vriendin wilt geen seks meer?

23-02-2017 19:31 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
beste,



ik heb nu 2 jaar een relatie, en we zijn heel gelukkig met elkaar.

het enige probleem is dat mijn vriendin bijna nooit meer seks wilt, en de keren dat we seks hebben ligt ze stijf in bed, verder wilt ze ook zelf niks ondernemen en ben ik degene die ergens mee moet beginnen.

ze gebruikt altijd als "smoes" dat ze heel moe is, of dat ze spierpijn heeft, ik heb hier heel erg moeite mee, want ik weet niet wat ik ermee moet... hebben jullie enige tips voor mij waardoor ze er misschien meer zin in heeft? alvast heel erg bedankt voor de reacties



Groet Bart
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivy_Signe schreef op 23 februari 2017 @ 19:53:

Dat is lief, dat masseren.



Dus jullie praten open en eerlijk over de seks. Wat zou ze allemaal nog willen proberen en hebben jullie dat al waar gemaakt?als we erover praten zegt ze vaak dat ze wel eens andere standjes zou willen proberen, maar dit wilt ze niet als het er echt op aankomt tijdens de seks
Nou Bart, ik vind je verhaal niet al te rooskleurig klinken...



Hoe brengen jullie de tijd samen door? Uitjes, etentjes, leuke dingen? M.a.w. wat maakt voor jou de relatie leuk? Waarom is ze zo leuk?
Alle reacties Link kopieren
geef r een pak rammel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivy_Signe schreef op 23 februari 2017 @ 20:01:

Nou Bart, ik vind je verhaal niet al te rooskleurig klinken...



Hoe brengen jullie de tijd samen door? Uitjes, etentjes, leuke dingen? M.a.w. wat maakt voor jou de relatie leuk? Waarom is ze zo leuk?ze is zo leuk omdat ze er gewoon heel mooi uitziet, omdat ze heel goed voor me zorgt, en we gaan samen vaak naar de film of ergens iets eten, maar we kunnen ook t hele weekend op de bank zitten en films kijken
Alle reacties Link kopieren
quote:Emperor schreef op 23 februari 2017 @ 20:01:

geef r een pak rammel.Dit. Dat gezeik moet je niet accepteren.
Goh nog niemand die heeft gezegd dat het is. ... ze WIL, hou eens op met dat ze WILT
Klinkt alsof je heel gek op haar bent.

Misschien is ze niet zo seksueel ingesteld of is het nieuwtje met jou er wel vanaf... Ik heb het idee dat het seksuele met haar niet beter zal worden. Jullie zijn nog maar kort samen. Dan bespring je elkaar zodra het maar even kan. Althans, dat is mijn ervaring.
Vraag haar waar ze trek in heeft, smeer of spuit dat op je tampeloeres en presenteer haar jouw creatie. Of wikkel het eromheen.
quote:bossanova schreef op 23 februari 2017 @ 20:12:

Vraag haar waar ze trek in heeft, smeer of spuit dat op je tampeloeres en presenteer haar jouw creatie. Of wikkel het eromheen.Daar zou ik spontaan van opdrogen
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivy_Signe schreef op 23 februari 2017 @ 20:10:

Klinkt alsof je heel gek op haar bent.

Misschien is ze niet zo seksueel ingesteld of is het nieuwtje met jou er wel vanaf... Ik heb het idee dat het seksuele met haar niet beter zal worden. Jullie zijn nog maar kort samen. Dan bespring je elkaar zodra het maar even kan. Althans, dat is mijn ervaring.klopt, ik ben nog heel erg verliefd op haar, en omdat we na de eerste 3/4 maanden dat we zijn begonnen met seks, het heel vaak deden, vind ik het heel vervelend dat het nu niet meer is. ik ga er nog een keer goed met haar over praten en hoop dat ze me eerlijk verteld waar het door komt! bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 23 februari 2017 @ 20:12:

Vraag haar waar ze trek in heeft, smeer of spuit dat op je tampeloeres en presenteer haar jouw creatie. Of wikkel het eromheen.Gelukkig heet je bossanova ipv cassanova.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het niet helemaal terug gelezen.

Weet ook jullie leeftijd niet.

Is het pilgebruik verhaal al langs gekomen? Want ook daarvan daald het libido.

En misschien is de manier waarop.... de vanzelfsprekendheid... niet de juiste.

Ik noem maar wat he?

Stel je stelt voor om sex te hebben. Gaan jullie dan naar bed?

Of geef je haar ook wel eens een geile zien onder het langslopen?

Want dat opent deuren. Kijk haar daarbij uitdagend aan. Druk haar tegen de muur. Zoen haar. Verken haar lichaam.

En zeg dan iets als: zo.... en nu ben je van mij.

Neem dat ietsjes dominante mee tijdens de sex. Leg haar op de keukentafel.... houd haar armen boven haar hoofd of op haar rug vast...



Veel vrouwen vinden dit opwindend, maar komen er niet voor uit.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:thanx schreef op 23 februari 2017 @ 20:23:

Ik heb het niet helemaal terug gelezen.

Weet ook jullie leeftijd niet.

Is het pilgebruik verhaal al langs gekomen? Want ook daarvan daald het libido.

En misschien is de manier waarop.... de vanzelfsprekendheid... niet de juiste.

Ik noem maar wat he?

Stel je stelt voor om sex te hebben. Gaan jullie dan naar bed?

Of geef je haar ook wel eens een geile zien onder het langslopen?

Want dat opent deuren. Kijk haar daarbij uitdagend aan. Druk haar tegen de muur. Zoen haar. Verken haar lichaam.

En zeg dan iets als: zo.... en nu ben je van mij.

Neem dat ietsjes dominante mee tijdens de sex. Leg haar op de keukentafel.... houd haar armen boven haar hoofd of op haar rug vast...



Veel vrouwen vinden dit opwindend, maar komen er niet voor uit.wij zijn beide pas 17, en heb nooit iets gehoord over het pilgebruik.. alles wat je hebt genoemd dat heb ik al meerdere keren geprobeerd, en dat maakt haar wel een stuk geiler, alleen zit ik er mee dat het nooit begint vanuit haar kant..
Alle reacties Link kopieren
en heb je al met haar erover gepraat?
No Pain,No game
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 februari 2017 @ 19:40:

Midalgan kopen en multivitamines. Elke ochtend haar insmeren en een pil geven. Zeikt ze dan nog ; haar inruilen.Strak plan
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Ik snap haar wel, van 'wilt' zou ik ook spontaan opdrogen.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Ik roep het nog maar eens: Stoppen met de pil.
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 23 februari 2017 @ 20:07:

Goh nog niemand die heeft gezegd dat het is. ... ze WIL, hou eens op met dat ze WILTJa dat wilT wat je hier steeds meer leest is heel erg irritant.
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 23 februari 2017 @ 20:07:

Goh nog niemand die heeft gezegd dat het is. ... ze WIL, hou eens op met dat ze WILTIk wilde niet de zeikerT/taalnazi zijn maar het was mij ook al tegen gaan staan. Nu jij het voortouw hebt genomen sluit ik mij graag aan
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Ok... nog erg jong. Misschien iets te jong. Wil ze wat meer van " de wereld " zien zeg maar.



Toch hoor je het best vaak bij jonge mensen.

Jullue wonen nog thuis neem ik aan? Waardoor de spontaniteit ook niet tot zijn recht komt.



Initiatief.... tja. Je kunt het haar zeggen. Doet ze er niets mee dan zou ik je aanraden serieus over jullue relatie na te denken.

Als jullie nu al niet sexueel klikken. Hoe moet dat straks dan?

Of mag je haar masseren omdat de fysio te duur is?

Stop daar dan ook mee.



* pil gebruik verlaagt het libido. Zijn hier zat topics over en ook op internet veel te vinden.

Er zijn nog veel andere anticonceptie middelen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:noisekick schreef op 23 februari 2017 @ 20:31:

[...]





Ja dat wilT wat je hier steeds meer leest is heel erg irritant.Tenzij het wild word.... dat is dan wel weer een aanvulling
de wereld wacht om ontdekt te worden
quote:Conundrum schreef op 23 februari 2017 @ 20:18:

[...]





Gelukkig heet je bossanova ipv cassanova.TO heet ook niet Casanova.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bart_westerveld schreef op 23 februari 2017 @ 20:27:

[...]





wij zijn beide pas 17, en heb nooit iets gehoord over het pilgebruik.. alles wat je hebt genoemd dat heb ik al meerdere keren geprobeerd, en dat maakt haar wel een stuk geiler, alleen zit ik er mee dat het nooit begint vanuit haar kant..



man man man, 17! Uithuilen en opnieuw beginnen (met een andere juffrouw wel te verstaan)

met een moederlijke

Dat is het advies dat ik mijn, inmiddels 20+ zonen zou geven. Het gaat goed of je leert wat ...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
quote:thanx schreef op 23 februari 2017 @ 20:32:

Ok... nog erg jong. Misschien iets te jong. Wil ze wat meer van " de wereld " zien zeg maar.



Toch hoor je het best vaak bij jonge mensen.

Jullue wonen nog thuis neem ik aan? Waardoor de spontaniteit ook niet tot zijn recht komt.



Initiatief.... tja. Je kunt het haar zeggen. Doet ze er niets mee dan zou ik je aanraden serieus over jullue relatie na te denken.

Als jullie nu al niet sexueel klikken. Hoe moet dat straks dan?

Of mag je haar masseren omdat de fysio te duur is?

Stop daar dan ook mee.



* pil gebruik verlaagt het libido. Zijn hier zat topics over en ook op internet veel te vinden.

Er zijn nog veel andere anticonceptie middelen.Maar op je 17e kun je beter dubbel veilig doen. Pil en condoom dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 23 februari 2017 @ 20:41:

[...]



Maar op je 17e kun je beter dubbel veilig doen. Pil en condoom dus.sta er inderdaad niet op te wachten om nu al vader te worden haha, en condooms gebruiken we niet meer..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven