Heb jij een schoonmaakster?

30-09-2015 20:56 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Even nieuwsgierig, heb jij iemand die bij jou schoonmaakt? En hoe vaak dan en voor welk tarief?



Ik sta op het punt om iemand hiervoor in te huren, twee keer per maand drie uurtjes. Badkamer, toilet, stoffen, dweilen, stofzuigen, etc..... Maar mijn vriend is nogal huiverig over 'vreemde in ons huis'.



Vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie ervaringen!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk ! Elke week 4 uur, elke cent waard !
Mijn ouders hadden een poetsvrouw. Beviel heel goed. Beetje nuvere vrouw maar prima in de schoonmaak. Je moet wel vertrouwen hebben anders moet je er niet aan beginnen. Niet iedereen is uit op slechte dingen.



En anders moet vriend zelf aan de slag.



Ik werk zelf maar 16 uur dus ik heb tijd zat om alles op orde te hebben thuis. Geen poets hier.
Geen geld voor
Alle reacties Link kopieren
Yûp, een kennis van ons. Vriendenprijsje: 10 euro per uur.



IK ben enorm tevreden, ze poetst honderd keer beter dan ik dat kan (en ik heb nota bene heul lang schoonmaakwerk gedaan). Ze doet wat ze moet doen en is betrouwbaar, zó fijn!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iemand die schoonmaakt en ik aanbid haar. Of eigenlijk haar werk, want ik zie haar nooit :-)

Ik heb haar via via, van iemand al erg tevreden over haar was.

Ze komt 2 uur in de week, kost 15 euro per uur.

Doet alles wat ik vraag, snel en goed. Ik wil haar niet kwijt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Damselindistress schreef op 30 september 2015 @ 21:00:

En anders moet vriend zelf aan de slag.

Juist ;)
Alle reacties Link kopieren
4 uur per week a12,50 per uur. Heerlijk. Kan het iedereen aanraden.
quote:dannas schreef op 30 september 2015 @ 21:07:

4 uur per week a12,50 per uur. Heerlijk. Kan het iedereen aanraden.Ja dat snap ik. Voor dat geld eet ik de hele maand.
Alle reacties Link kopieren
Hier een tijd gehad..3 uurtjes per week voor 40 euro..was voornamelijk tijdens mijn zwangerschap en daarna nog een maand of 3 erna..ik vond het heerlijk,toch moest ik eraan wennen dat ze sommige dingen anders deed...

Ze kwam altijd als ik aan het werk was en had ook een sleutel van ons huis..is gewoon een kwestie van vertrouwen..

Eigenlijk is het onzin geweest want wonen in een appartement van 75 m2..nu met de kleine werk ik nog maar 16 uur per werk en vind ik het onnodig!
Alle reacties Link kopieren
Ja, gelukkig wel.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er eentje voor 12,50 per uur en ze is er gemiddeld 2-3 uur per week. Ze heeft de vrijheid om dat naar eigen inzicht in te richten (ze heeft meerdere klanten en is oppas voor haar kleinkinderen) maar wij zijn erg blij met haar.

Als we haar 'dringend' nodig hebben, is ze er voor ons.



Op gezette dagen, zoals Kerst, Pasen, haar verjaardag, geven we haar cadeautjes en extra geld.



Het is een win-win-situatie: wij hebben weinig tijd, zij kan het gebruiken.

Werkt al zo'n ruim 15 jaar tot volle tevredenheid van beide kanten.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 30 september 2015 @ 21:08:

[...]





Ja dat snap ik. Voor dat geld eet ik de hele maand.

Ik realiseer me elke week opnieuw dat het een ongelofelijke luxe is. En ben ik heel dankbaar dat wij ons dat op dit moment kunnen veroorloven.

Maar hoe blij ik ook met haar ben, zij gaat er wel als eerste uit als we het minder breed krijgen.
Ja, wij hebben er een voor 3 uur , 10 euro per uur , per twee weken maar alleen voor de boven etage's, we hebben ook een zeer ruime zolder en een grote badkamer die echt goed schoongemaakt moet worden. Ze verschoont ook alle bedden en soms als er tijd over is doet ze bv de ramen zemen beneden. Maar ik heb vooral graag dat boven alles spik en span is.
Lijkt me heerlijk maar nu overbodig, werk part Time.

Onze buren wonen op 40 m2 en er komt elke week een dame. Maar ook jaloers.
1x per week 3 uur, a 10 euro per uur.



We hebben het na een verhuizing een tijd zonder gedaan, ben blij dat we weer een hebben.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties!!! Ik ben mij er ook bijzonder bewust van dat het echt een luxe dingetje is, heel dankbaar dat ik mij dat - nu - kan veroorloven.



Kenden jullie de schoonmaakster al? Al dan niet via via? Of was het echt een 'vreemde' (even 't vriendje gerust stellen ;) )



Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor het eerst een schoonmaakster. Ze is nu 2x geweest en ik ben nu al dol op haar. Wat een luxe en heerlijkheid. Echt een feestje om zo thuis te komen. Ik betaal haar 10 euro per uur en ben van plan om met kerst/speciale momenten haar iets te geven.



Het idee is 1 keer per 2 weken en dan 2,5 uur. Ze stoft, stofzuigt, dweil, doet het toilet, badkamer, keuken, deuren/tjes etc. En als alles in de basis klaar is en ze alleen hoeft bij te houden, dan af en toe een extra klus.



Ik ken haar trouwens via via.
Nope, lijkt mij ook niet zo fijn een vreemde in huis... We hebben wel iemand die de ramen lapt trouwens, maar echt structureel zou ik het denk ik niet willen.
Ik zou er ook wel eentje willen. Lijkt me heerlijk .
Mijn huidige schoonmaakster heb ik sinds 2 jaar. Ik heb haar deze week gegoogled en kwam zo op haar Facebook page. Ze lijkt een heel rustig meisje, met een zachte stem, ze lijkt enigszins verlegen. Ik was dus nogal verbaasd op haar Facebook werkelijk honderden selfies van haar te vinden waarin ze doet alsof ze een model is. Getuite lipjes, je kent ze wel, de typical ´everybody is a model´ nowadays fotos. En ja, ook in mijn huis, en ja, ook met mijn kleren, schoenen, zonnebrillen en tassen. Met titels als ¨Time for some reading´ in mijn terras lounge stoel met een tijdschrift, dat soort dingen. Niet fijn om te zien...
Alle reacties Link kopieren
Pffff, was het maar zo'n feest



Ik heb er echt een hekel aan... Maar vind het nu zonde van mijn geld. Misschien als ik het ooit wat breder heb...
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben dagelijks een schoonmaakster maar wonen in het buitenland en hier is dat normaal. Als we in Nederland zijn hebben we een werkster 2 x per week 4 uur. Ze krijgt 15,- euro per uur. Hebben haar via via en zijn tot nu toe tevreden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lonneke-B schreef op 30 september 2015 @ 21:42:

Mijn huidige schoonmaakster heb ik sinds 2 jaar. Ik heb haar deze week gegoogled en kwam zo op haar Facebook page. Ze lijkt een heel rustig meisje, met een zachte stem, ze lijkt enigszins verlegen. Ik was dus nogal verbaasd op haar Facebook werkelijk honderden selfies van haar te vinden waarin ze doet alsof ze een model is. Getuite lipjes, je kent ze wel, de typical ´everybody is a model´ nowadays fotos. En ja, ook in mijn huis, en ja, ook met mijn kleren, schoenen, zonnebrillen en tassen. Met titels als ¨Time for some reading´ in mijn terras lounge stoel met een tijdschrift, dat soort dingen. Niet fijn om te zien...Oei.... Nee dat is zeker niet leuk! Neem je afscheid van d'r ... ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lonneke-B schreef op 30 september 2015 @ 21:42:

Mijn huidige schoonmaakster heb ik sinds 2 jaar. Ik heb haar deze week gegoogled en kwam zo op haar Facebook page. Ze lijkt een heel rustig meisje, met een zachte stem, ze lijkt enigszins verlegen. Ik was dus nogal verbaasd op haar Facebook werkelijk honderden selfies van haar te vinden waarin ze doet alsof ze een model is. Getuite lipjes, je kent ze wel, de typical ´everybody is a model´ nowadays fotos. En ja, ook in mijn huis, en ja, ook met mijn kleren, schoenen, zonnebrillen en tassen. Met titels als ¨Time for some reading´ in mijn terras lounge stoel met een tijdschrift, dat soort dingen. Niet fijn om te zien...

O nee, echt waar?!? Dat is erg! En nu? De confrontatie?

Haha, moet er ook wel e beetje om lachen, maar snap het dat jij not amused bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven