+30 en zwanger willen worden vanaf jan/febr

25-02-2016 20:50 3575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal



Ik lees al een tijdje mee

Wil graag meeschrijven maar overal zitten de topics vol



Ik ben 31 en zou heeeeel graag nog 1 kindje willen krijgen.

Nu ronde 2



Helaas vandaag ongesteld geworden 4 dagen te vroeg 😥

Snap niks meer van m'n cyclus

Heb 1,5 jaar de implanon gehad



Nog meer meiden die pas begonnen zijn met proberen?
Alle reacties Link kopieren
Heftig dorien ik lees nu net dat het je uitgetelde datum ook was.. meid wat zwaar!!



Mss mag je maandag nog wel komen bij de gyn als je belt.. dat je twijfelt of het eruit is gekomen..



Zonne nou toch net op tijd! Vriend goed sterke zwemmers opgespaard ;) dit gaat em worden !



Ik dacht morgen of maandag nod.. ik hou maandag aan denk maar test ook morgen ff..

Moet zeggen dat ik het heel sterk voel allemaal dus probeer echt vertrouwen te hebben!!



Dikke knuffel voor jullie meiden (grouphug)
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen test gedaan.. overduidelijke streep..



Dorien hoe gaat het met je? Nog verlies gehad?



Meiden ik moet veel aan jullie denken.. ik wil zo graag dat jullie een gezonde zwangerschap krijgen en dat we met zn allen hier tegelijk zwanger zijn!!
Alle reacties Link kopieren
Zo fijn, messe. Ik hoop dat ik je ook snel mag volgen. Wij allemaal uiteraard ( op de gelukkige zwangeren en Satire na dan). Al heb ik voor mezelf weinig hoop deze maand.



Hoe is het nu Dorien.



Test gisteravond nog knalpositief, vanochtend iets lichter. Dus hoop dat we nog op tijd zijn.
Alle reacties Link kopieren
@ Messe, jeetje meid, wat heftig ook zo op je uitgerekende datum, dikke knuffel voor jou!



@ zonne. Wie weet meid, , het proberen waard,misschien juist nu omdat je er zelf niet instaat van dit wordt hem en juist een ander moment, en dan met behulp van... Je weet het nooit ;)



Oh Messe meid, spannend, ik ga je toch weer feliciteren hoor, we moeten positief blijven toch!



@ Vanessa, jeetje meid, heftig he voelt toch als een confrontatie, ook jou tijd komt hoor, dikke knuffel! Hoe gaat het bij jou? En hoe is manlief eronder?
Alle reacties Link kopieren
Messe super dat hij oploopt! Tegen dat je hcg mooi stijgt. Nu maar proberen positief te zijn. Weet hoe moeilijk het is maar komt goed!



Zonne, denk echt wel dat je kansen nog heel goed zijn deze maand. Zou zeker morgen ook nog een keertje. Heb es gelezen dat de snelste zaadcel al op 45 min op zen plaats kan zijn. Terwijl de eicel meer van het tragere type is :-).



Hier nog bloedverlies maar dat is het ook. Mss heb ik ook teveel verwacht van wat er zou gebeuren. En het is van in het begin fout gelopen dusja vruchtzakje stelde amper wat voor. Mijn pijngrens is ook vrij hoog. Neem zelden een pijnstiller. Wil gewoon dit zo snel mogelijk kunnen vergeten en terug aan de ovu testen hihi. Volgende week in de action eens voorraadje inslaan.
Alle reacties Link kopieren
2x 4 dagen Zonne althans volgende de echo's toen. Maar als ik de kalender bekijk klopt dat wel. Voorbeeld: Vrijdag ochtend positieve test, maandagavond sex gehad.



Maar pas las ik een artikel dat de meeste mensen dag 8 tot 10 van een cyclus zwanger worden oftewel dag 3 na menstruatie nou daar geloof ik niets van. Is mij ieder geval nooit gelukt.



Hoop voor je dat alles weg is Dorien. Maar klinkt eerder als een stolsel.



Goed zo Messe.



En inderdaad hoop dat we snel mogen volgen allemaal.
Dag allen,



Hier weer even een bericht van mij. Ik heb bijgelezen, maar het is even te veel om overal op te reageren. Dus excuus als ik iemand vergeet.



Messe, wat spannend allemaal!! Het klinkt heel positief. Hier wordt voor je geduimd! Ik denk dat we je snel kunnen feliciteren, hoor. Go go go!



Dorien, sterkte. De beladen datum maakt het extra pijnlijk.



Zonne, zet hem op vanavond ;).



Hier gaat het goed. Eerste dagen waren wat vermoeiend, omdat de baby een omgekeerd dag-nachtritme had. Dus na twee nachten maar 1 uur geslapen te hebben, was ik gebroken. Maar nu is het gekeerd en gaat het supergoed.

Zonne, jij vroeg - geloof ik- of de bevalling was ingeleid. Dat is hij inderdaad, wederom vanwege te weinig vruchtwater. Twee dagen voor de bevalling kreeg ik sterk het gevoel dat er toch iets niet klopte en heb ik aangedrongen op extra onderzoek. En toen bleek inderdaad dat ik nog nauwelijks vruchtwater had. Mijn zoontje heeft hierdoor klem gelegen en een voetje staat daardoor in een verkeerde houding. Dit is niet erg, hij heeft er geen last van en het komt binnen zes weken vanzelf goed te staan. Bij mijn oudste had ik ook te weinig vruchtwater en die kwam er slechter vanaf. Dus mijn ongevraagde advies aan jullie: luister straks als je zwanger bent naar je eigen intuïtie!!!



Lieve dames, ik hoop niet dat het voor iemand hier pijnlijk is om te lezen over mijn zwangerschap en zoontje. Ik heb er alle begrip voor als dat wel zo is en dan moet je het ook gewoon zeggen, hoor. Dan post ik hier niet meer over. Ik hoop zelf dat mijn verhaal juist hoop geeft, want ik weet zeker dat jullie tijd ook komt. Helaas gaat het niet voor iedereen even gemakkelijk. Maar houd vertrouwen. Wedden dat het leven er binnen nu en anderhalf jaar heel anders uitziet voor iedereen hier?? Ik duim voor jullie allemaal, zo hard als ik kan. Dikke kus!!!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Satire, welnee, van mij mag je er met volle teugen over praten. Ben zo blij voor jou. En wat goed dat je hebt aangedrongen. Sjonge, nu ben je iets ergers wellicht voor geweest. Ik hoop dat het voor jullie knulletje snel bijtrekt.



Vanessa, had je de dagen voor de positieve test geen seks gehad dan?



Dorien, klopt 45 minuten op zijn snelst, maar hoe is het inmiddels met de kwaliteit van mijn eicel. Nou ja, kan er niks anders meer van maken. Gaan het zien.



Kaatje, hoe is het bij jou nu?



Ik ben intussen net thuis gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Satire! Leuk dat ff langskomt ondanks de drukte!! Fijn om te lezen dat het goed gaat!! En zeker goed dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd zeg!



Zonne is je test al verder afgelopen? Heb je de eisprong beetje gevoeld of helemaal niks?

Ei is 24 uur te bevruchten toch? Ideaal is in eerste 12 uur maarja ze zeggen wel meer! Ik denk dat het gewoon mogelijk is geweest! Ik duim voor je!



Dorien ben benieuwd want de gyn gaat zeggen als je vandaag belt..

Hoe gaat het verder met je?



Vanes einde in zicht nu van je regels?



Lois ben naar jou ook ff benieuwd.. maar ga er vanuit dat alles ok gaat..



Hier beetje zenuwachtig, denk dat het mn nod is vandaag..loop regelmatig naar de wc om te checken of ik geen bloed zie... laat deze dag maar snel klaar zijn!!
Alle reacties Link kopieren
Nee Santire ik vind t plaatsen prima hoor, moeten toch iets hebben om naar uit te kijken! En je bent heel lief voro ons dus helemaal prima.

Fijn dat het voetje vanzelf bijkomt. Is het een tevreden baby?



Ik heb nooit meer dan 4 x sex gehad in de maanden dat ik zwnager werd zonne. We in die periode maar nooit dagen achter elkaar. Aan de zwangerschap termijn moesten ze denk ik gezien hebben dat ik steeds pas laat zwanger ben geworden anders weet ik het ook niet.



Komt vast goed Messe.



Dorien hoe is het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Satire, nee hoor het geeft me net hoop. Goed dat het met zijn voetje gewoon goed komt. Geniet nog van je muppie :-).



Messe, de dag goed doorgekomen?



Zonne, leuke thuiskomst gehad? Nu weer de vervelende wachtbank op maar ik duim!



Vanessa, ga jij ook weer richting eisprong?



Ik ben net bij gyn geweest. Vruchtje is eruit dus kunnen weer door. Hopelijk is mijn bloedverlies snel gedaan en dat ik mijn ei kan terugvinden met ovu testen. Heb wel geen idee wanneer dat nu gaat zijn. Gyn zei tussen de 2 en 4 weken. Zullen zien. Eerst maar eens beetje bekomen van de voorbije weken.
Alle reacties Link kopieren
Dorien fijn om te lezen dat je "schoon" bent en door mag meis! Grote kans dat je idd binnen 2 wkn weer eisprong hebt.. kom idd even rustig bij want is allemaal niet niks..



Ik ben de dag redelijk doorgekomen.. wel even emotioneel.. ik wil niet bang zijn maar ben het af en toe flink..

Ga morgen denk verloskundige bellen mss dat ze me kunnen helpen ofzo..

Heb me ook ff ziekgemeld op werk.. er komt agressie voor in mijn werk en dat voelt niet prettig dus wil ff met mn baas om de tafel om een plan te maken ofzo
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor Dorien ben nog ongesteld.

Verwacht m'n ei 2-3 ongeveer. Nod 16-3.

Hoop dat je snel alles weer kan oppakken.



Ahh zo zielig vandaag m'n paardje open laten zetten. Vaag verhaal voor jullie denk. Soms zuigen paarden met hun achterste lucht en dan worden ze niet drachtig. Dus naaien ze dat dicht. Maar ja als er dan n veulentje komt moet t wel open anders kan t er niet uit. Zo gezegd zo gedaan. Auw Auw en veel bloed. Arm paard! En dan komt die kleine ook nog. Ben benieuwd wanneer..
Alle reacties Link kopieren
Messe, komt vast goed dit keer! Je hebt al een goede start gemaakt met oplopende testen. Mss wilt de verloskundige wel een keer bloed prikken om je waardes te checken?



Vanessa, oh ocharm, je diertje zo zien afzien is niet leuk. Oh wel een leuk vooruitzicht dan, zo een schattig veulentje :-). Dan het baasje nog volgen hihi.



Zonne, hoe is het nog bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Lieve Messe meid laat je niet gek maken hoor, echt het komt goed, wees niet ongeduldig, het moet een x goed gaan, heb vertrouwen dat het nu is.



Vanessa, ah, arm paard, voel het zelf nu bij het lezen :p nog even wachten op t ei dus ;) spannend weer...



@ Dorien, jeetje meid, heftige tijd, hoop dat het snel weer op gang komt bij je, ergens mooi dat het allemaal zo snel gegaan is, maar ergens vind ik het ook lastig dat je zo snel onzeker gemaakt wordt door die vroege testen Enzo, lastig lijkt me dat ;)



@ zonne, ik heb nog wel een foto van mijn actiin tests en wanneer we die dagen sex hebben gehad, ergens kan ik daar ook niet wijs uit worden en is het volgens mij niet volgens het boekje, misschien juist omdat je nu een ander 'ritme' hebt gedaan hihi, spannend!



Lekker hoor satire dat je zo geniet! Mijn neefje had dat idd met armpje en het kwam echt weer goed ;)

Leuk van je te lezen ;)



Hier wordt het wel wat zwaarder met 5 dagen werken, hou mijn privé agenda rustig om lekker bij te tanken, vanaf over 2 weken wil ik wat extra dingetjes gaan doen in huis, zoals vriezer ontdooien etc haha, wie verzint het... Ikke dus ;)



Dikke knuffel meiden, ik hoop net als satire dat we jullie allemaal mogen feliciteren op korte termijn ;) ik geloof er iig in!



Alle reacties Link kopieren
Dorien, fijn dat je iig weer verder kan. Los van dat je natuurlijk helemaal niet had gewild dat het zo zou gaan. Het blijft treurig. Ik hoop dat het een beetje met je gaat emotioneel gezien. Hoe gaat je man hiermee om?



Messe, en is de test nog verder opgelopen? Ik hoop het maar voor je. Zou geweldig zijn als het dit keer goed gaat. Daar gaan we voor. De onzekerheid is logisch en ik denk dat je hier ook gewoon niet anders op kan reageren dan je doet. Het zal wel even duren voordat je het kan gaan geloven. De eerste stap is gezet en dat is helemaal geweldig.



Kaatje, hoe lang moet je nog tot je verlof? 5 dagen voluit werken lijkt me behoorlijk zwaar. Hoe is het verder lichamelijk nu?



Vanessa, ik begrijp dus goed dat je paard een kleintje gaat krijgen? Wanneer ongeveer? Ga je het veulen houden? Spannend lijkt me.



Ik vind het lief dat jullie jullie best doen om me wat op te peppen en toch enige hoop te geven. Maar eerlijk gezegd verwacht ik er niet veel van deze maand. Desondanks slik ik wel de pillen. Ik heb overwogen ze te laten liggen, maar goed zo weet ik ook een beetje de bijwerkingen denk ik maar en heb ik het idee dat ik er toch een beetje mee bezig kan zijn. Ik kan niet wachten op mijn volgende ronde, al ligt de start rond mijn uitgerekende datum. Ik kan nu eigenlijk ook nog niet zeggen of ik het echt moeilijk ga hebben met die datum. Er is zoveel verdriet (geweest) maar het had nooit kunnen zijn toch. Aan de andere kant wat was het fantastisch geweest als het allemaal wel goed gegaan was. We gaan het zien. Ik moet nog vaak aan de goede, de slechte echo en de daadwerkelijke miskraam denken. Aankomend weekend gaan we een lang weekend naar Engeland en daar heb ik echt giga veel zin in. Kreeg al allemaal leuke uitstapjes door, ik kan niet wachten om ergens uit te waaien in het Britse landschap, pfffffff.
Alle reacties Link kopieren
Thnx voor jullie lieve reactie meiden! Voel me weer iets rustiger en mn test is weer opgelopen.. net wat jullie zeggen ik zal niet zorgeloos zijn maar moet ook proberen vertrouwen te hebben.. ik ga mn best doen



Vanes wat spannend zeg!!! Supergaaf ook dat je paard een veulen krijgt en hopelijk ben jij zelf de volgende!



Dorien je straalt zoveel kracht uit.. tenminste zo kom je echt over en heb daar bewondering voor!



Kaatje vergeet jezelf niet af te remmen zo hier en daar.. als je vriezer maar schoon is haha



Zonne, meid ik hoop het toch nog steeds voor je.. voorspellen kun je niet..

Wat waren de bijwerkingen ook alweer?

En voor hoeveel cyclussen heb je eigenlijk pillen?

Leuk lang weekend weg!! Lekker van genieten meis!
Alle reacties Link kopieren
Zonne, ik denk ook nog vaak terug aan mijn vorige echo momenten. Gaat denk ik ook zo blijven. Ook al ben ik terug zwanger. Zijn gebeurtenissen die een grote impact hebben op je leven. Uitwaaien zal je goed doen! Probeer je zorgen maar daar te laten :-).



Messe, ik probeerde er vorige keer vertrouwen in te hebben door ook te denken dat stressen slecht is voor de baby. Dus verplichtte mezelf ergens om er relatief rustig in te blijven. Mss een gekke manier van denken haha. Maarja het kan maar helpen. Heb je de verloskundige al kunnen bellen?



Ik ben er eigenlijk wel weer vrij goed bovenop. Denk dat ik mijn verwerkingsproces al deels gehad heb toen ik de slechte waardes binnenkreeg. Na een week was mijn hoop al weg dat het nog goed zou eindigen. Die vroege testen leveren veel stress op als ze niet goed zijn maar dan weet je ook onmiddelijk als het niet ok is. Gynaecoloog heeft me gevraagd om bij een volgende zwangerschap weer snel bloed te gaan laten prikken en dan haar de progesteronwaarde door te bellen. Daaraan ziet ze blijkbaar heel snel of het een goede zwangerschap is of niet. Hoop stiekem dat ik haar binnen een maand kan bellen met deze waardes hihi .
Alle reacties Link kopieren
Dat hoop ik ook voor jou Dorien!!! Fijn dat ze helpen!!

Snap je manier van denken wel, dat deed ik ook tijdens stoppen met roken.. kon ik ook goed tegen mezelf zeggen maar net wat je zegt... je zal je mk nooit meer vergeten en wat een impact heeft!



Moest vanmorgen ff weg toen ik vanmiddag verloskundige ging bellen zei een antwoordapp dat ik tussen 9-12 moet bellen haha dus bel morgenochtend..ga zo ff lekker een stuk

wandelen!
Alle reacties Link kopieren
http://i65.tinypic.com/2zye5nd.jpg



http://nl.tinypic.com/r/2zye5nd/9



http://i65.tinypic.com/2zye5nd.jpg



Ik weet niet welke goed is maar ik denk de eerste...
Alle reacties Link kopieren
Dat is zonder enige twijfel zwanger meid!Jipppieeeeeeee. Ben blij voor je meid.



Ik geloof dat ik voor ca drie cycli zonder zwangerschap pillen heb gekregen, 135 stuks. Als ik zwanger zou zijn, dan moet ik ze doorslikken en dan worden het dus meer pillen. Als ze op zijn, dan moet ik een herhaalrecept vragen bij de gyn. Volgens mij kunnen het symptomen zijn die op pms lijken. Maar merk nog niets eigenlijk.



Jammer is dat ik had gehoopt op een lang weekend weg, terwijl ik op een overtuigende wachtbank zou zitten. Ik dacht, de ontspanning doet me vast goed en wie weet blijft het dan beter zitten mocht het raak zijn. Maar de wachtbank is gewoon niet zo overtuigend dit keer helaas. Desondanks wel echt zin in een lang weekend weg.



Dorien, dat heb jij toch ook dat terugkijken op.... Gekke is dat de herinneringen in m'n hoofd zo zijn alsof ik naar mezelf kijk op die momenten. Dus niet door m'n eigen ogen kijken, maar door de ogen van een buitenstaander. Weird.
Alle reacties Link kopieren
Lieve satire ik kan zo genietem van jouw baby verhaaltjes dat is ons vast ook wel gegunt in de toekomst en het is toch een heel proces wat we samen zijn aangegaan jij bent een fase verder maar hoort er gewoon bij toch??

Wat mij betreft wel helemaal



Dorien wat fijn te horen dat het naar omstandigheden best goed gaat met je..



Zonnetje ik duim gewoon door hoor..



Vanessa hoe lang zijn paarden zwanger want kan me het inseminatie proces nog herinneren.. Of is dit een andere poging?



Messe echt geweldig het is echt een hartstikke positieve test en mijne zag er ook zo uit zaten bloedwaardes al op 4000 co concentratie urine en heeft daar allemaal mee te maken denk ik.. Ik weet er alles van onzekere tijden dit.



Hier gaat vooralsnog prima ik voel. Me goed.. Donderdag afwachten voor echo je ziet het wel aan me ik héb mega borsten en echt al beetje gezet ik pas mijn broeken in elk geval. Niet meer dat doet me. Zeer. Op de buik bizar natuurlink bij 7,8 weken maar vind het allemaal prima zolang maar blijft plakken
Alle reacties Link kopieren
Ja Lois je hebt helemaal gelijk! 11 maanden. Dus t kan komen sinds vorige week woensdag en dan met een uitloop van 4 weken. Om t lastig te maken.

Spannend jouw echo.



En voor de rest ook allemaal spannende tijden hoor!



Messe de laatste link deed t direct. Mooie streep.



Zonne ik wil die pillen ook! En heel goed dat je ze doorslikt ondanks dat je niet weet of t gelukt is.



Kaatje wat fijn dat t goed gaat. En heel logisch dat wat zwaarder wordt.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag verloskundige gebeld, 27 maart termijecho en gesprek.. Zou dan 9 wkn zijn.. best vroeg maar dat doen ze tegenwoordig..hoe is dat bij jullie?

Even met haar gesproken over angst etc.. voelde prettig!



Ben er nog niet over uit of we vroege echo willen.



Vanes is er al voortgang met veulen?



Dorien hoe gaat het met jou? En met jou Zonne? Merk je iets van de pillen?



Lois fijn om ff van je te horen en te horen dat alles goed met je gaat! Spannend je echo morgen!! Laat je weten hoe het was? Maar zal vast goed zijn.. dat moet toch wel een keer...
Alle reacties Link kopieren
Bij zoontje ook met 9 weken de eerste echo. Dat vond ik wel prima. De verloskundige was toen ook heel stellig: het is een mooi bewegelijk kindje met een stevige hartslag. Dit ziet eruit als een goede zwangerschap.

En dat bleek het ook te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven