het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 4

07-11-2015 14:59 3198 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier spreken we over de spannende periode na de eisprong, en de dagen voor de menstruatie, en soms helaas ook na een miskraam.



Hier kan je alles delen, symptomen, angsten, advies en steun aan elkaar.



Veel meiden schrijven kort mee, maar de meeste meerdere rondes!



Succes allemaal en op naar een hele boel nieuwe zwangerschappen!
Ik vertrouw die ovulatietesten voor geen meter meer.

Ik heb een vrij stabel cyclus. Merk het aan mijn afscheiding.

En toch bleef de test steeds negatief.

Wat grappig is want ik ben tóch zwanger geraakt.

Ik vertrouw mijn lijf dan toch meer
Alle reacties Link kopieren
Nou moe, dat was ook maar een kort bezoekje van mij... daarstraks toch de eerste klodders gespot :( mijn cyclus blijft helaas onregelmatig, terug rekenen naar wanneer mijn ei dan moet zijn gesprongen hebben we maar 1 x gevreeën , dus ja, kleine kans dan.. voel me ook gelijk heel dik, sjagerijnig en pijnzeurderig in mijn buik. .. moppermoppermopper
Just do it
Alle reacties Link kopieren
Ah balen Vossenest! Vond het juist zo leuk dat je er weer was!

Ik mag vanaf woensdagavond weer op het wachtbankje! Precies 4 weken na de vorige keer, zal mijn lijf het dan nu snappen?
Alle reacties Link kopieren
Nadat ik vandaag weer bruinige afscheiding had en mn borsten aanzienlijk minder pijn doen en ook minder groot zijn de laatste dagen, kon ik voor een inwendige echo terecht. Helaas is het waarschijnlijk niet goed. Er zit een vruchtzakje met waarschijnlijk wel iets erin maar de grootte is niet passend bij hoever ik zou zijn. Het kan zijn dat ik minder ver ben als de bevruchting bijv 3 dagen na mn eisprong pas heeft plaatsgevonden. Maar de kans is zeker aanwezig (en best aannemelijk) dat het gestopt is met groeien. Als er komende dagen geen bloeding komt dan zaterdag weer voor een echo om te kijken of het gegroeid is. Zo niet dan is het alsnog mis. Ik voel me super super verdrietig. Mn plaatje waar ik net aan gewend was en zo graag wil stort waarschijnlijk in.
Oh puck wat erg.

Ik leef met je mee. Echt.

Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen.

Stond precies 2 weken geleden nog in jouw schoenen. Soortgelijk dan.

Ik deed de test van t kruitvat en wat een donkerder streepje had moeten zijn was een heel licht streepje. Toen wist ik het al.

Ik hoop écht dat het meevalt en dat je een valse start hebt maar ik heb ook geen glazen bol.

Lieverd, wat de uitslag ook is ergens zijn er voor ons allemaal baby'tjes die ons mama gaan maken.

Daar ben ik van overtuigd.

Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Ik kom hier eens kijken omdat ik zelf weer op het wachtbankje zit en lees hier zoveel triest nieuws! Voor ik mezelf in zwangerschappen begon te verdiepen heb ik nooit beseft dat het vaak fout gaat. Jullie dames zijn allemaal zo sterk! Ik heb echt bewondering voor hoe jullie de moed niet verliezen! Ik hoop zo hard dat het binnenkort voor jullie allemaal raak is!



Zelf moet ik nog twee weken wachten voor ik weer mag testen. Ik vind het toch vaak moeilijk om tot de NOD te wachten
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor je fijne reactie Fietjelief. En ondanks dat ik het voor jou ook anders haf gehoopt vind ik de herkenning ergens wel fijn. Ik had gisteravond nog een heel duidelijk positieve test maar dat zegt helemaal niets natuurlijk. De enige hoop is dat ik minder ver ben en dat dus de bevruchting of innesteling laat heeft plaatsgevonden. Maar dan verklaar ik niet dat ik dag 5 na de eisprong al symptomen had en ook niet dat ik precies nu rozige/bruinige afscheiding heb en minder gezwollen en pijnlijke borsten.

Hoe gaat het nu met jou? Ben je nog erg verdrietig of is er juist veel nieuwe hoop? Ik zie behoorlijk op tegen de komende week en in het slechte geval, na zaterdag, tegen de komende weken.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat erg Puck, ik weet precies hoe het voelt die onzekerheid en wens je veel sterkte in deze moeilijke periode. Ik hoop heel erg dat je ietsje minder ver bent....
Alle reacties Link kopieren
Ah Puck wat erg! En wat erg dat zo veel van ons weten hoe het voelt :( heel veel sterkte!
Wilde dit even met jullie delen:





Leven dat

Hoopvol

In mijn buik

Begon

Waarvoor

Ik teder

Een toekomst

Verzon



Een hartje

Kloppend

Maar nog

Geen naam

Nog voor het

Kans kreeg

Al is

Gegaan



Verborgen

Alsof

Je niet

Bestond

Alsof ik

Mij niet

Aan jou

Verbond



Maar mijn

Hart huilt

Al droeg ik

Maar even

Niks zó

Gewenst

Als dit klein

Broos leven





Lentezoet
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ben nieuw hier en zit ook op het wachtbankje. Dit is mijn 3e iui en de twee vorige uiteraard mislukt. Mag donderdag pas testen alleen kon het natuurlijk niet laten. Met de kruidvat test steeds heel licht positief bijna niet zichtbaar en met Etos test net savonds getest ook heel locht positief. Zou het een indrooglijntje zijn? Of is het gewoon niks...?
Een streepje is een streepje.

Een beetje zwanger bestaat niet he

Ik kon de vorige keer met de kruidvat test ook al vroeg testen.

Was hartstikke zwanger, al was het een licht streepje.

Dus ik denk dat we je mogen feliciteren.
.
anoniem_65120d6e37492 wijzigde dit bericht op 24-04-2017 21:07
Reden: Er ging iets mis
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:fietjelief schreef op 24 april 2017 @ 21:04:

Een streepje is een streepje.

Een beetje zwanger bestaat niet he

Ik kon de vorige keer met de kruidvat test ook al vroeg testen.

Was hartstikke zwanger, al was het een licht streepje.

Dus ik denk dat we je mogen feliciteren.Zou het echt? Ik kan geen foto plaatsen weet niet hoe dat moet. Ze zijn wel echt heel licht !!!
Alle reacties Link kopieren
Mooi gedichtje Fietjelief! *tranen*
Puck mooi he. Hier kwam hij ook even binnen.

Wil je niet express verdriet doen he!



Macito, een foto plaatsen kan idd niet zomaar.

Ik weet niet of een foto verstuurd kan worden onderling..

Ik wil er best even naar kijken evt
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit kaartje besteld bij Lentezoet.. zit in het herinneringsdoosje met de echofoto's, de testen, de mijlpaalkaarten.. af en toe lees ik hem even.. van mijn psycholoog de tip gekregen om de tijd te nemen om verdrietig te zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:fietjelief schreef op 24 april 2017 @ 21:19:

Puck mooi he. Hier kwam hij ook even binnen.

Wil je niet express verdriet doen he!



Macito, een foto plaatsen kan idd niet zomaar.

Ik weet niet of een foto verstuurd kan worden onderling..

Ik wil er best even naar kijken evt https://m.imgur.com/CRpq1aQ?r

Hoop dat je het kunt zien.
En deze test heb je net gedaan?

Ik geloof dat ik wel iets zie..

Zou morgen ochtend normaal testen.

Met je ochtendurine.

Ik heb na zo'n streepjes test 1 van cb genomen. Daar staat duidelijk zwanger of niet zwanger.

Alleen die van de kruidvat pikt al snel je waardes nog voor je ong moet worden.
Alle reacties Link kopieren
Ja die heb ik net gedaan maar ik heb gisteren en eergisteren ook kruidvat gedaan bleef hetzelfde lichte streepje. Vind het gewoon echt raar.... gisteren ook clearblue en die zei niet zwanger
Clear blue werkt niet altijd zo vroeg al.

Ik bleef ook een licht streepje houden.

En clearblue gaf op een gegeven moment ook zwanger aan.

Geduld geduld..

Iets wat wij hier niet hebben
Alle reacties Link kopieren
Haha erg hè!! Dankjewel
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat het raak is voor jou Macito! Ik zie ook een heel lichte streep!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bakela schreef op 25 april 2017 @ 07:09:

Ik hoop dat het raak is voor jou Macito! Ik zie ook een heel lichte streep! Dankjewel bakela! Ik hoop het ook echt alleen vanmiddag weer n test gedaan alleen met hele lichte urine gaf niks aan... ik weet t niet meer. Ben iniedergeval nog niet ongesteld dus dat is een pluspunt
Alle reacties Link kopieren
Zou even een dag of twee wachten en dan met goed geconcentreerde urine. Had ook zo'n super licht streepje, paar dagen later stuk duidelijker.

Huisarts zei ook: je hoeft maar 1x een positieve test te hebben en niet 10 ter bevestiging ;).



Hier eindelijk duidelijkheid, het bleek bij mij een bbz die nu bijna volledig door mijn lijf zelf is opgeruimd. Blij dat het eind nu in zicht komt en we weer kunnen uitkijken naar een nieuwe ronde. Wel krijgen we wat extra onderzoeken, omdat het al 2x mis is gegaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven