Zonder ondergoed

15-09-2009 14:15 1034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie loopt er ook regelmatig zonder ondergoed en dan speciaal zonder slipje of string? Mijn vriend vindt dit geweldig en in het begin deed ik het vooral voor hem. Maar nu vind ik het zelf ook leuker. Ik ga in een gekke bui wel eens sliploos naar mijn werk(kantoor).
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 26 juni 2015 @ 14:27:

[...]



Van een man accepteren we dan weer dat hij makkelijk in zijn blote torso kan lopen, dat kan een vrouw dan weer niet...Inderdaad en dit stoort mij mateloos . Mijn man zou ook liefst in open kruis jeans op straat gaan . Maar dat lukt niet !
quote:cebufriend schreef op 26 juni 2015 @ 14:34:

[...]





Inderdaad en dit stoort mij mateloos . Mijn man zou ook liefst in open kruis jeans op straat gaan . Maar dat lukt niet !Ik weet niet hoor, maar een torso is geen geslachtsdeel. Moet je man lekker doen joh, als-ie dat wil.
quote:Rooss4.0 schreef op 26 juni 2015 @ 14:25:

[...]



Ik zou er bijna van naast de instappers gaan wandelen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 26 juni 2015 @ 14:35:

[...]



Ik weet niet hoor, maar een torso is geen geslachtsdeel. Moet je man lekker doen joh, als-ie dat wil.Dit hebben we enkele keren geprobeerd maar hij krijgt zeker niet de reacties die ik krijg .
quote:cebufriend schreef op 26 juni 2015 @ 14:34:

[...]





Inderdaad en dit stoort mij mateloos . Mijn man zou ook liefst in open kruis jeans op straat gaan . Maar dat lukt niet !Hoezo lukt dat niet? Gewoon het kruis uit zijn jeans knippen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 26 juni 2015 @ 14:43:

[...]





Hoezo lukt dat niet? Gewoon het kruis uit zijn jeans knippen.We hebben er gekocht die zo gemaakt zijn . Maar na een uurtje belde er al iemand de politie . In ibiza lukte het wel goed nederland valt ook mee s avonds .maar belgie is echt wel achter .
quote:cebufriend schreef op 26 juni 2015 @ 14:47:

[...]





We hebben er gekocht die zo gemaakt zijn . Maar na een uurtje belde er al iemand de politie . In ibiza lukte het wel goed nederland valt ook mee s avonds .maar belgie is echt wel achter .Emigreren?
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 26 juni 2015 @ 14:41:

[...]





Dit hebben we enkele keren geprobeerd maar hij krijgt zeker niet de reacties die ik krijg .
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 26 juni 2015 @ 14:53:

[...]



Mwoehahahaa, ik krijg echt de slappe lach van dit topic
laat maar pfff
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 26 juni 2015 @ 15:00:

laat maar pfffDe gekochte zijn mooier gemaakt .
Cebu...pas je wel op dat je het toetsenbord niet volspuit, dat geplak krijg je er nooit meer tussenuit, laat staan de geur
Ik geloof van dit hele topic geen bal!!. Je vent in zn blote lul over straat laten lopen????. Ja hoorrrrrr
quote:cebufriend schreef op 26 juni 2015 @ 15:03:

[...]





De gekochte zijn mooier gemaakt .Nietes.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamam schreef op 26 juni 2015 @ 15:08:

Ik geloof van dit hele topic geen bal!!. Je vent in zn blote lul over straat laten lopen????. Ja hoorrrrrrDat is Uw keuze maar ik ben het beginnen doen omdat hij dat wilde . Intussen doe ik het ook heel graag . Maar voor hem is dit spijtig genoeg niet mogelijk . En hij doet nochtans geen vlieg kwaad .
quote:cebufriend schreef op 26 juni 2015 @ 15:12:

[...]





Dat is Uw keuze maar ik ben het beginnen doen omdat hij dat wilde . Intussen doe ik het ook heel graag . Maar voor hem is dit spijtig genoeg niet mogelijk . En hij doet nochtans geen vlieg kwaad .



Emigreren naar Ibiza?



Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 26 juni 2015 @ 15:11:

[...]





Nietes.Jawel want ik ben geen naaister
quote:cebufriend schreef op 26 juni 2015 @ 15:17:

[...]





Jawel want ik ben geen naaisterWel toch. Gat knippen en locken. Iedereen kan dat
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 26 juni 2015 @ 15:22:

[...]





Wel toch. Gat knippen en locken. Iedereen kan dat Ik ben daar niet sterk in
Alle reacties Link kopieren
En waar in Nederland vonden ze je man zijn blote kruis wel lollig / niet lullig?

Ik denk dat hij mazzel heeft gehad dat hij niet in elkaar geslagen is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Iemand die zo heel nadrukkelijk in het zicht met d'r kut naakt loopt én er nog over blijft door zeuren op een forum waar geen kat, hond of zelfs man het interesseert, dat is écht wel een hoer hoor: minstens een aandachtshoer! Is vast een Oosters trekje want zelfs mannen in vrouwenkleren die om de zoveel tijd de gekende fora terroriseren om hun fetish te promoten, houden het vroeg of laat wel voor bekeken.



Van mannen wordt een naakt klokkenspel nog minder getollereerd, klopt. Gelukkig! Het loopt/zit ook wel wat moeilijker dan een viool. Maar anderzijds wordt collectief naaktfietsen dan wel weer min of meer aanvaard. Ook al raken die piemoIs net niet verstrikt in hun achterwiel, in groep hebben ze vaak nog een grotere bek nietwaar?
quote:cebufriend schreef op 26 juni 2015 @ 15:25:

[...]





Ik ben daar niet sterk in



En als je er wel sterk in zou zijn, zou dan niemand de politie bellen?



Netjes afgelockt of met rafels, een gat is een gat.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 juni 2015 @ 15:35:

En waar in Nederland vonden ze je man zijn blote kruis wel lollig / niet lullig?

Ik denk dat hij mazzel heeft gehad dat hij niet in elkaar geslagen is.Valkenswaard
Alle reacties Link kopieren
quote:HuLang schreef op 26 juni 2015 @ 15:36:

Iemand die zo heel nadrukkelijk in het zicht met d'r kut naakt loopt én er nog over blijft door zeuren op een forum waar geen kat, hond of zelfs man het interesseert, dat is écht wel een hoer hoor: minstens een aandachtshoer! Is vast een Oosters trekje want zelfs mannen in vrouwenkleren die om de zoveel tijd de gekende fora terroriseren om hun fetish te promoten, houden het vroeg of laat wel voor bekeken.



Van mannen wordt een naakt klokkenspel nog minder getollereerd, klopt. Gelukkig! Het loopt/zit ook wel wat moeilijker dan een viool. Maar anderzijds wordt collectief naaktfietsen dan wel weer min of meer aanvaard. Ook al raken die piemoIs net niet verstrikt in hun achterwiel, in groep hebben ze vaak nog een grotere bek nietwaar?Ik ben wel geen hoer . Maar ik geniet wel van de aandacht zolang ik er jong en goed blijf uitzien . En dat het er ook perfect verzorgd blijft uitzien !! En nu moet ik tijdelijk stoppen want ik moet de bus halen .
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 26 juni 2015 @ 15:46:

[...]





ValkenswaardO, dáár. Tssss, dat telt niet, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven