Hoe is het mogelijk? Waar is dat ding?

17-01-2017 13:01 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er niks van! Baby vind het leuk om met de afstandsbediening te spelen en heeft de tv aangezet. Hij ligt nu te slapen en ik wil de tv uitzetten maar hij is nergens te bekennen. Baby is in woonkamer met open keuken en gang geweest maar daar ligt hij niet. Hoe kan dat nou? Jullie kunnen natuurlijk niet zien waar hij ligt maar wellicht weten jullie nog gekke plekken waar ik nog niet heb gekeken. Ik heb geen groot huis maar hij is toch echt weg!
Alle reacties Link kopieren
In of onder het dekentje van de baby, achter de radiator, onder de radiator, onder de bank, tussen de kussens, in de keukenkastjes, in de prullenbak, achter de kast, onder de kast, in haar box, speelgoedbak... enzenzenz.

De afstandsbediening daar mag die van mij niet meer mee, die ligt hoog. Dit soort tafrelen te vaak aan de hand gehad.
Alle reacties Link kopieren
Alles met een opening waar hij net in past kan de plaats zijn. Maar wel op babyhoogte. Dus er vallen al een hoop plekken weg waar je niet hoeft te kijken. Jaszakken aan de kapstok niet, schoenen onder de kapstok wel. Dus ga eens op de grond zitten op zijn ooghoogte en kijk eens rond naar een interessante plek . Waarom zou je zo'n ding net achter de stoelpoot leggen als hij lekker doorschuift over de grond. Dus niet denken dat hij ergens niet bij kan (behalve in de hoogte)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:-Belle- schreef op 17 januari 2017 @ 13:14:

[...]



Dan moet je continu naar de tv lopen als je wil zappen?

Hier gewoon dochter duidelijk gemaakt dat ze van de afstandsbediening af moest blijven. Gelukkig luistert ze na 3 keer al Toen ze baby was? Knap.
quote:Dan moet je continu naar de tv lopen als je wil zappen?Hahahahahaha dat is inderdaad Heeeeeeeeeeeel Erg. Hoe deden we dat vroeger ook alweer, toen we nog geen afstandbediening hadden?
Of, net als ik, erachter komen dat je 'm zélf al babyproof op een hoge plek had gelegd.
Ben benieuwd of TO dat ding al gevonden heeft.
Alle reacties Link kopieren
Wacht tot baby weer wakker is.

Die heeft de afstandsbediening zo weer gevonden.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen knop op de tv .

De bank heeft geen losse kussens dus eronder kan niet. Achter de kussens erop ligt hij niet. Niet onder de bank. Niet in de blokkendoos, niet in de box, niet in speelgoedzak, niet in tv kastje, niet op stoel, niet onder kast, niet in keukenkastje wat open stond, niet in maxi cosi die er staat. Niet in mijn sportschoenen. Heb geen planten ( op de grond). Prullenbak zit in kastje, kan hij niet bij.
quote:Fresiaatje schreef op 17 januari 2017 @ 13:19:

Ik heb geen knop op de tv .

De bank heeft geen losse kussens dus eronder kan niet. Achter de kussens erop ligt hij niet. Niet onder de bank. Niet in de blokkendoos, niet in de box, niet in speelgoedzak, niet in tv kastje, niet op stoel, niet onder kast, niet in keukenkastje wat open stond, niet in maxi cosi die er staat. Niet in mijn sportschoenen. Heb geen planten ( op de grond). Prullenbak zit in kastje, kan hij niet bij.



Elke TV heeft een uitknop. Ergens. Heel klein. Meestal aan de zijkant even voelen aan de rand.

En voor de meeste smart TV's kan je een afstandbedienings app downloaden.
Ja of aan de onderkant (rand). Power, volume en zappen.
Gewoon op de vensterbank natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Liggen er toevallig hoopjes met speelgoed in de woonkamer? Dat gebeurt bij ons altijd, grote kans dat hij bij het speelgoed ligt.

Hoe oud is de baby? Ik heb een dreumes en die stopt overal spullen in. Dus in de speelgoedmanden, in kastjes, in doosjes. Een jonge baby zie ik dat nog niet echt doen. Onder het boxkleed?
Alle reacties Link kopieren
Trek de stekker uit het stopcontact.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 17 januari 2017 @ 13:20:

[...]





Elke TV heeft een uitknop. Ergens. Heel klein. Meestal aan de zijkant even voelen aan de rand.

En voor de meeste smart TV's kan je een afstandbedienings app downloaden.

Nee hoor. Die van mij heeft er ook geen.



In de (af)wasmachine?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Onder het kleed? Daar lag die van ons laatst. Ik heb 'm ook weleens teruggevonden in het zitje van de loopauto. En onder de box.
Alle reacties Link kopieren
Tussen zn kleding?
Alle reacties Link kopieren
Yes tv is uit! Toch een knopje inderdaad.

Ik heb speelgoed allemaal opgeruimd omdat we na het slapen weggaan. Daar zit hij niet bij. Ik heb ook een vrij leeg huis met veel open meubels waar je onderdoor kijkt. Al 3 keer onder de bank gelegen maar ligt er echt niet! Ik heb al jullie plekken gehad maar ligt ie ook niet. Vriend komt straks thuis, ben benieuwd. Hij zegt altijd dat ik met mijn neus kijk maar nu echt niet!! Kan niet missen, hartstikke groot ding.
Jeetje sommige Samsung's en LG blijken geen aan/uit te knoppen inderdaad. Bizar.

Dan gewoon de stekker eruit en verder zoeken TO.

Hoe oud is je baby, word er al opgetrokken aan dingen?



Haha. Mosterd.
Alle reacties Link kopieren
Onder de verwarming? Onder de box? Op de eetstoel?
quote:CommonSense schreef op 17 januari 2017 @ 13:17:

[...]





Hahahahahaha dat is inderdaad Heeeeeeeeeeeel Erg. Hoe deden we dat vroeger ook alweer, toen we nog geen afstandbediening hadden?



Take a wild guess. Ik moest altijd de knoppen bedienen voor mijn ouders.



Misschien ergens onder, onder kasten ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Wachten tot baby wakker is en dan laten zoeken naar de afstandsbediening.

Of zelf op handen en knieën de hele woonkamer door. Mijn neefje heeft de sleutels van zijn vader wel eens in een geluidsbox gedropt.
Alle reacties Link kopieren
Zo was ik een keer mijn huistelefoon kwijt. We hebben alles afgezocht maar nergens meer te vinden. Omdat ik dacht dat mijn zoontje hem dan wel in de vuilnisbak zou hebben gegooid heb ik uiteindelijk het laadstation ook maar weggedaan.



Een paar weken later vond ik hem achter de radiator in de gang.
Ow mosterd. Toiletpot al gecheckt?
Alle reacties Link kopieren
Jaa de afwasmachine!!! Onder de lade!

Hij zit vol en zat al een dingetje in. Voor zelfde geld had ik hem aangezet!

Maar hem hem niet in de buurt gezien toen ik aan het inladen was! Snelle jelle.

Bedankt voor de tip! Hier zou ik zelf nooit gaan zoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jalisa schreef op 17 januari 2017 @ 13:27:

Zo was ik een keer mijn huistelefoon kwijt. We hebben alles afgezocht maar nergens meer te vinden. Omdat ik dacht dat mijn zoontje hem dan wel in de vuilnisbak zou hebben gegooid heb ik uiteindelijk het laadstation ook maar weggedaan.



Een paar weken later vond ik hem achter de radiator in de gang.Hahaha oh wat zonde!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven