Zonder ondergoed

15-09-2009 14:15 1034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie loopt er ook regelmatig zonder ondergoed en dan speciaal zonder slipje of string? Mijn vriend vindt dit geweldig en in het begin deed ik het vooral voor hem. Maar nu vind ik het zelf ook leuker. Ik ga in een gekke bui wel eens sliploos naar mijn werk(kantoor).
Alle reacties Link kopieren






http://www.hln.be/hln/nl/ ... k-aan-je-kruis-kunt.dhtml
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 26 juni 2015 @ 15:58:

[...]





Ik ben wel geen hoer .

Is het nou wel of geen?

En een aandachtshoer is ook een ...

nou ja, dat dus.
...
quote:Dreamer schreef op 26 juni 2015 @ 14:19:

Yep, die discussie is al lang en breed geweest, Anque.. een man zou hier niet mee wegkomen, Cebu zegt dat zij er nog nooit problemen door heeft gehad. En nu zit ze lekker in d'r blote gat, waaromheen ze een sjaal geknoopt heeft, op een terrasje in de zon met vriendinnen.

Oh, wist ik niet. Ik heb alleen de laatste 100 reacties gelezen.



Ja. Vreemde hobby hoor, exhibitionisme. Niet oké.



Ik bleef ook niet op een terras zitten als ik er met een stel vriendinnen was waarvan één halfnaakt.
quote:cebufriend schreef op 26 juni 2015 @ 15:58:

[...]





Ik ben wel geen hoer . Maar ik geniet wel van de aandacht zolang ik er jong en goed blijf uitzien . En dat het er ook perfect verzorgd blijft uitzien !! En nu moet ik tijdelijk stoppen want ik moet de bus halen .Wel, geen. Wat is het nou?
quote:spectral schreef op 26 juni 2015 @ 14:27:

Van een man accepteren we dan weer dat hij makkelijk in zijn blote torso kan lopen, dat kan een vrouw dan weer niet...Ja. Daar ben ik wel 's jaloers op. Geen gedoe ook met bh's.
quote:cebufriend schreef op 26 juni 2015 @ 14:32:

Kinderen lopen ook op een naaktstrand hoor die kijken daar echt niet naar om .wat engerds betreft . Je hebt er wel die denken dat ik een gemakkelijke prooi ben omdat ik er mee zichtbaar zit . Maar die komen snel van een kale reis terugVan een kale kut reis terug? Sorry, kon het niet laten.



Waarom beperk je je niet tot naaktstranden? Kan je man ook legaal naaktlopen. Of is het omdat het daar niets met seksualiteit te maken heeft en jullie eigenlijk het liefst willen shockeren?



Ik zou tegen een kennis die dit wil doen zeggen 'ga in therapie' want het lijkt mij een afwijking.
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 26 juni 2015 @ 16:13:

[...]





Wel geen. Wat is het nou?Doorstrepen wat niet van toepassing is
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 26 juni 2015 @ 14:34:

[...]





Inderdaad en dit stoort mij mateloos . Mijn man zou ook liefst in open kruis jeans op straat gaan . Maar dat lukt niet !





Dat lijkt mij ook geen gezicht

En bovenal onpraktisch, al dat gezwabber
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik ga dus echt niet sliploos naar kantoor. Zou me vrij ongemakkelijk voelen, ook al heb ik dan gewoon nog een broek aan. Bij een scharrel loop zonder problemen sliploos rond.
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-06-2015 13:56
Reden: trol
% gewijzigd
AAAAAAAAAADACHT geef me AAAAAAAAAADACHT
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 27 juni 2015 @ 13:03:

We gaan naar de rally in ieper straks . Mooi weertje om mijn kutje te flashen aan de jonge gastenVeel plezier aandachtshoer.
Alle reacties Link kopieren
dubbelhoerpost
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 27 juni 2015 @ 13:10:

[...]





Veel plezier aandachtshoer.Niet zo slim, je riskeert een ban, ze lokt dit soort reacties uit.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
In draag zelden een slipje wanneer ik thuis een kleedje draag. Het voelt fijn dat alles goed kan 'ademen'. Mijn vriend vindt het ook geweldig. Mijn vriend kende dit niet uit zijn vorige relatie, maar nu met dit warme weer, vindt het het echt geweldig (en ik ook). Zo af en toe komt hij dan aan mijn clitoris wanneer we de afwas doen, of wanneer we tv kijken gaat hij soms met zijn vinger in me. Lekker relaxed!
Speciaal een nieuw accountje? Hoe triest weer.
quote:nenuphar schreef op 04 juli 2015 @ 10:59:

In draag zelden een slipje wanneer ik thuis een kleedje draag. Het voelt fijn dat alles goed kan 'ademen'. Mijn vriend vindt het ook geweldig. Mijn vriend kende dit niet uit zijn vorige relatie, maar nu met dit warme weer, vindt het het echt geweldig (en ik ook). Zo af en toe komt hij dan aan mijn clitoris wanneer we de afwas doen, of wanneer we tv kijken gaat hij soms met zijn vinger in me. Lekker relaxed!

Waarom denk je dat we dit in vredesnaam willen weten?



Begin alsjeblieft een blog, een forum is niet geschikt voor jou. En dat heeft niets met het onderwerp te maken maar alles met je houding: je wil alleen vertellen over je ervaringen, kunt geen kritiek velen en beantwoordt een discussie met stampvoeten en hautaine veroordelingen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom draag je dan nog een kleedje in huis?



(Ben ik de enige die dan zo'n Perzisch tapijt voor zich ziet? )
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 04 juli 2015 @ 12:25:

Waarom draag je dan nog een kleedje in huis?



(Ben ik de enige die dan zo'n Perzisch tapijt voor zich ziet? )Ja, wahahaha, een kale kut in een rol tapijt. Zo'n stoffige die ook op tafeltjes in bruine kroegjes ligt.
Alle reacties Link kopieren
Precies!



Lekker fris trouwens, dat ie je lekker aanraakt tijdens de afwas.. droogt hij dan af? (ik hoop dat ik nooit bij je gegeten heb ) Of loopt hij gewoon in de weg om je heen te drentelen en steekt af en toe z'n vinger in je?



Wat een gedoe dat je zo'n moeite voor dit soort dingen moet doen (hoewel, iets niet aantrekken is natuurlijk geen moeite) Ik ga hier niet verder op in, maar dergelijke ervaringen kan ik ook hebben in joggingbroek (met onderbroek, zonder afwas.., want dat doe ik niet)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik zat meer te denken aan die afwas, lijkt mij niet echt fris als hij dan met een vinger in haar zit. Teveel informatie.
Wel opletten he, dat is alleen tijdens het tv kijken. Samson en Gert, met een vinger in je doos.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rosetrea schreef op 04 juli 2015 @ 13:54:

Ik zat meer te denken aan die afwas, lijkt mij niet echt fris als hij dan met een vinger in haar zit. Teveel informatie.





Wat ik zeg



In tegenstelling tot wat de (serieuze?) reageerders hier vast bedoelen, vind ik het wel hilarisch en triest tegelijk. Vooral dat vrouwen zich 'zo lekker' voelen, wanneer ze er alles aan moeten doen om aantrekkelijk gevonden te worden door hun/een man, waarbij dat kennelijk hun zelfvertrouwen vergroot.

Dit is niet lullig bedoelt, ik ben echt niet jaloers (maar dat zullen ze wel graag geloven) eerder verwonderd.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfelde al een beetje of het ook tijdens de afwas zou zijn, want dat is echt onfris. Verder zolang ik er niet mee lastig gevallen wordt. Zo fantastisch mooi is een vrouw nou ook weer niet van onderen.



Maar dreamer, je heb gelijk. Prima als zij dat leuk vind, het is jammer dat ze het voor hem doet. Wat ik mij dan afvraag is hoe lang blijft dit opwindend voor hem? En waar raakt hij de volgende keer opgewonden van. Het lijkt mij ook te gaan vervelen op een gegeven ogenblik.
quote:TheJoker schreef op 04 juli 2015 @ 13:39:

[...]





Ja, wahahaha, een kale kut in een rol tapijt. Zo'n stoffige die ook op tafeltjes in bruine kroegjes ligt.Met zo'n grote nepkristallen asbak erop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven