Wanneer ben je ontmaagd?

06-09-2015 11:18 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee lieve mensen



Sinds een tijdje heb ik contact met een jongen die ik erg leuk vind. Een paar dagen geleden was ik bij hem thuis en je weet hoe het dan gaat. Van de een komt het ander.



Toen we bezig waren had hij me gevingerd en wou het daarna ja "doen" met me zeg maar. Maar ik ben nog maagd en schrok eigenlijk een beetje en hield hem tegen, want de eerste keer is bijzonder voor mij.



Maar hij reageerde met; ik mocht je ook vingeren dus dacht dat dat ook wel kon; wat maakt het uit een penis of vinger. We hebben het daarna opgezocht en mensen ook gevraagd, maar iedereen zegt verschillende dingen.



Klopt het echt dat je ontmaagd bent wanneer je "zogenaamde maagdenvlies" knapt, want dan kun je jezelf ook ontmaagden. Ik heb ook nooit bloed gehad ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Leren ze je niets meer op school tegenwoordig?
Alle reacties Link kopieren
was ik de enige die dacht dat elke forummer nu z'n leeftijd moest zeggen wanneer hij of zij ontmaagd was?
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Je bent ontmaagd als je gepenetreerd bent. Dus je bent nog maagd en bewaard jezelf voor iemand die het waard is, niet deze hansworst.
Alle reacties Link kopieren
Wow je bent al 21? En dan weet je niet wat ontmaagden is.
Alle reacties Link kopieren
Maagd is een constructie die we als mensen bedacht hebben. Je kan op veel vlakken maagd zijn en er hangt nogal een oordeel over het hele 'maagd' gebeuren. Maar je kan het niet fysiek aan iemand meten, dus bestaat het uberhaupt wel?



Ik zou het belangrijker vinden om mezelf af te vragen waarom iemand per se zijn penis in je wil stoppen als jij hebt aangegeven dat je dat niet wil. Niet willen is genoeg, daar hoeft geen technische reden over maagd zijn bij.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Maagdenvlies kan niet knappen, google maar. En je bent inderdaad ontmaagd als er een penis in je vagina is geweest, niet een vinger, dildo, tampon of wat dat ook.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
quote:ladygaga_xx schreef op 06 september 2015 @ 11:20:

was ik de enige die dacht dat elke forummer nu z'n leeftijd moest zeggen wanneer hij of zij ontmaagd was?Haha nee dat dacht ik ook.
Ik ben voor de oorlog al ontmaagd.



Je maagdenvlies kan niet knappen.



Go back to school!



Tweede klas biologie.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen zegt verschillende dingen omdat het een verzinsel is. Het is niet iets biologisch. Denken dat het gaat om een penis in vagina is ook behoorlijk hetero-centrisch. Er zijn lesbische vrouwen die het nooit met een man doen, blijven die dan hun hele leven maagd?



Kortom, het is maar wat je er zelf van maakt.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 06 september 2015 @ 11:22:

Wow je bent al 21? En dan weet je niet wat ontmaagden is.Wie zegt dat? Als ze van 1999 is ze 16 of 17 hoor. ..



Edit: laat maar. Loepje
Alle reacties Link kopieren
En dacht deze jongen ook aan condooms? Of kan je niet zwanger raken van de eerste keer? Soa's?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 06 september 2015 @ 11:26:

Iedereen zegt verschillende dingen omdat het een verzinsel is. Het is niet iets biologisch. Denken dat het gaat om een penis in vagina is ook behoorlijk hetero-centrisch. Er zijn lesbische vrouwen die het nooit met een man doen, blijven die dan hun hele leven maagd?



Kortom, het is maar wat je er zelf van maakt.Eens, maar op deze specifieke vraag past vooral een heterocentrisch antwoord denk ik.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
quote:ladygaga_xx schreef op 06 september 2015 @ 11:20:

was ik de enige die dacht dat elke forummer nu z'n leeftijd moest zeggen wanneer hij of zij ontmaagd was?Nee
Alle reacties Link kopieren
quote:VickyP schreef op 06 september 2015 @ 11:30:

[...]





Eens, maar op deze specifieke vraag past vooral een heterocentrisch antwoord denk ik.



Dan nog is het wat je er zelf van maakt. Je kan het niet meten aan iemand. Eerste keer penis in vagina kun je tellen. Maar als ik het goed lees wil TO dat het een bijzondere keer is. Dus je kan ook tellen 'de eerste keer dat ik seks het en het ook leuk vond', als je een onprettige ervaring eerder in je leven had.



Voor mezelf was juist de eerste keer vingeren en dergelijke een veel grotere stap dan het neuken zeg maar. Kan ook, hoeft natuurlijk helemaal niet zo voor een andere persoon te tellen.



Hoe meer je over maagdelijkheid nadenkt, hoe gekker het concept is. Alsof het een aan/uit knop zou zijn, of iets heiligs, terwijl je daarna nog steeds dezelfde persoon bent.



Wat ik belangrijker hier vind is waarom een partner een ander wil gaan overtuigen om p-in-v contact te hebben, terwijl ze dat zelf niet wil. Slecht teken, vind ik.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren


Dacht dat de vakantie over was.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 06 september 2015 @ 11:36:

[...]



Wat ik belangrijker hier vind is waarom een partner een ander wil gaan overtuigen om p-in-v contact te hebben, terwijl ze dat zelf niet wil. Slecht teken, vind ik.Absoluut eens
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
Dit is GEEN leuke jongen!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
quote:vandale schreef op 06 september 2015 @ 11:47:

Dit is GEEN leuke jongen!Dit dus, wat een idioot dat hij jou met dat argument toch zover denkt te kunnen krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 06 september 2015 @ 11:26:

[...]





Wie zegt dat? Als ze van 1999 is ze 16 of 17 hoor. ..



Edit: laat maar. Loepje 15 of 16 jaar hoor. 17 jaar gaat echt niet lukken...
Er is geen specifieke definitie. Voor mij is ontmaagd worden de eerste keer dat je bewust kiest om seksuele handelingen met een ander uit te voeren. In jouw geval betekent dat dat je, door je te laten vingeren, in mijn ogen ontmaagd bent.
Ontmaagden is technisch gezien neuken, dus de piemel in de vagina.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 06 september 2015 @ 13:20:

Ontmaagden is technisch gezien neuken, dus de piemel in de vagina.Er is helemaal geen universele definitie voor. Of blijven lesbische vrouwen die nooit p-in-v doen, maar hun hele leven de sterren van de hemel seksen maagd tot de dood?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
als je een mannelijk lid ver genoeg naar binnen is geweest, dus voorbij (resten van) het maagdenvlies.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:want de eerste keer is bijzonder voor mij.Dat is een perfect antwoord, alleen hij had anders gehoopt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven