vriend fantaseert over anderen

27-02-2015 21:51 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst vroeg ik aan mijn vriend (we kennen elkaar nu een 8 maanden) welke sex fantasieën hij zoal heeft/ waar hij aan denkt tijdens het masturberen. Hij gaf niet zo'n duidelijk antwoord. Na wat doorvragen bleek dat hij tijdens het masturberen over andere vrouwen fantaseert. "Denk je nooit aan mij?", was mijn vraag. "Nee, wij hebben toch al seks, daar hoef ik dus niet meer over te fantaseren. Ik denk eigenlijk altijd aan andere vrouwen tijdens het masturberen", was het antwoord.



Oké:

- Op zich een eerlijk antwoord. Wie vraagt, krijgt antwoord.

- Ook heb ik normaal en rustig gereageerd.

- Ook begon hij er uit zichzelf over dat hij een heel trouw persoon is, en zijn fantasieën nooit in werkelijkheid zal brengen.

- Ook ik fantaseer wel eens over andere mannen.



Maar nu, wat mij dwars zit, is dat hij NOOIT over mij fantaseert en ALTIJD over andere vrouwen. Ik denk ook wel eens aan andere mannen, maar daarnaast denk ik óók wel eens aan hem. Ik vind het nogal saai en teleurstellend dat hij nooit over mij fantaseert. Heeft hij dan alleen maar zin in mij als ik werkelijk fysiek bij hem ben. Ik vind het juist zo leuk en opwindend als een man heel erg naar mij verlangt, een enorm seksueel verlangen naar mij heeft, juist ook wanneer ik niet fysiek aanwezig ben. En daarnaast: we kennen elkaar nog maar een 8 maanden, juist dan zou het seksueel verlangen naar elkaar toch op zijn toppunt kunnen zijn, nu alles nog spannend en nieuw is.



Al met al vind ik het eerlijk gezegd nogal teleurstellend. Het is voor mij een seksuele domper en daarnaast vind ik het een onprettig idee dat hij dus altijd over andere vrouwen fantaseert. (Ik vraag me dingen af als, wie zijn die vrouwen, waarschijnlijk ook collega's, waarmee hij elke dag samenwerkt, of misschien zelf altijd die ene vrouw, op wie hij dan klaarblijkelijk geilt.)



Voor mij is het zelfs een beetje als volgt: ik weet niet wat ik erger zou vinden: dat hij een vrouw heeft over wie hij altijd fantaseert en wie hij in zijn hoofd helemaal kan ophemelen als seksgodin, of dat hij werkelijk sex zou hebben met die vrouw waarna blijkt dat het allemaal helemaal niet zo geweldig is als in zijn fantasie.



Wij hebben trouwens wel een opwindend seksleven, hij heeft ook wel eens verteld dat hij nog nooit zulke lekkere sex heeft gehad als met mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:piradepira schreef op 27 februari 2015 @ 22:09:

[...]





Hoe heeft dat niets met elkaar te maken? Ik fantaseer over mijn vriend wanneer hij niet bij mij is, en ik zou willen dat dat wel zo is; voor mij is dat een groot onderdeel van "verlangen".

Ik zou graag willen dat dat er niets mee te maken heeft, dus hoe bedoel je dat?



Het gaat mij er trouwens niet om dat hij over anderen fantaseert he, dat doe ik ook. Maar wat voor mij de domper is, is dat hij NOOIT over mij fantaseertJij legt jouw normen, waarden en gewoontes en wil aan hem op. Jij voelt het zus en doet dan zo en als hij dat niet ook doet, dan is het fout in jouw ogen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 februari 2015 @ 22:15:

[...]





Jij legt jouw normen, waarden en gewoontes en wil aan hem op. Jij voelt het zus en doet dan zo en als hij dat niet ook doet, dan is het fout in jouw ogen.Nee joh, ik leg helemaal niets aan hem op. Maar mijn gevoelens hierover is uiteraard wel vanuit mijzelf gevoeld/beredeneerd/met mij als referentiekader
Alle reacties Link kopieren
quote:piradepira schreef op 27 februari 2015 @ 22:33:

[...]





Nee joh, ik leg helemaal niets aan hem op. Maar mijn gevoelens hierover is uiteraard wel vanuit mijzelf gevoeld/beredeneerd/met mij als referentiekader



Jij bepaalt, of stelt, of meent te weten, of....dat hij - bij jouw fysieke afwezigheid - niet naar jou verlangt.

Omdat voor jou zou gelden dat....

Maar wat voor jou geldt hoeft niet voor hem te gelden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 februari 2015 @ 22:37:

[...]





Jij bepaalt, of stelt, of meent te weten, of....dat hij - bij jouw fysieke afwezigheid - niet naar jou verlangt.

Omdat voor jou zou gelden dat....

Maar wat voor jou geldt hoeft niet voor hem te gelden.Ja, das waar!
Alle reacties Link kopieren
Je verwart fantasie met verlangen.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
ja, ik heb het wel specifiek over seksueel verlangen he. Niet alle andere verlangens van genegenheid of wat dan ook.



In mijn redenatie: seksueel verlangen--->opwinding--->masturbatie--->masturbatiefantasie
Alle reacties Link kopieren
Ja snap ik, maar die twee dingen hoeven dus niet hetzelfde te zijn.
What a nuanced anxiety
Zin in seks kan toch ook gewoon ontstaan zonder dta je partner of gedachten aan hem in beeld komen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 27 februari 2015 @ 23:47:

Zin in seks kan toch ook gewoon ontstaan zonder dta je partner of gedachten aan hem in beeld komen?



Ja, soms heb je ook gewoon zin in 'sex', en niet zozeer zin in 'sex met...' (in te vullen een specifiek persoon)



Maar dat raakt ook weer aan mijn rottige gevoel hierover, alsof hij eigenlijk graag sex wil met collega/buurvrouw/bekende en dat dit tot uiting komt in zijn fantasie. En dat hij bij mij gewoon zin heeft in sex, niet in het bijzonder met mij (want als hij het specifiek met mij wou, zou dat ook zo zijn bij mijn afwezigheid). Dus slechts omdat ik er ben, en hij het met mij kan doen, omdat ik het ook wil
Alle reacties Link kopieren
quote:piradepira schreef op 28 februari 2015 @ 00:04:

[...]

alsof hij eigenlijk graag sex wil met collega/buurvrouw/bekende en dat dit tot uiting komt in zijn fantasie. En dat hij bij mij gewoon zin heeft in sex, niet in het bijzonder met mij (want als hij het specifiek met mij wou, zou dat ook zo zijn bij mijn afwezigheid). Dus slechts omdat ik er ben, en hij het met mij kan doen, omdat ik het ook wilJe bent weer enorm aan het projecteren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat vermoeiend zeg, zo nadenken over iets waar je totaal geen controle over hebt.
quote:piradepira schreef op 28 februari 2015 @ 00:04:

[...]





Ja, soms heb je ook gewoon zin in 'sex', en niet zozeer zin in 'sex met...' (in te vullen een specifiek persoon)



Maar dat raakt ook weer aan mijn rottige gevoel hierover, alsof hij eigenlijk graag sex wil met collega/buurvrouw/bekende en dat dit tot uiting komt in zijn fantasie. En dat hij bij mij gewoon zin heeft in sex, niet in het bijzonder met mij (want als hij het specifiek met mij wou, zou dat ook zo zijn bij mijn afwezigheid). Dus slechts omdat ik er ben, en hij het met mij kan doen, omdat ik het ook wilAls hij het met de buurvrouw wil doen doet hij het echt wel met haar ipv met jou ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 februari 2015 @ 00:05:

[...]





Je bent weer enorm aan het projecteren.



Het is zo dat dit mijn zienswijze is en ik hiervoor mijn referentiekader gebruikt.



Maar hoe dan? Hoe kun je dan iemand waarnaar je wel degelijk seksueel verlangt, die er alleen helaas niet is op dat moment, hoe kun je dan geen seksuele gedachten(=fantasie) over die persoon hebben?
Omdat het fantasie is en het leuk is om te fantaseren. Ik fantaseer heel vaak over dingen die ik helemaal niet (meer) in het echt wil, gewoon omdat het leuk is
quote:piradepira schreef op 28 februari 2015 @ 00:11:

[...]





Het is zo dat dit mijn zienswijze is en ik hiervoor mijn referentiekader gebruikt.



Maar hoe dan? Hoe kun je dan iemand waarnaar je wel degelijk seksueel verlangt, die er alleen helaas niet is op dat moment, hoe kun je dan geen seksuele gedachten(=fantasie) over die persoon hebben?Hier ga je geen antwoord op krijgen. Gewoon omdat hij hij is en jij jij en jullie dingen anders zien. Je gaat iig geen bevredigend antwoord krijgen. Want je wordt geraakt in je onzekerheid, en die kan hij niet voor je wegnemen. Dat moet je zelf doen. Zonder antwoorden.
Alle reacties Link kopieren
quote:piradepira schreef op 28 februari 2015 @ 00:11:

[...]





Het is zo dat dit mijn zienswijze is en ik hiervoor mijn referentiekader gebruikt.



Maar hoe dan? Hoe kun je dan iemand waarnaar je wel degelijk seksueel verlangt, die er alleen helaas niet is op dat moment, hoe kun je dan geen seksuele gedachten(=fantasie) over die persoon hebben?



Kun je beter aan je vriendje vragen, lijkt mij.

En die zal het misschien ook niet weten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Poe je maakt het jezelf wel moeilijk zo.



Het voordeel van de fantasie is dat diegene precies doet wat jij wil. Zelfs heel spontaan exact dát spontane waar jij precies op dat moment trek in hebt. (OMG, als ik moet concurreren met de fantasieën van mijn partner maak ik dus geen schijn van kans )



Ik ben blij dat mijn man niet mijn fantasie is. In het echt val ik niet zo op gedachtenbestuurbare robotjes. En als ik fantaseer in zijn afwezigheid denk ik ook niet aan hem, hij heeft -gelukkig- geen robotjesspecialiteiten die mij opwinden.



P.s. Voor de duidelijkheid: hele levensechte 'robotjes' hoor, ik fantaseer niet over bliebbliebmetschroefjes.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Wow,



TO heeft een dilemma zeg!

Je vriend gaat in zijn fantasie al vreemd, hoelang zal het duren voordat hij het echt zal doen?

Misschien een idee om het slaapkamer spel wat spannender te maken? Zo dat hij over jou gaat fantaseren tijdens het masturberen?
life is to celebrate
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis007 schreef op 28 februari 2015 @ 00:08:

Wat vermoeiend zeg, zo nadenken over iets waar je totaal geen controle over hebt.Hahah ja! Vreselijk niet. Maar ik vind het gelukkig ook wel een beetje (tragi) komisch
Ik fantaseer ook zelden tot nooit over mijn partner. Gewoon omdat ik daar niet over hoef te fantaseren, dat ken ik al. Hij doet wel eens mee, in een fantasie, dat wel. Maar gewoon 1 op 1 seks met partner neuh, dat valt niet in de categorie geile spannende fantasieën. Niet dat die seks niet geil en spannend is. Zeker wel. Maar het leuke van fantasie is nou juist dat je onbegrensd bent in je mogelijkheden.
Alle reacties Link kopieren
quote:lux. schreef op 27 februari 2015 @ 22:00:

Ik vond het juist raar dat mijn man zei nóóít over anderen te fantaseren. Achja zo is er altijd wat



Zie het zo: jij bent the reality. En dat doe je niet verkeerd. Anders zou hij wel over je fantaseren Hij was ongetwijfeld heel eerlijk...
quote:LeolaMarie schreef op 28 februari 2015 @ 00:14:

Wow,



TO heeft een dilemma zeg!

Je vriend gaat in zijn fantasie al vreemd, hoelang zal het duren voordat hij het echt zal doen?

Misschien een idee om het slaapkamer spel wat spannender te maken? Zo dat hij over jou gaat fantaseren tijdens het masturberen?



Wat een onzin!
Ik heb in mijn fantasie seks met mannen met piemels met een eigen hartslag. Op de meest onmogelijke manieren met ik weet veel hoeveel verschillende mensen. Mijn partner mag soms meedoen, maar hij heeft niet de hoofdrol
Alle reacties Link kopieren
Jij wilt feitelijk zijn gedachten en fantasieen controleren. Lijkt me erg ongezond en dan druk ik me voorzichtig uit.



Je moet nooit vragen stellen waarvan je het antwoord niet wil weten. Dit is er een van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis007 schreef op 28 februari 2015 @ 00:14:

Ik fantaseer ook zelden tot nooit over mijn partner. Gewoon omdat ik daar niet over hoef te fantaseren, dat ken ik al. Hij doet wel eens mee, in een fantasie, dat wel. Maar gewoon 1 op 1 seks met partner neuh, dat valt niet in de categorie geile spannende fantasieën. Niet dat die seks niet geil en spannend is. Zeker wel. Maar het leuke van fantasie is nou juist dat je onbegrensd bent in je mogelijkheden.Ik denk dat je daar het antwoord te pakken hebt, hoor!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven