vriendin wilt geen seks meer?

23-02-2017 19:31 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
beste,



ik heb nu 2 jaar een relatie, en we zijn heel gelukkig met elkaar.

het enige probleem is dat mijn vriendin bijna nooit meer seks wilt, en de keren dat we seks hebben ligt ze stijf in bed, verder wilt ze ook zelf niks ondernemen en ben ik degene die ergens mee moet beginnen.

ze gebruikt altijd als "smoes" dat ze heel moe is, of dat ze spierpijn heeft, ik heb hier heel erg moeite mee, want ik weet niet wat ik ermee moet... hebben jullie enige tips voor mij waardoor ze er misschien meer zin in heeft? alvast heel erg bedankt voor de reacties



Groet Bart
quote:Julia2 schreef op 23 februari 2017 @ 20:30:

Ik roep het nog maar eens: Stoppen met de pil.Juist niet! Iets met veilig vrijen
Alle reacties Link kopieren
Andere pil is een mogelijkheid wellicht.
Alle reacties Link kopieren
Iets wat leuk is daar heb je wel zin in, dus kennelijk is de seks voor haar op dit moment niet (meer) leuk.

Het is misschien een invulling en misschien niet persé geldig voor jouw vriendin, maar bijvoorbeeld niet op haar gemak. Bang zijn dat het sneller gaat dan dat ze nodig heeft om opgewonden te raken. En dan voel ze zich nog minder op je gemak. Lukt het helemaal niet.



Ik zou eens vragen aan haar of ze seks wel leuk vind. En zo niet waarom niet. En als ze zegt dat ze het wel leuk vind, vraag haar dan wat ze leuk vind. Misschien krijg je dan wat info waar je wat mee kunt.

Krijg een beetje het idee dat ze je ego niet wilt kwetsen en toch niet helemaal open is.



Ik kon vroeger ook niet klaarkomen tijdens de seks, dacht ach, zo is het nu eenmaal en ik vind het niet erg. Had het als ware geaccepteerd als een feit en dacht ook dat ik fijne seks had. Tot ik erachter kwam dat seks wel degelijk veel leuker en heter kan zijn. En ik moet zeggen als je goede seks hebt, dan wordt je libido vanzelf hoger.
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft dat initiatief: is ze niet gewoon een beetje onzeker?

Ik denk niet dat het werkt om te zeggen dat je graag meer initiatief zou zien van haar kant, maar eerder haar opwinden (dus nog wel zelf initiatief nemen) en dan een keer tijdens wat voorspel zeggen hoe geil je haar vind als ze dit of dat doet. Wie weet pakt ze het dan een keer uit zichzelf op?



Ik zou eerst proberen weer fijne vrijpartijen te creëren en de zin terug proberen te krijgen, voordat je je gaat focussen op wie het initiatief pakt. Want volgens mij zit dat er echt niet in op dit moment. Als je smoesjes als spierpijn van werk te horen krijgt nu.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk idd dat haar telkens zeggen dat ze meer initiatief moet nemen averechts werkt.

Hoe lang heb je geen sex als jij er niet op aan dringt?

Neemt ze dan uiteindelijk wel initiatief?

Ik zou het eens proberen.

Niet aandringen. Dan zal ze toch wel eens wat gaan doen denk ik.

En stop dan met dat masseren.

Gewoon stapje terug.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:thanx schreef op 23 februari 2017 @ 21:02:

Ik denk idd dat haar telkens zeggen dat ze meer initiatief moet nemen averechts werkt.

Hoe lang heb je geen sex als jij er niet op aan dringt?

Neemt ze dan uiteindelijk wel initiatief?

Ik zou het eens proberen.

Niet aandringen. Dan zal ze toch wel eens wat gaan doen denk ik.

En stop dan met dat masseren.

Gewoon stapje terug.als ik zelf geen initiatief neem duurt het minimaal een maand, langer heb ik het niet volgehouden hahah
Alle reacties Link kopieren
Wat een botte reacties allemaal zeg! Deze jongen komt hier zn probleem aangeven en krijgt van alles om zn oren heen!
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk gaat ze geen initiatief nemen als ze de seks kennelijk niet leuk genoeg vind om er zelf aan te beginnen.

Simpel gezegd is de enige oplossing zorgen dat het wel weer leuk wordt ook voor haar.

Dan komt er vanzelf meer zin en initiatief.



Weet je wat ze fijn vind? Waar ze graag gezoend wordt? Of ze houd van intens zoenen of juist heel rustig een beetje spanning opbouwen?

Vind ze het fijn als je een beetje ruwer met haar om gaat? Wat al eerder werd gezegd haar tegen de muur aan zetten en zoenen bv. Vind uit wat haar opwind. En bouw dat uit, Laat het niet elke keer op seks uitdraaien, maar probeer een bepaalde spanning te creëren, waarbij zij niet weet wat ze kan verwachten. Laat haar soms in opgewonden staat achter. Of las een pauze in. Plaag haar.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk neukt ze gewoon al een tijd iemand anders, Omdat jij altijd maar zeurt over hoe weinig ze jou neukt.
Alle reacties Link kopieren
En nog iets wat me op valt: je schrijft "ze zegt dat ze wel klaar komt". Merk je dat aan haar? Wanneer dat gebeurd?

Zo niet, dan of beter opletten, en zo dus leren wat ze kennelijk fijn vind. Of je afvragen of ze wel echt klaarkomt.



Klinkt allemaal ingewikkeld misschien, maar seks met een vrouw die het naar haar zin heeft is in the end voor jou ook echt veel leuker
Alle reacties Link kopieren
quote:Dublin schreef op 23 februari 2017 @ 21:10:

Natuurlijk gaat ze geen initiatief nemen als ze de seks kennelijk niet leuk genoeg vind om er zelf aan te beginnen.

Simpel gezegd is de enige oplossing zorgen dat het wel weer leuk wordt ook voor haar.

Dan komt er vanzelf meer zin en initiatief.



Weet je wat ze fijn vind? Waar ze graag gezoend wordt? Of ze houd van intens zoenen of juist heel rustig een beetje spanning opbouwen?

Vind ze het fijn als je een beetje ruwer met haar om gaat? Wat al eerder werd gezegd haar tegen de muur aan zetten en zoenen bv. Vind uit wat haar opwind. En bouw dat uit, Laat het niet elke keer op seks uitdraaien, maar probeer een bepaalde spanning te creëren, waarbij zij niet weet wat ze kan verwachten. Laat haar soms in opgewonden staat achter. Of las een pauze in. Plaag haar.ga het proberen! hoop dat dit werkt
Alle reacties Link kopieren
quote:Dublin schreef op 23 februari 2017 @ 21:17:

En nog iets wat me op valt: je schrijft "ze zegt dat ze wel klaar komt". Merk je dat aan haar? Wanneer dat gebeurd?

Zo niet, dan of beter opletten, en zo dus leren wat ze kennelijk fijn vind. Of je afvragen of ze wel echt klaarkomt.



Klinkt allemaal ingewikkeld misschien, maar seks met een vrouw die het naar haar zin heeft is in the end voor jou ook echt veel leuker jaa ik merk het wel als ze klaarkomt
Alle reacties Link kopieren
quote:Dontknowwhattodooo schreef op 23 februari 2017 @ 21:15:

Waarschijnlijk neukt ze gewoon al een tijd iemand anders, Omdat jij altijd maar zeurt over hoe weinig ze jou neukt.heb nog nooit gezeurd over dat ze mij weinig 'neukt', er is een verschil tussen er normaal en rustig over praten of aan haar kop zeuren dat ze me niet neukt.
Alle reacties Link kopieren
17? Wegwezen. Serieus. Dit wordt alleen maar slechter.
Alle reacties Link kopieren
Op welk punt komen normaal gezien eigenlijk de smoesjes?
Als je een gesprek met haar hebt,vertel dan ook dat jij er zo niet meer tegen kunt.En dat je dan je behoeftes ergens anders gaat zoeken en halen,dan laat je zien dat je lef hebt.

Hoe zou ze met jou omgaan als ze weet dat er nog een paar hele mooie andere zeer interessante dames naar je knipogen.

Een beetje blufpoker spelen kan geen kwaad,dan gaat ze denken oei ik ga hem verliezen als ik zo doorga,en dat gaat ze ook natuurlijk,want dat hou jij en heeeel veel mannen niet uit.Of wil je een mietje worden.

Wat heb je eigenlijk te verliezen, een broer/zus relatie,hallo je bent nog geen 70jaar hoor.

En die smoesjes van ik ben moe heb spierpijn,niet accepteren,ik doe al ruim 25 jaar aan bodybuilding ik weet als geen ander wat spierpijn en moe zijn is ophouden met zeiken,anders is het hek van de dam,mag je alleen nog maar een kindje maken,gut gut ik heb weer een keertje mogen neuken,en na een paar jaar ervoor zorgen,en dan uitelkaar,LANG LEVE DE ALIMENTATIE.

Kijk uit man,verliefd zijn is ok hoor,masseren elke dag man hou op,ik masseer jou,jij zuig me af voor wat hoor wat haha.

Maak er een spel van,laat je zeker niet gek maken,blijf erboven staan,laat zien dat jij een leider bent jij hebt de touwtje in handen.

Helaas heb ik het ook moeten leren,dat doe je met vallen en opstaan.

good luck.
quote:Bart_westerveld schreef op 23 februari 2017 @ 19:48:

[...]





we zijn altijd eerlijk tegen elkaar, en ze verteld me dat ze wel klaarkomt, en ook hebben we het er vaak over gehad over of ze het fijn vond of niet, en of ze dingen wilt proberen.



Als ze je moet vertellen dat ze klaarkomt, dan komt ze niet....



Anders had je het echt wel geweten
Alle reacties Link kopieren
quote:yamahafzr600r schreef op 23 februari 2017 @ 22:22:

Als je een gesprek met haar hebt,vertel dan ook dat jij er zo niet meer tegen kunt.En dat je dan je behoeftes ergens anders gaat zoeken en halen,dan laat je zien dat je lef hebt.

Hoe zou ze met jou omgaan als ze weet dat er nog een paar hele mooie andere zeer interessante dames naar je knipogen.

Een beetje blufpoker spelen kan geen kwaad,dan gaat ze denken oei ik ga hem verliezen als ik zo doorga,en dat gaat ze ook natuurlijk,want dat hou jij en heeeel veel mannen niet uit.Of wil je een mietje worden.

Wat heb je eigenlijk te verliezen, een broer/zus relatie,hallo je bent nog geen 70jaar hoor.

En die smoesjes van ik ben moe heb spierpijn,niet accepteren,ik doe al ruim 25 jaar aan bodybuilding ik weet als geen ander wat spierpijn en moe zijn is ophouden met zeiken,anders is het hek van de dam,mag je alleen nog maar een kindje maken,gut gut ik heb weer een keertje mogen neuken,en na een paar jaar ervoor zorgen,en dan uitelkaar,LANG LEVE DE ALIMENTATIE.

Kijk uit man,verliefd zijn is ok hoor,masseren elke dag man hou op,ik masseer jou,jij zuig me af voor wat hoor wat haha.

Maak er een spel van,laat je zeker niet gek maken,blijf erboven staan,laat zien dat jij een leider bent jij hebt de touwtje in handen.

Helaas heb ik het ook moeten leren,dat doe je met vallen en opstaan.

good luck.dit word me vaker verteld haha, en daar heb je ook zeker gelijk in, maar als ik teveel laat zien wie de baas is dan zegt ze dat ik respectloos ben.
quote:Bart_westerveld schreef op 23 februari 2017 @ 22:39:

[...]





dit word me vaker verteld haha, en daar heb je ook zeker gelijk in, maar als ik teveel laat zien wie de baas is dan zegt ze dat ik respectloos ben.Dus ze weet precies hoe ze het wil, maar wil het je niet vertellen?
Alle reacties Link kopieren
mabsii ik neem aan dat het niet zijn vriendin zelf is die hem dat verteld. Maar goed als je serieus denkt dat je seks kunt krijgen door laten zien dat je de baas bent, dan heb je nog een lange weg te gaan. Ik snap wel wat Yamahaf probeert te zeggen denk ik. Ben het niet met alles eens, Maar je mag wel een beetje ballen laten zien inderdaad. Ik denk dat diep van binnen jij zelf ook onzeker wordt door haar afwijzing. En dat is inderdaad alles behalve aantrekkelijk. Maar dat los je niet op door haar te laten zien wie de baas is. WTF alsof jij bepaald dat ze seks met je moet hebben.

Ik zou er ook geen zin meer in hebben. Ik denk dat jullie eens goed moeten praten om te zien of je wel verder wilt met elkaar.

Het klinkt niet alsof jullie elkaar gaan snappen. En vraag me dan ook af waar de ruzies waar je het over had, dan over gaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 23 februari 2017 @ 20:42:

[...]



Juist niet! Iets met veilig vrijen



Er wordt altijd maar voor de pil gekozen, maar er zijn zoveel meer mogelijkheden! Ik kwam er na het stoppen met de pil achter dat ik niet frigide ben... Maar gewoon jarenlang onderdrukt door die rommel. En nu? Wil ik elke dag. Vriend kan me niet meer bijhouden. Als ik dat had geweten was ik eerder gestopt.



TO: succes!!
Alle reacties Link kopieren
al 2 jaar samen. en hoe ziet dat er uit over 5 jaar? en over 10 jaar? en over 20 jaar? en over 40 jaar? en als jullie 90 worden over 70 jaar?......
quote:Miran27 schreef op 23 februari 2017 @ 21:05:

Wat een botte reacties allemaal zeg! Deze jongen komt hier zn probleem aangeven en krijgt van alles om zn oren heen!



Als je met je ene nepprofiel een verontwaardigde reactie komt plaatsen in het topic van je andere nepprofiel, heet dat dan misleiding, opruiing of zelfbevrediging?



Vroeg ik me zo ineens af. Weet ook niet waarom
Alle reacties Link kopieren
Je hebt recht op een gesprekje. Per slot van rekening betaal je de huur, geeft haar lekker te eten, mag ze genieten van je gezelschap, kan je de vuilnis buitenzetten, met je pronken op facebook.



Dus maak de balans op. Is seks belangrijk voor je, dan moet er snel verandering in komen. Laat je niet aan het lijntje houden vanwege de andere voordeeltjes. Tenzij je die wederzijdse voordelen voldoende vindt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Probeer is een kamagra voor dames

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven