vriend fantaseert over anderen

27-02-2015 21:51 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst vroeg ik aan mijn vriend (we kennen elkaar nu een 8 maanden) welke sex fantasieën hij zoal heeft/ waar hij aan denkt tijdens het masturberen. Hij gaf niet zo'n duidelijk antwoord. Na wat doorvragen bleek dat hij tijdens het masturberen over andere vrouwen fantaseert. "Denk je nooit aan mij?", was mijn vraag. "Nee, wij hebben toch al seks, daar hoef ik dus niet meer over te fantaseren. Ik denk eigenlijk altijd aan andere vrouwen tijdens het masturberen", was het antwoord.



Oké:

- Op zich een eerlijk antwoord. Wie vraagt, krijgt antwoord.

- Ook heb ik normaal en rustig gereageerd.

- Ook begon hij er uit zichzelf over dat hij een heel trouw persoon is, en zijn fantasieën nooit in werkelijkheid zal brengen.

- Ook ik fantaseer wel eens over andere mannen.



Maar nu, wat mij dwars zit, is dat hij NOOIT over mij fantaseert en ALTIJD over andere vrouwen. Ik denk ook wel eens aan andere mannen, maar daarnaast denk ik óók wel eens aan hem. Ik vind het nogal saai en teleurstellend dat hij nooit over mij fantaseert. Heeft hij dan alleen maar zin in mij als ik werkelijk fysiek bij hem ben. Ik vind het juist zo leuk en opwindend als een man heel erg naar mij verlangt, een enorm seksueel verlangen naar mij heeft, juist ook wanneer ik niet fysiek aanwezig ben. En daarnaast: we kennen elkaar nog maar een 8 maanden, juist dan zou het seksueel verlangen naar elkaar toch op zijn toppunt kunnen zijn, nu alles nog spannend en nieuw is.



Al met al vind ik het eerlijk gezegd nogal teleurstellend. Het is voor mij een seksuele domper en daarnaast vind ik het een onprettig idee dat hij dus altijd over andere vrouwen fantaseert. (Ik vraag me dingen af als, wie zijn die vrouwen, waarschijnlijk ook collega's, waarmee hij elke dag samenwerkt, of misschien zelf altijd die ene vrouw, op wie hij dan klaarblijkelijk geilt.)



Voor mij is het zelfs een beetje als volgt: ik weet niet wat ik erger zou vinden: dat hij een vrouw heeft over wie hij altijd fantaseert en wie hij in zijn hoofd helemaal kan ophemelen als seksgodin, of dat hij werkelijk sex zou hebben met die vrouw waarna blijkt dat het allemaal helemaal niet zo geweldig is als in zijn fantasie.



Wij hebben trouwens wel een opwindend seksleven, hij heeft ook wel eens verteld dat hij nog nooit zulke lekkere sex heeft gehad als met mij.
quote:Istar_ schreef op 28 februari 2015 @ 00:16:

Ik heb in mijn fantasie seks met mannen met piemels met een eigen hartslag. Op de meest onmogelijke manieren met ik weet veel hoeveel verschillende mensen. Mijn partner mag soms meedoen, maar hij heeft niet de hoofdrol





Er zit iets in je inbox. Geen kloppende piemel helaas.
quote:Thordis007 schreef op 28 februari 2015 @ 00:17:

[...]







Er zit iets in je inbox. Geen kloppende piemel helaas.Damn.
Alle reacties Link kopieren
quote:LeolaMarie schreef op 28 februari 2015 @ 00:14:

Wow,



TO heeft een dilemma zeg!

Je vriend gaat in zijn fantasie al vreemd, hoelang zal het duren voordat hij het echt zal doen?

Misschien een idee om het slaapkamer spel wat spannender te maken? Zo dat hij over jou gaat fantaseren tijdens het masturberen?Je sarcasme slaat de plank mis. Het heeft juist helemaal niets te maken met de angst dat de fantasie de werkelijkheid zal worden. Het is de teleurstelling dat de werkelijkheid niet zijn fantasie is
quote:piradepira schreef op 28 februari 2015 @ 00:22:

[...]





Je sarcasme slaat de plank mis. Het heeft juist helemaal niets te maken met de angst dat de fantasie de werkelijkheid zal worden. Het is de teleurstelling dat de werkelijkheid niet zijn fantasie isDit is geen sarcasme hoor, ze is echt zo
Simpel
Alle reacties Link kopieren
quote:piradepira schreef op 28 februari 2015 @ 00:22:

[...]





Het is de teleurstelling dat de werkelijkheid niet zijn fantasie is



Jij dagdroomt toch ook niet over naar de naar de supermarkt gaan en dan 5 kilo aardappelen te kopen en een kratje Grolsch? Waarschijnlijk dagdroom je wel over een bounty eiland met wuivende palmbomen.

Zo is het ook met seksfantasieën. Je fantaseert niet over je partner (want dan moet je die cellulitis er ook nog bij bedenken en al fantaserende bedenk je dat ze toch écht gezegd heeft dat ze niet aan anale fistfucking wilde doen ) maar over iemand die je zelf precies zo kan samenstellen als je wilt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me er niet al te veel druk om maken. Het is op zich wel gezond dat hij en jij over andere mensen fantaseren. Ik vind het wel een klein beetje raar dat hij nooooit over je fantaseert, maar dat zou ik zelf weer als een leuke uitdaging zien. Om uit het niets als ik er echt zin in heb, iets ondeugends bij hem te doen op een moment dat hij het niet verwacht en vooral iets dat hij niet van me verwacht. maar ik zou er geen plan van maken, maar gewoon in een lekker opwelling en het moment zich aan dient. Moet jij eens zien hoe snel zijn fantasieën weer over jou gaan als je even niet bij hem bent.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 februari 2015 @ 00:27:

[...]





Jij dagdroomt toch ook niet over naar de naar de supermarkt gaan en dan 5 kilo aardappelen te kopen en een kratje Grolsch? Waarschijnlijk dagdroom je wel over een bounty eiland met wuivende palmbomen.

Zo is het ook met seksfantasieën. Je fantaseert niet over je partner (want dan moet je die cellulitis er ook nog bij bedenken en al fantaserende bedenk je dat ze toch écht gezegd heeft dat ze niet aan anale fistfucking wilde doen ) maar over iemand die je zelf precies zo kan samenstellen als je wilt.





Dat idd. En veel vrouwen fantaseren over huwelijksaanzoeken, romantische gebaren van hun grote liefde, prinsen op het witte paard (snap ik ook niet, maar het schijnt) en dat is ook niet realistisch.
Ik fantaseer eigenlijk nooit over een specifieke man, het zijn meer situaties die ik me inbeeld. Fantasieën over wat er met míj gebeurt en hoe ik het beleef. Het uiterlijk van de man of wie dat dan precies is, is eigenlijk ondergeschikt aan mijn genot.



Ik heb weleens gelezen dat vrouwen zichzelf centraal stellen in hun fantasie, en dus eigenlijk naar zichzelf 'kijken' als ze fantaseren en dat mannen de vrouw centraal stellen in hun fantasie naar haar kijken. Geen idee of dit klopt hoor, meestal geloof ik niet zo in het man vs vrouw, maar in deze komt het wel met mijn eigen ervaring overeen.



Als ik dit doortrek, dan fantaseer ik ook meer over wat er in de toekomst gaat gebeuren, dan op welke manier ik gisteren genomen ben. Komt behoorlijk overeen met de definitie van fantaseren dus . Alleen is het niet de man, maar de situatie die verandert. Bij hem verandert de situatie misschien niet, maar juist de vrouw. Overeenkomstig is dat het in beide gevallen iets nieuws is.
quote:_lupine_ schreef op 28 februari 2015 @ 00:32:

Ik fantaseer eigenlijk nooit over een specifieke man, het zijn meer situaties die ik me inbeeld. Fantasieën over wat er met míj gebeurt en hoe ik het beleef. Het uiterlijk van de man of wie dat dan precies is, is eigenlijk ondergeschikt aan mijn genot.



Ik heb weleens gelezen dat vrouwen zichzelf centraal stellen in hun fantasie, en dus eigenlijk naar zichzelf 'kijken' als ze fantaseren en dat mannen de vrouw centraal stellen in hun fantasie naar haar kijken. Geen idee of dit klopt hoor, meestal geloof ik niet zo in het man vs vrouw, maar in deze komt het wel met mijn eigen ervaring overeen.Wat grappig. Ik heb idd geen specifieke man in gedachten. Ik zit altijd gewoon in mezelf in de fantasie
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 28 februari 2015 @ 00:32:

Ik fantaseer eigenlijk nooit over een specifieke man, het zijn meer situaties die ik me inbeeld. Fantasieën over wat er met míj gebeurt en hoe ik het beleef. Het uiterlijk van de man of wie dat dan precies is, is eigenlijk ondergeschikt aan mijn genot.



Ik heb weleens gelezen dat vrouwen zichzelf centraal stellen in hun fantasie, en dus eigenlijk naar zichzelf 'kijken' als ze fantaseren en dat mannen de vrouw centraal stellen in hun fantasie naar haar kijken. Geen idee of dit klopt hoor, meestal geloof ik niet zo in het man vs vrouw, maar in deze komt het wel met mijn eigen ervaring overeen.Klinkt herkenbaar ( en dus logisch ) .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat ik van mijn man weet (maar ik heb hier geleerd dat ik daar niet op mag vertrouwen want ze zijn nooit eerlijk enzo) is dat hij nooit echt over andere vrouwen fantaseert, als in 'de buurvrouw van hierachter' maar meer over handelingen, lichamen, meer zonder specifiek gezicht.



Dat heb ik dan weer niet, ik heb wel over het algemeen, een beeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit net zoiets als boos worden omdat je partners lievelingskleur rood is, of omdat hij kaas lekker vindt, of erg moet lachen om Geer en Goor. Alsof dat keuzes zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik beleef het wel echt vanuit mezelf. Voel ook wat ik fantaseer. En die fantasie gaat heel snel!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 februari 2015 @ 00:39:

Ik vind dit net zoiets als boos worden omdat je partners lievelingskleur rood is, of omdat hij kaas lekker vindt, of erg moet lachen om Geer en Goor. Alsof dat keuzes zijn.Dat laatste vind ik toch wel een puntje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 28 februari 2015 @ 00:40:

[...]



Dat laatste vind ik toch wel een puntje.En terecht!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Weet je TO, het is pas echt erg als je vent over Geer en Goor fantaseert!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 februari 2015 @ 00:27:

[...]





Jij dagdroomt toch ook niet over naar de naar de supermarkt gaan en dan 5 kilo aardappelen te kopen en een kratje Grolsch? Waarschijnlijk dagdroom je wel over een bounty eiland met wuivende palmbomen.

Zo is het ook met seksfantasieën. Je fantaseert niet over je partner (want dan moet je die cellulitis er ook nog bij bedenken en al fantaserende bedenk je dat ze toch écht gezegd heeft dat ze niet aan anale fistfucking wilde doen ) maar over iemand die je zelf precies zo kan samenstellen als je wilt.



Ja. Dus erg teleurstellend dat ik die 5 kilo aardappelen ben voor hem. Terwijl er toch zeker heel wat mannen zullen zijn die mij wel als het bountyeiland zien.



Het is misschien ook wel een soort seksueel narcisme; ik vind het erg opwindend (zo niet een vereiste) dat ik een man gek kan maken en hij mij als een soort seksgodin ziet (juist omdat hij de werkelijkheid kent).



Bedankt voor jullie reacties allemaal! Het is idd zo dat ik zijn gedachten niet kan besturen en dat ook niet zou moeten willen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 28 februari 2015 @ 00:16:

Ik heb in mijn fantasie seks met mannen met piemels met een eigen hartslag. Op de meest onmogelijke manieren met ik weet veel hoeveel verschillende mensen. Mijn partner mag soms meedoen, maar hij heeft niet de hoofdrol



Uhm, goed punt ieder mens is anders...



Mijn ervaring is vaak anders geweest... Maar goed...
life is to celebrate
quote:Istar_ schreef op 27 februari 2015 @ 22:03:

[...]



Ja, doe ik ook.ik nou nooit
Dat klinkt wel heel engig, je bent vast niet heel uniek in bed hoor. Dus eisen dat je partner zo onde de indruk is als jij wilt....



Echt, ook Doutzen Kroes is iemands zak aardappelen.
quote:piradepira schreef op 28 februari 2015 @ 00:43:

[...]





Ja. Dus erg teleurstellend dat ik die 5 kilo aardappelen ben voor hem. Terwijl er toch zeker heel wat mannen zullen zijn die mij wel als het bountyeiland zien.



Het is misschien ook wel een soort seksueel narcisme; ik vind het erg opwindend (zo niet een vereiste) dat ik een man gek kan maken en hij mij als een soort seksgodin ziet (juist omdat hij de werkelijkheid kent).



Bedankt voor jullie reacties allemaal! Het is idd zo dat ik zijn gedachten niet kan besturen en dat ook niet zou moeten willen.

Maar zo kan hij je toch zien? Dat wil alleen niet zeggen dat hij ook over jou fantaseert.

Fantaseer jij alleen over dingen die je in het echt zou willen en die werkelijk haalbaar zijn?



En voor de mannen voor wie jij het bountyeiland bent is hun vriendin weer de zak aardappelen.
quote:Starshine schreef op 28 februari 2015 @ 00:45:

[...]



ik nou nooit Dan ga jij niet vreemd lees ik net.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 28 februari 2015 @ 00:43:

Weet je TO, het is pas echt erg als je vent over Geer en Goor fantaseert! hahah ja, das waar
quote:piradepira schreef op 28 februari 2015 @ 00:43:

[...]



Het is misschien ook wel een soort seksueel narcisme; ik vind het erg opwindend (zo niet een vereiste) dat ik een man gek kan maken en hij mij als een soort seksgodin ziet (juist omdat hij de werkelijkheid kent).

.Het een hoeft het ander niet uit te sluiten hoor. Ik denk zeker wel dat hij jou als seksgodin kan zien, terwijl hij in zijn fantasieën andere vrouwen of lichamen voor zich ziet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven