Verslaafd aan . .

09-09-2010 16:30 205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Met jullie goedvinden probeer ik nog een keer mijn spermaverslaving ter discussie te brengen. Het ging mis op avatar en nickname, mijn excusses er voor, ik wilde niemand kwetsen of provoceren, dus met jullie goedvinden een nieuwe poging.



Wie heeft er een uitgesproken mening over??



Ik heb deze verslaving al jaren, maar probeer er sinds een aantal weken open over te praten. Verslaafd omdat ik steeds op zoek ben naar een zaaddonor, 't is nooit meer genoeg, ik wil steeds meer, ik vindt het lekker , soms erg lekker (voorzover de mannen veel fruit en groente eten, niet roken, weinig of geen alcohol drinken en geen gekruid voedsel eten) Tot nu toe waren het allemaal bekende mannen en vrienden die doneren, maar de behoefte wordt groter, ik wordt ouder, en minder aantrekkelijk. Het gaat mij trouwens alleen om de sperma, niet om de piemels, (sex heb ik met mijn man) en mannen willen meer dan alleen een beetje trekken . . (begrijpelijk). Mijn man kan niet in mijn behoefte voorzien, daarvoor produceert hij gewoon te weinig, en hij is akkoord met de donatie van de andere mannen, zolang hij ze maar kent.



Hoe zouden jullie hier mee omgaan, weten jullie iemand met een eendere verslaving, en kunnen jullie (ook mannen) hier serieus in discussiëren??



Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie.



Liefs, Janneke.
Alle reacties Link kopieren
Proost meid!
Alle reacties Link kopieren
Vivalieva's, er zit zich nu iemand helemaal rot te lachen.

JannekeTannekeToverheks je vraagt om een serieuze discussie. Je hebt geen enkele keer op de vragen die hier gesteld worden antwoord gegeven.

Zeer ongeloofwaardig, buitengewoon ongepast en onpasselijk dat ik er van word.
Alle reacties Link kopieren
. . Het begon allemaal zo’n 40 jaar geleden, kan ook wat langer zijn, ik was rond de 18 jaar denk ik. Ik had veel vrienden en de meeste nog van school, wat toen ging om een experiment, grap, of hoe je het toen noemde, liep dus uiteindelijk uit op wat het nu is, en een “zaadverslaving” bij mij geworden. Ja, het zit denk ik ook tussen m’n oren, maar na al die jaren, . . De mannen van toen, waarvan de meesten nog bevriend zijn, zijn allemaal de 60 gepasseerd. Dat is ook de reden dat ik het met hen gemakkelijk aandurf, en niet bang ben voor ziektes.

Ik trek ze zelf af, heb een soort “aftrekkamertje” thuis, van de meeste gemakken voorzien, . . jullie willen details toch ?? . . . er staan een bed, een relaxstoel, TV en er is een wasbak waar ik de piemels na de trekbeurt even lekker met warmwater wast, en verzorgd weer “teruggeef” . Hun vrouwen of partner komen altijd mee, hebben we ooit eens bedacht en is zo gebleven, vraag me verder niet waarom, maar het is altijd gezellig.

Ik heb vaak gehoord dat dit een “ziekte” is, en zeker niet normaal, ik heb er met meerdere mensen over gesproken, ook de huisarts is op de hoogte, in een vertrouwelijk gesprek, al jaren geleden, is het te sprake gekomen, en eigenlijk wist hij niet wat ie er mee aan moest, wel vertelde hij, uiteraard, heel voorzichtig te zijn, je weet maar nooit wat je oploopt voor ziektes, en of ik serieus was, en dat laatste bleef hij maar herhalen. Ik had toen bijna willen zeggen “kom maar op met je sperma, dan laat ik het zien”! Maar ook donaties vragen aan m’n huisarts gaat ook mij iets te ver. Maar hij is op de hoogte. Is dit een ziekte, een verslaving, een tick?? Hoe dan ook, ik heb er behoefte aan, vindt het lekker, en zolang het voorhanden is en het mij aangeboden wordt, maak ik er gretig gebruik van. Er is tot nu toenog geen vriend geweest die wilde stoppen met doneren, ondanks de leeftijd van boven de 60 (oudste is 73 jaar !! )

Waarom discusieeren?? Vroeger, ik praat over de jaren 60, was dit absoluut niet bespreekbaar, ik meen dat dat nu anders is, we, jullie zijn veel vertrouwder en opener met deze onderwerpen, ik zie dan ook allerlei termen op het forum voorbij komen, die in mijn vroegere tijd echt niet konden of gebeurde, we hadden dan ook geen internet, en weet ik al wat nog meer niet, het is allemaal van deze tijd, en alles moet kunnen, dus dacht ik “laat ik dit eens bespreekbaar” maken, hoe bizar het ook klinkt, sperma in de koelkast, heus geen hele liters hoor, maar een dagopbrengst (Ik zie jullie al lachen . . ) en de smaak, natuur lijk is handwarm en vers het lekkerst, en wat is lekker, de meeste vrouwen walgen er van, is mijn ervaring, misschien als jullie (vrouwen) erg opgewonden zijn van het spel zelf, tijdens de gemeenschap, of de pijpbeurt, dat jullie (vrouwen) het proeven en slikken, maar verder kan ik zeggen dat de meesten het smerig vinden. Er zijn trouwens ook mannen die hun eigen sperma lekker vinden heb ik gelezen !! Nu, ik vindt het ook lekker, een kwakkie is soms niet meer dan 3 of 4 cc, maar soms ook wel 10, of zelfs 15 cc, in die hoeveelheid “drink” ik het gelijk op, gewoon waar de heren bij zijn, gebeurt ook al jaren, en we zijn niet anders gewend dan het op deze manier te doen, en anders “opsparen in de koelkast”. Klinkt byzar, maar dat is het ook . . .

Zijn er nog specifieke vragen, of dingen die jullie willen weten over mijn “hobby” dan kan je het ook via de mail vragen, voor mij geen probleem. Willen jullie het via het forum, dan ook geen probleem.

Oja, de mannen mogen tijdens het bevredigen wat ik doe, aan m’n borsten zitten, en ja, met hun vrouw er bij. Ooit zo gegroeid en zo gebleven, al zien mijn borsten er op deze leeftijd niet echt fraai meer uit.



Wat ik wilde bereiken op dit forum is meer dan gelukt, voor mij dan. Ik blijf hier mee doorgaan, dat is zeker, ik blijf het lekker vinden, en jullie mening en opmerkingen neem ik zeker ter harte, en denk er over na. Ik heb weinig geslapen vannacht, echt waar, min of meer door jullie reactie’s die waren breeduit, en meer dan ik verwachte, veel meer. Het is voor mij moeilijk te verwoorden hoe het allemaal is en werkt, omdat het voor mij zo normaal is, maar jullie discussie, bezorgdheid, en adviezen, hebben mij best wel geraakt, dat sommigen het flauwe kul vinden, en andere het niet kunnen geloven, kan ik ook vatten, nogmaals, even een korte uitleg wordt nog een heel verhaal, en daar hebben jullie en ik geen zin in denk ik.

Bedankt voor al jullie reactie’s.

Janneke.
Alle reacties Link kopieren
Enerzijds zeg je dat het vroeger niet bespreekbaar was, anderzijds zeg je dat je vanaf je 18e al een vast groepje donoren om je heen hebt die vrolijk met hun vrouwen naar je aftrekkamertje komen en lekker aan je borsten zitten. Dat is toch echt een voorstel die ik niet zou kunnen/willen doen aan mijn kennissen hoor, sterker nog, ze zouden zich rotlachen en er echt niet in mee gaan. Dus ik vind het wat apart dat jij blijkbaar een vaste groep donoren hebt die dit al jaren ok, normaal en prima vinden.



Wat is eigenlijk het doel van dit topic, als je toch niet van je verslaving af wil? Wil je het dan alleen maar delen? Waarom zou je dit willen delen?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Maar hoe vaak komen die mannen dan langs?

En vinden de vrouwen dat dan niet raar? Zijn er meer mensen die dit zo doen? Word je er opgewonden van? En hoelang blijft zoiets goed in de koelkast?
Alle reacties Link kopieren
Wat heet een verslaving... Ik denk zelf dat dit wel meevalt, men vind iets al snel een verslaving omdat het niet in "een hokje" te plaatsen is. Het gaat erom, dat jij je er lekker bij voelt, en als jij van sperma houdt, is er niets mis mee vind ik. Ik kan me er wel iets bij voorstellen, en ik zou ook geen moeite hebben om te doneren. Tenslotte doe je er iemand een plezier mee, ik vind dat niet vreemd...
Het barst van de calorieën he, dat spul.

Als je Sonja Bakkert dan niet vaker dan een keer per dag een half borrelglaasje nemen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hopla:



A typical ejaculation fills up about one teaspoon; the actual amount is determined by a man's age (younger men usually make more semen), when he last ejaculated, and how long he's aroused before ejaculating, among other factors. Contrary to what you've heard, semen is not loaded with calories. Each teaspoon of ejaculate has about 5 - 7 calories and some 200 - 500 million sperm. Since sperm make up only about 1 percent of semen, what accounts for the other 99 percent? Well, its other ingredients include:





Fructose sugar

Water

Ascorbic acid (a.k.a., vitamin C)

Citric acid

Enzymes

Protein

Phosphate and bicarbonate buffers (bases)

Zinc



Can swallowing semen enrich a poor diet? Unless you're gulping gallons of it each day, it's no substitute for real nutritious cuisine.
Alle reacties Link kopieren
Ik word er kots- en kotsmisselijk van dit topic.



Het slikken van mijn vriend vind ik geen probleem.

Maar hele glazen drinken?!? Oh. My. God.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oralis schreef op 10 september 2010 @ 11:29:en ik zou ook geen moeite hebben om te doneren. Tenslotte doe je er iemand een plezier mee, ik vind dat niet vreemd...

Hmmmn, daar pas ik voor.

Ik kan mij niet voorstellen dat ik nog even bij de buurvrouw langsga om in een wijnglas haar avondmaaltje bij elkaar te gaan rukken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hellothere schreef op 10 september 2010 @ 12:16:

[...]



Hmmmn, daar pas ik voor.

Ik kan mij niet voorstellen dat ik nog even bij de buurvrouw langsga om in een wijnglas haar avondmaaltje bij elkaar te gaan rukken.Dat hangt er vanaf hoe leuk en aantrekkelijk ik die buurvrouw vind... LOL
Alle reacties Link kopieren
De mannen “komen” zo vaak ze willen, maar minstens 1 maal per week , en ze hebben er echt, absoluut geen moeite mee, en denk dat ze er zelfs (veel) plezier aan beleven, maar dat ligt ook aan de manier hoe ik ze behandel denk ik. Dat van hun vrouwen, partners schertst verbazing, maar behoeft geen verdere uitleg dan dit, het is zo gegroeid, eerst om te voorkomen dat we sex zouden hebben, het ging mij alleen om de sperma, en niet om de piemels, maar hoe zijn mannen ?. . vandaar, en dat is zo gebleven (Het zijn bevriende koppels geworden)

Sperma vindt ik lekker en is ook lekker , ondanks de aparte smaak, en het is nog “gezond” ook, sommigen van jullie hebben zelfs al gegoogeld zie ik .

Dat het misselijkmakend is, of kan zijn, heb ik al eerder aangehaald, ja daar hebben velen last van, ik kan er nu eenmaal lekker van genieten, hoe stom, of ongelooflijk smerig het ook klinkt. Ik zie en ervaar het als een lekkernij, waar de andere vrouw geniet van chocola, of truffels, ik noem maar wat, geniet ik van sperma, geproduceerd door mannen, en drink het uit een glas. Misschien is in de mond klaarkomen een betere manier, maar ik heb geen trek om al die piemels in m’n mond te nemen, die van m’n man is genoeg, en de smaak van sperma, of wat dan ook, is beter in het voorste gedeelte van de mond, en daar komt de man niet klaar als de piemel in m’n mond zit, over na gedacht dus. Ik doe het “drinken” dus uit een glas, en nee het is geen avond maaltijd, of een complete lunch, dat is een stukje chocola ook niet, maar wel lekker.



Liefs,

Janneke.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oralis schreef op 10 september 2010 @ 12:22:

Dat hangt er vanaf hoe leuk en aantrekkelijk ik die buurvrouw vind... LOLDan nog niet. We wachten nog altijd met spanning op de uitleg van TO wat we ons bij dat doneren moeten voorstellen. Als ik een (eventueel al halfgevuld) wijnglas in mijn handen geduwd krijg waar ik mijn kwakje mag bijspuiten en wat dan weer netjes in de koelkast verdwijnt, bweuk ... nee dan ga ik het wel lekker doneren bij/op/in mijn vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit echt te gruwelen bij het idee...



Maar ik vind het vooral erg bijzonder en dan vooral het feit dat je je leven zo hebt weten in te richten dat het "normaal" is geworden voor jou en je vriendenkring. En dat je het dus ook echt als een stukje chocola kan nuttigen..



Ieder z'n ding..
Alle reacties Link kopieren
Het is volgens mij wel echt mega gezond. Je krijgt er een mooie huid van enzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Janneke62 schreef op 10 september 2010 @ 12:34:

De mannen “komen” zo vaak ze willen, maar minstens 1 maal per week , en ze hebben er echt, absoluut geen moeite mee,.Maar waar doen ze dat dan ? Bij jou op de bank, verdwijnen ze met het glas naar het toilet, kijk jij toe als ze aan het "produceren" zijn, help je hen, waar vind je hen ... Sorry, ben hier wel nieuwsgierig naar (en blijkbaar ik niet alleen ).
Alle reacties Link kopieren
quote:Cherrybomb schreef op 10 september 2010 @ 12:43:

Het is volgens mij wel echt mega gezond. Je krijgt er een mooie huid van enzo.Ja, en een natte neus en een mooie glanzende vacht
Alle reacties Link kopieren
quote:Cherrybomb schreef op 10 september 2010 @ 12:43:

Het is volgens mij wel echt mega gezond. Je krijgt er een mooie huid van enzo.Ik geloof niet dat dat de belangrijkste drijfveer is ;)
quote:Hellothere schreef op 10 september 2010 @ 12:44:

[...]



Maar waar doen ze dat dan ? Bij jou op de bank, verdwijnen ze met het glas naar het toilet, kijk jij toe als ze aan het "produceren" zijn, help je hen, waar vind je hen ... Sorry, ben hier wel nieuwsgierig naar (en blijkbaar ik niet alleen ).Dat heeft ze beschreven hoor, stukje naar boven scrollen!
Alle reacties Link kopieren
Drink je een kwak per glas of mix je een aantal kwakken per glas? Proef je nu a/d kwak ook van welke man die is?



(gewoon benieuwd)
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 10 september 2010 @ 12:47:

Dat heeft ze beschreven hoor, stukje naar boven scrollen!

Oooops, dat stuk(jeà) heb ik gemist. Ik kan me nu helemaal niet meer voorstellen dat ik door buurvrouw in kwestie wordt afgerukt met mijn parnter erbij (en ik denk dat mijn partner zich dat evenmin kan voorstellen).



Maar goed, zoals reeds enkele keren aangehaald, ieder zijn/haar ding.
Alle reacties Link kopieren
quote:Richard035 schreef op 10 september 2010 @ 12:54:

Drink je een kwak per glas of mix je een aantal kwakken per glas? Proef je nu a/d kwak ook van welke man die is?



(gewoon benieuwd)Wanneer je de stukjes leest die ik als aanvulling schreef zie je vanzelf het antwoord . .
Alle reacties Link kopieren
Kan de TS niet eens wat bewijs leveren voor deze verslaving voordat er nog meer mensen serieus op in gaan?

Foto'tje van de ijskast bijvoorbeeld? Lijkt mij niet makkelijk te google'n of soepen.. Anders een filmpje? Ben best benieuwd, in andere worden - pics or it didnt happen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Janneke62 schreef op 10 september 2010 @ 13:31:

Wanneer je de stukjes leest die ik als aanvulling schreef zie je vanzelf het antwoord . .

Wat voel je zelf dan, als je een man afrukt, terwijl die jouw borsten bepoteld, toch niet een beetje opgewonden ?



Geilt het jou op ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Hellothere schreef op 10 september 2010 @ 13:44:

[...]



Wat voel je zelf dan, als je een man afrukt, terwijl die jouw borsten bepoteld, toch niet een beetje opgewonden ?



Geilt het jou op ?Ik ben al een keer geblokkeerd, dus hier ga ik niet op in, sorry, laat je verbeelding maar spreken. en ja ik raak er natuurlijk wel opgewonden van, ben een vrouw met alles er op en aan, maar het gaat mij om de sperma . . !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven