboto verkiezing.



Ik heb én de hik én een vieze laptop. *andijvie alert* hoe krijg ik cola van het beeldscherm en kom ik van de hik af?
Alle reacties Link kopieren
Zou er een sperma-recepten-site te vinden zijn? Ik bedoel, je moet wát he, anders wordt het zo eentonig...



*denkt aan een verfrissende Haagsche Bluf waarbij het eiwit dan vervangen kan worden*
Alle reacties Link kopieren
Is Bukkake niets voor je TO? Ik bedoel dit serieus. Misschien is er een plek waar je dit kan "ondergaan"?



Dit lijkt me niet iets wat je hoeft weg te stoppen, als je man hiermee akkoord gaat is het prima lijkt me
Alle reacties Link kopieren
4 uur cup a kwak?
En waarom klik ik dit aan als ik net moet beginnen met koken.. meteen geen eetlust meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tia Dalma schreef op 09 september 2010 @ 16:38:

Zou er een sperma-recepten-site te vinden zijn? *http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/16939
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Janneke, wat doe je met dat sperma? Je drinkt het?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een déja vu.... Ik heb dit topic vanmorgen ook al gezien, is die verwijderd ofzo..?



Ik kan me hier dus níets bij voorstellen, ben blijkbaar op mijn leeftijd al ouderwets.

Hoe vraag je bijvoorbeeld aan een vriend of hij wil doneren??

En mag het dan uit een bekertje komen of moet het vers zijn?



Is het een verslaving waar je vanaf wilt ( dan zou ik bij de HA langs gaan) of zoek je ervaringsdeskundigen?
Alle reacties Link kopieren
Je wil sperma om op te eten/drinken? En daar ben je aan verslaafd omdat het zo lekker is...?
Drink je dat dan gewoon op ofzo? En warm je dat op of drink je het koud?



(Sorry, oprechte interesse, ik probeer me een beeld te vormen)

Ik kan me er niet zo goed iets bij voorstellen in elk geval....
Alle reacties Link kopieren
Raak overtuigd van het veganisme, je enige hoop, schat ik zo.

En nee, ik kan hier niet serieus in of over discussieren.
Oh ik ben niet de enige zie ik
Alle reacties Link kopieren
quote:Garden_of_Sarah schreef op 09 september 2010 @ 16:56:

Drink je dat dan gewoon op ofzo? En warm je dat op of drink je het koud?



(Sorry, oprechte interesse, ik probeer me een beeld te vormen)

Ik kan me er niet zo goed iets bij voorstellen in elk geval....In een schaaltje met een kers erop.
Alle reacties Link kopieren
Zoals bij elke verslaving; als het je leven zo enorm beheerst, dan heb je professionele hulp nodig.



Bovendien lijkt het mij een erg gevaarlijke verslaving waarbij je niet alleen je eigen gezondheid op het spel kan zetten, maar ook andersmans gezondheid.
Alle reacties Link kopieren
.......................................



ik ben met stomheid geslagen, of ben ik te preuts?



heb alleen wel het gevoel dat iemand me nu in de maling zit te nemen
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de dierentuin proberen. Je pijpt een olifant ( of 2) en je dagelijkse behoefte is bevredigd. Die beesten roken en drinken niet en eten verder heel gezond dus wat wil je nog meer.
Getsie Heli....ik lust geen kersen
anoniem_110766 wijzigde dit bericht op 09-09-2010 17:13
Reden: gestoord
% gewijzigd
Dit meen je niet hè, Janneke?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat er dames zijn die dit smerig vinden, of moeten kokhalzen als ik er over praat, dat kom ik allemaal wel vaker tegen, geen probleem. Ik drink het alleen uit een glas, en het hoeft niet warm te zijn, hoe verser hoe "lekkerder" maar smaken verschillen, zeker op dit gebiedt. Sinds ik de zachtzoete smaak te pakken heb, ben ik het steeds meer gaan "waarderen", het lekkerder gaan vinden, maar de smaak van paracetamol, ter vergelijking, vindt ik ook absoluut niet vies, min of meer vergelijkbaar vindt ik . . Ik laat niemand in m'n mond klaarkomen dan m'n man. Ze doneren in een glas, en ik spaar het op tot het een wijnglas vol is, en dan drink ik het (Het staat bij ons gewoon in de koelkast.).
Alle reacties Link kopieren
... Eh.........



....... Ja........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven