2 weken zwanger en bruin slijm verlies?

23-03-2017 17:21 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik heb vanochtend op mijn NOD 2x een positieve test in handen gehad! Helemaal gelukkig en blij tot dat het net begon te 'vloeien' licht bruin doorzichtige afscheiding.. ik maak me nu zo'n zorgen dat ik toch ineens ongesteld wordt.. met een rondje googelen kom ik er niet uit. Wat denken jullie? Is dit bij jullie ook wel eens voorgekomen? Ik ben heel ongerust nu want we waren zo blij!
Het enige wat je kunt doen is afwachten.

Het kan nog van innesteling zijn maar ook het begin van een miskraam. Even afwachten wat het de rest van de avond en morgen gaat doen.

Sterkte met deze onzekerheid!
Idd even afwachten!

Ik had vanaf dpo12 heel af en toe wat met afvegen en dit heeft tot de 10wkn aangehouden. Was waarschijnlijk vd innesteling.
Alle reacties Link kopieren
Ah nu al een miskraam ja? dat zou snel zijn na 2 weken al.. Ik hoop maar dat het innesteling is dan.. Heeft het zin om morgen nog een test te doen of denken jullie van niet?
Zolang je geen echt bloedverlies krijgt net als een menstruatie dan is er waarschijnlijk niets aan de hand.

Zou niet iedere dag testen. Zou dan over 2 dagen ofzo pas weer testen als je het niet vertrouwd.
Alle reacties Link kopieren
Oke.. dankjewel Snowy! We wachten het maar af dan.. zo spannend altijd deze dingen, dachten we dat het gelukt was (na 5 maanden proberen) en waren we zo blij, gebeurd dit! Gelijk weer aan het twijfelen!
Bloedverlies zo vroeg in de zwangerschap is lang niet altijd slecht nieuws:



"1 op de 5 zwangere vrouwen verliest bloed uit de vagina in de eerste 12 weken.

Bij de helft van deze vrouwen houdt het bloedverlies na enkele dagen vanzelf op en gaat de zwangerschap door. Dit heeft geen invloed op de verdere zwangerschap.

Bij de andere helft ontstaat een miskraam."



Website van de Nederlandse Huisartsen Vereniging
Alle reacties Link kopieren
Ik had de eerste weken ook wat bruinige afscheiding, volgens de VK was dat volkomen normaal. Mijn zwangerschap eindige uiteindelijk in een miskraam maar toen was ik al 10 weken. Ik denk niet dat het met elkaar te maken heeft gehad. Waarom bel je niet alvast de verloskundige? Die kan je vast geruststellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook een beetje bruin (oud) bloedverlies...dacht dat ik ongesteld zou worden,maar inmiddels 21weken zwanger! Was dus een innestelingsbloeding!
quote:mycupoftea schreef op 23 maart 2017 @ 17:32:

Oke.. dankjewel Snowy! We wachten het maar af dan.. zo spannend altijd deze dingen, dachten we dat het gelukt was (na 5 maanden proberen) en waren we zo blij, gebeurd dit! Gelijk weer aan het twijfelen!Herken het heel erg! Hier na 19mmd eindelijk raak en dan ook op diezelfde dag meer gekleurde afscheiding als de 2 dagen ervoor. Maar inmiddels al 18wkn zwanger!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een aantal weken bruinverlies gehad in het begin van mijn zwangerschap. Zowel heel donkerbruin als bruin slijmachtig. Ik was er zelf niet zo ongerust over en ben inmiddels 19,5 week zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook last van gehad de eerste twee weken. Kind gaat inmiddels naar school
Ik had op mijn NOD ook bruinverlies. Zoon is nu 5 weken en ligt heerlijk naast me te slapen op de bank.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook bruin bloedverlies. Inmiddels n gezonde dochter van 2 weken oud.

Ik snap je zorgen.... Vk gaf bij ons destijds aan dat zolang je geen krampen hebt en geen helder rood bloedverlies dat het niet duid op n miskraam.



Ik heb overigens vrij vroeg n vk gebeld en heb toen n vervroegde echo gekregen. Dat kan je altijd doen. Misschien kan je n vervroegde echo krijgen.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:MissFlowerPower schreef op 23 maart 2017 @ 18:15:



Ik heb overigens vrij vroeg n vk gebeld en heb toen n vervroegde echo gekregen. Dat kan je altijd doen. Misschien kan je n vervroegde echo krijgen.



Succes!Mmm, die echo gaat ook pas over 2-3 weken pas echt nut hebben.
Alle reacties Link kopieren
Bij alle 3 mijn kinderen gehad de eerste weken, en ze huppelen alle 3 kerngezond rond :-)
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Bij de eerste ook gehad en die is 1,5 ondertussen, toen het echt misging de zwangerschap erna was het gelijk vrij veel en echt snel van bruin naar helderrood.. en nu weer zwanger en niks.. iedere zwangerschap is anders. Sterkte met wachten!
Alle reacties Link kopieren
Bruin bloed is " oud" bloed. Ik had voor mijn nod ook bruin bloedverlies en het resultaat daarvan is inmiddels bijna 8 maanden. Rustig adem blijven halen!
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
3 zwangerschappen gehad. Bij alledrie bruin bloed verloren.

Bij de eerste werd het na een tijdje rood en werd het een miskraam. De andere twee gezond geboren.



Je bent trouwens vier weken zwanger als je je NOD hebt gehad, ipv twee.
Alle reacties Link kopieren
quote:kwartje schreef op 23 maart 2017 @ 19:33:

3 zwangerschappen gehad. Bij alledrie bruin bloed verloren.

Bij de eerste werd het na een tijdje rood en werd het een miskraam. De andere twee gezond geboren.



Je bent trouwens vier weken zwanger als je je NOD hebt gehad, ipv twee.Hier tussen 2 zwangerschappen ook rood bloedverlies en dat kindje ben ik uiteindelijk ook ( laat ) kwijtgeraakt.
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Alle reacties Link kopieren
quote:mycupoftea schreef op 23 maart 2017 @ 17:28:

Ah nu al een miskraam ja? dat zou snel zijn na 2 weken al.. Ik hoop maar dat het innesteling is dan.. Heeft het zin om morgen nog een test te doen of denken jullie van niet?Dat kan prima ja, juist die eerste periode kan er van alles misgaan, zelfs voor je NOD al.
Alle reacties Link kopieren
wat superlief al jullie reacties! bedankt! ik ben weer wat gerust gesteld.. en ga maandag gelijk een verloskundige bellen.. bedankt allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven