Stoppen met de pil vanaf januari 2012!

06-01-2012 21:22 2548 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



In deze topic schrijven we met een aantal meiden die vanaf begin dit jaar gestopt zijn met de pil. Ben jij ook gestopt met de pil en zou jij ook graag je ervaringen delen, dan raden we je aan een nieuw topic te openen. Die stroomt vast ook zo snel vol als deze!



Groetjes Inieminie



NaamLeeftijdKindjeStartNODZwanger?Bijzonderhedencalimero281ejanuari 2012UD 10/10/12 je klopt!inieminie281ejanuari 2012UD je klopt! Porky2011221januari 2012UD 23/10/12 je klopt! kandelaar242ejanuari 2012UD 31/10/12 je klopt! Lauren87211ejanuari 2012UD nov. `12 je klopt! verliefdenonzeker231ejanuari 2012UD 17/11/12 3 april echo, 10 april intake Sanne1984271ejanuari 2012UD begin dec. `12 3 mei intake en echoKena262edecember 201127 maart--Lamelle261efebruari 201231 maart--Babsje22351e januari 201231 maart --aaaanne311efebruari 20126 april--Nimnim281ejanuari 201210 april--Flower261efebruari 201212 april--Jilks341ejanuari 201213 april--kianneke301ejanuari 201213 april--theepoes241ejanuari 201213 april--Goofy1980312ejanuari 2012(N)OD 14 april--Bollesmurf1986251ejanuari 201217 april--Tallulah271ejanuari 201223 april--Ipadje311enovember 2011---Zus1987251ejanuari 2012-- even pauze (afvallen)ldrzttrtje351ejanuari 2012-- even pauze
Alle reacties Link kopieren
Fijn Kena dat je nu duidelijkheid hebt.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ben weer terug van weggeweest.

@ Lamelle, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!Heel leuk voor je!

@Kena, fijn dat je duidelijkheid hebt inderdaad. Dat wachten moet echt stressen zijn geweest.

@ Kandelaar, wat heb jij een hoop meegemaakt. Veel emoties inderdaad. Gelukkig heb je nog een echte vechter in je buik! Hoe is het nu met je?

@ Goofy, heb je af en toe nog stiekem onveilige seks of nu niet meer en wacht je echt tot de volgende maand?

@Jilks, spannened je trouwplannen, leuk dat de tuin zo mooi is!

@ Babs, je leeftijdgenootje is terug! Wij zijn weer heel verliefd, ruzie is uitgepraat, het gaat veel beter tussen ons en we gaan er weer voor! Mijn NOD is op 24 april.

@Tallullah, ik heb mijn NOD ook ongeveer tegelijk met jou!

@ Sanne, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Je hebt zoveel meegemaakt, nu gelukkig ook iets heel fijns om naar uit te kijken.

@ Theepoes, het zou heel leuk zijn als jij er tussen zal

zitten inderdaad. Ik gun het je van harte!

@Nimmim, spannened, dinsdag al je NOD!

@Porky, gaat het al beter met je gezicht?

@ Allemaal, hele fijne pasen!!! Gaan jullie nog eieren zoeken? Ik wel met mijn nichtjes!
Alle reacties Link kopieren
Drzttrtje,

Welkom terug! Wat fijn dat het weer goed gaat bij jullie thuis! En weer proberen om een kindje te krijgen! Wat super fijn!
Alle reacties Link kopieren
Kena Wat fijn dat je duidelijkheid hebt, en wat jammer dat het geen zwangerschap is.

@Sanne thnx voor het recept! (zit je nou al op facebook?)

@drzttrtje wat een goed nieuws! welcome back!

@babsje de cyclussen zijn zo verschillend van lengte, wie weet dat je volgende NOD (als die er komt..) ineens wel een gedeelde NOD is!



Vandaag een dagje doorgebracht met mijn schoonfamilie, erg leuk! Ik denk dat mijn schoonzusje iets door heeft, maar zolang zij er niet over begint en ik niet zwanger ben, hou ik mijn mond

De hele dag bezig zijn zorgt ervoor dat ik weinig bezig ben met mijn naderende NOD. Ik voelde ook weinig vandaag, maar wat oorzaak en wat gevolg is weet ik niet.



Pfff volgens mij valt er zo'n last van je af als je eenmaal zwanger bent!!!! Weg met die onzekerheid, weg met dat wachten.. (je krijgt er natuurlijk ook zorgen voor terug)



Theepoes en Jilks, ik duim voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Het is trouwens ontzettend rustig hier de laatste dagen...
Alle reacties Link kopieren
@drzttrtje: wat fijn dat je terug bent!!!! En wat fijn dat jullie het uitgepraat hebben en jullie weer voor een kindje gaan.

Ik moet as zaterdag ongesteld worden, dus nu kunnen we gewoon weer onveilig sex hebben. Mijn ovulatie is allang geweest, volgende maand er gelukkig weer voor gaan

Porky werkt weer halve dagen, daar haar val heeft ze whiplash-achtige klachten en het herstel hiervan is erg traag. Gelukkig gaat het met de zwangerschap van haar heel erg goed!



@nimnim: het is zeker rustig hier....

Als je eenmaal een positieve test in handen hebt, heb je de rest van je leven zorgen haha.



@ego: hoorde deze week dat mijn man's broertje papa wordt (ik word dus weer een tante) Het was niet geplant, ze zijn er wel erg blij mee nu hoor, maar ze hadden het liever wat later gewilt. Nu zijn ze op zoek naar een leuk huisje.

Grrrrr, wij willen allemaal zo graag hier en dan hoor je dat iemand die het niet wil zomaar zwanger is, hier kan ik nu wat moeilijker tegen!
Alle reacties Link kopieren
Het is hier zeker rustig, zou het door de pasen komen?



Goofy, Ow ja hoor, tegen dat soort berichten kan ik o

ok heel moeilijk.

Wat zit het leven dan soms raar in elkaar.

Wat vervelend dat porky zoveel klachten blijft houden, hopelijk gaat dat wel weer afnemen.
Hallo meiden, hier ben ik ook weer



Kena, erg fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Voor de volgende ronde zou je eventueel ovu testsjes kunnen gebruiken om een bepaald beeld te krijgen van je cyclus. En anders gewoon om de dag of elke dag sex hebben

En natuurlijk 30 min je benen omhoog houden



Nimnim, hoe gaat het bij jou? zoo spannend



Goofy, het zou helemaal mooi zijn als je deze maand zwanger blijkt te zijn haha ( je hebt toch onveilige sex gehad)

Het is toch meestal zo dat als je er helemaal niet mee.bezig bent het onverwachts komt



drzttrje, welcome back. Ben heel blij voor je dat jullie het bijgelegd hebben en er weer helemaal voor gaan.



@ego vandaag voel ik me zo blij zwanger alle gelukshormonen gieren door mijn lijf. En van geluk krijg ik gewoon tranen in mijn ogen. Ik ben zo blij met mijn wondertje. Vandaag al 8w & 1d zwanger..super trots

ik merk ook steeds meer dat mijn broeken ( niet echt strak) maar gewoon niet lekker zitten tegen mijn buik aan.

Af en toe als ik een hele volle blaas heb voel ik mijn baarmoeder

ohhh ik heb gewoon super veel zin in wat er gaat komen..een dikke buik, mijn babytje voelen bewegen, het geslacht weten, lekker mezelf laten verwennen door vriend en natuurlijk de bevalling en het eerste moment met mijn kindje.*zucht*



Ik gun het iedereen zo erg hier. Hoop dat er veel nieuwe zwangere meiden mogen plaatsvinden op de tribune
Alle reacties Link kopieren
@verliefdenonzeker .... wat een lief postje... je geluksgevoel spat er van af!



@Drzttrtje ... welkom terug, wat fijn dat je er weer bij bent.



@Kena ... balen van je ongesteldheid. Bij mij is het ook allemaal nogal in de war qua dagen. Ik gebruik een app op mijn android telefoon dat womanlog heet, de inschatting die die gebruikt is redelijk correct vergeleken bij de andere apps.



@rustig hier ... denk dat het komt door de pasen wellicht
Alle reacties Link kopieren
Verliefdenonzeker, wat super om je enthousiaste gevoelens te lezen, hoop dat weer dat allemaal op korte termijn met je gaan delen.



Jilks, dank voor je tip! Ik gebruik de p tracker en die neemt steeds gemiddelde weet niet hoe betrouwbaar die dingen zijn, zat te denken om deze maand ook te gaan tempen zodat ik weet wanneer de eisprong is geweest, alleen kan dat niet elke dag om dezelfde tijd doen ,ivm met mijn onregelmatige diensten. Babsje,weet jij daar iets over? Is tempen dan wel betrouwbaar ?
Alle reacties Link kopieren
even vraagje.... weet iemand hoe het met Kandelaar is? Heb haar nu al een paar dagen niet hier gezien.....
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb geen idee hoe het met kandelaar is!!

Wat naar dat Porky zo'n last blijft houden van die val. Denk je dat ze nog een keer terugkomt op het forum?



verliefdenonzeker: je klinkt ontzettend blij en gelukkig, wow!!! Hopelijk mag je snel positiekleding kopen haha!



Goofy: dat gevoel begrijp ik wel.. het voelt 'niet eerlijk', en dat is op zichzelf ook weer hartstikke raar, aangezien het niets met eerlijkheid te maken heeft.



Vorige keer had ik een cyclus van 25 dagen. Vandaag is dag 25, en heb nergens last van. 1e cyclus was 28 dagen,nog 3 te gaan dus.
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie post Verliefdenonzeker!



Ikzelf zou blij zijn als het dinsdag is. Morgen ben ik precies 6 weken en vorig jaar is het met 6 weken verkeerd gegaan.

Als ik langer zwanger ben geeft dat natuurlijk geen garantie dat het goed zal gaan. Ik wou dat het 3 mei was!Dag van de echo:-)
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Ben ik ook weer even!



Gister op stap geweest! WAS ZOOOOO LEUK! hihihi! Een 90's party! Nou, echt dikke lol! 1 drankje besteld, maar het was zo druk dat ik het 'per ongeluk' liet vallen, oops! Ze hadden niks door gelukkig



Nimnim: het wordt echt al spannend voor jou! Ik hoop het echt voor je! Zou superleuk zijn!



Kena: gelukkig ongesteld geworden. Wat een wisselende cycli! Temperaturen of ovulatietest is nu inderdaad wel handig..!



Lamelle: gelukkig nog geen misselijkheid voor je! Ben je al aan het idee van zwanger zijn gewend?



Drzttertje: Gezellig dat je er weer bent! Zijn de problemen helemaal opgelost? Weer helemaal 'stabiel'? Ik hoop het!



Jilks: het wordt wel wat met jou deze maand denk ik! (maar daar was ik ook van overtuigd bij Kena...) Klinkt goed dat weekendje van jullie!! Wij gingen altijd met m'n ouders op vakantie naar Engeland en Schotland. Dus kan me er wel iets bij voorstellen hoe mooi het daar is!



Verliefdenonzeker: Je klinkt inderdaad superblij! Wat leuk!!



Sanne: kan me voorstellen dat je graag voorbij die weken wilt. Al is het alleen maar voor je eigen gevoel... En dan snel op naar 3 mei! (dan zijn wij bijna 1 jaar getrouwd! :D op 7 mei)
Alle reacties Link kopieren
Oooh trouwens, we zitten nu op pagina 100!! Hoelang gaan we nog in dit topic door? En wie opent de nieuwe?
Alle reacties Link kopieren
Jilks en Theepoes hoe is het met jullie? Zijn de rommelende buiken weer stil of is het nog steeds onrustig?



@topic: we mogen tot 3000 berichten doorgaan toch? Maar vind het geen probleem om alvast over te stappen hoor. Maken we van het volgende topic er een waarin we allemaal de openingspost kunnen aanpassen (daar hoorde ik ooit iemand over geloof ik?) of is er iemand die deze nobele taak op zich wil nemen?



Ik heb mijn man verrast met concertkaartjes van 1 van zijn favo-bands. Het concert is pas in juni, maar ik heb er nu al zin in!!!!!! Theepoes, fijn dat je het leuk hebt gehad gister op de 90's party! Leuk he, puberpop..Gaan jullie eigenlijk nog regelmatig uit allemaal? Wij zelden meer, en ik mis het soms best wel..
Alle reacties Link kopieren
Ooh, 3000 berichten.. Kan ook! Dan kunnen we nog 500 schrijven!



Nog steeds wel wat rommelig in m'n buik. Maar minder dan vorige week. Toen echt elke dag. Nu ook wel elke dag, maar heel kort eventjes. Weet niet hoor.... Soms ben ik ervan overtuigd dat het gelukt is, andere keren weet ik weer zeker dat het niet zo is. Ik zou al bijna willen testen, maar ja, dat heeft zo weinig zin he!?



En jouw buik dan Nimnim? Ook nog rommelig?



Leuk! Concerten zijn altijd leuk om naartoe te gaan! Ja, wat een lol hadden we gister. En opeens beseften we waar die teksten over gingen. Boom-boom-boom-boom, i want you in my room... Daar dacht ik toen niet zo over na...

Wij gaan denk ik eens per maand nog op stap. En dan met m'n vriendinnen. Eigenlijk nooit meer met man en onze gezamenlijke vriendengroep. Een aantal daarvan hebben net kinderen en die willen niet echt meer weg...
Alle reacties Link kopieren
@Nimnim ... wij gaan stukken minder uit. Wel gaan wij regelmatig weekendjes weg waarbij we dan wel weer vaak uit eten gaan. Zo hadden we gisteren avond een onverwacht gezellige avond met 2 totaal onbekenden voor ons omdat we een tafel moesten delen ivm drukte. (Porlock heeft maar iets van 3 restaurants en 2 eet pubs (waarvan er 1 gesloten is ivm verbouwing) ... ) Wel netjes van de drank afgebleven.



@Theepoes.... ik weet het niet meer deze maand. Tot een paar dagen geleden dacht ik dat het wel eens raak zou kunnen zijn ... maar momenteel voel ik mij niet anders dan anders. Over ca 5 dagen weet ik meer. Denk dat door de afleiding van het weekendje weg ik er misschien ook wat minder mee bezig was
Nimnim, spannend ben je al begonnen met broekloeren?

Wat leuk dat je je man verrast hebt met concertkaartjes. Zal hij vast erg blij mee zijn.

Wij gaan nooit meer uit eigenlijk..ik.ben sowieso niet echt een uitgaanstype. Ik krijg snel slaap haha

en nu al helemaal.kan ook geen alcohol meer drinken dus tja. En vriend ging vroeger echt heel vaak uit. Nu heeft hij er ook niet echt meer behoefte aan ( af en toe wel eens zin) maar thats it.



Theepoes, bij jou ook spannene he nog een paar dagen?



Sanne, kan me voorstellen dat je 6 weken als een soort van mijlpaal ziet. Ik hoop zo voor je dat alles goed blijft gaan.



Idd kandelaar zie ik ook al een tijdje niet meer ( dacht daar vanmorgen ook al aan)



kena, temperaturen kan je doen maar ze zeggen vaak dat je dan te laat bent voor een bevruchting omdat je achteraf pas ziet wanneer je een eisprong hebt gehad. En dan nog je onregelmatige tijden. Ik denk dat ovutestjes toch beter zou zijn voor jou. Natuurlijk moet je het zelf weten ( geef alleen advies)
Jilks, het kan idd heel goed kunnen dat je er nu veel minder mee bezig bent omdat je nu lekker weg bent. Alles wat je thuis wel zou voelen let je nu niet echt op denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij had kandelaar een heel druk weekend voor de boeg, meen ik mij te herinneren.



Uitgaan, doen wij ook weinig meer. Zeker niet met de oude vriendengroep, maar vaker ergens wat eten ofzo.

Als weer dan wel en keer en feestje hebben, kan ik daar ook weer heel erg van genieten!



Een nieuw tijd topic wil ik anders wel openen. Ik vind het aanpassen van de tabel best leuk om te doen!

Wat willen jullie met de titel en de openingspost?
Alle reacties Link kopieren
quote:theepoes schreef op 08 april 2012 @ 15:01:

En opeens beseften we waar die teksten over gingen. Boom-boom-boom-boom, i want you in my room... Daar dacht ik toen niet zo over na... herkenbaar!!!



Jilks: een tafel delen met onbekenden, wat bijzonder! Wat een geluk dat jullie leuke mensen troffen daar!



@broekloeren dat doe ik al 1,5 week



@nieuw topic verzin maar een leuke titel
@nieuw topic titel moet zijn ( ja jullie raden het al): Boom..Boom...Boom, I want you in my baarmoeder :p
Alle reacties Link kopieren
Verliefdenonzeker, Thanks voor je tip! was voor mij ook niet echt om mijn ei te zoeken, maar mr om te weten dat mijn ei geweest is. dan hoef ik niet meer verbaasd te zijn van een hele lange cyclus en vindt ovutesten ook best wel duur
Alle reacties Link kopieren
quote:verliefdenonzeker schreef op 08 april 2012 @ 15:27:

@nieuw topic titel moet zijn ( ja jullie raden het al): Boom..Boom...Boom, I want you in my baarmoeder :p



Hahaha, da's een goeie verliefdenonzeker! :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven