Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!







Veel plezier weer!



En een link naar topic 31
gniffel Bieb, maar het is je gelukt! Gelukkig kan dit niet gebeuren met mijn ouwe autootje en het zou eigenlijk ook niet moeten kunnen met nieuwere exemplaren. Schattige kittens en wat worden ze al groot



Plous, hopelijk krijg je niet weer gezeur met je nieuwe baan! Ik zou idd je manager maar eens even herinneren aan gemaakte afspraken. Stom hoor

Wat leuk dat je naar Londen gaat . Ga je alleen of met PM? En ga je nog iets speciaals doen?



Mijn contract is gisteren ingegaan, maar verder nog niets gehoord. Ik moet wel gelijk ook even een vrije week doorgeven . Ik vlieg 16 juli naar UK.
Haha Bieb, lekker bezig geweest vandaag!Kun je nou echt helemaal niks bedenken zodat je de sleutel niet in de auto kunt achterlaten? Of een reservesleutel ergens onderaan je auto plakken, niet zichtbaar voor anderen?



Plous, veeeeeeel plezier! Lekker zo'n uitstapje tussendoor. En raar van die verlenging zo. Ben benieuwd wat ze daar over gaan zeggen straks.



Slof, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ik zou effe bellen denk ik, of heb je al afgesproken wanneer je begint?



Owwwww, over een week begin ik bijna aan mijn laatste dag voor de vakantie. Hoe heerlijk is dat?

3 weken vrij!

En als ik weer moet beginnen, mag ik na anderhalve week alweer een lang weekend weg. En daarna na twee weken werken weer een week vrij.

Bah toch.
Zo.

Vakantie.



Lekker Splint!!! Is het nog gelukt met oppas voor poekel?
Alle reacties Link kopieren
Zo he, hebben we gewoon een week niet gekletst Dat is een unicum.



Maar fijn Splinter, ff niks doen. Nu flink hopen op beter weer. Ik heb de verwarming aangedaan vandaag. Veuls te koud.



Hier gaat verder alles goed. Geen groot nieuws, geen klein nieuws.
Hm, ik heb nog totaal geen vakantie-joepie-gevoel.

Komt misschien doordat onze plannen een beetje in het water gevallen zijn: we wilden de eerste week gaan kamperen in Frankrijk, maar man heeft enorm last van zijn rug. Dan is een luchtbedje niet zo'n goed plan. Nu zit ik te zoeken naar een alternatief (huisje / stacaravan / whatever) maar dan kom je in zo'n woud van mogelijkheden dat je er moedeloos van wordt. Er is ook niks dat er leuk uitspringt.



Poekel gaat morgen naar het pension. Dat was sowieso al gepland. Maar voor juli en augustus nog niks definitief helaas.
Zo, 6 nachten in de Jura. Gelukkig, dat voelt al meer als vakantie.

de stacaravan loggia

En dan gaan we er maar vanuit dat we nog net voor het hoogseizoen zitten, qua kinderen.
Lekker Splint!



Ik had deze vanmorgen in de mailbox http://travelbird.nl/5531 ... 86-4eea-9d99-ef96afae4c24 maar die heb je inmiddels niet meer nodig dus.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Splint, de Jura is prachtig. Je moet het er alleen net een beetje treffen met het weer.



Hihaaa, nog 4 weken en dan zitten wij in de Provence, zo'n zin in! We gaan een dagje naar de Tour de France kijken, die blijkt vlakbij langs te komen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Die ziet er ook mooi uit. Maar te ver weg om met de auto heen te gaan, man vindt 600-700 km meer dan genoeg....



Zo, Sammi is weggebracht. Toch niet leuk, er zaten al flink wat katten in de ruimte en hij was erg op z'n hoede. Hopelijk vindt hij een speelmaatje en kan hij lekker zijn eigen kattekwaad uithalen.
Alle reacties Link kopieren
Gaan jullie morgen weg Splint? Lekker hoor, ff weg.

En jij ook aan het aftellen Olijf



Ik wil in augustus nog een weekje vrij. Misschien een nachtje naar Texel ofzo. Even kijken met de financiën. Moet zeggen dat al die weekendjes weg wel oplopen

Oktober/november weer een weekje naar mijn ouders en de planning is om in januari/februari een week of 2/3 naar Cuba te gaan. Ik geef dan liever geld uit aan cocktails dan aan een nachtje Texel



Al iets gehoord Slof? Van baan?



Ik wel van manager. Hij wil dat ik ga solliciteren op een functie nog 1 hoger is dan wat hij eerst had bedacht. Maar ik weet niet of ik dat wil. De functie waar ik op zou starten, die is er dus niet meer. Daar zijn 2 interne kandidaten op aangenomen. Beetje jammer. Dus wordt of een stap hoger, of na januari verder solliciteren.
quote:Olijfje_ schreef op 20 juni 2015 @ 13:14:

Leuk Splint, de Jura is prachtig. Je moet het er alleen net een beetje treffen met het weer.



Hihaaa, nog 4 weken en dan zitten wij in de Provence, zo'n zin in! We gaan een dagje naar de Tour de France kijken, die blijkt vlakbij langs te komen.

De Tour komt over 2 weken bij ons voor de deur langs. Ik heb net mijn huissleutels aan mijn ouders gegeven, dan zitten ze 1e rang.



Maar lekker vooruitzicht, Olijf!

Ik zag dat ze in de Jura wel regen verwachten, maar ook 24-25 graden. Ben ik wel aan toe, een beetje constante warmte.



Plou, Cuba klinkt goed! Van je baan… ja jeetje. Wat moet je daar nou mee?
Mm, dat was toch niet helemaal de afspraak Plous? Stapje hoger geen leuke functie? Balen dat je nu weer moet nadenken over wat je wilt en misschien weer moet solliciteren



Fijne vakantie Splinter! Oh en wat lijkt het me moeilijk om een poezzel naar het pension te brengen. Als ik volgende maand een weekje weg ben komen gelukkig mijn ouders voor het tuig zorgen.



En nee, ik ben nog niet aan het werk. Ik ben dus echt een oproepkracht voor de vakantieperiode, maar dat is niet erg.



Ik zit hier bovenop de gaskachel in de keuken, brrrrrrrr koud
Alle reacties Link kopieren
Nee Slof, maar ze waren/zijn in reorganisatie dus eigen mensen gaan voor.



Hoger functie is meer verantwoording en ik denk dat ik dan op mijn tandvlees moet lopen. En ik ben al 2x overspannen geweest. Dus denk dat het op langere termijn niet goed is voor mij




Eerste nachtje in de stacaravan overleefd! Lollug ding wel. De camping is nog heerlijk rustig. Vannacht flink regen, maar vanochtend hebben we al heerlijk buiten ontbeten met kippenvel.



Zondag heb ik Sammi nog even gezien omdat we zijn oogdruppels nog moesten afgeven bij het pension. En hij lag er al heel relaxt bij gelukkig, dat was fijn om te zien.



Geen gratis wifi hier. Ja, nu even voor 10 minuten, met fake gegevens, dus snel posten en ik ben weer weg. Laterrrr!
We willen geen overspannen Plous meer!



Splinter, fijn dat Sam er relaxt bij lag! Dan ga je toch wat fijner weg lijkt mij. En duimen aan voor zon en hogere temperaturen.



Ik heb net geprobeerd om nu eindelijk eens naar de docu Earth te kijken, maar ben na een klein kwartier al weer weggerend. Na een ijsbeer die bijna (of misschien wel helemaal) verdronk door smeltend ijs en de eerste wolven hun hongerige blik op baby kariboetjes lieten vallen . Ik probeer het echt, maar ik kan er gewoon niet naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
Lastig hoor Pilou, wat moet je nou doen? Kan je niet met manager praten over hoe hij het gedacht had? Is het echt zo'n zware verantwoordelijke functie? Maar denk aan jezelf. En vooral aan het verleden. Je zit er echt niet op te wachten om nog een keer overspannen te worden.



Slof, ik vond het ook koud hoor. Gister en eergister ook de verwarming aan gehad. Vandaag is het is dan toch nog een mooie dag geworden.



Bounty is vandaag jarig, mijn meissie is 2 geworden!



En Tara was erg ziek vanochtend. Ben me lam geschrokken. K was al weg, dan laat ik de hond uit. Maar ze bleef liggen. Na een tijdje heel moeizaam opstaan, d'r achterkant bleef liggen. Net of ze verlamd was. Niet kwispelen, niet uitrekken, niets. Ik heb drie stappen buiten gedaan en ben maar weer naar binnen gegaan. Ze kon amper lopen. Gelijk K gebeld dat het niet goed ging met haar.

Hij heeft dochter nog naar het werk gebracht en is toen naar huis gekomen. Om 8 uur de da gebeld en we konden gelukkig om 9 uur terecht.

Vreemd genoeg is er niks mis met haar. Haar hart was goed, longen en buik ook. Ze is alleen erg aan de diarree. Geen koorts. Dus 2 grote spuiten vocht er in, een prik om haar darmen te kalmeren, antibioticakuur en anti-diarree pillen mee. En wij waren 114 euro armer.... Duur ochtendje.

Gelukkig heeft het vocht en de prik wel goed geholpen, ze is al weer wat levendiger.

Maar wat een hoopje ellende was ze vanochtend. Zo eng.
Dee, wat een verschrikkelijk verhaal! En wat moeilijk te rijmen allemaal: verlamd en dan "gewone" dingen zoals diarree, vocht en andere zaken zoals hart en longen waren weer goed!?

Kan ze nu weer (goed) lopen? Er zitten een paar andere dingen in mijn achterhoofd, maar kan er nu ff niet opkomen. Heeft meer te maken met bacterie of virus. Als ik het me weer herinner laat ik je het weten
Schrikken Dee! Hoe is Taartje nu?
Alle reacties Link kopieren
Ja, gelukkig loopt ze nu wel weer goed. Bounty is ook weer interessant. Ze heeft vanavond pas weer in de polder gepoept. De pillen helpen nog niet heel goed.

Van de dierenarts mochten we ook alleen maar naar buiten voor de p&p ronde en dan weer naar binnen. Rustig houden. Als er ook maar wat veranderde moesten we gelijk terugkomen.

Als je weer weet waar je aan dacht laat het vooral weten.
Alle reacties Link kopieren
En ze was in drie weken tijd bijna 2 kilo afgevallen. Dat vond de da ook erg veel.

3 weken geleden moest ze haar rabiësprik weer hebben. Toen is ze ook gewogen, nu is ze 37 kilo.
Alle reacties Link kopieren
Dee, wat een schrik! ik hoop dat het niks bijzonders is en dat ze snel weer vrolijk rond hobbelt. Knuffel!
Dee, is er nog gedacht over de ziekte van Lyme?
Alle reacties Link kopieren
Nee. Dat is niet ter sprake gekomen. Vorig jaar had ze wel wat teken maar niet veel. We geven haar altijd een middel tegen teken. Dat wil niet zeggen dat ze die dan nooit meer krijgt maar ze gaan sneller dood.
Alle reacties Link kopieren
Net even de symptomen gekeken en ik denk niet dat ze dat heeft. Daar heeft ze te weinig symptomen voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven