Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic

12-10-2015 14:55 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.



Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:

je de pil bent vergeten?

je menstruatie uitblijft?

het condoom is gescheurd?

Etc.



Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oh en als je stinkt moet je toch maar eens onder de douche gaan. Dat wil nog weleens helpen.

Of een Lactacydje voor de fluf gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wil gewoon advies als jullie nu al zeggen van nou denk dat het wat anders is ga ik geen geld uit geven aan een test natuurlijk. Me urine stinkt niet dus denk geen blaas ontsteking. Maar als jullie zeggen dat de kans groot is dat ik zwanger ben haal ik een test
Alle reacties Link kopieren
Dat stinkt moet drink zijn
Alle reacties Link kopieren
Eventueel ja
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 02 maart 2017 @ 09:05:

Oh en als je stinkt moet je toch maar eens onder de douche gaan. Dat wil nog weleens helpen.

Of een Lactacydje voor de fluf gebruiken.Of af en toe eens een schone slip...
Alle reacties Link kopieren
quote:Cobydiva4 schreef op 02 maart 2017 @ 09:07:

Jeetje wil gewoon advies als jullie nu al zeggen van nou denk dat het wat anders is ga ik geen geld uit geven aan een test natuurlijk. Me urine stinkt niet dus denk geen blaas ontsteking. Maar als jullie zeggen dat de kans groot is dat ik zwanger ben haal ik een test

Action, 2 testen €1,59.



Je hebt onveilige seks gehad, dus ja de kans dat je zwanger bent is aanwezig.

Echt
Alle reacties Link kopieren
Je hebt onveilige seks gehad, dus ja kans. Een test is een paar euro?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt dat alleen weten als je een test doet, of niet en op een gegeven moment dikker wordt en de menstruatie wegblijft maar dat duurt wel een paar maanden
Volgens je vorige topic ben je bewust bezig met zwanger worden, maar een paar euro voor een test kan er niet vanaf.



Ik word altijd zo treurig van dit soort topics. Wat een dommigheid.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje ik vraag gewoon advies en kijk wat voor reacties ik allemaal krijg.

Bemoei je niet met dat ik een schone slip aan moet doen of moet douchen ofzo jullie kennen me niet eens. Denken jullie nou echt dat ik dat niet doe ofzo.



Kan er niks aan doen dat me telefoon het corrigeerde , en dat ik het niet na gelezen heb ja dat is dom , maar hoe sommige hier reageren jeetje totaal geen respect voor iemand die gewoon advies vraagt
Alle reacties Link kopieren
Het is niet dat ik al 3 maanden geleden voor het laatst ongesteld ben geweest ofzo dan snapte ik dat zelf ook nog wel dat ik dan zwanger ben maar aangezien mijn volgende menstruatie pas 19 maart moet zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Cobydiva4 schreef op 02 maart 2017 @ 09:13:

Jeetje ik vraag gewoon advies en kijk wat voor reacties ik allemaal krijg.

Het enige juiste advies is, doe een test.

Bijzonder dat je daar niet gelijk aan denkt als je wel bezig bent met zwanger worden.
Alle reacties Link kopieren
En ik zeg niet dat een paar Euro er niet af kan tuurlijk kan dat er af maar aangezien het nog aardig pril is mag ik dit toch gewoon na vragen ?
Als wij zeggen niet zwanger, doe je dus geen test en zou je je eetgewoonten niet aanpassen als in geen alcohol etc. En geef je dan over x weken als je wel zwanger blijkt het vivaforum de schuld ? Zie je de onlogica to?
Alle reacties Link kopieren
Daar heb ik wel aangedacht maar mag hier toch advies vragen of dat dan wel werkt en wat jullie er van denken ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cobydiva4 schreef op 02 maart 2017 @ 09:15:

Het is niet dat ik al 3 maanden geleden voor het laatst ongesteld ben geweest ofzo dan snapte ik dat zelf ook nog wel dat ik dan zwanger ben maar aangezien mijn volgende menstruatie pas 19 maart moet zijn

Stap 1:

Doe een test.

Is de test positief: jeeej zwanger.

Is de test negatief?

Stap 2:

Bel de huisarts, over je vele plassen, hoofdpijn en misselijkheid.



Echt hoe moeilijk kan het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nee tuurlijk geef ik dit niet de schuld en ik drink al zeker een paar maanden niet en voor de rest doe ik ook niks
Alle reacties Link kopieren
quote:groenebroek schreef op 02 maart 2017 @ 09:18:

[...]



Stap 1:

Doe een test.

Is de test positief: jeeej zwanger.

Is de test negatief?

Stap 2:

Bel de huisarts, over je vele plassen, hoofdpijn en misselijkheid.



Echt hoe moeilijk kan het zijn.Ik mag toch gewoon advies vragen of dat nut heeft en wat andere denken dat het kan zijn of dat sommige al zeggen dat het niks is tuurlijk ga ik een test doen maar aangezien dit de eerste keer is dat ik een test ga doen mag ik toch weten of dat dan wel nut heeft enz
Alle reacties Link kopieren
Het is MIJN buik en gebruik wat punten en komma's!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Als je bewust bezig bent om zwanger te worden, heeft een test toch altijd nut, op het moment dat je zelf denkt dat je misschien wel zwanger bent?

Al is het maar om uit te sluiten of je zwanger bent, dus of je klachten wellicht door iets anders komen waar je mee naar de HA moet gaan.
Alle reacties Link kopieren
Cobydiva, ik denk wel dat het verstandig is als je een test gaat doen.

Dat ben je in ieder geval van je onzekerheid af en kan je verder, wanneer ben je van plan om te gaan testen?
Dat is andere thee!
Alle reacties Link kopieren
En nogmaals, Action 2 testen €1,59.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tea-lover schreef op 02 maart 2017 @ 09:24:

Cobydiva, ik denk wel dat het verstandig is als je een test gaat doen.

Dat ben je in ieder geval van je onzekerheid af en kan je verder, wanneer ben je van plan om te gaan testen?





Bedankt voor je reactie , dit is tenminste een reactie waar ik wat aan heb.



Ben van plan om vandaag een test te halen en morgen ochtend te gaan testen.



Dankjewel
Alle reacties Link kopieren
quote:groenebroek schreef op 02 maart 2017 @ 09:18:

[...]



Stap 1:

Doe een test.

Is de test positief: jeeej zwanger.

Is de test negatief?

Stap 2:

Bel de huisarts, over je vele plassen, hoofdpijn en misselijkheid.



Echt hoe moeilijk kan het zijn.



Precies. Die symptomen kunnen bijvoorbeeld ook passen bij (buik)griep of Diabetes. De huisarts bellen is echt geen slecht idee.



En hoe lang ben je gestopt met de Prikpil? Bij mij duurde het zeker anderhalf jaar voor ik echt ongesteld werd na het stoppen. Het is heel normaal dat je maanden, zo niet jaren moet wachten voor de Prikpil helemaal is uitgewerkt.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Als je 19 maart ongesteld moet worden kan je nu niet eens zwanger zijn. Eerder in je vruchtbare dagen. Testen kan dus ook pas rknd de 19e

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven