Proberen zwanger te worden - deel 3

10-11-2015 20:09 2179 berichten
Hier een forum van dames die zwanger proberen te worden. De meeste van ons zijn vanaf najaar 2014 bezig en dus al een poosje op weg. Daarom is iedereen welkom om mee te schrijven als je al minimaal 2 jaar aan het proberen bent zwanger te worden.

Lijkt het je leuk om mee te schrijven? We vinden het leuk als je je even voorstelt :-)
naam leeftijd ronde #kind NOD bijzonderheden
flipje2 29/41 ICSI1, tp5 eerste 15 aug? kan alleen zwanger worden via ICSI
3x mk (jun '16, dec '16, jul '17)
Praatje 34/42 58 eerste ? 1 mk (feb '15)
Gaat niet de mmm in
.
Peach1990 en Da4ntje jullie schrijven hier al een tijd niet meer mee, maar we hopen allemaal dat jullie wens ooit vervuld zal worden! :heart:

Yeah, hieronder de dames die zwanger zijn!
naam leeftijd #kind afspraken uitgerekend
Ylva 31/30 eerste afspraken 31 augustus '17
Unicorn32 34/32 eerste 24 november '17
.
Lieve Gadgetfreak, Proeliewoelie, Meivo, Miss94, Gurlie-1, Lisette_, Minilove, Suze27, Elliepie, Teacup, RianH, Mama_lin, Hil01, N89, Flower253, MissTiek2015, KimL en Bliss, jullie zijn inmiddels allemaal mama. Geniet van jullie kleintjes en kom af en toe nog eens langs om een update te geven.

Gebruikersnaam: Proberen2014-2015
Wachtwoord: Proberen
anoniem_227911 wijzigde dit bericht op 18-07-2017 17:18
42.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh nee flipje! !

Wat kan ik zeggen

Wat verschrikkelijk! !

Heel veel sterkte

Ik heb hier echt geen woorden voor

Arme schat

Hele dikke knuffel
Alle reacties Link kopieren
Bedankt meiden, voor de reacties met de laatste loodjes. Nog 1,5 wk te gaan.

Miss al bevallen?



Ik was hier een beetje aan het bijlezen en schrok erg van jouw bericht, Flipje. Ik weet niet wat er precies is en ik hoop dat er toch nog een kans bestaat dat het goed komt. Het is zo ontzettend oneerlijk dat jullie nu weer in spanning zitten. Ik kan niets anders doen dan duimen (als ik religieus zou zijn geweest, had ik voor je gebeden). Heel veel sterkte, geluk en knuffels.



Ook aan de rest die hier nog steeds aan het proberen is. Ik weet dat dat niet makkelijk is en denk aan jullie allemaal.



Xxx
Alle reacties Link kopieren
@ flipje

Wat vreselijk! Heel veel sterkte en houd moed.



Ik ben de 24e bevallen van onze kleine meid. Een lange aanloop naar de bevalling zelf maar alles is wel goed verlopen. Ik voel me goed voor zover dat kan natuurlijk! Ons meisje doet het ook super goed en zit alweer op geboortegewicht.
Alle reacties Link kopieren
@ flipje

Wat vreselijk! Heel veel sterkte en houd moed.



Ik ben de 24e bevallen van onze kleine meid. Een lange aanloop naar de bevalling zelf maar alles is wel goed verlopen. Ik voel me goed voor zover dat kan natuurlijk! Ons meisje doet het ook super goed en zit alweer op geboortegewicht.
Alle reacties Link kopieren
Dankje miss. Jij gefeliciteerd met je dochter!! Wat fijn dat alles goed gaat met jullie.



@meivo Afgelopen donderdag zou ik gaan bloedprikken voor de NIPT, maar op de echo zag het kindje er heel slecht uit. NIPT wordt nu dus niet gedaan, ik moet nu wachten tot ik ver genoeg ben om de vlokkentest uit te kunnen voeren (8 dec). De gynaecoloog ziet het somber in, waarschijnlijk gaat het dus ook deze keer fout.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
oh neeee, flipje! toch niet weer!!! oh, meid, ik leef echt met je mee!

ik weet even niet wat zeggen :s



@miss: proficiat met jullie kleine meid! geniet er van want het gaat vreselijk snel!
Alle reacties Link kopieren
Ja misstiek, weer....



De dag voor de echo zei ik nog: ik hoop zó dat dit ons nooit meer hoeft te overkomen want ik weet echt niet hoe vaak we dit aankunnen. Maar we gaan door... er is ergens nog een kansje dat het goedkomt met dit kindje, al is die nu wel erg klein.

En anders hebben we nog 4 embryo's in de vriezer... Het kan toch niet dat die allemaal niet goed zijn?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
net even je topic bijgelezen, en ik hoop echt dat het goedkomt!

veel "misschien" en "als" op dit moment, maar ik duim als een malle voor jullie! er zijn ook al positieve verhalen verschenen in je topic, dus daar kun je toch al hoop uithalen! hopelijk heb je snel duidelijkheid, en "gelukkig" heb je niet eerst de nipt (nadat alles ok leek), met alle wachttijd vandien, maar kunnen jullie nu toch al sneller zekerheid hebben (al is het verschrikkelijk natuurlijk)...



mocht het deze keer mis zijn, dan hoop ik (en mocht ik van jullie zijn dan eis ik het...) dat ze voor de TP eerst genetische controle doen, zodat jullie dit niet nogmaals moeten meemaken, want dit kun je niet blijven volhouden denk ik...



Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmiddag gesprek met de klinisch geneticus. Ik ben benieuwd wat hun visie is.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Flipje! Ongelofelijk.... ik heb er geen woorden voor. Wat vreselijk verdrietig.

Ik hoop net als iedereen dat het niet zo is en dat je een gezond kindje draagt. Wat bizar, de tweede keer.

Heel veel sterkte meid! ??
Alle reacties Link kopieren
Flipje! Ongelofelijk.... ik heb er geen woorden voor. Wat vreselijk verdrietig.

Ik hoop net als iedereen dat het niet zo is en dat je een gezond kindje draagt. Wat bizar, de tweede keer.

Heel veel sterkte meid! ??
Alle reacties Link kopieren
Ook hier hoop ik op een goede afloop

Verschrikkelijk dat dit een tweede keer ook zoveel spanning geeft

Dit mag niet zo zijn

Het is is jullie zo gegund om een gezond kindje te krijgen

Ik ben echt sprakeloos

Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Flipje wat erg voor jullie! Ik denk even het forum te checken omdat ik even nieuwsgierig was hoe het met jullie babietje ging en lees ik dit

Ik vind het zo erg voor jullie..hoe vaak kan een mens dit aan. Jullie hebben F. al verloren..jullie hebben je al portie gehad. Dit mag niet nog een keer! Het is zo oneerlijk!

Ik duim heel erg voor jullie dat er een wonder gebeurd en jullie babietje toch "goed" is!



Life is a party to be thrown
Alle reacties Link kopieren
Flipje...heel veel sterkte...heftig en oneerlijk...dikke knuffel!
Let love rule...
Alle reacties Link kopieren
Het is ons echt niet gegund lijkt het.... Ons kindje is ergens in de afgelopen dagen overleden. Zaterdag wordt de miskraam opgewekt met medicatie.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Ook via deze weg veel sterkte gewenst
Alle reacties Link kopieren
Pfff Flipje.. wat krijgen jullie toch veel te verduren zeg zo oneerlijk! Heel veel sterkte!

Geen woorden voor verder.. hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben over de oorzaak en dat jullie uiteindelijk gewoon een kerngezond kindje gaan krijgen!



Wat een dubbel bericht..

Maar Miss94 van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Geniet ervan meid!
Alle reacties Link kopieren
@Flipje2 Heel veel sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Oh nee flipje!

Wat een verschrikkelijk bericht

Heel veel sterkte gewenst

Dit is echt zo oneerlijk!

Alle reacties Link kopieren
Flipje Hoe gaat het nu met je?

Je bent steeds mijn gedachten geweest

Sterkte gewenst

Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn zo lief allemaal



Gisteren in het ziekenhuis de miskraam gehad met cytotec. Daarna moest ik helaas alsnog naar de operatiekamer voor curettage omdat er nog wat placenta weefsel in de baarmoeder was achtergebleven.

Daar heb ik nu nog het meeste last van, duf en moe van de narcose.



We zijn blij dat het achter de rug is nu...
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren








*Rust maar lekker uit*



Ik weet even niets te zeggen



Alle reacties Link kopieren
Het is zo bizar dat de dood en een nieuw leven zo dicht bij elkaar liggen.

Flipje, ik heb er geen woorden voor. Heel, heel veel sterkte, lieverd. Wat ontzettend oneerlijk en gemeen.



Miss, natuurlijk gefeliciteerd. Houd je baby goed vast en knuffel hem nog maar extra veel deze dagen.



Ik ben wat zenuwachtig en vooral ongeduldig, want de baby wil nog niet komen. Houd jullie op de hoogte.
Alle reacties Link kopieren
Flip ik denk aan jullie



Spannend Meivo. Hopelijk komt ze snel. Je zal wel erg nieuwsgierig zijn.



Gadget hoe is het meid? Hoe voel je je? Durf je al naar de zwangeren tabel?



Unicorn en Newskies hoe is het nu met jullie?



Miss ik had je nog helemaal niet gefeliciteerd, sorry hoor. Hoe gaat het met jullie?



Minilove ik hoop dat het inmiddels beter gaat met jou en de kleine meid!



Praatje fijn dat je af en toe een update geeft. Balen dat het allemaal niet zo wil vlotten bij jullie :(



voor de rest!
Alle reacties Link kopieren
@flipje; Heb er geen woorden voor



@Suze27; hier volop in IVF 1. Ik bekijk het per dag. Vandaag laatste werkdag van het jaar en dan drie weken kerstvakantie. Wist van te voren niet dat we in dit traject zouden zitten nu maar ben erg blij dat het allemaal zo samen valt. Even 3 weken de focus op mezelf en niet ook nog fulltime werken ernaast.



Hoe gaat het met jou, @Suze27 en met jullie wondertje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven