het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 4

07-11-2015 14:59 3198 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier spreken we over de spannende periode na de eisprong, en de dagen voor de menstruatie, en soms helaas ook na een miskraam.



Hier kan je alles delen, symptomen, angsten, advies en steun aan elkaar.



Veel meiden schrijven kort mee, maar de meeste meerdere rondes!



Succes allemaal en op naar een hele boel nieuwe zwangerschappen!
Vanmorgen getest met cb.

Zwanger stond er.

Ben echt flabbergasted.

Nu hopen dat ik dinsdag niet alsnog ong wordt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws meid!! Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Waauw, super fietjelief!! Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd fietje! Wat een fijn nieuws!

Voor de rest nog iemand die wacht?

Puck hoe gaat het bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd fietje!!



Ik ben ook weer eens in de buurt ;) en op het wachtbankje ;) ik ben erg benieuwd! Hoe voelt iedereen zich? Fietje, welke symptomen heb jij tot nu toe?



Groetjes Elin
Voor nu behoorlijk misselijk en hoofdpijn.

Maar dat wijt ik meer aan de stress door de naderende menstuatie dag.

Ik kan het nog niet geloven.

Dacht dat ik een gat ik de lucht zou springen maar ben opeens heel nuchter.

Heb het aan een vijftal mensen verteld (zo blij was ik dan toch weer wel) en die lijken een stuk blijer.

Met elk krampje of scheetje dat dwars zit schiet ik in de stress.
Alle reacties Link kopieren
Goed rustig blijven, stress is niet goed. Het is nog heel pril en kan inderdaad nog mis gaan, het is goed dat je daar rekening mee houdt maar geniet ook gewoon! Je bent zwanger!! lekker rustig aan doen!



Groetjes Elin
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Fietje!



Ik heb er hier weinig hoop meer op, al 3 dagen hele hoge koorts. De vorige 2 keren dat ik dat had kreeg ik een miskraam.

Maar aan de andere kan, ben nog niet eens een week dpo, dus misschien is er ook nog niks dat mis kan gaan.. bleh
Lieke, wat naar zeg.

Ik hoop dat je snel opknapt en het meeviel.



Hier een dag met rare klachten.

Sinds gister behoorlijke hoofdpijn. Drukke dag gehad dus kan ook de oorzaak nog zijn.

Vanmorgen vroeg wakker en buikkrampen.

Maar dan niet zoals je menstruatie maar meer alsof je aan de poeperitus bent.

Loop de hele dag al naar het toilet om te plassen.

En nummer 2 dus. Het rommelt en borrelt ook ontzettend in m'n buik.

Hoop maar dat dit normaal is of toeval.

Of gewoon een koutje.

Heb net ook opgezwollen tepels. Borsten lijken wat gevoelig.

Mijn hemel wat een zenuwenlijer ontpopt zich hier zeg
Alle reacties Link kopieren
Spannende tijd Fietjelief! Probeer ervan te genieten.



Hier vanmorgen negatieve test. Moet vandaag of morgen ongesteld worden dus ik ga er nu maar vanuit dat het echt negatief is en dat ik snel ongesteld word. Vind het heel jammer. Hoorde dat een vriendin zwanger is en merk dat ik daar best onrustig door ben. Komende ronde heb ik weinig kans dus naja.. maandje overslaan en daarna maar weer hopen. De tijd gaat zo langzaam lijkt het nu steeds.
De tijd kruipt als je op het Wachtbankje zit.. maar nu net na de menstruatie vind ik het altijd heel snel gaan! Ik heb besloten om toch maar ovulatietesten te gebruiken, dus heb er gewoon zin in!



Wat vervelend hè als je van iemand hoort dat diegene zwanger is! Ik heb dat ook altijd. Het is niet dat je het een ander niet gunt maar het zou zo leuk zijn om gelijk zwanger te zijn...



Onze tijd komt zeker! We houden moed toch?



Fietje ik hoop dat jij je beter gaat voelen.

Nog iemand klaar voor het testen?



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hoi ladies, hoe is het met iedereen? Lieke al wat beter? Fietje alles ok?



Hier morgen mijn nod, gisteren en vandaag erge hoofdpijn, maar ook erg druk en is bij mij altijd voor mijn menstruatie... Wel erg moe, veel honger, last van mijn borsten en af en toe steken rechtsonderin mijn buik. Maar al dagen het gevoel "dat er iets loopt", dat is eigenlijk een teken dat mijn menstruatie eraan komt. Dus weinig hoop ;)
Alle reacties Link kopieren
Heee! Ja ik ga morgen weer werken denk ik ik voel 100% precies hetzelfde met mijn lijf gebeuren als bij andere pogingen.. balen dus, maar goed, ik moet ook nog een week.



Balen dat jij het gevoel hebt dat je ongesteld gaat worden Elin! Maar wie weet? De symptomen van zwanger zijn en menstruatie lijken erg op elkaar.. als je menstruatie niet komt morgen, wanneer ga je dan testen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieke, fijn dat het beter gaat want hoge koorts is niet fijn!



Ja, de symptomen lijken erg op elkaar... Daarom maar gestopt met hopen, anders blijf ik erop gefocust ;) ik ga me helemaal inhouden door nog niet te testen morgen ;) was wel misselijk vanmorgen, maar ik denk van de hoofdpijn...



Heb jij verder symptomen? Groetjes elin
Alle reacties Link kopieren
Lekkere struisvogelpolitiek dus haha, groot gelijk!



Ik heb af en toe een steekje in mn borsten en steekjes rond mijn baarmoeder. Maar misschien heb ik die ook wel als ik niet op het wachtbankje zit, dan let ik er nooit op.

Ik ben tot nu toe 2 keer zwanger geweest (2x mk) en dat voelde zo anders dat ik er nu weer weinig hoop op heb helaas..
Alle reacties Link kopieren
Ja, een echte struisvogel haha. Hoewel, vanmiddag misselijk en weeïg gevoel in buik... Maar ook nog steeds hoofdpijn, dus wellicht daarom misselijk... Wel al 1,5 week duizelig...



Wat naar van die miskramen! Bij hoeveel wk ging het toen mis? Misschien juist goed nieuws dat het nu anders voelt? Sterkte in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
En was je eerder ook al duizelig Elin? Misschien ook wel een voorteken? Op het wachtbankje is alles een voorteken toch? Haha!



De eerste keer ging het heel vroeg mis, 5wk en de tweede keer bij 9 (na een goede eerste echo, kloppend hartje enzo). Maar dat waren de enige twee keren dat ik precies wist wanneer de innesteling was en ik kreeg hele zere borsten.. Maar wie weet is het deze keer anders, nog maar even duimen dan!
Alle reacties Link kopieren
Nee, eerder niet zo... Nou, wie weet... ;)



Vervelend allemaal zeg, voor jou! Hopelijk nu wel raak!!
Alle reacties Link kopieren
Is er al nieuws Elin??
Ben ik weer even. Het voelt nu niet gepast om hier nog mee te schrijven eigenlijk.



Lieke Hoe voel jij je nu?

Ben je weer opgeknapt.

Wat verdrietig van de miskramen.

Dat is precies mijn grootste angst.



Elin heb je al getest?! Spannend!!



Ik heb gister de vk gebeld voor een intake en echo.

En moeders voor moeders

Zo onwerkelijk nog steeds.

De buikpijn die ik had was verdwenen de dag nadat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden verdween al vrij snel.

Onbewust toch stress denk ik.

Nu duimen dat het nog 8 maanden goed blijft gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ja, nieuws hier... Menstruatie is begonnen :( helaas... Het is niet anders. Had me er al op ingesteld.



Lieke, voel je je goed?



Fietje, geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Balen Elin! Had het zo gehoopt voor Je! Wel fijn dat je er al op ingesteld was!

Hier gaat het wel prima. Toch zere borsten vanaf vandaag maar dat is ook zo voor menstruatie, maar toch weer gaan twijfelen, zal het dan toch?
Alle reacties Link kopieren
Pfff ik ben nog in shock maar wil even vertellen dat ik vanavond positief heb getest???????? Ik voelde me vandaag nog steeds raar. Ondanks dat ik allerlei symptomen had durfde ik dat niet te geloven omdat ik ze ook deels herkende van voor de menstruatie, maar sommigen niet. Dat had ik weggeschoven als dat ik er nu vast meer op gefocust was en ik vast van alles ook wilde voelen. Woensdag dacht ik: ik word ongesteld (had die ochtend ook een negatieve test) maar dat gebeurde niet en gister ook niet. Vandaag voelde ik me nog steeds zo raar. Die vlagen van misselijkheid leken toch ook echt niet ingebeeld en zo waren er nog wat van die 'typische' dingen en besloot direct vanavond uit werk een test te doen om nogmaals uit te sluiten en toen kwam er opeens een licht streepje. Hij knalt er niet vanaf maar hij is er wel. Vriend ziet het ook. Durf het gewoon niet te geloven!!! En opeens ook heel nuchter: eerst morgen nog maar eens testen of het echt is en dan nog kan er van alles mis gaan in dit stadium. Maar jeetje... apart dit!

Sorry dat ik even niet reageer op voorgaande berichten van jullie maar ben echt even in shock;)
Puck heb je nog getest??

Wat fijn zeg!!

En een beetje zwanger bestaat niet he!

En niet gaan doemdenken.

Wij gaan in december beide bevallen van onze prachtige kindjes
Alle reacties Link kopieren
Ja Fietjelief ik heb vanmorgen weer getest met een kruidvat 2v5 euro dit keer. Die was lichter dan de early test die ik gister gebruikte maar wel een heel licht streepje zichtbaar. Morgen met CB even testen. Maar los van dat: ik kan niet om de symptomen heen dus ik ga er vanuit dat het echt zo is. Hoe voel jij je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven