Windjesfetish

23-06-2016 16:47 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik geraak dus opgewonden van dames die winden laten. Bij voorkeur met hard geluid en lekker lang.... ik heb deze fetish al sinds mijn pubertijd, ik heb toen 1 keer een vriendin gehad die hiervoor openstond. Maar de meeste verklaren me natuurlijk voor gek en vinden het goor ( begrijpelijk). Dus ik spreek hier zelden of nooit over natuurlijk. Op Internet veel info over scheetfetish gevonden. En veel mannen hebben deze kick blijkt. Dus ik ben niet uniek hierin. Nou laat maar komen de verwerpelijke reacties of vrouwen die ook ruimdenkend zijn. :-) Zijn er vrouwen die dit voor hun vriend / man zouden doen?
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je met dit topic?
Forget the past remember the lesson
Eindelijk iemand die me begrijpt....
Alle reacties Link kopieren
jij moet een vrouw hebben die biefstuk met eitjes en chilli con carne supers vindt!
If you ain't first, you're last
Alle reacties Link kopieren
Ach, als je het leuk vind en je partner ook moet je dat toch helemaal zelf weten? Vrijheid blijheid enzo.
Alle reacties Link kopieren
Ga je dan ook op je knieen voor haar poepertje zitten zodat je het allemaal goed op kan snuiven? Geef je de voorkeur aan natte winden of droge? Moet haar kleding aan of uit?

Krijg je ook een harde van remsporen?



Ik kom straks terug met nog meer vragen.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Victoriaatje schreef op 23 juni 2016 @ 16:53:

jij moet een vrouw hebben die biefstuk met eitjes en chilli con carne supers vindt!
Forget the past remember the lesson
Alle reacties Link kopieren
je moet wel kunnen doseren , anders is het straks poepsex
Lekker belangrijk wat een ander daarvan vindt. Zoek een lekker wijf die flink gas kan geven. Enjoy.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 23 juni 2016 @ 16:54:

Ga je dan ook op je knieen voor haar poepertje zitten zodat je het allemaal goed op kan snuiven? Geef je de voorkeur aan natte winden of droge? Moet haar kleding aan of uit?

Krijg je ook een harde van remsporen?



Ik kom straks terug met nog meer vragen.Ik wordt altijd zo vrolijk van jou reacties op zulke topics
Wat een originele manier om eens wat reacties los te peuteren. Heel knap.



Als je al gelijkgestemden gevonden hebt, wat moet je hier dan nog?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 23 juni 2016 @ 16:55:

[...]





Ik wordt altijd zo vrolijk van jou reacties op zulke topics Ik word vrolijk als ik mensen vrolijk kan schrijven!
...
Alle reacties Link kopieren
Ja op me gezicht met haar slip aan bij voorkeur. Nat of droog vind beide geil. Zolang er maar niks meekomt.

Een remspoor in haar slip krijg ik idd ook een harde
En als je de reacties nu al verwerpelijk vindt ben je wel wat voorbarig. Of je snapt de Nederlandse taal niet goed en gebruikt het woord verwerpelijk waar je afkeurende bedoelt. Dat vind ik nou geil, een man die kan spellen.
Een natte waarbij niks meekomt... Jaja meneer de windenenexpert...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 23 juni 2016 @ 16:56:

Wat een originele manier om eens wat reacties los te peuteren. Heel knap.



Als je al gelijkgestemden gevonden hebt, wat moet je hier dan nog?Waar staat dat ik die gevonden heb?
Alle reacties Link kopieren
Met haar bibs op je gezicht een natte wind latende staat wel bijna garant voor spetters door haar slip heen he?

Hoe los je dat op?
...
quote:Tommy83 schreef op 23 juni 2016 @ 16:58:

[...]





Waar staat dat ik die gevonden heb?Hint: in je openingspost.
Sommige mannen zijn zelf een soort laffe zachte stinkscheet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 23 juni 2016 @ 16:59:

Sommige mannen zijn zelf een soort laffe zachte stinkscheet.Maar zo lief, zacht, knuffelig en aaibaar! Soort van huisdiertje zeg maar.
...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik laatst nog gelezen dat iemand een nieuwe lover had die het niet kon waarderen dat zij knetter harde scheten liet. Misschien kun je checken of die nieuwe lover al afgehaakt is en achter haar aan gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 23 juni 2016 @ 16:54:

Ga je dan ook op je knieen voor haar poepertje zitten zodat je het allemaal goed op kan snuiven? Geef je de voorkeur aan natte winden of droge? Moet haar kleding aan of uit?

Krijg je ook een harde van remsporen?



Ik kom straks terug met nog meer vragen.Kun je die meer vragen gewoon niet doen?...
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
Maar is er dan een manier om te zorgen dat je (seks) partner precies op dat moment winden kan laten? Dat kan toch niet op commando?

Vind je het ook opwindend als je gewoon tv zit te kijken en er glipt er 1 uit haar?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Noem het svp scheetfetisj. Dat bekt wat lekkerder
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 23 juni 2016 @ 16:59:

[...]





Hint: in je openingspost.Jij vind mijn spelling slecht. Maar jij kan niet goed lezen. Geef niks hoor dat je mannen haat. Je kan altijd nog pot worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven