15 t/m 31 december, deel 2

21-10-2012 17:13 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joepie, we zijn compleet!

Allemaal één of twee prachtige kinderen rijker dus vanaf nu kletsen we niet meer over zwanger zijn, maar over onze kiddo's!



Naam Leeftijd UD KindjeGeslacht Bijzonderheden Goldmember 33 7 dec1e en 2e jongen en meisje 27 November 2012 Chloe84 28 15 dec1e jongen 16 December 2012 Sproet 32 15 dec2e jongen 19 December 2012 Welhello 28 19 dec1e meisje 16 December 2012 Frutje 32 20 dec 1e en 2ejongen en meisje 22 November 2012 xxxFamke 31 21 dec1e meisje 31 December 2012 Namaste2 34 21 dec1e jongen 25 December 2012 Uggla 30 21 dec2e jongen 30 November 2012 Mommy123 28 24 dec1e jongen 25 December 2012 Italiagirl 28 24 dec 1e jongen 31 December 2012 Oueddanielle 27 25 dec 1emeisje 11 December 2012 Max6 35 28 dec1e meisje 30 December 2012 Sasssa 29 28 dec 1ejongen 11 Januari 2013 Rasoptimist 39 29 dec1e jongen 27 December 2012 Kuzu 24 31 dec1e jongen 31 December 2012 Elinaa 38 1 jan 2e jongen 11 December 2012
This is not kosher!
Even snel voordat ik onder de douche spring. (nou ja spring??!)



@ max. Ik heb ze zien hangen hier in de winkel. Type hobbezak, met aan de voorkant allemaal knoopjes en dan van die afgrijselijke rouches bij de polsen, wijde mouwen. Kosten: rond de 25 euro. Whahaha, het is dat ze hier in het ziekenhuis je echt met zo'n ding willen zien, anders had ik een groot wit shirt van italiaman aangetrokken.
Alle reacties Link kopieren
Ach, is toch hartstikke sexy!





Alle reacties Link kopieren
Haha, klinkt heel charmant zo'n nachthemd. Doe dan gelijk een haarnetje op en van die bloemenpantoffels!



Ras fijn dat de kamer opschiet! Hoe voel je je verder?

Naar allemaal he, dat gezeik van je werk .



Chloe dapper hoor dat je nog durft te vliegen!! Naar dat je zo slecht slaapt.



Voor alle andere slechte slapers, helpt een hete douche vlak voor het naar bed gaan jullie niet? Eventueel met lavendel douchegel?



Van dopen is hier geen sprake. Wij laten hem besnijden.



Leuk dat jullie ook met de kaartjes en namen bezig zijn.

Ik vond het alleen al leuk om op die kaartensites te kijken, zo schattig allemaal. En leuk om te zien wat anderen er voor creatiefs van maken.





Konijn is 3 geworden, hij had vanaf het begin al geen goede gezondheid dus opzich is het nog wel een aardige leeftijd.

Nieuwe konijn heet Hop. (ja we zijn van de aparte namen haha)

Is van een liedje wat ik leuk vind. M'n man kwam er mee aan, priiiima hoor. Hop is lief, klein, eet al vanaf mijn schoot.



Vanmiddag bij de vk geweest. Kind maakt het goed, ik heb een spuit gehad, omdat hij een andere bloedgroep heeft,maar dat stelde ook niet veel voor. Buik groeit mooi, ik ben in 3 weken een kilo aangekomen en dat vond ze heel netjes.

Mag niet klagen dus, over 3 weken weer terug.

Mijn neefje van 7 maanden probeert steeds bij mijn borsten te komen, hij zit echt te graaien en te happen. Had gevraagd of hij die melk kan ruiken en dat kan inderdaad. Hij doet het alleen bij mij, wel grappig hoor. Hij is sowieso een kleine vreetzak, maar kan echt een beetje bozig worden als blijkt dat hij geen melk van mij krijgt.



Heb vandaag alle gordijnen/vitrage in de woonkamer gewassen en de ramen gezeemd. Man mag per vandaag niet meer binnen roken. Als ik erbij ben rookt hij sowieso buiten maar wanneer hij alleen thuis was ook binnen. Heb het boxkleed lekker gewassen, nu is alles beneden lekker fris.

Stond om half 9 al op een trapje voor die stomme gordijnen, echt totaaaal niks voor mij. Maarja...nestdrang he ;)
Alle reacties Link kopieren
Jaaa ik kan het nog!!! Teennagels lakken! Het duurt even, maar dan heb je ook wat
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



hey, ik kan geen smileys doen....

Nou, hallo allemaal dus dan zonder zwaaitje!



Hey wat goed een nieuw topic!

Ik sluit me ook aan bij het niet-goed-slapen groepje, vaak lig ik wat uurtjes naar het plafond te staren.



Gewicht is plus 7 kg. Morgen ben ik 30 weken zwanger, ik loop wat achter op jullie.



Vandaag naar de gyn geweest voor controle, het lijkt wel of hij er een wedstrijdje van maakt om de bezoekjes steeds korter te maken. Maar ook goed nieuws, kindje is precies op schema qua groei en mijn bloeddruk is nog steeds laag. ook is er bloed afgenomen voor Hb en ijzer check (schijnt standaard te zijn bij 30 wkn).



Kinderkamer is zo goed als klaar. Zo fijn! Vrijdag vertrekt mijn vriend weer voor ruim 2 wkn. In die tijd ga ik alles wassen etc. Zo'n lief kamertje is het geworden!



Babykaartje; druk bezig met het ontwerp met foto. Vriend gaat het zelf ontwerpen.
Alle reacties Link kopieren
Max Heldin! ANTM, favoriete tvprogramma ooit! Wist niet dat het zou komen vanavond! Heb jij ook wel verdient als je een kamer behangen hebt!



Chloe, moest wel lachen om je dutje op het werk lekker dat je dat stiekem kunt doen

Zit ook te denken om in november met BA naar Londen te vliegen, kan nog net...moet dan wel met de trein terug denk ik.



Kuzu, wat verdrietig van je konijntje, dieren kunnen je leven echt verrijken. Gelukkig brengt Hop weer leven in de brouwerij! En wat apart van je neefje, wist niet dat ze dat zo kunnen ruiken. Als ik naar mijn borsten kijk kan ik me echt zo niet voorstellen dat daar straks borstvoeding uitkomt! Behalve groter zijn ze weinig veranderd en zie ik ze nog niet echt 'moederborsten'. Kuzu, even over de spuit; heb jij er ook één meegekregen voor na de bevalling? Hier heb ik er dus een thuis liggen (gezellig naast de boter in de koelkast) maar vraag me af of die ook mee moet naar het ziekenhuis na de bevalling. Had ik niet helemaal begrepen, maar misschien weet jij dat? Lijkt me toch dat ze die daar ook hebben?



Ik sluit me ook aan bij de slechte slapers, mijn onderrug krijgt het gewicht niet meer goed mee, dus omdraaien is een hele toer.



Oueddanielle dat vaginaal gewroet herken ik wel, erg ongemakkelijk gevoel. Kan daar niet echt bij ontspannen. Welk seizoen gaan jullie eigenlijk in?



Elinaa is dit de laatste keer dat je vriend weggaat voor de bevalling? Die onderzoekjes heb ik ook gekregen bij 30 weken, dus die zullen wel standaard zijn.



Hier ook even een dipje. Dit weekend flinke ruzie gehad met vriend, baal daar zo van als je niet veel tijd hebt samen. Mag best wel eens knallen wat mij betreft, maar liever niet als hij er net weer is. Vandaag ook helaas gezakt voor mijn rijexamen (nog even snel voorsorteren óver de doorgetrokken streep=niet handig)



Kleintje is flink sterker geworden trouwens, als het speelkwartier begint dan gaat het er heftig aantoe!

Het boek van Beatrijs Smulders vind ik trouwens best een aanrader, staan veel verhalen in van hoe vrouwen zijn bevallen en hoe ze hun weeen zijn doorgekomen. Ik zit er zelfs over te denken of een ziekenhuisbevalling echt zo ideaal is (maar dat zal wel een bevlieging zijn...)



Sassa (hurray voor gelakte teennagels! Ik kan ze ook nog makkelijk knippen) of Uggla, één van jullie 2 wilde Gooische vrouwen wel lenen, dus als je een mailadres hebt dan regelen we het eventjes.



Ras, hoe is het op je werk?



Gold en Frut doe lekker rustig aan!
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Joehoe, ben er nog hoor, maar een beetje druk vandaag met JARIG zijn, haha!



Morgen update, nu nog even verder vieren dat ik 39 (waaaaaah!) ben geworden!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, Ras! Hieperdepiep hoera!



Welhello, ik vind ANTM ook top, zo lekker hysterisch! Blij dat je door mij niet gemist hebt, haha!



Verloskundige belde rond 7 uur, in overleg met haar wacht ik de afspraak van donderdag af, moet wel meteen bellen als er weer iets is, ook al is dat midden in de nacht. Voel me goed nu en ben gerustgesteld.



Slaap goed, allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Ras! 39 lentes jong, dit wordt een bijzonder jaar!

Ga het aanpassen in de tabel (als het me lukt )
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Welhello, balen dat je gezakt bent! Ga/kun je nog een keer op binnenkort, vóór de bevalling, of moet je nu een tijdje wachten?

Ik heb de kamer niet zelf behangen trouwens, maar laten behangen door mijn moeder en een vriendin van haar. Die zijn daar veel beter in!



Italia, klinkt heel leuk inderdaad, die nachtjapon... ahum! Vooral die rouches... heel schattig!



Elinaa, wat fijn dat je kamertje af is! En tof dat je vriend het kaartje ontwerpt. Die van ons is af, ik heb het gisteravond naar de drukker gestuurd en ben erg benieuwd naar de proefdrukjes!



Op de Hema-site staat een veiligheidswaarschuwing voor een rompertje dat ik toevallig ook in huis heb... Door een niet goed vastgemaakt applicatie (een roosje) kan er verstikkingsgevaar ontstaan. Misschien dat meer mensen hem hebben, dus vandaar dat ik het hier even post! Je kunt het natuurlijk terugbrengen naar de winkel en je krijgt dan je geld terug. Ik vraag me bij zoiets wel altijd af hoe ze erachter zijn gekomen...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd rasoptimist! Fijne dag (de rest natuurlijk ook
Alle reacties Link kopieren
Tjongejonge, jullie ook zo slecht geslapen? Voel me een zombie en heb zo belangrijk gesprek op mijn werk, grrrr...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Ras!

En sterkte zo met je gesprek. Vanmiddag misschien even lekker een dutje doen op de bank?



Wellhello ik heb geen spuit meegekregen. Denk dat de vk die wel meeneemt tijdens de bevalling. Zal het anders volgende keer vragen.

Is de ruzie met je vriend wel weer uitgepraat?

En balen man, dat je gezakt bent, wanneer ga je weer?
Alle reacties Link kopieren
Italiagirl, wij gaan ook dopen met een 'achterliggende gedachten'. In London staan de Christelijke basisscholen en kinderdagverblijven hoog aangeschreven (na 'private schools', maar dat laat ons budget niet toe met £15.000 per jaar) en wil je daarvoor in aanmerking komen moet de kleine en 1 vd ouders gedoopt zijn. Pff, in Nederland is het allemaal wat makkelijker.



Sassa, hoe lang moet je nog tot je verlof? Tijdens ons verlof kunnen we net als Italiagirl lekker tukken in de middag Vriend gaat morgen naar een voetbalwedstrijd dus was ook van plan m'n teennagels te lakken. Fijn om te horen dat het jou nog lukt.



Fijn om te horen Max!



Jeetje Kuzu, jij en Italiagirl zijn goed op dreef.. Jullie mogen ook bij mij langs hoor.. Ik heb een klein appartement dus met z'n 2-en zijn jullie zo klaar



Gefeliciteerd Ras !! Nog wat leuks gedaan?



Balen Welhello, ga je nog een keer voor de bevalling? And did you kiss and make up? (alvast oefenen voor November )



Voel me vandaag een stuk beter dan gisteren, goede nachtrust en een fijne avond met vriend achter de rug. We hebben de hele avond naar muziek geluisterd (oude artiesten uit de jaren 80/90 Creed, Finley Quaye, Carlos Santana etc.) en gedanst. Voelde me echt weer een beetje 'vrouwelijk' en 'aantrekkelijk'.. klinkt misschien heel raar maar de afgelopen tijd voel ik me echt het tegenovergestelde!!
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt leuk Chloe! Ik kan ook niet wachten tot ik me weer een beetje mezelf voel en vrouwelijk!



Welhello: kut dat je bent gezakt!! Was het de eerste keer afrijden? Als het, op het doorgetrokken streep momentje na, wel goed ging zou ik snel opnieuw proberen af te rijden. Gaat je zeker lukken!!

Is de ruzie met je vriend weer helemaal uit de lucht? Hoe lang blijft hij deze keer of moet hij alweer weg?

Elinaa voor jou ook weer lastig afscheid nemen.... Vind het maar knap hoe jullie dat doen zo zonder vriend om je heen. Nog eventjes en dan zijn jullie nooit meer alleen!!



Ras: van harte nog met je verjaardag!!! Heb je een leuke dag gehad? Flink verwend?

Succes met je gesprek!



Hier eindelijk weer eens een beetje kunnen slapen. Wel eerst drie uur wakker gelegen. Nou ja, zeg maar gerust wakker geschopt! Toen weer een hysterische huilbui ("ik wil gewoon slaaahaaaapeeeen!" ) en toen lukte het eindelijk... Pffff die twee zijn sterk!!! Ik zit soms echt te electric boogieën van het geschop!



Fijne dag allemaal!



Oja, ik heb niet zo'n hemd voor in het ziekenhuis, maar dat hoeft hier toch ook niet? Ik heb gewoon een t-shirt. Of raden jullie dat wel aan, zo'n lang en open hemd?
Alle reacties Link kopieren
Het is weer helemaal goed hier hoor tussen vriend en mij, we did kiss and make up

Gelukkig blijft hij nu 2 weken, en daarna is hij nog 3 weken weg, waarin ik hem hopelijk nog kan opzoeken. Hij blijft sowieso tot eind januari in NL dan.



Ras; veel succes vandaag! Hopelijk komt er iets uit waar je zelf ook achter kunt staan.



Chloe; WHAT! 15000 pond voor een goed kdv?! Nou, dan verkoopt hij hopelijk verdomd veel werk de komende jaren...Ik weet niet of hij gedoopt is, ik sowieso niet, maar is iets om te overwegen. Avondje klinkt heerlijk en helemaal niet gek dat je je onaantrekkelijk voelt.

Ik kijk veel te vaak soms in de spiegel en dan schrik ik van mijn eigen hoofd; vermoeid, wallen. Die dikke buik en daarnaast waggel ik ook nog eens. Na een vrijpartij als gisteren voel ik me ook weer stukken mooier (tot ik net weer in de spiegel keek )



Gold wat fijn dat je wat hebt kunnen slapen. Kan me zo voorstellen dat je er compleet doorheen zit met twee van die herrieschoppers in je buik. Volgens mij heb jij je deadline van 34 weken behaald toch? Vanaf nu is elke dag mooi meegenomen!



Kuzu hier is vriend al vanaf de eerste test naar buiten verbannen, nu de winter in aantocht is wordt het toch wat minder aangenaam. Kom je binnenkort mijn vriezer ontdooien?

Ik ga hopelijk binnen nu en 4 weken nog een keer op voor examen, die termijn heb ik met mijn rij-instructeur afgesproken.
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Gesprek op mijn werk was eindelijk een keer constructief, hehe. Ik voer deze week nog gesprekken op andere afdelingen en kan mogelijk nog voor mijn verlof het een en ander opstarten. Geen woord meer over contractontbinding, dus ik denk dat ze hun huiswerk hebben gedaan... Dus misschien ben ik maandag wel weer aan het werk! Voor 5 weekjes. Joepie!



Dan mag ik wel beter gaan slapen, want dat is echt prut! Bij jullie ook zo te lezen. Ik kon gisteren niet in slaap komen (had fikse ruzie met mijn vriend gehad, pffff) en moest twee keer plassen en om 6 uur klaar wakker. Ik voel me nu alsof ik 2 dagen naar een housefeest ben geweest, brakker dan brak...

Gelukkig weinig op mijn programma vandaag, dus ga zo een middagdutje doen.



Verjaardag was leuk! En heerlijk met die zon! Zowaar de hele middag op een terras gezeten, was warm joh! En leuke cadeau's gehad, waaronder een hele mooie design blender! Handig om biologische babyvoeding te maken!



Ben nu ff te gaar om op iedereen te reageren, sorry! Volgende keer weer.



Zzzzzzzzzzzzzz.....
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn niet bij te houden!



Hier ook nog iemand die zich meldt voor de slecht-slapen club Vannacht ging gelukkig beter, maar dat was na twee rampzalige nachten met uren liggen draaien en veel te vroeg m'n bed uit. Heb sinds deze zwangerschap 's nachts vaak een dichte neus en moet dan door mijn mond ademhalen en dat vind ik zo vreselijk!



Wellhello wat kut om te zakken voor je rijexamen! Hopelijk binnen een maand alsnog je roze papiertje (nou ja, pasje tegenwoordig).



Ras, gefeliciteerd Je had een mooie dag! En fijn dat je gesprek nu beter ging en je nog even kunt werken (heb je daar echt nog zin in nu?) Hoe is het met je HepA?



Gold, ik heb echt met je te doen Hang in there! Langer dan een maand zal het niet meer duren toch?



Chloe, wat lief dat jij en je vriend samen in huis dansen



Max, ik heb tijdens mijn vorige verlof 3 seizoenen ANTM gekeken Wilde gisteren ook wel kijken, maar heb dit seizoen ook al gezien (liep de afgelopen 3 jaar natuurlijk voor).



Ik ben vorige keer bevallen in een gewoon zomerjurkje van de HE*MA. Vond ik wel prettig want dan blijft je kont namelijk ook bedekt als je een beetje ligt te draaien in dat bed (itt een shirt of hemdje), want echt niet dat je steeds je onderbroek uit en aan gaat doen als de VK tussendoor je ontsluiting wil meten. Jurkje is schoon gebleven, dus die gaat nu ook weer mee



Heb nog geen tas gepakt voor z-huis, maar kan daar wel eens mee beginnen. Heb ooit eens een lijstje voor zwangere vriendinnen gemaakt, misschien hebben jullie er nog iets aan:

- uiteraard kleertjes en mutsje voor je kindje

- bevallingsjurkje o.i.d.

- setje schone kleding en ondergoed voor ná de bevalling

- badjas (alleen als je moet blijven in het z-huis en moeite hebt met uit bed gaan en aankleden om naar de wc ofzo te lopen)

- sloffen of slippers

- shampoo en douchegel (niets zo heerlijk als een goede douchebeurt na je bevalling)

- tandenborstel en tandpasta

- fototoestel!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Ras , de laatste verjaardag dat je nog geen moeder bent!



Balen Welhello, maar het is ook een stomme fout. Volgende keer niet weer maken! Ging het verder wel goed?

De keer dat ik slaagde (staatsexamen, was al 4 keer gezakt...) had ik een ingreep! Dus bij deze, mocht je de volgende keer een ingreep hebben, wat ik niet voor je hoop, je kunt dan nog wel slagen.



Gisteren voor het eerst naar de zwangerschapscursus geweest. Daar werd ons gevraagd of we er al over hadden nagedacht dat je partner het kindje opvangt. Goede vraag, want hier had ik nog niet bij stil gestaan! Dit kan dus gewoon, er is natuurlijk wel iemand bij aanwezig, maar diegenen hoeft niet degene te zijn die het kindje als eerste aanpakt. Als het mis gaat grijpen ze natuurlijk wel in. Dus bij deze, ook een vraag voor jullie om over na te denken.

Vandaag op kraamvisite bij een vriendin van mij geweest en ik vroeg haar man dus of hij het kindje had opgevangen, maar daar had hij nog nooit bij stil gestaan, ondanks dat dit hun 2e is.
Hee meiden,



Wou even laten weten dat alles naar omstandigheden goed gaat. Soms moet ik op mijn handen zitten bij goedbedoelde hulp en zo nu en dan komen de muren op me af, maar over het algemeen ben ik vooral heel blij met de twee groeiende kindjes in mijn buik. Morgen weer naar de gyn.



Sorry, heb niet de puf om op jullie te reageren, maar ik lees wel mee.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er weer lekker veel geschreven~



PROFICIAT ras met je verjaardag en wat een opluchting voor je werk zeg! Fijn ben erg blij voor je!



Kuzu hop wat een leuke naam nu ben ik nog wel benieuwder naar de naam van jullie kindje hoor ;)



Welhello wat balen van je rijexamen! Ik weet hoe erg dat is ( ben zelf 2e keer staatsexamen geweest maar dat was puur faalangst)



Slecht slapen heb ik helemaal geen last van ik slaap echt veel en vast wordt soms wakker dat ik dorst heb maar dan slaap ik daarna ook zo weer in.

merk wel met liggen en draaien een soort druk op mn liezen enz en dat draaien minder makkelijk gaat..



Famke wat een goeie vraag! Ik ga er even over nadenken!



Oooh ik wil nog heeel verhaal typen maar moet nu toch ff de mannen op de bouw controleren..



Ik had gister ook weer ff een heerlijke jankbui trouwens.. Ik voelde met iet zo lekker dus manlief komt thuis van t werk met banenen en gaat eten koken voor ons dan zet hij kopje thee op voor mij en ruimt hij t huis op! Terwijl hij van 7.30h tot 18h gewerkt had! Zondag ( zijn enige vrije dag ind e week) had hij ook al t huis geveegd en de afwas gedaan..Voelde me z on slechte vrouw op dat moment en manlief maar lache dat ik me niet druk hoefde te maken om hem..! Vandaag heb ik energie bij elkaar geraapt en es lekker gekookt vor ons twee.
Alle reacties Link kopieren
Chloe, wat fijn dat je je zo goed voelt.

Die fijne avonden met man/vriend kunnen echt wonderen doen he.

Ik vind het ook zo leuk als mijn man zegt dat hij me zo mooi zwanger vind.



Gold ik hoop dat je beter slaapt vannacht!!!



Haha Wellhello, breng me niet op ideeen hoor, met je ontdooien van de vriezer.

Nog 4 weken is te overzien, hoop dat je de volgende keer slaagt!



Ras doe je rustig aan!!! Wel heel erg fijn dat het gesprek op je werk goed ging. Zou fijn zijn als je voor je verlof nog even op een normale manier aan de slag kan.



Sproet, dank voor je lijstje. Ik ga ook maar eens zo'n tas vullen.

Ga uit van een thuisbevalling maar je weet het nooit natuurlijk.



Famke, dat is wel iets om over na te denken inderdaad, leuke!



Frutje, denk lekker aan jezelf he. Probeer wat tot rust te komen



Danielle fijn dat je man zoveel doet. Je bent helemaal geen slechte vrouw, die momenten dat je je kut voelt horen er toch gewoon bij. Alleen maar fijn dat je man er zo mee om gaat!
Alle reacties Link kopieren
ff tussendoor een vraagje aan Sproet!



Bedankt voor je lijstje ten eerste en ten tweede uuh ik zie overal douchegel staan voor moeders maar moet er ook zeep e.d voor de baby in?

Ik heb daar dus aan zitten denken omdat wij 3 tot 4 dagen in het ziekenhuis moet blijven.. Ze moet toch gewassen worden of wordt dat meestal alleen met water gedaan in het begin?



Tis vast een hele stomme vraag hoor! Maar weet jij of iemand anders dat?
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik kom me voorlopig even afmelden hier. Ik merk dat ik telkens achter lig met meelezen en typen en daardoor kan ik de verhalen van iedereen niet goed genoeg volgen. Ik zou wel graag in de tabel willen blijven en wil tijdens mijn verlof weer lekker mee komen kletsen als jullie dat oké vinden.

Tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Sproet, bedankt voor je lijstje! Ik lees ook overal dat lippenbalsem fijn is om mee te nemen, die wil ik echt niet vergeten! Zo'n jurkje klinkt ook goed, die kun je inderdaad gewoon omhoog doen wanneer dat nodig is, maar ook lekker naar beneden trekken. Ik zag van die voedingsnachtjurkjes van Noppies, ik denk dat ik (ook) zoiets ga aanschaffen.



xxxfamke, da's een goeie over dat opvangen van het kindje door je partner. Ik heb het er meteen met mijn vriend over gehad en hij gaat erover nadenken, ik vind het ook wel iets om te bespreken tijdens het bevalplan-overleg bij de verloskundige.



Chloe, klinkt als een hele fijne avond met je vriend! Ik dans ook wel eens met mijn vriend in huis, zo leuk! Ik herken wel wat je zegt over je vrouwelijk en aantrekkelijk voelen... Afgelopen weekend zag ik een foto van mezelf en daar schrok ik wel een beetje van. Was eh.. niet zo charmant.



Welhello, zonder spiegels en raamspiegelingen (en bakkers die zeggen dat de deur gelukkig breed genoeg is :-S) voel ik me ook beter, hoor!



Ras, is je middagdutje gelukt? Supercadeau, die blender. Dus geen potjes voor jou? En wat had je prachtig weer! Fijn dat je op je werk nu wel een goed gesprek hebt gehad en nog even kunt gaan werken!



Kuzu, wat een leuke naam, Hop!



Frutje en Gold, voor jullie! En Frutje, succes morgen bij de gyn.



Oued, jij hebt ook al zo'n lieve vent! Lekker van genieten!



Ik heb vanavond borstvoedingscursus gehad. Op zich wel nuttig, al wist ik al best veel. Mijn vriend had helemaal geen zin om mee te gaan, maar heeft het toch gedaan. Ook een lieffie dus! Volgende week weer, maar dan mag hij lekker thuisblijven, het gaat dan meer over kolven en de combinatie van werken en borstvoeding geven.

Ooooh, en het wiegje is klaar! Het is zo leuk geworden met de bekleding! We gaan het binnenkort ophalen bij mijn schoonouders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven