Uitgerekend21-31augustus2017

11-12-2016 11:58 444 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Het forum is nog erg vroeg gezien de meesten voor NOD zitten maar ik open hem toch alvast omdat het andere topic erg druk is!



Ben je uitgerekend tussen 21 en 31 augustus 2017 kom dan graag meeschrijven! Je mag zelf je gegevens toevoegen aan de tabel, of als dat niet lukt kunnen wij je wel helpen!





Naam

(Leeftijd)KindjeGeslachtUitgerekendAfsprakenBijzonderhedenTwix89

(27/28)Eerste ntb 17 augustus- klopt!Boontje19

(29/35)Tweedentb 18 augustus-Cupcake1988

(28/28)EersteMeisje!19 augustus01-04 20-weken echo klopt!kleinedingen

28/31Eerste ntb 19 augustus-Snowy89

(27/31)EersteJongen!26 augustus10-04 20-weken echo klopt!kipkerrie

(32/32)TweedeMeisje!29 augustus- klopt!Babette144

(38/37)Tweede ntb 31 augustus- klopt!DiHappy86

(30/32)Eerste ntb 31 augustus11-04 20-weken echo klopt!





De algemene gegevens van het account zijn:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:23
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
6.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_267729 wijzigde dit bericht op 18-05-2017 00:35
Reden: Prive
99.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hi! Jullie mogen mij uit de tabel halen. Ik schrijf ook niet meer mee. Helaas heb ik gisteren een miskraam gehad
Alle reacties Link kopieren
Oh babbes wat ongelooflijk klote heel veel sterkte



Hier 4 dagen goed ziek geweest. Niets binnen gehouden en bizar moe en licht in m'n hoofd. Is niet (allemaal) van de zwangerschap want manlief is ook ziek geweest. Maar wat naar zeg, bah. Hopelijk nu weer de goede kant op en houdt die misselijkheid op. Vorige zwangerschap ook flink misselijk geweest dus dit keer hoeft het niet van mij haha.



Mijn zoontje is ook anderhalf, weet even niet meer wie het gevraagd had
Alle reacties Link kopieren
Boontje hier ook flink ziek. Duurt nu al drie weken. Ging tussendoor even beter maar nu weer de volgende griep te pakken pff. Hopelijk gaat daarbinnen wel alles goed.
Alle reacties Link kopieren
Boontje hier ook flink ziek. Duurt nu al drie weken. Ging tussendoor even beter maar nu weer de volgende griep te pakken pff. Hopelijk gaat daarbinnen wel alles goed.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Ik zou graag mee willen schrijven.

Ben nu 5 weken zwanger. In juni heb ik een miskraam gehad, dat heeft er behoorlijk ingehakt. Vind het nu ook allemaal erg spannend. Merk dat het voor mijn man allemaal wat minder spannend is.

We hebben al een mooie zoon van 7 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Hé iedereen!

Ik ben nieuw op dit forum. Leuk om jullie verhalen te lezen en ervaringen/tips uit te wisselen.



Inmiddels weet ik nu 1,5 week dat ik voor het eerst zwanger ben! Als het aan m'n vriend lag hadden we er al een aantal rondlopen ;), maar na jaren studie & zorgen voor anderen wilde ik eerst genieten van onze vrijheid om te gaan en te staan waar we wilden en eigenlijk alleen even rekening te houden met onszelf. Na onze zomervakantie had ik nog 1 pil en ik dacht toen dat dat het moment was om er misschien toch voor te gaan. Besloten om te stoppen met de pil en maar zien hoe het zou gaan. 2 Weken geleden had ik het gevoel dat m’n borsten groter waren. Als groentje maar op zoek naar een zwangerschapstest. En ja hoor! 2 Dikke strepen. Haha complete verbazing! Onwerkelijk om een positieve test te zien! Zo snel! Verbazing, paniek, blijdschap, alles door elkaar! We waren in schok dat het moment nu al daar was! Zijn we er daadwerkelijk klaar voor? Bizar dat wij een papa & mama zullen worden. We zijn ontzettend blij, maar ook compleet verbaasd.



Inmiddels begin ik er een beetje aan te wennen dat het woord zwanger nu ook aan mij gekoppeld is. Een wereld waar ik (nog) niets vanaf weet. Ik ben echt een beginneling. Vaag hoorde ik wel termen vallen bij vriendinnen, maar tot juli interesseerde mij dit totaal niet. Ik ben onwijs blij en in lichte paniek tegelijk. Het voelt nog zo onwerkelijk. 10 Januari heb ik m'n eerste intake/echo. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat zal zijn! Volgens de berekeningen op internet zou ik nu 6w3d zwanger zijn en is mijn uitgerekende datum 20 augustus.
Alle reacties Link kopieren
Welkom beide nieuwe dames!
Alle reacties Link kopieren
Hoe moet ik mijzelf aan de tabel toevoegen?
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel nog Cupcake1988
Alle reacties Link kopieren
Babette: geef je je gegevens hier maar even door als ik beter ben kan ik je erin zetten via de computer
Alle reacties Link kopieren
Oh lief. Dank je wel.

Ik ben 30 augustus uitgerekend. Het is ons 2e kindje.

Ik ben 38 jaar en mijn man 37.

Ik heb nog geen afspraken staan.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_267729 wijzigde dit bericht op 18-05-2017 00:36
Reden: Prive
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey Navyblue! Ja natuurlijk, toch niets ernstigs gebeurt?



Hoe gaat het met iedereen? Hier nu echt ontzettend verkouden pff. Na drie weken gesukkeld met de griep nu een flinke verkoudheid. Zit niet echt mee! Heb wel best veel last van bandenpijn, gelukkig niet misselijk. En bij jullie?

Wij hebben maandag de eerste echo al, gelukkig al vrij snel. Hopelijk krijgen we dan goed nieuws maar ik probeer er nog niet teveel bij stil te staan.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor het plaatsen van onze gegevens.



Vandaag geen topdag. Zenuwachtig of alles goed blijft gaan ivm mijn vorige miskraam.

Gewoon een rottige dag.

Over een maand pas naar de verloskundige. Heb nog geen datum voor de eerste echo.

Van de week s nachts een keer misselijk geweest. Verder nog niet. Bij mijn zoon heb ik 9 maanden gespuugd dus ook geen fijn vooruitzicht. Hoop dat dat wegblijft deze keer.



Beterschap Cupcake1988, hoop dat je snel opknapt.
Alle reacties Link kopieren
Babette: hier ook onzeker door een eerdere miskraam. Vorige keer kreeg ik bij 6+5 last van bruinverlies. Dat is nooit gestopt maar volgens de VK kon het geen kwaad. Morgen ben ik 6+5 dus als ik geen bruin krijg dan is dat al een kleine mijlpaal haha. Wanneer ging het bij jou mis? Uiteindelijk werd bij ons op een echo gezien dat het hartje niet meer klopte bij 8+6.

Ik krijg nu wel een vroege echo, krijg jij dat niet? Maandag mogen we al gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hai Cupcake

Bij mij ging het met 8 weken mis. Kreeg toen een flinke bloeding. Ik had 5 dagen later een echo gepland, deze moest ik toen afwachten. Helaas geen hartje meer.

Ik heb een mail gestuurd om een afspraak te maken. Nog geen reactie. Ik verwacht dit maandag te krijgen. Ze hebben toen inderdaad aangegeven dat ik wel eerder een echo mocht laten maken als ik het wilde. Maar ben bang dat ik daar ook alleen maar zenuwachtig van wordt. Het zal waarschijnlijk in mijn hoofd rustiger worden na 8 of 10 weken denk ik. Als er iets meer zekerheid is.

Nu nog vanavond doorkomen en niets tegen vrienden zeggen waarom ik geen alcohol ga drinken, nog even een smoes bedenken, haha.



Hoop dat het bij jullie maandag positief is met een mooie echo.

Fijne jaarwisseling voor iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Oh vervelend babette!



Ja ik heb vorige keer ook een vroege echo gehad en nu weer. Mijn praktijk die doet dat gewoon altijd geloof ik. Mijn vriend heeft het wat moeilijker om z'n mond te houden. Zijn vrienden vragen letterlijk en wanneer komt er een mini? En dan kan die heel moeilijk z'n mond houden dus een aantal mensen weten het toch. Achja we zien wel hoe het gaat lopen deze keer.



Fijne jaarwisseling allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik wil me helaas afmelden voor deze groep..

Ik schrijf ook in een andere groep mee en voel me daar wat fijner bij.

Fijne jaarwisseling allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Jammer diene
Alle reacties Link kopieren
Hey cupcake! Ik kom even inbreken hier...

Morgen hebben jullie de echo toch? Op naar een mooi kloppend hartje!
Alle reacties Link kopieren
Geluksboompje ja inderdaad vandaag is de eerste echo. Ben benieuwd hoop dat alles goed zit!
Alle reacties Link kopieren
Hier net een hele mooie echo gehad! Hartje klopte heel duidelijk en waarschijnlijk iets verder dan gedacht. Volgende week donderdag mogen we weer voor een echo. We zijn in ieder geval heel gerust erop omdat deze echo er echt veeel beter uit zag dan de vorige keer! Het vruchtje heeft nu veel meer ruimte en het hartje klopte zichtbaar duidelijker.
Ik breek ook even in.



Wat super fijn Cupcake!!! Geniet ervan. Fijn ook dat je volgende week weer mag. Je wordt goed in de gaten gehouden.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa wat fijn voor je! Geniet ervan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven