Zonder ondergoed

15-09-2009 14:15 1034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie loopt er ook regelmatig zonder ondergoed en dan speciaal zonder slipje of string? Mijn vriend vindt dit geweldig en in het begin deed ik het vooral voor hem. Maar nu vind ik het zelf ook leuker. Ik ga in een gekke bui wel eens sliploos naar mijn werk(kantoor).
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 16 mei 2015 @ 18:02:

[...]





Zolang jullie er lekker op reageren zal deze slet echt niet stoppen... Jullie hebben het zelf in de hand.



Een trol? Jep! Een filipijntje tikt niet zo goed NL...



Dit Filipijntje zegt in België geboren te zijn, waarom zou ze dan niet goed NL typen?



Ik ken Vietnamezen, die ook goed NL typen, zijn die ook ineens niet meer Vietnamees?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Net terug van mijn thuisland . Geen nieuws meer hier ?? Haha
Alle reacties Link kopieren
Toch wel spijtig dat we niet als volwassen mensen over een passie kunnen praten zonder te veroordelen
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 18 mei 2015 @ 14:46:

[...]





Nee, dat klopt. De ene keer zit je met je blote flamoes in de Filipijnen, de andere keer op een terrasje bij het Belgische strand. En altijd wordt er naar je gekeken. Logisch, als ik dit bij iemand zou zien, zou ik ook kijken van "huh? zie ik dat nou goed?" en dan weer wegkijken als oninteressant. Waarschijnlijk vat jij zo'n blik heel anders op en is jouw dag weer gemaakt.



Anyway, vanuit deze kant gezien is het wél elke keer hetzelfde verhaal. Jij, blote flamoes, iemand kijkt, alleen de omgeving is anders. Ik neem aan dat we bij een weekendje Parijs ook niet te lezen krijgen dat de Mona Lisa zo mooi was, maar wel dat je met je blote flamoes op de Eiffeltoren stond en dat iedereen onder je alles kon zien. Nou.. Koop een lolly en ga het vieren, zou ik zeggen.Wees gerust ik hou van kunst en cultuur en bezoek heel veel musea . Dit staat volledig los van mijn passie . Het is niet omdat ik met mijn kutje bloot zit dat ik geen inhoud heb . Integendeel .
Eens even zien. 3 Postings met een schreeuw om aandacht en niemand boeit het. Lekker met je zuignap buiten gaan zitten, misschien bereik je daar wat je zoekt.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 26 juni 2015 @ 09:49:

Eens even zien. 3 Postings met een schreeuw om aandacht en niemand boeit het. Lekker met je zuignap buiten gaan zitten, misschien bereik je daar wat je zoekt.



.



Ik ben een beelddenker. Ik zie nu voor me hoe iemand met dr kut vastgezogen op een bankje zit.

Niet echt een mooi beeld.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
en nu maar hopen op een vacuüm
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 26 juni 2015 @ 09:49:

Eens even zien. 3 Postings met een schreeuw om aandacht en niemand boeit het. Lekker met je zuignap buiten gaan zitten, misschien bereik je daar wat je zoekt.Wees gerust aandacht heb ik genoeg haha . Wat me wel stoort is het feit dat in 2015 sommige mensen nog steeds moeite hebben met iemand die zichzelf durft zijn . En wees gerust het is mooi weer dus ik doe straks een terrasje met mijn vriendinnen . En neen die hebben er geen enkel probleem mee
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 26 juni 2015 @ 09:37:

[...]





Wees gerust ik hou van kunst en cultuur en bezoek heel veel musea . Dit staat volledig los van mijn passie . Het is niet omdat ik met mijn kutje bloot zit dat ik geen inhoud heb . Integendeel .



Maar over die kunst en cultuur hebben wij het dan kennelijk liever dan over waar en op welk terras jij met een blote gat zit.



En je zegt "jammer dat we er hier niet als volwassenen over kunnen praten". Kennelijk is daar op viva geen behoefte aan? Moet je een ander forum/podium zoeken, waar ze dat wél gezellig vinden? Wat is voor jou de meerwaarde van schrijven over wéér een ander terrasje, waar je zat te zitten? En waar (goh) weer iedereen naar je keek? En waar jij dan zelf weer fijn uitleg aan die blikken gaat geven?



Wat is voor jou de meerwaarde aan elke 4 weken dit topic uppen om weer te klagen dat je hier je ei niet kwijt kunt?



(oh.. elke 4 weken.. zitten we ergens in je cyclus?)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 26 juni 2015 @ 10:13:

[...]





Wees gerust aandacht heb ik genoeg haha . Wat me wel stoort is het feit dat in 2015 sommige mensen nog steeds moeite hebben met iemand die zichzelf durft zijn . En wees gerust het is mooi weer dus ik doe straks een terrasje met mijn vriendinnen . En neen die hebben er geen enkel probleem mee



Maar wat ik me dus net al afvroeg: waarom dat hier steeds weer komen vertellen? Geweldig dat je jezelf durft te zijn, maar waarom moet je dat hier steeds weer over het forum schreeuwen? Zo lijkt het toch echt meer een schreeuw om aandacht "kijk mij eens lekker mijzelf zijn"







"KIJK NOU HOE IK MEZELF BEN.. TOE NOU, KIJK NOU, ZEG NOU DAT IK ZO GOED MEZELF BEN"



Zo komt het een beetje op me over.

Nutteloos
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 26 juni 2015 @ 10:16:

[...]





Maar wat ik me dus net al afvroeg: waarom dat hier steeds weer komen vertellen? Geweldig dat je jezelf durft te zijn, maar waarom moet je dat hier steeds weer over het forum schreeuwen? Zo lijkt het toch echt meer een schreeuw om aandacht "kijk mij eens lekker mijzelf zijn"







"KIJK NOU HOE IK MEZELF BEN.. TOE NOU, KIJK NOU, ZEG NOU DAT IK ZO GOED MEZELF BEN"



Zo komt het een beetje op me over.

NutteloosNiet nutteloos . Want ik weet dat heel vrouwen dit echt wel willen proberen , maar bang zijn van reacties als wat ik hier krijg. Terwijl we in wezen niks verkeerd doen , maar toch veroordeeld worden . Je bent geen hoer omdat je geen ondeegoed draagt toch !
Alle reacties Link kopieren
Hoi Me love you long time

Ga lekker buitenspelen meid! Het is mooi flash weer! Ga lekker op je fonteintje zitten en buk en spreid alsof je leven er vanaf hangt. Kom op je kunt het!!!! Alle mannen willen je je weet toch!!
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 26 juni 2015 @ 10:29:

[...]





Niet nutteloos . Want ik weet dat heel vrouwen dit echt wel willen proberen , maar bang zijn van reacties als wat ik hier krijg. Terwijl we in wezen niks verkeerd doen , maar toch veroordeeld worden . Je bent geen hoer omdat je geen ondeegoed draagt toch !



Nee, je bent geen hoer omdat je geen ondergoed draagt. Je bent wel een aandachtstrekster, door hier steeds dit topic weer te uppen, terwijl je weet welke reacties je krijgt



Je blijft zeggen dat je hierover met anderen wilt praten, kennelijk is het vivaforum niet jouw podium en moet je verder zoeken?
Later is nu
Retteketet daar is onze asiatische blote kut fontein sl**!!!!



Zo jammer dat jullie weer reageerden... volgende keer allemaal volhouden om niet te reageren!
Alle reacties Link kopieren
Precies, don't feed the troll.
...
Alle reacties Link kopieren
Puur Antropologische interesse
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 26 juni 2015 @ 10:29:

[...]





Niet nutteloos . Want ik weet dat heel vrouwen dit echt wel willen proberen , maar bang zijn van reacties als wat ik hier krijg. Terwijl we in wezen niks verkeerd doen , maar toch veroordeeld worden . Je bent geen hoer omdat je geen ondeegoed draagt toch !



Meid je valt elke 4 weken in herhaling. Je lijkt wel een langspeel plaat.

Je bent gewoon aandachtsgeil.

Prima hoor, maar het is mooi weer dus ga een ander lastig vallen metje aandachtsgeileprobleem.

En hou op dit topic steeds te uppen verschijnt steeds in mn lijstje. Erg irritant.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 26 juni 2015 @ 10:49:

Retteketet daar is onze asiatische blote kut fontein sl**!!!!



Zo jammer dat jullie weer reageerden... volgende keer allemaal volhouden om niet te reageren!Op mijn handen zitten is niet mijn beste kwaliteit. Helaas. Ik doe mijn best ....
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Oh, je houdt je bezig met de geheel eigen flora en fauna die groeit op/in/bij de kut van iemand die een poosje blootkuts op een fonteinrand gezeten heeft?

Hm hm *krabt aan kin* interessant.
...
Alle reacties Link kopieren
Flora en Fauna bij antropologie? Hmmm.. geheel nieuwe kijk ook



Ik heb 3 up-reacties van Cebu op mn handen gezeten (was ook niets nieuws) en toen reageerde MissChicken. Dus.. háár schuld
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Antropologie, biopologie, ben net wakker, dan is het voor mij één pot nat.



O jee, zijn we nu weer on topic?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik zie net topictitel "Bontkussen gezocht" en las 'Kontkusser'



Komt door dit topic uiteraard
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Enjoy73 schreef op 26 juni 2015 @ 10:49:

Retteketet daar is onze asiatische blote kut fontein sl**!!!!



Zo jammer dat jullie weer reageerden... volgende keer allemaal volhouden om niet te reageren!



Inderdaad!



Oeps, nu doe ik het toch weer
quote:Dreamer schreef op 26 juni 2015 @ 11:15:

Flora en Fauna bij antropologie? Hmmm.. geheel nieuwe kijk ook



Ik heb 3 up-reacties van Cebu op mn handen gezeten (was ook niets nieuws) en toen reageerde MissChicken. Dus.. háár schuld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven