Werk & Studie alle pijlers

VF-netwerken-kan-je-leren-dag

29-03-2015 18:30 173 berichten
gaat niet door
Alle reacties Link kopieren
Ik behoor niet tot de doelgroep, maar wat een leuk initiatief! Ik hoop op een grote opkomst.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Goed initiatief!
Alle reacties Link kopieren
Leuk initiatief! Mij lijkt het wet wat!
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee! Ik denk er nog even goed over na. Dit bericht is dus eigenlijk een tvp
Alle reacties Link kopieren
Als je mij dat zou kunnen leren zou dat een hele prestatie zijn. Hier een voorzichtige belangstellende.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat je mensen van te voren laat betalen, om afzeggers te voorkomen?

Is het al bekend waar het plaats gaat vinden en hoe lang het gaat duren? Op een avond of weekenddag?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 29 maart 2015 @ 19:46:

Ik neem aan dat je mensen van te voren laat betalen, om afzeggers te voorkomen?

Is het al bekend waar het plaats gaat vinden en hoe lang het gaat duren? Op een avond of weekenddag?

Idd vooraf betalen en zonder mogelijkheid tot reclame of restitutie



Lokatie zal Amsterdam zijn, exacte lokatie hangt af van aantal deelnemers.



Het zal een zaterdag worden, vanaf 19:00 tot 16:00 denk ik
quote:parbleumondieu schreef op 29 maart 2015 @ 19:40:

Als je mij dat zou kunnen leren zou dat een hele prestatie zijn. Hier een voorzichtige belangstellende. klinkt als een uitdaging
Alle reacties Link kopieren
... 19.00 tot 16.00 klinkt pas als een uitdaging...



Ik had al een pb'tje naar NummerZoveel gedaan om haar te polsen... Korenwolf heeft geen mogelijkheid om een pb te sturen en Eldorado heeft geen account meer. Misschien handig om wel zeker te weten dat zij mee willen doen, want ik neem aan dat er zeker 10 mensen gebruik van willen maken.



Ik heb uiteraard ook belangstelling. En ik denk dat ik wel iets kan betekenen voor anderen in het voortraject (een opvallend of juist zakelijk maar verzorgd vormgegeven cv bijvoorbeeld), als iemand daar behoefte aan heeft.
quote:TheHorseWithNoName schreef op 29 maart 2015 @ 19:55:

[...]



Het zal een zaterdag worden, vanaf 19:00 tot 16:00 denk ikDie 10 euro is inc. overnachting?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb interesse!
Ik heb ook interesse
Helemaal goed!

Zocher, maak je geen zorgen, Eldorado doet mee en ik ook.



En iedereen die meedoet voeg ik GRATIS toe op Linkedin! Alleen als je NU beslist!
Deal, als het de 3e of 4e zaterdag van de maand wordt Korenwolf
Ik zou wel willen oefenen met: hoe knoop je een praatje aan met onbekenden, hoe rond je dat weer fatsoenlijk af, hoe 'meng' je je in een gezelschap.

Op welk moment en op weke manier kun je om iemands contactgegevens vragen.
Alle reacties Link kopieren
Ah er is een nieuw topic.

Ja, ik wil dus ook graag.

Ik zag op het andere topic dat Korenwolf al aangeboden heeft een ruimte (en gloednieuwe koffiemachine) ter beschikking te stellen en natuurlijk is het niet meer dan logisch dat de deelnemers de kosten voor hun rekening nemen. En ik heb op het andere topic al gezegd dat ik graag wil leren hoe ik me goed kan presenteren op LinkedIn en hoe dat medium zinvol gebruikt kan worden.

Needless to say dat ik het echt super vind dat jullie hier tijd en energie in willen steken. En het lijkt me erg nuttig om eens te sparren met wat deskundige en kritische mensen (hoi NummerZoveel ) En ik denk dat de deelnemers zeker ook van elkaar kunnen leren.

Ik ga het topic over de vorige 'sollicitatiedag' eens doorlezen.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:korenwolf schreef op 29 maart 2015 @ 21:39:

Helemaal goed!

Zocher, maak je geen zorgen, Eldorado doet mee en ik ook.



En iedereen die meedoet voeg ik GRATIS toe op Linkedin! Alleen als je NU beslist! Okee... dat is super... En, haha, deal! :-) Toch weer één erbij op mijn 'triest LinkedIn-profiel'!
10:00 tot 16:00, zaterdag



KW, NZ en ik doen de organisatie. Wie mee wil doen, graag vertellen wat je wil
En voor wie het nog niet door had: Eldorado doet dus mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd. 'Mag' je ook meedoen als je hier niet zo'n actieve forummer bent?
Alle reacties Link kopieren
quote:TheHorseWithNoName schreef op 29 maart 2015 @ 22:35:Wie mee wil doen, graag vertellen wat je wil

Okee... waar ik interesse in heb:

• Ik zou wel graag feedback willen hebben op hoe ik over kom.

• Tips willen over een open houding. (Denk dat dit overlap heeft met wat Korenwolf ook vraagt, over hoe je een praatje begint...)

• Tips over hoe ik mezelf wat steviger en minder bescheiden neerzet.

• Van jullie horen dat ik best leuk en talentvol ben. :-)

• Kijken naar (de vorm / indeling) van jullie cv of presentatie (met het oog van een vormgever).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in principe ook interesse, ook al ben ik niet op zoek naar (ander) werk op dit moment.



Maar wat je met linkedin kunt doen, of social media is altijd handig
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:hoelahoepla schreef op 29 maart 2015 @ 22:53:

Ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd. 'Mag' je ook meedoen als je hier niet zo'n actieve forummer bent?Iedereen mag mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk initiatief en ik heb zeker interesse.

Maar ik zag dat het om 10:00 uur begint en ik moet helemaal uit de Limburgse binnenlanden komen...

Zou het ook ok zijn wanneer ik wat later kom?



In een ander topic klaagde iemand dat hij/zij maar 25 connecties op linkedin had. Ik zal maar niet zeggen hoeveelweinig ik heb.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven