Kersttopic

09-12-2016 22:32 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het jaarlijkse kersttopic met mooie foto's, al dan niet van de eigen boom.

Zelf heb ik de boom nog niet staan maar wel al genoten van alle versieringen die buiten te zien zijn. Stiekem vind ik het ook leuk om 's avonds op m'n fietsrondje even bij huizen binnen te kijken hoe of dat ze de boom hebben staan. Eén huis heeft elk jaar 4 ! bomen in de kamer staan, wel zo gezellig.



Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Ow leuk leuk!



Wij gaan zondag de boom optuigen en de andere versiering plaatsen. Dit jaar doen we het eens totaal anders met zwart als kleurenthema in de boom zelf.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem vandaag gezet! In ons nieuwe huis. Morgen gaan we verhuizen, maar de boom staat dus al wel zo gezellig vond ik en anders kwam het er weer niet van deze week.

Het is een boom van Ikea overigens en heb er rood en zilver in dit jaar



Alle reacties Link kopieren
Toevallig hoorde ik toen net iemand op de radio vertellen dat ze ook een zwarte boom had.



Dit is trouwens ook apart;



Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
quote:-Belle- schreef op 09 december 2016 @ 22:38:

Ik heb hem vandaag gezet! In ons nieuwe huis. Morgen gaan we verhuizen, maar de boom staat dus al wel zo gezellig vond ik en anders kwam het er weer niet van deze week.

Het is een boom van Ikea overigens en heb er rood en zilver in dit jaar



[afbeelding]Aahh, de boom in het nieuwe huis, dan ga je je snel thuis voelen
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020





Zoiets kwam ik tegen bij de praxis, was helaas decoratie materiaal.

Online toch even naar gezocht maar tot zo ver uitverkocht.

Jammer!

Me like.
Alle reacties Link kopieren
Lekker voor op tafel

Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

quote:kopjekoffie70 schreef op 09 december 2016 @ 22:39:

Toevallig hoorde ik toen net iemand op de radio vertellen dat ze ook een zwarte boom had.



Dit is trouwens ook apart;

[afbeelding]

[afbeelding]Heel mooi! Leuk voor in een etalage.
Dit is mijn overvolle boom. Een nepperd maar wel een redelijk dure. Ik hou met aan het thema rood-goud-multicolor. Oftewel, alle kleuren die er zijn, zo'n beetje. Twee soorten lampjes, gele kaarjes en multicolor leds. Weet eigenlijk niet meer hoe hoog ie is, ik denk 2 meter. Ik wil eigenlijk de ster bovenin nog oplichten met lampjes maar ach, het is ook wel goed zo.



Alle reacties Link kopieren
quote:kopjekoffie70 schreef op 09 december 2016 @ 22:41:

[...]





Aahh, de boom in het nieuwe huis, dan ga je je snel thuis voelen Dat was ook mijn idee even alvast wat gezelligheid erin brengen! Mijn man verklaarde me voor gek
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 09 december 2016 @ 22:47:

Dit is mijn overvolle boom. Een nepperd maar wel een redelijk dure. Ik hou met aan het thema rood-goud-multicolor. Oftewel, alle kleuren die er zijn, zo'n beetje. Twee soorten lampjes, gele kaarjes en multicolor leds. Weet eigenlijk niet meer hoe hoog ie is, ik denk 2 meter. Ik wil eigenlijk de ster bovenin nog oplichten met lampjes maar ach, het is ook wel goed zo.



[afbeelding]Wat een mooie boom! Heel erg gezellig! Krijg er echt zo'n lekker kerstgevoel bij
Alle reacties Link kopieren
quote:HarleyQ schreef op 09 december 2016 @ 22:42:

[img]http://powerpumpxlblog.net/wp-content/u ... oment.jpeg[/img]



Zoiets kwam ik tegen bij de praxis, was helaas decoratie materiaal.

Online toch even naar gezocht maar tot zo ver uitverkocht.

Jammer!

Me like. Google even op koopjes. nl en dan op lichtgevende kerstversiering cadeaus. Daar staan ze tussen
Alle reacties Link kopieren
quote:houten1983 schreef op 09 december 2016 @ 22:49:

[...]





Google even op koopjes. nl en dan op lichtgevende kerstversiering cadeaus. Daar staan ze tussenKoopkeus.nl bedoel ik
Dank je, al geprobeerd.

Je wordt doorgestuurd naar een niet-bestaande website helaas.
quote:-Belle- schreef op 09 december 2016 @ 22:49:

[...]



Wat een mooie boom! Heel erg gezellig! Krijg er echt zo'n lekker kerstgevoel bij



Dankje, jouwe is ook leuk! Da's wel een echte he? Mijn vriend wilde een nepperd, ik mis wel de dennengeur. En nee, dat kun je niet kopen in een sprayflacon. Ik verzamel elk jaar weer nieuwe dingen erbij, voornamelijk rood-witte spulletjes. Ik verander nooit van kleurthema, dus heb je na jaren heel wat liggen.



Ik hang alles altijd helemaal aan de buitenkant, zo lijkt het meer dan het is. Ik hoop, dat er wat dingen stukgaan, dan kan ik weer wat anders kopen want hij is nu wel echt vol.
Aliexpres is ook een soort walhalla voor goedkope kerstlichtjes en van alles wat met ledlampjes werkt. Misschien hebben ze ook wel zoiets als die kubussen. Ze hebben ook holografische lampen enzo, echt gaaf. Ik heb er kerstlichtjes besteld en ze werken prima, en heul goedkoop. Goedkoper dan hier. Duurde wel twee weken voor het er was maar da's redelijk snel voor aliexpress.
quote:Ameliaaa schreef op 09 december 2016 @ 22:56:

Aliexpres is ook een soort walhalla voor goedkope kerstlichtjes en van alles wat met ledlampjes werkt. Misschien hebben ze ook wel zoiets als die kubussen. Ze hebben ook holografische lampen enzo, echt gaaf. Ik heb er kerstlichtjes besteld en ze werken prima, en heul goedkoop. Goedkoper dan hier. Duurde wel twee weken voor het er was maar da's redelijk snel voor aliexpress.



Thnx! Ik ga even koekeloeren!



En ach... volgend jaar is het weer kerst.
Oh my... daar kan je wel heel veel foute (kerst-)cadeaus scoren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 09 december 2016 @ 22:53:

[...]





Dankje, jouwe is ook leuk! Da's wel een echte he? Mijn vriend wilde een nepperd, ik mis wel de dennengeur. En nee, dat kun je niet kopen in een sprayflacon. Ik verzamel elk jaar weer nieuwe dingen erbij, voornamelijk rood-witte spulletjes. Ik verander nooit van kleurthema, dus heb je na jaren heel wat liggen.



Ik hang alles altijd helemaal aan de buitenkant, zo lijkt het meer dan het is. Ik hoop, dat er wat dingen stukgaan, dan kan ik weer wat anders kopen want hij is nu wel echt vol. De onze is een echte ja. En ook echte ballen, ik doe niet aan plastic en ik heb dus inderdaad heel veel in diverse kleuren. Heb nu rood, zilver, paars, zwart en groen en een doos met sneeuwpopjes en kerstmannen enzo.
quote:Ameliaaa schreef op 09 december 2016 @ 22:47:

Dit is mijn overvolle boom. Een nepperd maar wel een redelijk dure. Ik hou met aan het thema rood-goud-multicolor. Oftewel, alle kleuren die er zijn, zo'n beetje. Twee soorten lampjes, gele kaarjes en multicolor leds. Weet eigenlijk niet meer hoe hoog ie is, ik denk 2 meter. Ik wil eigenlijk de ster bovenin nog oplichten met lampjes maar ach, het is ook wel goed zo.



[IMG]http://i67.tinypic.com/29dwfgn.jpg[/IMG]





Ooooh prachtig.

Nieuwe nick dus ik mag nog geen plaatjes plakken. Moet maar even flink door forummen dan kan ik de mijne ook hier neerzetten.
Alle reacties Link kopieren
Belle, staat je kerstservies ook al uitgestald in het nieuwe huis? Ik zit in jouw team, hartstikke leuk om de boom vast te zetten in jullie huis.

Leukom hier de foto's te zien. Ik heb vandaag met zoon (3 jaar) zijn eigen (nep)boompje op zijn kamer gezet. Hij vindt dat zo leuk en gezellig en ligt nu heerlijk te slapen naast zijn boompje, met de lampjes aan. Morgen gaan we de boom in de huiskamer zetten. Ik heb alle decoratie in het wit en dan juist alles behalve ballen. Veel dingen met veren, sneeuwvlokken etc. Ziet er altijd heel mooi winters uit, vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 09 december 2016 @ 22:47:

Dit is mijn overvolle boom. Een nepperd maar wel een redelijk dure. Ik hou met aan het thema rood-goud-multicolor. Oftewel, alle kleuren die er zijn, zo'n beetje. Twee soorten lampjes, gele kaarjes en multicolor leds. Weet eigenlijk niet meer hoe hoog ie is, ik denk 2 meter. Ik wil eigenlijk de ster bovenin nog oplichten met lampjes maar ach, het is ook wel goed zo.



[afbeelding]Wat een heerlijk gezellige boom!! Ik vind hem super
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
quote:wiezel schreef op 09 december 2016 @ 23:44:

[...]



Wat een heerlijk gezellige boom!! Ik vind hem superIk ook Prachtig. °!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Tvp ik kom morgen mn boom showen.
Oh, wat een heerlijk topic!



Ik wil gaan voor roze met wat wit of juist zwart. Familie is al heel enthousiast geweest met roze kerstballen te kopen in allerlei verschillende tinten en ik ben van plan om een witte guirlande op te hangen met daar de ballen in. Misschien dat ik van die witte slingers (voor in de boom normaal gezien) ga vlechten en dat als guirlande gebruik. Of toch zwart want de woonkamer is al heel wit. Enfin, een boom gaat hem niet worden hier maar dat is geen probleem.



Plastic, glas, het maakt me niet uit. Als het maar roze is. Ik heb ook ooit overwogen om zo'n paspop te kopen en een kunstboom te molesteren maar vriend en kat vinden dat geen goed idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven