Ik ben zwanger praatgroep III

31-12-2016 09:54 637 berichten
Alle reacties Link kopieren
deel 3 alweer



Inmiddels zwanger van een 2e:

Wiennie, Spruit, Lotte_joy



Inmiddels bevallen van een 2e:

GateKeeper, Bloem





Link naar het vorige topic

Ik ben zwanger praatgroep vervolg II
Alle reacties Link kopieren
Lotte wat zei de vk?
Alle reacties Link kopieren
@spruit: Wat voor naam wordt de eerste naam? Nederlands of meer Engels? Ik dat ook gelijk aan:

Joan

Joanne/ Joanna

Anna

Anne



@lotte: heeft de vk nog wat gezegd?
Alle reacties Link kopieren
Frans.. joan past er goed bij! Dank jullie wel!



Lotte hoe is het!?



Gaan jullie nog wat leuks doen dames?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Spruit, anders noah? Klinkt anders maar door dezelfde letters toch een soort van vernoemen.



Wiennie, heb jij al nieuws van de test?



Hier: vk ze dat er niets meer achtergebleven kan zijn omdat er dan niet opnieuw een eisprong zou komen. Daar hoef ik me dus geen zorgen om te maken. Bloeden is sinds gister gestopt. Nu is de vraag: was het een menstruatie? Het was erg weinig bloed.... Anders misschien wat spotting of tóch een innesteling. Woensdag dus eventueel Nod. Anders vanaf woensdag weer aan de bak
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat er niks achtergebleven kan zijn! Nog even spannend dus!



Hier een druk weekend gehad met etentjes en werken. Maar wel gezellig en ook lekker. Morgen weer strak in het regime met gezonde maaltijden want dit was ook niks, Hihi. Kleine heeft t gelukkig heel goed gedaan!

Jullie nog wat leuks gedaan met het mooie weer?
Alle reacties Link kopieren
hier was de nipt test goed, een zeer lage kans stond er vermeld, ik heb zelf nog eens moeten bellen ze hadden mijn brief niet verstuurd in het labo , we krijgen terug een meisje
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Wiennie leuk!!



Wij hebben gisteren een speelhuis en watertafel gekocht voor buiten. T betere weer komt eraan en kan DL straks lekker in de tuin spelen als ZL slaapt.
Leuk wiennie!



Waar heb je het speelhuisje vandana gate? We zijn ook rond aan het kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:bloempje188 schreef op 13 maart 2017 @ 20:59:

Leuk wiennie!



Waar heb je het speelhuisje vandana gate? We zijn ook rond aan het kijken.

Bol.com



Smoby Friends Speelhuis
Alle reacties Link kopieren
Wiennie, wat leuk! gefeliciteerd! en wat goed dat de testen goed zijn!



wat een leuk speelhuisje Gate!
Alle reacties Link kopieren
Leuk wiennie!! Gefeliciteerd!!



Wat een leuk huisje @gate, wanneer komt hij binnen?
Alle reacties Link kopieren
Vandaag en we zijn net klaar met hem in elkaar zetten. Benieuwd naar de snoet van DL morgenochtend.
Alle reacties Link kopieren
Jaa leuk!! Het is ook van dat heerlijke weer dat ze hem lekker kan gebruiken!
Alle reacties Link kopieren
Zo.. wij hebben de eerste afspraak bij de fertiliteitsarts gepland. Is pas eind april, maar dan kan ik nog zo veel mogelijk gewicht proberend kwijt te raken. Ik moet nog 6 kilo om met de behandeling te mogen starten, maar ik hoorde dat ze dat niet heel strikt nemen.. als ik 5.5 kilo nog afval is het ook goed
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Leuk gate, maar wat een duur ding zeg!



Spannend 04! Fijn dat de afspraak staat, heb je iets om naar uit te kijken nu.
Alle reacties Link kopieren
@Bloem je hebt ze van verschillende grotes en prijzen. Maar het speelhuis is een hit hoor en voornamelijk de deurbel



Ze is de hele ochtend buiten geweest en na haar middag slaapje wilde ze ook weer naar buiten om te "pelen". Morgen wordt t 16 graden dus kan ze weer lekker spelen.



@04012016 spannend dat jullie afspraak staat. Die 6 kilo gaat je vast lukken.
Alle reacties Link kopieren
spannend 04, nog een ruime maand dus...



Wat enorm leuk gate, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Het is helaas voorbij morgen moet ik er weer aan geloven. Ik mag weer aan de arbeid. 19 weken vrij geweest en lekker doorgebracht met mijn kindjes. Brood is gesmeerd, kleertjes liggen klaar, wekker is gezet en de zin is heeeeeeel ver te zoeken, maar goed de schoorsteen moet roken he



Ach het zijn maar 3 daagjes, dus het is te overzien, maar ik moet zeggen ik heb deze keer meer moeite om weer te beginnen dan de vorige keer.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Gate! Dat is voorbij gevlogen zeg!! Ging t goed met je zoontje bij de opvang?
Alle reacties Link kopieren
Sterkte morgen gate! Het thuis komen morgen zal nog fijner zijn! Is toch altijd mooi om te zien dat je ze gemist hebben, en dan die kleine handjes in je nek. Hoe ging het op het kdv?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Oooh sterkte gate... Rotmoment. Thuiskomen is dan wel extra fijn
Alle reacties Link kopieren
Alsof ik nooit ben weggeweest haha. Lekker druk. Maar had t idee dat ze blij waren dat ik terug ben.



ZL heeft tegen de verwachting in zich van zijn beste kant laten zien. Thuis slaapt hij max 1 1/2 uur achter elkaar muv de avonden en daar heeft hij liggen tukken van voeding naar voeding.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat het goed is gegaan. Gek he, hoe je na al die weken er zo weer in zit?!
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen met dochter naar de consulnaties geweest. 87 cm en 12,3 kg bij 2 jaar en 3 maand. Hoe groot zijn jullie kindjes?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Hier met 1 voor het laatst geweest.. toen was hij 13 kilo en 80 cm
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven