+30 en zwanger willen worden vanaf jan/febr

25-02-2016 20:50 3575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal



Ik lees al een tijdje mee

Wil graag meeschrijven maar overal zitten de topics vol



Ik ben 31 en zou heeeeel graag nog 1 kindje willen krijgen.

Nu ronde 2



Helaas vandaag ongesteld geworden 4 dagen te vroeg 😥

Snap niks meer van m'n cyclus

Heb 1,5 jaar de implanon gehad



Nog meer meiden die pas begonnen zijn met proberen?
Alle reacties Link kopieren
Messe, pffff wat spannend. Ik hoop ook dat het blijft zitten waar het zit. Voel je nog dingen?



Dorien, succes vandaag meid.



Satire, aan het genieten hoop ik? Beetje opgeknapt? Hadden ze je nou ingeleid of zo, aangezien je zei dat er te weinig vruchtwater meer was.



Vanes, hoe is het bij jou?



Hier nog steeds geen positieve test. Ik vind het zo raar. Beetje de weg kwijt. Denk dan heb ik toch mn eisprong gemist dan. Gisteren en eergisteren echt wel meer slijm. Zo vreemd. Misschien als er morgen niets is toch die pillen gaan slikken? Wat denken jullie? Of zou de eisprong later gaan komen? Weird,weird,weird.
Alle reacties Link kopieren
@satire, gefeliciteerd meid, alles goed bij jullie?



@ dorien ikke knuf voor vandaag, laat je snel iets weten?



@ Lois, Foei, niet zoveel googlen en forummen :p geloof wel dat er een kern van waarheid in zit hihi, we kunnen het niet versnellen en doemdenken helpt ook niet ;) wanneer hoor je meer?



@ Messe, meid wat maak je het weer spannend.. Afwachten is helaas het enige wat we kunnen, heb vertrouwen meid!



@zonne, waarom neem je die pillen niet gewoon, zijn de bijwerkingen heftig? Je weet maar nooit of er nog een paar leven die kans maken ;)
Alle reacties Link kopieren
@satire, gefeliciteerd meid, alles goed bij jullie?



@ dorien ikke knuf voor vandaag, laat je snel iets weten?



@ Lois, Foei, niet zoveel googlen en forummen :p geloof wel dat er een kern van waarheid in zit hihi, we kunnen het niet versnellen en doemdenken helpt ook niet ;) wanneer hoor je meer?



@ Messe, meid wat maak je het weer spannend.. Afwachten is helaas het enige wat we kunnen, heb vertrouwen meid!



@zonne, waarom neem je die pillen niet gewoon, zijn de bijwerkingen heftig? Je weet maar nooit of er nog een paar leven die kans maken ;)
Alle reacties Link kopieren
Het gekke is dat ik vanaf vandaag dus dingen voel.. incl beetje misselijk! Had woensdagavond een hele scherpe steek en nu achteraf denk ik mss innesteling..



Het blijft spannend maar ik probeer ook beetje positief en vertrouwen te hebben maar dat vind ik wel heel moeilijk..



Zonne wanneer kom je weer terug? Mss komt je ei idd later en ben je op tijd.. dan zou ik ze slikken



Dorien hoe gaat het meis? En Lois?
Alle reacties Link kopieren
Punt is dat ik ze moet gaan nemen vanaf positieve ovutest. Wanneer natuurlijk gezien progesteron ook op gang komt. Wil de boel dus ook niet in de war brengen. En heb de positieve test nog niet gezien.
Alle reacties Link kopieren
@ messe, kan ik me voorstellen hoor, het is ook heel moeilijk, maar zonder vertrouwen komt het zeker niet goed toch!



@ zonne, ja dat had ik idd gelezen eerder, sorry was niet bij me blijven hangen... mmmm... lastig, ik weet ook niet wat je zou moeten doen dan.. kun je daar de arts nog over contacten misschien?
Alle reacties Link kopieren
Messe, proberen positief te blijven. In 90% vd zwangerschappen gaat het goed. Probeer je daaraan vast te houden.



Zonne, wat stom. Zou ook niet weten wat je moet doen. Kan je de arts niet contacteren?



Ik ben deze middag beginnen bloeden. Bij de gyn nog echo gehad. Het vruchtje was al een stukje gezakt. Heb 2 pilletjes cytotec gekregen om het wat sneller op gang te brengen. Heb ze om 15u ingebracht. Buiten bloedverlies en hele lichte krampen nog niets. Hoop dat ik er snel vanaf ben .
Alle reacties Link kopieren
Hoop ik ook voor jou Dorien! Blijft heftig.
Alle reacties Link kopieren
Dorien, het is dus definitief niet goed. Knuffel meid. De pillen had ik destijds in de ochtend ingebracht, buikpijn rond lunch, bloeden eind van de middag en rond acht uur begon het echt . Dus kan best wat tijd overheen gaan.



Ik test nog maar even door en anders ga ik ze zondag maar nemen denk ik. Misschien moet het gewoon nog komen. Heb steeds twee keer per dag de sensitest gebruikt.



Wat dat betreft was het echt eenvoudiger toen ik de ovulatie nog voelde. En dat is echt helemaal verdwenen sinds de mk im augustus.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte dorien! Inmiddels al wat op gang?



Messe, we duimen allemaal dat het goed gaat. Positief denken!



Hier is de papierwinkel voor het ziekenhuis op de bus. Moesten ook dingen beantwoorden over zwangerschap van onze moeders. Hebben we maar een beetje gegokt
Alle reacties Link kopieren
Dorien hoe gaat het met je? Is het op gang gekomen... dikke knuffel voor jou!



Zonne ik hoop dat je morgen een posi test hebt dat je de pillen kunt nemen en je op tijd bent!!



Blomster, spannend dat ze op de post zijn!! Nu hopen dat alles snel gaat starten!



Lois hoe gaat het bij jou?



Vanes, is de ongie al op zn eind?
Alle reacties Link kopieren
Nee nog altijd geen vruchtje verloren. Deze ochtend kreeg ik krampen dus dacht nu gaat het beginnen. Maar half uurtje erna zijn de krampen verdwenen. Pfff nog maar wat afwachten.



Blomster goed dat het nu van start kan. Hopelijk hoor je snel wat.
Alle reacties Link kopieren
Balen dat t dan niet doorzet Dorien!



Nee joh Messe pas das 2/3 duurt nog wel een dag of 4/5.



Nu gun ik t echt iedereen hoor maar nu was er eens een groepje van 5 meiden incl ik allemaal zwanger (uitgerekend april mei 16) alleen bij mij ging t mis.. en nu krijgen er al 2 van de 5 een 2e... daar baal ik toch wel van.
Alle reacties Link kopieren
Dorien, heb je geen tweede dosis gekregen voor het geval het niet doorzet?



Vanessa, dat is wel heel confronterend. Die meiden zijn dan wel heel snel zeg.



Blomster, eerste stappen gezet. Heel spannend!



Messe, nog getest?



Vanochtend knalrest, zowel cb als sensi. Met progesteron begonnen. En dus morgenavond als ik thuiskom toch nog maar een keertje ..... Ik hoop echt dat er nog wat leeft van donderdagochtend, want drie dagen is wel lang. Verwacht de eisprong tenslotte nu ergens morgen pas. Wat nog leeft, is dan wel super sterk, hou ik me maar vol. Maar de eisprong valt wel bijzonder onhandig zo zeg. Ik acht de kans heel klein.



Maffe aan het verhaal. Zelf had ik destijds 4/5 maart als uitgerekende datum berekend. Rara, wanneer mijn nod is .......?
Alle reacties Link kopieren
Zonne, oh dat is goed. Hopelijk sterke zaadjes. Duim voor je! Zou wel mooi zijn om dan terug een positieve test te hebben.



Ik heb nu mijn miskraam op men uitgetelde datum. Pfff kan niet meer erger.. Heb al paar stolseltjes verloren maar volgens mij nog altijd geen vruchtje. Ze heeft er mij maar twee meegegeven omdat het zelf was begonnen. Als er niks meer gebeurd ga ik haar maandag even bellen.
Alle reacties Link kopieren
Balen Dorien.. ik hoop dat het snel komt want dat afwachten is ook zwaar..



Oeps vanes je bent net begonnen...

Dat is moeilijk ja en confronterend.. bizar he dat het voor sommigen dan zo makkelijk lijkt te gaan! Is het in je kennissenkring of op het forum?



Zonne als je ei morgen komt ben je nog op tijd toch morgenavond of kom je heel laat thuis?



Ik heb niet opnieuw getest, morgen doe ik er weer 1.. voel wel van alles, dus hoop heel erg dat het goed zit deze keer! Kan niks anders dan het over me heen laten komen, hopen en afwachten..
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Dorien, dat vind ik allemaal wel heftig voor je. Bah, konden we verder maar iets voor je doen. Hoe voel je je nu meid. Hele dikke knuffel.



Begin van de avond thuis morgen, dus op het randje. We gaan het iig proberen. Ideaal is het allemaal niet vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Zonne ik ben 2x ruim na eisprong zwanger geworden dus ga ervoor!!



Forum en kennissen.



Ja sommige gelijk raak en blijvend en nu dus 2e. Wel allemaal iets jonger.
Alle reacties Link kopieren
Messe, hoop zo dat het goed gaat. Wanneer was/is nod?



Vanessa, we gaan er sowieso voor. Van hoelang na positieve test werd je zwanger dan?
Alle reacties Link kopieren
Zonne, ik ben dit keer ook zwanger geworden nadat we dag zelf en twee dagen na de eisprong ook nog geklust hebben. Weet natuurlijk niet zeker of het daardoor gelukt is. Maar het proberen zeker waart!



Ik heb een taai stukje verloren van 1cm op 0,5cm maar weet niet zeker of dit het vruchtzakje is geweest. Had deze morgen ook krampen. Nu niet meer. Dus het zou wel kunnen. Maar hele erge krampen en bloedverlies was het wel niet. Mja wat zijn erge krampen en veel bloedverlies natuurlijk. Heb altijd mijn regels al fel. Kan bv nooit een tampon gebruiken ofzo.



Vanessa, ja dat is echt balen e. Ik heb ook vaak het idee dat heel mijn omgeving zwanger geraakt van 1 wip . Maar het gaat ons ook lukken!



Messe had je eisprong na de vroege miskraam veel vertraging? Kan je geen bloed laten prikken voor hcg te bepalen? Maar het kan niet anders dan goed gaan nu!
Alle reacties Link kopieren
Dorien, welke kleur had het? Vruchtzakje is niet zomaar uit elkaar te trekken, dus in die zin idd taaier.



Mn vriend is voorbereid op morgen . Het is gewoon balen, maar het is nou eenmaal zo. We zijn ver uit elkaar. En wie weet hebben jullie gelijk, en kan het allemaal prima.
Alle reacties Link kopieren
Donkerrood. Lag op het op wc papier. Had het beter moeten bestuderen. Gyn zei dat ik zou voelen als het uit mijn baarmoeder zou komen. Heb wel niets gevoeld..



Dan is ie mentaal al voorbereid hihi. Gaat een warm welkom zijn morgen .
Alle reacties Link kopieren
Tja, moeilijk. Het was ook nog klein natuurlijk. Ik dacht het toen ook een paar keer, maar wel ook echt gezien uiteindelijk. Donkerrood kan ook een bloedstolsel zijn. En echte stolsels voelde ik ook.



Nog krampen? Wanneer ook alweer terug?



Scheelt dat we elkaar paar dagen niet gezien hebben .
Alle reacties Link kopieren
Heb geen krampen meer. Voel af en toe men baarmoeder nog wel beetje werken ofzo. Weet niet hoe ik het moet omschrijven. Donderdag moet ik terug echo. Ga haar maandag bellen of ik niet nog cytotec mag voor de zekerheid. Weet niet of het kwaad zou kunnen moest alles eruit zijn?



Hihi als daar geen kindjes van komen!
Alle reacties Link kopieren
Heftig dorien ik lees nu net dat het je uitgetelde datum ook was.. meid wat zwaar!!



Mss mag je maandag nog wel komen bij de gyn als je belt.. dat je twijfelt of het eruit is gekomen..



Zonne nou toch net op tijd! Vriend goed sterke zwemmers opgespaard ;) dit gaat em worden !



Ik dacht morgen of maandag nod.. ik hou maandag aan denk maar test ook morgen ff..

Moet zeggen dat ik het heel sterk voel allemaal dus probeer echt vertrouwen te hebben!!



Dikke knuffel voor jullie meiden (grouphug)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven