Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33









Hier is het oude deel Deel 32
Nee hé
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar... hier jat Puk graag je sokken en onderbroeken (schoon of vies, maakt niet uit). Leuk als je net onder de douche vandaan komt en in je blote niksie ontdekt dat er wat mist qua neergelegde kleding... Vervolgens vind je je spullen door het hele huis heen terug. Ook niet echt iets voor een Waldemar-met-stamboom, maar ja...



Fijn dat er toch zo wat verbetering bij DD te zien is, hopelijk zet dat door! En fijn ook dat de operatie iig heel goed gegaan is!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Misschien hebben jullie koninklijk ruikend wasgoed?



Plous, dat klinkt voorzichtig een beetje hoopvol, voor de dikke dame. Hopelijk was het met lopen dan toch overbelasting en wordt dat langzaamaan weer beter. En dat ze weer wat wil kroelen is ook fijn



Over bak-scheppen gesproken: het lijkt wel of ik hier nu 4x per dag poep moet scheppen. Stelletje schijterds.

Vannacht ging het beter met Durrus op mijn kamer. Gisteravond ben ik er een uur bij gaan zitten met de deur dicht, en daarna naar bed gegaan. Sammi was er toen ook minder mee bezig en kwam gewoon bij me liggen. Vanochtend weer bij elkaar gelaten met voor ieder wat snoepjes, om een positieve associatie te geven.

Bedankt voor de link naar die site, Plous. Het lijkt me aardig realistisch, wat ze schrijft.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik hoop het ook. Ik ben wel iets positiever gestemd



Waldemar.... ik snap het nog steeds niet hoor, die naam



Vond ik ook Splint. Maar hopelijk komen ze iets nader tot elkaar en gaan ze gewoon wat meer met elkaar ravotten en elkaars gezelschap waarderen. Of ze nu wel of niet in 1 mandje gaan liggen.
Alle reacties Link kopieren
Ook van mij een voorzichtige hoera voor de DD! Vooral dat ze weer wil kroelen vind ik positief.



En wat moet ik lachen om het gejatte ondergoed. Hier gelukkig geen last van. Alleen een van de hondjes van dochter sleept alles z'n mand in.

Sik mag wel altijd graag op de was liggen als ik er mee bezig ben. Het liefst natuurlijk op de warme, schone en haarvrije spullen.



Slof, wat naar van dat kitten. Zo'n akelig gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Slof, voor dat kitten

Van doe afvalbakken geen verstand, wij man schept klonten in een standaardafvalbak, spul is van AH en gaat redelijk lang mee. Weinig last van de geur gelukkig.



Plous, voorzichtige glimlach voor de dikke dame, de signalen klinken positiever.



Puss, prins is toch meer een vieze pad dus . Maar nog steeds wel mooi en lief en klachtenvrij



Mijn nieuwe levensjaar is begonnen vandaag, heb er een lekker dagje op pad van gemaakt (zie fb voor details) en daarmee tevens het naderende einde van de vakantie gemarkeerd. Poeh.



Nog 1 drankje en dan naar bed, vanaf morgen maar eens proberen om op wat geregelder tijden op te staan
Alle reacties Link kopieren
Donderdag gaan we weer even dierenarts. PM zei dat ze veel overgeeft. Kan natuurlijk van de pijnstilling zijn.

En de hechtingen mogen eruit. Jeuj!



Zag er leuk uit TH, je verjaringsdag

Ben je al wakker?
Alle reacties Link kopieren
Ja, verjaardag was leuk, heerlijk op stap geweest.



Sneu van het spugen



En ja, ik ben wakker. Nu nog nuttig worden
Alle reacties Link kopieren
Ik werd om 7u gebeld met dramatique van het werk en ik zit nog steeds op bed met laptop...

Meh... Ik ga toch maar aanstalten maken om te eten en richting werk te gaan... Eerst koffie
Ik ga dus voor de eerste poepbak bij de eerstvolgende bestelling.
quote:Pil0u schreef op 23 augustus 2016 @ 08:54:

Donderdag gaan we weer even dierenarts. PM zei dat ze veel overgeeft. Kan natuurlijk van de pijnstilling zijn.

En de hechtingen mogen eruit. Jeuj!



Zag er leuk uit TH, je verjaringsdag

Ben je al wakker? Spugen van metacam/novacam komt veel voor. Misschien een antimisselijkheid tabletje vragen?
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels ben ik een rondje huis stofzuigen, ontbijten en koffie verder. Er hangt was buiten, de droge was van eerder is opgeruimd en de drinkfontein staat in een sopje. Best een nuttige ochtend zo, als ik straks de boodschappen in huis heb kan ik zo de zon in.



Is de werkdramatique inmiddels opgelost?



O ja, als er nog liefhebbers zijn voor een taartje tast toe:



mmmmmm lekker TH. Je bent ijverig bezig, zeg. Ik heb net pas gedoucht
Oeh, lekker TH! En je dag zag er inderdaad erg leuk uit



Ghe ik kwam dit tegen: https://www.grasdoos.nl/producten/

Ze hebben ons grasveldje afgekeken!


jammer Splint, miljoeneninkomen aan je neus voorbij. Geweldig hoe mensen op een idee komen
Ik vind het wel slim geëxploiteerd zo

Zeker voor die zindelijksheidstraining: na 1-2 weken heb je een nieuwe nodig, want dan ie is verzadigd
Alle reacties Link kopieren
Wel leuk, dat het concept dus aanslaat, vinden Sammi en Durrus het ook (nog steeds) interessant?



Slof, inmiddels zit ik in de tuin nog even van de zon te genieten. Gefilterd door de bomen dan want pal in de zon is me te heet.



Dagje uit was fijn ja, heb nu wel steeds het idee dat het pas maandag is
Is dit je laatste week van de vakantie, TH? Denk dan nog maar eventjes dat het maandag is, dan heb je nog even



Vooral Durrus zit graag op het grasveldje. Dat overigens een aardig verwilderd grasveldje is inmiddels. Hij bewaart er zijn veertje, dat hij dan elke keer weer opzoekt zogauw hij buiten komt.

En omdat Durrus er op zit, moet Sammi daarna uiteraard ook eventjes zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 23 augustus 2016 @ 16:43:

Is dit je laatste week van de vakantie, TH? Denk dan nog maar eventjes dat het maandag is, dan heb je nog even



Vooral Durrus zit graag op het grasveldje. Dat overigens een aardig verwilderd grasveldje is inmiddels. Hij bewaart er zijn veertje, dat hij dan elke keer weer opzoekt zogauw hij buiten komt.

En omdat Durrus er op zit, moet Sammi daarna uiteraard ook eventjes zitten.



Dit is inderdaad mijn laatste week, maar ik moet deze donderdag aan de slag met voorbereidingen, eerste vergadering van het jaar en afspraken maken met mijn 2 duo's. En dan start 's avonds het 2e deel van mijn softbalseizoen dus het is maar goed dat ik vrijdag nog even uit kan rusten
Alle reacties Link kopieren
Puss, hoe ver zijn jullie eigenlijk met de kattenbuitenspeelplaats? Onze tuin gaat wat amders worden en ik probeer man ervan te overtuigen dat we daardoor een leuke plek hebben voor zoiets. Maar hij laat zich niet zo makkelijk overtuigen . Dus ik had bedacht dat we misschien eens een kijkje kond komen nemen bij jullie
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 22 augustus 2016 @ 19:12:

Ik heb de bovenste en vind 'm erg fijn. Scheelt een hoop losse zakjes naar de container brengen. Ik kan een week of 2 alle poep en plasklonten erin scheppen en je ruikt niks.



Nadeel is dat de navulling best aan de prijs is.Ik heb dat ding bij jou werkelijk nog nooit gebruikt Komt ook omdat zo'n soort ding heel vaak voor luiers gebruikt wordt, maar nog nooit heb ik hem in gebruik gezien. Staan gewoon maar te staan bij alle babyzooi die je koopt voordat er een baby is. Ik twijfelde of dat ding bij jou wel in gebruik was
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Slof, waarom zou je nu zo'n ding kopen? Ik zou wachten tot je verhuisd bent. Of mis ik iets?
Het Viva forum is papaja.
quote:Talkinghead schreef op 22 augustus 2016 @ 22:41:

Puss, prins is toch meer een vieze pad dus . Maar nog steeds wel mooi en lief en klachtenvrij Ik had je bijna gestaft. Vieze pad Maar die laatste zin maakte het weer een beetje goed.
quote:Pil0u schreef op 23 augustus 2016 @ 09:09:

Ik werd om 7u gebeld met dramatique van het werk en ik zit nog steeds op bed met laptop...

Meh... Ik ga toch maar aanstalten maken om te eten en richting werk te gaan... Eerst koffie Al van je bed af inmiddels?
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 23 augustus 2016 @ 19:18:

[...]





Ik had je bijna gestaft. Vieze pad Maar die laatste zin maakte het weer een beetje goed.







Nou mag ik zeker nooit meer komen kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven