het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 4

07-11-2015 14:59 3198 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier spreken we over de spannende periode na de eisprong, en de dagen voor de menstruatie, en soms helaas ook na een miskraam.



Hier kan je alles delen, symptomen, angsten, advies en steun aan elkaar.



Veel meiden schrijven kort mee, maar de meeste meerdere rondes!



Succes allemaal en op naar een hele boel nieuwe zwangerschappen!
Alle reacties Link kopieren
Kom net bij de gyn vandaan.

Vraagt ze ineens tijdens de echo of ik niet al zwanger kan zijn! Ze zag een mogelijk vruchtje van een 0.4 cm.. Nu wachten op de uitslag van de bloedtest, waarschijnlijk te pril voor urinetest.

Compleet overrompeld nu. En vergroeit met mijn telefoon
Alle reacties Link kopieren
Waaaat?? Oh Aussie dat zou echt zooooo tof zijn! Gun het je zo!!!

Hou je ons op de hoogte??!!??



Oeps, was zo overdonderd dat ik vergat April88 te feliciteren.. GEFELICITEERD!! Heel erg blij voor je!
Alle reacties Link kopieren
Hartstikke zwanger volgens de gyn!!

Het beste verjaardagskado ooit!
Alle reacties Link kopieren
wat een SUPERGEWELDIGFANTASTISCHnieuws Aussie En april88!!
Just do it
Alle reacties Link kopieren
Woeeehoeeehhh aussie!! Jij dubbel van harte!!!
Wauw Aussie gefeliciteerd meid!!



Voor de andere ook gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Ooh wat fijn!!! Super gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de felicitaties dames! Gaat goed hier. Vandaag de afspraak voor de eerste echo gemaakt. Dan geloof ik het pas echt.



April en aussie, jullie ook van harte

Bijzonder hoor aussie! Een vruchtje van 0,4 cm, dan ben je 5 weken ongeveer?



@iedereen die nog op het wachtbankje zit, veel succes met de dagen aftellen. Spannende tijden hoor.
Alle reacties Link kopieren
Kom even weer gluren en wat een mooi nieuws weer! Gefeliciteerd meiden!!



Snap je heel goed Loeske! Dat heb ik ook.. Woensdag mag ik heen voor intake en eerste echo. Zo spannend! Wanneer mag jij?



Alle andere dames.. Veel succes met wachten, spannend! Ik hou het hier in de gaten!!
Alle reacties Link kopieren
Aussie, gefeliciteerd! Wat fantastisch!



Hier, ongesteld geworden ???? Ik snap niets meervan mn lijf. 4 dagen na ovulatie ongesteld. Ik weeteven niet wat ik hier nu weervan moet denken.
Alle reacties Link kopieren
ahhhhhhh GEFELICITEERD aussie! Wat een geweldig nieuws!



Lotte, zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd alle zwangeren!! Wat veel nieuwe zwangeren zeg! Kei gaaf!



Hier ook een positieve test in mijn handen gehad vanmorgen. Knallend na 4 dagen overtijd. Dus jippieeee! Ik ook zwanger!
Alle reacties Link kopieren
Gaat inderdaad als een trein nu even.

Gefeliciteerd mama!



Heeft het bij jou doorgezet Lotte? Zou innestelling kunnen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Mama



lekker gaat het hier!



ik weet niet zo goed of het een innestelling kan zijn.. Lijkt me wat veel, ik hoor dan toch vaak over een paar drupels en ook wat vroeg, want ik dacht dat dat minstens 6 dagen na ovulatie was. Maar aan de andere kant, zou het verl een verklaring geven. Ik bloed nog steeds iets, meerendeel alleen bij afvegen, en 'oud' bloed. ik vind het weer spannend..
Alle reacties Link kopieren
Ohhh nog een zwangere! Gefeliciteerd mama!



Lotte, hoe is het nu? Een innestelingsbloeding hoeft niet persé pas na 6 dagen te gebeuren, dat kan 3 dagen na ovulatie.



Hier sluit ik weer aan op het wachtbankje, wie zitten er nog meer?
Alle reacties Link kopieren
Ook ik ben weer terug na een tijdje afwezig. Vind deze maand wel extra spannend. Heb op 2 maart pregnyl gespoten en zit nu op 10/11 dpo.

Testen waren tot eergisteren (vals) positief door pregnyl. Mocht er vanaf nu weer een streepje komen, dan hebben we eindelijk geluk. Maar ben ook wel bang voor de teleurstelling (zit er na bijna 2,5 jaar een beetje doorheen).

Lees wel een hoop positieve berichten hier. Dus wie weet is dit een goede maand.
Alle reacties Link kopieren
Aussie!!! Af en toe kijk ik nog eens hier. Zo benieuwd. En nu zulk mooi nieuws!

Van harte gefeliciteerd, hoop dat je een heel mooie fijne zwangerschap zult hebben!!!



Natuurlijk ook gefeliciteerd aan de rest :-).
Alle reacties Link kopieren
Zag opeens weer bekende namen voorbij komen, gefeliciteerd Aussie! Super blij voor je! Je geduld is flink op de proef gesteld, maar nu super gefeliciteerd!



De andere ook gefeliciteerd!!!



Misschien dat ik binnenkort ook hier wel weer mee ga schrijven. Tijd terug schreef ik mee, toen even dipje gehad, en begin februari bleek ik zwanger. Helaas bleek dit vorige week een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ben ik vorige week woensdag hieraan geopereerd. Ik vloei al wel, dus heb hoop dat m'n herstel vlot gaat en we daarna door kunnen. (Klinkt mis snel, maar voor waren al een jaar bezig. Dus hier enorm verdrietig om geweest, maar kan ook niet nu maanden in m'n verdriet blijven. Ik ben zelf meer vh doorgaan)
Alle reacties Link kopieren
Oh wat ontzettend verdrietig Ka! Heel veel sterkte en neem wel even een beetje rust als het kan.

Heb zelf een miskraam gehad met 7 weken en ook doorgegaan. Was over 2 weken ongeveer uitgerekend en vind het nu toch ook wel moeilijk.

Hoop dat ons gauw een goede zwangerschap is gegeven. Net als veel meiden hier. Gefeliciteerd nog!!! (oeps... was ik helemaal vergeten in mijn vorige post).



Ik zelf voel me sinds gisteren niet lekker, maar waarschijnlijk komt het door oververmoeidheid en slecht slapen. Test vanochtend was negatief.
Alle reacties Link kopieren
Gatver Ka wat een naar bericht,, ik vind je heel stoer dat je door wil pakken en wens je sterkte en kracht



Wat veel zwangere dames ineens! Geduld is dus werkelijk een schone zaak gefeliciteerd allemaal!



Ik zit weer op het wachtbankje, net als vorige maand heb ik mijn ei op dag 20/21 gehad en hebben mijn man en ik veel plezier gehad de laatste dagen nu kan de symptomenbingo beginnen!!
Just do it
Alle reacties Link kopieren
Ah Ka wat verdrietig!! Even geen woorden voor, voel zo met je mee!



Vienna en Vossenest: sterkte weer in de wachtweken, hoop over een paar weken ook weer symptomenbingo met jullie te kunnen spelen al was deze maand zonder proberen ook wel even lekker.



Ik heb vorige week een baarmoederfoto laten maken, waarschijnlijk is dat niet helemaal goed gegaan want de dagen er na begon ik ontzettend te bloeden. Ze kunnen er geen verklaring voor vinden. De eileiders zijn gelukkig wel doorgankelijk en de komende maanden meer kans op zwangerschap door dit onderzoek dus wie weet!
Alle reacties Link kopieren
Lieke: meer kans klinkt goed! Even niet hoeven proberen zou ik ook fijn vinden, maar als je eenmaal in bent gestapt is het moeilijk weer uit te stappen ;). Zeker met het doel dat we allemaal hebben.



Vandaag is mijn NOD, gisteravond en vanochtend klein beetje bruinverlies en zere onderrug. Dus verwachtte ongesteld te worden. Maar verder nog niets.

Daarom toch even getest met kruidvat 2v5 en na 10 min toch wel heel licht streepje (geen tuur). Weet echt niet wat ik hier nu weer van moet denken. Voel me ook niet zo lekker, maar dat heb ik wel vaker rond ongesteld worden.

Toch nog even geduld... moeilijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je helemaal hoor Vienna, was ook wel een grote stap om even te stoppen maar na 2 jaar (waarvan 1,5 jaar ziekenhuis) wel echt even nodig..



Oh wat verwarrend! Bruinverlies en pijn klinkt niet heel positief maar een streepje weer wel! Denk dat je het morgenochtend wel zal weten; spannend!!
Alle reacties Link kopieren
Kan me voorstellen dat een pauze soms nodig is. Ik denk er ook over dat als het deze ronde niet raak is, we nog 1 ronde proberen en dan even niets. Het heeft echt veel impact, emotioneel en lichamelijk.



Nog steeds niet ongesteld. Heb vanochtend maar weer getest. Rond 5 min kwam er een heel licht streepje op de k2v.

Had gehoop meer duidelijkheid te hebben. Twijfel om de huisarts te bellen of het weekend af te wachten. Wil het zo graag weten. Die onzekerheid is killing.
Alle reacties Link kopieren
Dan moet het toch bijna wel raak zijn?? En misschien een ander merk test proberen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven