Werk & Studie alle pijlers

wie werkt er tegenwoordig nog op vrijdag?

20-04-2012 22:46 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
En op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag?



En waarom ben je minder gaan werken?
Heb je nou serieus een topic geopend omdat je jezelf zo zielig vindt omdat je moet werken voor je geld en zodanig goed verdient dat je geen/weinig toeslagen krijgt??
Alle reacties Link kopieren
Bij ons werken best veel mensen op vrijdag, wel vrijwel allemaal thuis.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor hoe kom je daar nu bij. Ben gewoon erg benieuwd.



Als ik op een vrije vrijdagmiddag door de stad loop valt het me vaak op dat er veel volk op straat is te vinden.
Ik.
Ik werk 5 dagen per week. Soms 's avonds ook nog. Maar ik ben wel ondernemer dus als ik op vrijdag zin heb om zoals vandaag mijn kinderen een uur eerder van kdv/bso/school op te halen dan kan dat.
Mijn vader werkt voor een zuid-Duits bedrijf en die sluiten om 15u op vrijdagmiddag. Hij werkt dan nog even door en is altijd vroeger thuis. Mijn moeder werkt 'alleen' de ochtenden.



Ik heb geen les na half 3 op vrijdagmiddag, dus ik kan ook wel eens in de stad rondlopen na die tijd
Alle reacties Link kopieren
quote:giuliettacapuletti schreef op 20 april 2012 @ 22:54:

Ik.+1
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
IK en met mij vele collega's.



Politie

Ziekenhuispersoneel

Schoonmakers

Horecapersoneel

Winkelpersoneel

Ik denk dat ik, als ik even doorga, op meer dan de helft van de Nederlanders kom, denk je neit?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag gewerkt tot 21.30 (baan 2).

Wel leuk werk, gelukkig.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
ma

do

vrijdags
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Ik ben minder gaan werken omdat ik dolgraag eens wat minder geld wilde verdienen. Ik raakte het aan de straatstenen niet meer kwijt. Heb er nog wat van in het IJsselmeer gegooid, maar dat ging ook opvallen op den duur.



Nee, dán maar het probleem bij de bron aanpakken, en zorgen dat er nou eens wat minder binnenkomt.



Gelukkig zijn de huren en de benzine flink in prijs gestegen de laatste tijd, en ook de dagelijkse boterham is fors duurder geworden.
Alle reacties Link kopieren
en 1x in de 4 weken zaterdag en zondag
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Wat mij ook opvalt is dat ik bijna niemand in het bedrijfsleven kan bereiken omdat veel mensen niet werken op vrijdag.



Ik zou graag 1 dag minder willen werken, lijkt me heerlijk om een dag voor je huishouden en boodschappen te hebben.
Ik geloof er geen klap van Esmee....
Alle reacties Link kopieren
Ik, net als al mijn collega's. Bij het bedrijf waar ik werk werkt iedereen fulltime.
Alle reacties Link kopieren
Werk alle dagen behalve op vrijdag en dat hou ik zo, heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg van de week een mailtje van iemand waar in de handtekening zoeits stond als ik. Ik werk dinsdag de hele dag, vrijdagochtend en op de oneven weken de woensdagmiddag. Heel irritant als zo iemand je aanspreekpunt is van een bedrijf.
Alle reacties Link kopieren
ik werk van maandag tot vrijdag...

soms wel 65 uur per week



maar altijd thuis
Alle reacties Link kopieren
quote:-no-nick- schreef op 20 april 2012 @ 23:02:

Werk alle dagen behalve op vrijdag en dat hou ik zo, heerlijk.Wow, petje af !! 6 dagen per week werken lijkt me best zwaar.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:esmeetje23 schreef op 20 april 2012 @ 22:59:

Ik zou graag 1 dag minder willen werken, lijkt me heerlijk om een dag voor je huishouden en boodschappen te hebben.

Daar zou ik nou geen parttime dag voor willen hebben. Als ik een dag minder zou gaan werken dan om leuke dingen voor mezelf te doen en op vrijdagmiddag bijvoorbeeld iets met de kinderen te ondernemen.



Zo'n verplichte poets- en boodschappendag lijkt me helemaal niks. Dat prop ik wel in de avonden en tussen de bedrijven door en dat gaat tot nu toe ook prima.
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 20 april 2012 @ 23:04:

[...]





Wow, petje af !! 6 dagen per week werken lijkt me best zwaar.Neehee ben het weekend ook vrij
Alle reacties Link kopieren
Wij constateerden juist vandaag dat de vrijdag tegenwoordig één van de best bezette dagen is. De woensdag is bij ons het rustigst. Werk zelf di-do-vrij. En waarom? Om van onze dochter te genieten (en nu ze op school zit van meer tijd voor mezelf). Vriends genietdag is op vrijdag.
Het is trouwens voordeliger om een huishoudelijke hulp in te huren en je boodschappen te laten bezorgen. Neem aan dat jij op een dag meer verdient dan dat deze dingen kosten.
Alle reacties Link kopieren
U

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven