Buurvrouw al een tijdje niet gezien, kan ik de politie belle

05-09-2016 09:32 466 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met de buurvrouw direct naast mij is geen contact, niemand in de flat heeft contact met haar.

Zie haar weinig maar vaak hoor ik haar wel dagelijks. Hoor haar deur van slot gaan en dat ze stofzuigt.



Onze katten zijn vriendjes. We hebben met onze deel van de flat een gezamenlijk dak terras, die afgedekt is met gaas. Mijn kat is er dagelijks te vinden, haar kat was hier ook veel. Heb hem daar al een week niet gezien.

Hoor de kat wel in het appartement. S'nacht roepen deed hij al vaak s'nacht, nu doet hij het ook veel overdag de laatste week.



De flat heeft EKV-blokverwarming. Als de verwarming aan is dan kunnen de onderburen dit aan de huizen van de verwarming voelen. De onderbuurvrouw geeft aan dat ze het zo raar vind dat de verwarming al een week aanstaat. (Algemeen bekend probleem in de flat is dat de verwarming soms spontaan aanslaat.) Maar dan draai je hem toch meteen weer dicht,je voelt dat hij aanstaat.



Heb al aangebeld en er word niet opengedaan. De gordijnen etc. hangen al een week hetzelfde. Naar binnen kijken kan niet omdat alles pot dicht zit.



Dat ze op vakantie is lijkt mij raar aangezien de kat er is en er niemand voor de kat komt.



Wat kan ik het beste doen? Politie bellen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 08 september 2016 @ 08:59:

Graag een update TO!Moet je net even boven je bericht kijken ...
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 07 september 2016 @ 18:04:

[...]





Even mezelf quoten.

Ik heb moeite te geloven dat er gelijk een heel onderzoeksteam op de stoep staat. Volwassenen mogen gewoon verdwijnen en zolang het niet onrustwekkend is, gebeurt er echt zo snel niets hoor.



Teveel Baantjer gekeken?Er zijn dan ook eerst stadswachten op afgestuurd, he? Contanten, ID kaart en papieren op tafel en een kat die door het huis had gepoept zijn op zich prima als onrustwekkend samen te vatten.
quote:chentolove schreef op 08 september 2016 @ 09:43:

[...]





Moet je net even boven je bericht kijken ...
Alle reacties Link kopieren
Mijn beeld van deze buurvrouw was die van een bejaarde vrouw, maar nu plots een moeder opduikt: in welke leeftijdscategorie moeten we de buurvrouw plaatsen?
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Geen nieuws, huis is nog steeds leeg.



Ze is rond de 30, geen kinderen.
en politie heeft nog steeds niks gedaan? welke deel van NL woon je? gemeente?
Dat wordt wachten op de deurwaarders.
quote:huurvrouwtje schreef op 09 september 2016 @ 11:14:

en politie heeft nog steeds niks gedaan? welke deel van NL woon je? gemeente?Wie weet hebben ze wel heel wat gedaan, maar gaat het to niets aan als buren zijnde.
Alle reacties Link kopieren
quote:1234512345 schreef op 09 september 2016 @ 11:17:

Dat wordt wachten op de deurwaarders.hoezo heeft ze schulden ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 09 september 2016 @ 11:19:

[...]



hoezo heeft ze schulden ?De meeste vluchten weg voor schulden.
Alle reacties Link kopieren
quote:1234512345 schreef op 09 september 2016 @ 11:22:

[...]



De meeste vluchten weg voor schulden.

O



ja dat had ik inderdaad al ergens gelezen,

maar alsnog is dat niet slim,

maar ach ja
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:1234512345 schreef op 09 september 2016 @ 11:22:

[...]



De meeste vluchten weg voor schulden.Dan laat je toch niet je id en zo achter?
Alle reacties Link kopieren
quote:1234512345 schreef op 09 september 2016 @ 11:18:

[...]



Wie weet hebben ze wel heel wat gedaan, maar gaat het to niets aan als buren zijnde.Precies. Dat jij niets weet, houdt niet in dat de politie niets doet.
't Is al met al een heel gedoe
Dit verhaal doet me steeds denken aan mijn buurvrouw. Die hebben ze eens net op tijd uit het water gevist. Wat ze wel of niet had achtergelaten thuis weet ik niet, maar het is niet ondenkbaar dat dit verhaal hier ook op zoiets uitkomt.
Misschien is ze allang gevonden..
Alle reacties Link kopieren
Nope nog geen buurvrouw.
Alle reacties Link kopieren
Tvp

Ben erg benieuwd

Goed gehandeld TO
Alle reacties Link kopieren
Gaat het goed met haar kat?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:spuit_111 schreef op 08 september 2016 @ 19:28:

[...]





Er zijn dan ook eerst stadswachten op afgestuurd, he? Contanten, ID kaart en papieren op tafel en een kat die door het huis had gepoept zijn op zich prima als onrustwekkend samen te vatten.Hmm ergens heb ik het idee dat TO iedereen bewust in spanning houdt en dat dit zo'n Schuimspekkie verhaal wordt.
quote:IggyC schreef op 10 september 2016 @ 15:17:

Nope nog geen buurvrouw.En hoe weet jij dat dan? Ongebruikelijk dat de politie de buurvrouw op de hoogte houdt.
Wie weet zit ze wel ergens op een gesloten afdeling ivm verwardheid ofzo.
quote:siriusblack schreef op 10 september 2016 @ 16:31:

[...]



En hoe weet jij dat dan? Ongebruikelijk dat de politie de buurvrouw op de hoogte houdt.Wij hebben eens voor een buurman gebeld omdat ie kwijt was (we zagen dat de post al een poosje bleef liggen). Gebeld met de politie, die zijn er achter gekomen wat er loos was en hebben ons tenslotte teruggebeld met de mededeling dat ie gevonden was. Geen details, alleen dat er niks ernstigs aan de hand was. Echt op de hoogte houden zal idd niet gebeuren, want geen naaste, maar to zou, als melder, misschien ook nog iets kunnen horen. Maar of dat altijd is? Betwijfel ik ook ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:siriusblack schreef op 10 september 2016 @ 16:31:

[...]



En hoe weet jij dat dan? Ongebruikelijk dat de politie de buurvrouw op de hoogte houdt.Misschien omdat TO naast de bewuste vrouw woont misschien? Zo ver zal ze nog wel kunnen kijken denk ik.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:Vera8 schreef op 10 september 2016 @ 17:24:

[...]





Misschien omdat TO naast de bewuste vrouw woont misschien? Zo ver zal ze nog wel kunnen kijken denk ik. En omdat ze een briefje heeft neergelegd waarin staat dat de kat bij haar is. Als buuf terug zou zijn had ze zich vast bij TO gemeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 10 september 2016 @ 17:43:

[...]



En omdat ze een briefje heeft neergelegd waarin staat dat de kat bij haar is. Als buuf terug zou zijn had ze zich vast bij TO gemeld.Ook dat!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven