2017 zwanger worden van 1e of 2e kindje

15-12-2016 09:26 735 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Meiden,



Wij schrijven over zwanger worden in 2017 van ons eerste, tweede of derde kindje.



Meeschrijven mag altijd.



NaamLeeftijd+partnerHoeveelste kindjeRondenodBijzonderhedenXana-9225-302e kindje1 7 mei-83angel33-372e kindje--start september/oktoberBorboletas28-321e kindje-- zwanger Bieno302e kindje--start meiBirdy_123301e kindje--28maartVlammetje-131-342e kindje--lente/zomer Isayez26-301e kindje1-zwanger

Uitgerekend 19 nov.MeisjeLVB 28-272e kindje--start juni/juliStoryofmylife312e kindje--start juni/juliFlower25323-252e kindje129janzwanger koortje14529-291e kindje1931jan-Thjs31-351e kindje721/22feb-Helena8432-352e kindje-19feb zwanger RainIsJustConfetti 25-301e kindje---MajoorZoeteKauw 251e kindje-- zwanger Ukkepuckje2017312e kindje1--King201229-362e kindje1--
Alle reacties Link kopieren
Fijn Isayez!
Alle reacties Link kopieren
Oooh super fijn Isayez!! Lekker genieten hoor.
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik ben vandaag al ongesteld geworden dus ook hier gaat het weer beginnen voor baby 2. Aaaah zo spannend weer.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Isa! Lekker genieten nu.!



Balen Xana, lekker met een theetje en een kruik op de bank, en op naar een goede nieuwe ronde!
The heart wants what the heart wants
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor Majoor. Ik ben net blij, wij gaan er namelijk nu pas voor. Dus eindelijk mogen wij weer gaan proberen.
Alle reacties Link kopieren
Jeeej ik cheer voor nog een baby Xana!
Everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Jeeej fijn Isayez!!! En zo spannend Xana ik ga voor jullie allemaal duimen:) wij wachten nog 2 maandjes, dus ik ben aanhet aftellen;)
Alle reacties Link kopieren
Spannend meisje! Ik heb woensdag mijn eerste echo (met 7.1 dus ik ben heel erg benieuwd of we iets gaan zien!)
The heart wants what the heart wants
Alle reacties Link kopieren
oooh spannend Majoor! Op naar een goede echo:) ik duim voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Majoor! Super spannend die eerste echo. Ik had bij mijn dochter een echo met 6.4 en zagen een garnaaltje met een kloppend hartje. Heel inimini haha
Alle reacties Link kopieren
Ah wat lief Xana! Ben stiekem heel erg nerveus of er uberhaupt iets te zien is op de echo.. We gaan het meemaken!
The heart wants what the heart wants
Alle reacties Link kopieren
Spannend xana! Wij wachten nog tot juli of augustus dus nog even geduld hebben. Heb wel over een baby gedroomd vannacht. Het was een jongen en mijn vriend was vergeten dat hij boven in de wieg lag en had hem helemaal geen melk gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Majoor! Lekker snel de echo al!

Leuk Xana dat jullie er bijna voor gaan! Ik zou volgend weekend ongesteld moeten worden, eerste keer zonder pil dus ben benieuwd of het netjes op tijd komt. Hier wat twijfel om daarna gelijk te starten of een maandje later..
Alle reacties Link kopieren
@bieno, misschien hebben we straks wel 2 kindjes van dezelfde leeftijd! Zou grappig zijn!
Alle reacties Link kopieren
@xana wat fijn! Voor jou mag het ook weer gaan beginnen!



@majoor spannend hé de eerste echo!! Ik was ook erg gespannen! Ben nu een stuk rustiger en voelt mij best goed.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Vlammetje! De kans is best groot :-)

Bij jullie was het bij de eerste ook gelijk raak hé? Ik merk dat ik daar nu toch ook iets teveel rekening mee hou, en ik weet donders goed dat het nu heel anders kan gaan...
Alle reacties Link kopieren
Majoor hoe was het vandaag?
Alle reacties Link kopieren
We hebben een knipper!



Alleen het vruchtje was wel kleiner dan verwacht, dus ik denk een latere eisprong dan eerder berekend. We gaan het wel zien bij de termijnecho. Voor nu genieten!



Bieno, ik snap dat als het bij de eerste zo goed verliep, je nu de verwachting hebt dat het weer snel raak zal zijn. Ik hoop het voor jullie!
The heart wants what the heart wants
Alle reacties Link kopieren
Aah fijn Majoor, lekker genieten en op naar de termijnecho!

Ik snap Bieno ook goed, bij ons was het bij onze dochter ook in een keer raak! Nu dus het gevoel in mijn achterhoofd dat het weer zou kunnen maar ook ergens de "angst" dat het nu heel lang zou kunnen duren..
Alle reacties Link kopieren
Fijn Majoor! Wanneer heb je de termijnecho?
Alle reacties Link kopieren
Super fijn Majoor!! Geeft meteen wat rust he. Wanneer heb je de termijn echo? Dan kan ik dat in de tabel zetten.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het hier ? Nog nieuwtjes?

Hier is alles rustig, eten gaat wat moeizaam.

Val ondertussen nog meer af, ondanks dat ik best wel wat koekjes extra pak om toch maar wat te eten.

Borsten zijn nog goed gevoelig

Sneller emotioneel
Alle reacties Link kopieren
Ben je zo misselijk Isayez?



Hier de weken aan het aftellen tot we echt gaan beginnen. Al vroeg vriend pas al of het rubbertje nog wel nodig was . Maar we wachten nog wel eventjes. Meerdere redenen waarom nog eventjes wachten verstandiger is. Maar gevoelsmatig... lastig .
Alle reacties Link kopieren
Nou misselijk niet eens... maar gewoon een heel naar gevoel in buik na het eten.. moeilijk te omschrijven.. meer pijn of iets.. dat ik gewoon echt niet meer kan eten.



Jij start in juni geloof ik? Gelukkig schiet het al op! Lukt het wachten nog een beetje?
Alle reacties Link kopieren
Ja juni ja, het wachten gaat de ene keer beter dan de andere keer... maar besef me dat ik me er niet teveel mee moet bezig houden want daarna ga ik wachten op een positieve test, wachten op de termijnecho, wachten op de 20 weken echo enz. .



Heb je al eens verse muntthee geprobeerd? Dat werkt bij mij goed tegen buikklachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven