Waarom schrikken vrouwen altijd van plasseks

18-06-2012 17:56 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit eens een ervaring met plasseks gehad alleen daar is het bij gebleven, los van de lust om het nog eens te doen. Sinds ben ik een aantal vrouwen tegengekomen en heb ik het na verloop van tijd gevraagd alleen de reactie bleef afkeurend. Gek genoeg kom je op internet wel veel vrouwen tegen die zeggen dat ze er van kunnen genieten. Heb ik gewoon domme pech dat ik nooit de juiste tegenkom of heeft een vrouw een speciale aanpak nodig als het op zulke 'intieme' vragen aankomt??
Alle reacties Link kopieren
quote:jaschenca_2 schreef op 24 juni 2012 @ 11:59:

[...]



Ik vind het ook vies. Neuken, pijpen, beffen en anaal vind ik niet vies. En ik hoef niets te relativeren, misschien moet jij de opmerkingen "volste recht" en "respect" wat minder in je berichten gebruiken, want je meent er niet zoveel van.Ik respecteer altijd iedereen, wat van sommige bitsige antwoorden niet kan gezegd worden. Intelligente lezers zullen trouwens gelezen hebben dat ik helemaal niet vind dat iedereen plasseks zomaar leuk of geil moet vinden. Mijn punt is doodeenvoudig dat al de rest bij seks eigenlijk even goor is als plasseks, maar door ons vooroordeel denken we daar niet zo over.
Alle reacties Link kopieren
Haha DeeDee ;)

Ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor, zeker met een goede voorbereiding (zorgen voor veel drinken en een paar keer "schoonspoelen" zodat je eigenlijk nauwelijks afvalstoffen erin hebt ;)
Alle reacties Link kopieren
De titel van dit topic is "WAAROM schrikken vrouwen altijd van plasseks" en ik heb de indruk dat daar nog altijd geen logisch klinkend antwoord op gegeven werd. De meesten getuigen gewoon dat zij het wel of niet opwindend vinden. Opvallend is, dat de voorstanders getuigen dat ze er van genieten, terwijl de tegenstanders dikwijls niet getuigen vanuit ervaring (die zijn er ook wel, maar blijkbaar een minderheid) maar wel vanuit een soort bijna-bewijsvoering, waarbij de contra-argumenten m.i. vooral op vooroordelen steunen.



Nu vind ik in discussies zoals deze zo een vooroordeel niet bepaald fout. Het gaat tenslotte over een heel persoonlijke perceptie. Maar ik vind het wel jammer dat er dan meteen soms zo denigrerend geoordeeld wordt over mensen die het wel leuk vinden, waarbij de aangehaalde argumenten echt niet logisch zijn als je bedenkt wat je bij gewone seks allemaal uitspookt.
Alle reacties Link kopieren
quote:DeeDee72 schreef op 24 juni 2012 @ 11:11:

Vers van de pers kan ik jullie mededelen dat urine echt niet stinkt en al helemaal niet vies smaakt! Vannacht proefondervindelijk vastgesteld..... En ja, dit ga ik natuurlijk niet op mijn werk vertellen :-)Je maakt mij wel een beetje jaloers met zulke berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:jaakds schreef op 24 juni 2012 @ 12:15:

[...]



Ik respecteer altijd iedereen, wat van sommige bitsige antwoorden niet kan gezegd worden. Intelligente lezers zullen trouwens gelezen hebben dat ik helemaal niet vind dat iedereen plasseks zomaar leuk of geil moet vinden. Mijn punt is doodeenvoudig dat al de rest bij seks eigenlijk even goor is als plasseks, maar door ons vooroordeel denken we daar niet zo over.Helemaal mee eens. Assumption is the mother of all....
Alle reacties Link kopieren
Tja, voor mij staat plassen gelijk aan het lozen van afvalstoffen op het toilet. Ik heb er geen enkele seksuele associatie bij. Maar misschien is dat mijn gebrek aan fantasie.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 24 juni 2012 @ 10:27:

Ik vind urine toch wel een penetrante geur hebben, i.t.t. sperma en vaginaal vocht. Vooral met ONSen en betaalde seks komt er toch géén sperma in de vagina, i.v.m. condoomgebruik. Als een vrouw plasseks wil (ongeacht of zij plast, of ik plas), is dat een dealbreaker. Geen plasseks voor mij.



Als je meer dan genoeg water drinkt stinkt urine niet hoor.

Toen ik chronische blaasontsteking had "tankte" ik zo'n 3 liter water per dag. Zo rond het middaguur was mijn urine dan geur en kleurloos.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Lol deacon, is echt een aanrader! En inderdaad , urine wordt geur en kleurloos naarmate de dag vordert en veel drinkt. Heb mijn lief me eerst laten volplassen en het laatste beetje dronk ik zo op...in de douche dus geen rommel
Alle reacties Link kopieren
quote:DeeDee72 schreef op 24 juni 2012 @ 16:26:

Lol deacon, is echt een aanrader! En inderdaad , urine wordt geur en kleurloos naarmate de dag vordert en veel drinkt. Heb mijn lief me eerst laten volplassen en het laatste beetje dronk ik zo op...in de douche dus geen rommelGatverdegatver.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 24 juni 2012 @ 16:30:

[...]





Gatverdegatver.

Geen cocktailtje voor jou Saar?



Alle reacties Link kopieren
Dit soort reacties dus...



Ik ga altijd naar X op vakantie omdat ik Y, waar ik nog nooit was, maar niets vind.



Overigens, mocht het zijn dat je gatverdegatvert omdat je al eens plasseks uitprobeerde en het maar niets vond, zeg dan gewoon dat je het niets vindt. Nu wil je ons beleren dat degene waar je op reageert niet normaal is. En het is ook niet omdat bij de ene plasseks betekent dat ze elkaar in de mond plassen, dat alle anderen even ver gaan in hun beleving. Aanvaard nu gatverdergatver een keer dat iedereen intimiteit op haar of zijn manier beleeft i.p.v. meteen iemand af te zeiken. Dat is geen plasseks, maar een zeikmentaliteit.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaakds schreef op 24 juni 2012 @ 16:43:

[...] Aanvaard nu gatverdergatver een keer dat iedereen intimiteit op haar of zijn manier beleeft i.p.v. meteen iemand af te zeiken. Dat is geen plasseks, maar een zeikmentaliteit.Toepasselijk taalgebruik in de context van dit topic . Verder overigens helemaal eens met de rest van je reactie. Mensen stellen "ik vind dit niet leuk" veel te vaak gelijk met "dit is niet normaal/vies/slecht"
Alle reacties Link kopieren
quote:maenade schreef op 24 juni 2012 @ 19:29:

[...]



Toepasselijk taalgebruik in de context van dit topic . Verder overigens helemaal eens met de rest van je reactie. Mensen stellen "ik vind dit niet leuk" veel te vaak gelijk met "dit is niet normaal/vies/slecht"Bullshit, ik vind het echt vies. Maar als anderen dit niet vinden prima! Echt, ik verbaas me herhaaldelijk over de bekrompenheid van de zogenaamd niet bekrompen forummers. Wrang lachen is het soms.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaschenca_2 schreef op 24 juni 2012 @ 16:35:

[...]



Geen cocktailtje voor jou Saar?



[afbeelding]Hou op schei uit, ik ga zometeen echt nekken!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:jaschenca_2 schreef op 24 juni 2012 @ 22:26:

[...]



Bullshit, ik vind het echt vies. Maar als anderen dit niet vinden prima! Echt, ik verbaas me herhaaldelijk over de bekrompenheid van de zogenaamd niet bekrompen forummers. Wrang lachen is het soms.Komt van het pis zuipen, krijg je ook een klapbek van
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:jaakds schreef op 24 juni 2012 @ 16:43:

Dit soort reacties dus...



Ik ga altijd naar X op vakantie omdat ik Y, waar ik nog nooit was, maar niets vind.



Overigens, mocht het zijn dat je gatverdegatvert omdat je al eens plasseks uitprobeerde en het maar niets vond, zeg dan gewoon dat je het niets vindt. Nu wil je ons beleren dat degene waar je op reageert niet normaal is. En het is ook niet omdat bij de ene plasseks betekent dat ze elkaar in de mond plassen, dat alle anderen even ver gaan in hun beleving. Aanvaard nu gatverdergatver een keer dat iedereen intimiteit op haar of zijn manier beleeft i.p.v. meteen iemand af te zeiken. Dat is geen plasseks, maar een zeikmentaliteit.





Blablablablaa zeikmentaliteit my ass.

Je zeikt maar een eind weg, letterlijk, zodra je echter urine gaat drinken ben je mi niet helemaal lekker bij je hoofdje.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:maenade schreef op 24 juni 2012 @ 19:29:

Toepasselijk taalgebruik in de context van dit topic . Verder overigens helemaal eens met de rest van je reactie. Mensen stellen "ik vind dit niet leuk" veel te vaak gelijk met "dit is niet normaal/vies/slecht"

Daar had ik vroeger een handje van: meningen neerzetten als feiten. Vroeger zei ik bijv.: "Communisme is slecht." Nu zeg ik: "Ik vind communisme niet je van het." Eufemistisch (sarcastisch) stijlfiguur, bovendien als een mening neergezet.



Zo vind ik plasseks niks, maar die mening doet er voor anderen alleen toe, als ik met die ander seks heb, en die stelt plasseks voor. Voor de rest zou die mening niet relevant moeten zijn.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Conclusie: ieder zijn meug????
Alle reacties Link kopieren
quote:jaschenca_2 schreef op 24 juni 2012 @ 22:26:

[...]



Bullshit, ik vind het echt vies. Maar als anderen dit niet vinden prima! Echt, ik verbaas me herhaaldelijk over de bekrompenheid van de zogenaamd niet bekrompen forummers. Wrang lachen is het soms.Dat bedoel ik dus: JIJ vindt het vies, dat wil niet zeggen dat het vies IS. Ik suggereer daarmee niet dat je het leuk zou moeten vinden, wat maakt mij het nou uit wat jouw voorkeur is? Ik kan er alleen slecht tegen als mensen (daar bedoel ik niet specifiek jou mee) iets neerzetten als pervers of ranzig omdat ze het zelf toevallig niet je van het vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 24 juni 2012 @ 22:54:

[...





Blablablablaa zeikmentaliteit my ass.

Je zeikt maar een eind weg, letterlijk, zodra je echter urine gaat drinken ben je mi niet helemaal lekker bij je hoofdje.



google er dan maar eens op, er zijn zelf mensen die hun ochtendurine drinken omdat dat gezond zou zijn,Ik moet er ook niet aan denken hoor maar echt zo abnormaal is het niet.



http://mens-en-gezondheid ... zond-of-een-fabeltje.html



http://www.nrcnext.nl/blo ... -een-slokje-ochtendurine/



http://nl.wikipedia.org/wiki/Urinetherapie



http://www.westonprice.nl/topic/urineth ... rotherapie



http://www.xead.nl/weetjes-over-urine
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:maenade schreef op 25 juni 2012 @ 08:58:

[...]



Dat bedoel ik dus: JIJ vindt het vies, dat wil niet zeggen dat het vies IS. Ik suggereer daarmee niet dat je het leuk zou moeten vinden, wat maakt mij het nou uit wat jouw voorkeur is? Ik kan er alleen slecht tegen als mensen (daar bedoel ik niet specifiek jou mee) iets neerzetten als pervers of ranzig omdat ze het zelf toevallig niet je van het vinden.Correct samengevat. Ik vind het in die zin erg tactloos dat sommigen hier wat reacties posten waar min of meer openlijk een oordeel wordt geveld over plasseksliefhebbers, of waarin die mensen zelfs belachelijk gemaakt worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaschenca_2 schreef op 24 juni 2012 @ 22:26:

[...]



Bullshit, ik vind het echt vies. Maar als anderen dit niet vinden prima! Echt, ik verbaas me herhaaldelijk over de bekrompenheid van de zogenaamd niet bekrompen forummers. Wrang lachen is het soms.Er zijn er bij die het verschil niet kennen tussen een uitgesproken persoonlijke mening (geel is een lelijke kleur), een visie die uit realiteitszin en nuchtere waarneming volgt (er zijn niet zoveel mensen die geel mooi vinden voor een auto want gele auto's vormen een minderheid) en feiten (geel is de additieve mengkleur van de hoofdkleuren rood en groen). Samen met die bekrompenheid van geest die je aanhaalt en het onvermogen om goed te lezen, leidt die mix hier dikwijls tot misverstanden die in feite helemaal niet zouden hoeven.
Alle reacties Link kopieren
Gad-ver. Omdat het gewoon ronduit smerig is..
quote:noppies schreef op 20 juni 2012 @ 20:09:

Oh, het viel niet alleen mij op.



Naara, jij veroordeelt met je opmerking tussen haakjes meteen net zo hard. Waar je in jouw posting anderen op aanspreekt, doe je nog geen twee zinnen later, zelf.



Jammer dat mijn mening hier wordt opgevat als veroordelen van. Dat is het namelijk, mijn mening en niets anders dan dat.



Een mening die door best wel wat mensen wordt gedeeld. OOK hier op het forum. Zo vaak als we hier topics voorbij zien komen met als onderwerp: we willen iets anders, iets spannenders, Speeltjes, buitensex, zelfs mensen voor wie oraal al iets anders is dan anders. Om het maar niet te hebben over stellen die na jaren gewoon op elkaar zijn uitgekeken en nauwelijks nog seks hebben.



Verder is het een misvatting dat plasseks per definitie zou inhouden dat je in elkaars mond plast.



Daarnaast: hoeveel mensen kunnen uberhaupt plassen in bijzijn van een ander? Dus ja ik vind het een intimiteit om dat in elkaars nabijheid te doen. Dat ik het daarbij lekker vind dat mijn vriend over mij heen plast, en dat hij het lekker vindt om over mij heen te plassen, dat mag dan vies overkomen voor sommigen.



Maar voorvocht, sperma, vrouwelijk vocht/ejaculaat, dat vinden we blijkbaar wel normaal om uit te wisselen? Toch wel bijzonder, als je het mij vraagt.
Alle reacties Link kopieren
quote:winterhater schreef op 18 juni 2012 @ 20:34:

Ikzelf vind het erg geil als mijn partner zijn hand onder me houdt terwijl ik plas. En hij vond het dan weer fijn om mij zo te zien genieten dus ging graag met me mee naar de wc. En ja dan volgde er heerlijke seks maar dan zonder plas. Valt dat er ook al onder?Vanuit mijn beleving wel. Het is ook geen must, alleen het moet (voor mij) wel een wederzijds 'plezier' zijn. Zoals je het omschrijft lijkt mij dus zalig, iig dat je er zelf ook geil van wordt. Ik hou nog hoop ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven