Proberen zwanger te worden - deel 3

10-11-2015 20:09 2179 berichten
Hier een forum van dames die zwanger proberen te worden. De meeste van ons zijn vanaf najaar 2014 bezig en dus al een poosje op weg. Daarom is iedereen welkom om mee te schrijven als je al minimaal 2 jaar aan het proberen bent zwanger te worden.

Lijkt het je leuk om mee te schrijven? We vinden het leuk als je je even voorstelt :-)
naam leeftijd ronde #kind NOD bijzonderheden
flipje2 29/41 ICSI1, tp5 eerste 15 aug? kan alleen zwanger worden via ICSI
3x mk (jun '16, dec '16, jul '17)
Praatje 34/42 58 eerste ? 1 mk (feb '15)
Gaat niet de mmm in
.
Peach1990 en Da4ntje jullie schrijven hier al een tijd niet meer mee, maar we hopen allemaal dat jullie wens ooit vervuld zal worden! :heart:

Yeah, hieronder de dames die zwanger zijn!
naam leeftijd #kind afspraken uitgerekend
Ylva 31/30 eerste afspraken 31 augustus '17
Unicorn32 34/32 eerste 24 november '17
.
Lieve Gadgetfreak, Proeliewoelie, Meivo, Miss94, Gurlie-1, Lisette_, Minilove, Suze27, Elliepie, Teacup, RianH, Mama_lin, Hil01, N89, Flower253, MissTiek2015, KimL en Bliss, jullie zijn inmiddels allemaal mama. Geniet van jullie kleintjes en kom af en toe nog eens langs om een update te geven.

Gebruikersnaam: Proberen2014-2015
Wachtwoord: Proberen
anoniem_227911 wijzigde dit bericht op 18-07-2017 17:18
42.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ylva85 schreef:
29-11-2020 19:27
Onze jongste is nu 14 maanden en echt een énorme boef die geen angst lijkt te kennen. Erg slecht voor mijn hart. Ze daagt haar zus uit, maar adoreert haar ook haha. De interactie onderling blijft zo prachtig - tussen de ruzietjes door.

---------------


Hier in ieder geval (weer) babynieuws: ik ben bijna 6 weken zwanger... :jump: :flirting: We besloten er een half jaar geleden al voor te gaan, omdat we wisten dat het langer kon duren. Dit keer ging het plots een stuk sneller! Kan het nog steeds niet geloven. Even afwachten nog, maar het belangrijkste begin is er.
Hey Ylva,
Wowwww wow wow wat een prachtig nieuws gefeliciteerd! Jeetje nummer 3... wat fijn dat het zo vlot is gegaan :heart: heb je al een eerste echo gehad of staat die nog op de planning?


En ik heb even het bovenste stukje eruit gepikt omdat ik dit precies zo had kunnen schrijven :flirting: 1 en al herkenning hier, je omschrijft precies mijn jongste. Klinkt als een heerlijk stel! Jouw oudste dus ook al klaar om naar school te gaan.. ze zal er van genieten als het eenmaal zo ver is :heart:
Dankjewel 😘😘.
Ja, halverwege december, dus nog even wachten.
Denken jullie over een mogelijke 3e?

Aaw, zo lief en leuk hè!
Ze is er trouwens nog niet helemaal klaar voor, maar je merkt zeker dat het begint te komen. Ze heeft gelukkig nog even...
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden
Oohh wat leuk alle verhalen weer lijkt weer een beetje leven te komen in dit forum, leuk!
Ik check ook soms hier even op nieuwe berichten maar ga ik nu dus vaker doen haha!

Ylva...wat een mooi nieuws, je heb de echo denk ik nu al gehad, en?? Spannend hoor weer! Dan ben je van de zomer uitgerekend??

Hier gaat ook alles goed. De 2 mannetjes zijn echt fantastisch! De oudste is in mei 4 geworden dus die begint nu aan zn eerste homeschoolavontuur. Mn man is thuis(horeca) dus die is de meester haha, kreeg net al een leuk filmpje, gaat helemaal goed komen’
De jongste is bijna 11 maanden en doet het super goed. Wordt wel nog ‘s nachts wakker maar met een flesje slaapt hij zo weer verder en gelukkig kan hij ook tot 7-8 uur slapen ipv tot 6 wat de oudste op die leeftijd deed haha!
Hier denken we ook langzaam aan een 3e! We laten het voor nu op zn beloop! Ik ben in okt en dec. ongesteld geweest en heb nu ovulatie testen ingeslagen om mn cyclus eens te tracken! In okt was de 1e keer na mn bevalling, ruim 9 maanden heeft het geduurd en daarna 51 dagen ertussen dus hopelijk nu weer zoiets of korter...we gaan het zien! Hopelijk in 2021 een babytje in mn buik! We gaan het zien!

Tussen de broer gaat het ook super goed! Hele leuke interactie samen dan is het 3,5jaar leeftijd verschil toch wel heel fijn!
Life is a party to be thrown
Alle reacties Link kopieren
Nou meiden...hier voor het eerst mn eisprong gevonden dmv ovulatietesten! Gelijk gebruik van gemaakt! Nu de spannende wachtweken!
Hopelijk hoeven we voor ons 3e kindje geen hormonen te gebruiken en 1000000x naar het ziekenhuis en komt deze zwangerschap als een verrassing voor onze omgeving...is ook we eens leuk haha :facepalm: !

Was in dec. voor de 2e keer ongesteld na mn bevalling feb. 2020! Had toen een cyclus van 51 dagen. Nu eisprong op dag 29 dus zal weer een kortere cyclus hebben...opzich goed nieuws!
Dan zou ik nu ong een cyclus van 43 dagen hebben...weer een weekje korter!

@gadget heb jij al mooi nieuws! Ik duim heel hard voor je

@flipje: hoe gaat het bij jou? Nog niet bevallen denk ik??
Life is a party to be thrown

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven