Uitgerekend 2e helft oktober 2017

09-02-2017 20:53 3005 berichten
Hoeraaa, zwanger!

Omdat het toch fijn is om al je kwaaltjes, misselijkheid en onzekerheden, maar ook geluk, blijheid en de eerste schopjes te delen, hierbij een topic!

Wie sluit aan?


Nr Naam # Kind UD Afspraken Geslacht Bijzonderheden Bevallen op:
1 B2L 2e 18 oktober 12 juni controle Een meisje! :heart: 23 oktober
2 hsharon 1e 18 oktober 2 juni 20-wekenecho, 16 mei geslachtsbepaling Een meisje! :heart: 27 oktober
3 Sneeuwwitje 1e 20 oktober 20-wekenecho 31 mei, geslachtsbepaling 12 mei Een meisje! :heart:
4 Mazzel31 2e 15 oktober Een jongen! :heart: 23 oktober
5 EB05 21 oktober 6 juni 20-wekenecho Een jongen! :heart: 7 oktober
6 Missyd 2e 27 oktober 9 juni 20-wekenecho Verrassing! :heart:
7 Pink Lady 2e 21 oktober 22 april pretecho een meisje! :heart: 21 september
8 Miriampiej 2e 16 oktober Een meisje! :heart: 16 oktober
9 -lelie- 2e 27 oktober 13 juni vk, 14 juni 20-wekenecho :heart: 22 september
10 Kikker7 2e 20 oktober 31 mei controle 6 juni 20- wekenecho Verrassing! :heart: 20 oktober
11 Kashri 1e 24 oktober 9 juni 20-wekenecho, 13 mei geslachtsbepaling Een jongen! :heart: 31 oktober
12 Appeltaartjes 1e 23 oktober 1 juni 20-wekenecho Een meisje! :heart: 22 oktober
13 Madelief08 2e 24 oktober 8 juni 20-wekenecho een jongen! :heart: 13 oktober
14 Torina 2e 23 oktober 13 april termijnecho Verrassing! :heart:
Hanne__31, Arinna, Babbes83, Crex, Lientje57, Saar1987, _melon, Marijeens25, MoedervanA :redrose:
anoniem_654b96ba9ca56 wijzigde dit bericht op 06-11-2017 13:40
56.51% gewijzigd
Wat leuk pink lady!!!! En laat je schoonouders lekker. Alle geslachten zijn leuk. Ook als je er twee van hebt.
Alle reacties Link kopieren
Superleuk pink lady! Wij hebben vandaag ook een geslachtsbepalingsecho ingepland: op 12 mei. Ben heel benieuwd :-)



En ook voor in de tabel: de 20 weken echo staat gepland op 31 mei.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Pink-Lady! Kunnen ze lekker katten tegen elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Pinklady! De eerste van het groepje die het weet. Bijzonder om zo je plaatje in je hoofd completer te maken. Wisten jullie al een meisjesnaam?



Hier weinig bijzonderheden te melden. Goede dag met natuurlijk wat klachtjes, maar goed te overzien vandaag! Mensen beginnen het nu echt aan m'n buik te zien.
Wauw leuk pinklady! Bijzonder dat je het al weet nu.



Ik ben net door de verloskundige gebeld met een goede uitslag van de NIPT! Ben zo blij en opgelucht
Fijn mazzel! Nu xtra genieten!
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn mazzel!!
Alle reacties Link kopieren
Jeej mazzel!!
Alle reacties Link kopieren
Mazzel wat fijn!



Dankjulliewel allemaal! Ik vind het stiekem toch wel heel leuk twee meiden. Een meisjesnaam hebben we nog niet maar we vinden wel al veel leuk. We gaan het er van het weekend eens goed over hebben want dan gaan we samen een weekendje weg.



Ben benieuwd wat de rest van jullie heeft hoor. Ik heb het idee dat er veel jongens in deze groep van zitten.
Alle reacties Link kopieren
Nice Mazzel! Goed bericht.



En leuk Pinklady, twee meiden! Ziet je man het ook zo? Fijn dat het vandaag wel goed zichtbaar was. En lekker, een weekendje samen!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Mazzel!!

En PinkLady, super leuk. Maar het is natuurlijk altijd goed
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke en mooie berichten allemaal! Mazzel, fijn dat alles goed was! En pink lady wat leuk 2 meiden! Ben ook beniewd naar de verdeling hier. Wij moeten in ieder geval nog even geduld hebben



Hier weer een dagje werken voor de boeg. Zo geen zin! Laatste tijd sowieso niet zoveel zin om te werken zou dat door de zwangerschap komen? Heb dit nog nooit zo erg ervaren.



Fijne dag allemaal!
Hsharon ik heb het ook hoor. Moe, minder productief, erger me dnel aan collega's.
Alle reacties Link kopieren
Super leuk al dat goede nieuws! Fijn dat de nipt uitslag binnen is mazzel. En echt super leuk een meiden gezin pink lady!

Fijn zo samen even een weekendje weg. Kunnen jullie idd even goed brainstormen over leuke Namen.



Ben zo benieuwd hoe de verdeling hier in de groep gaat zijn! Wij moeten nog tot 10 mei wachten...Nog even 2 weken geduld dus...



Hier ook duidelijk minder gemotiveerd de laatste tijd op het werk hsharon. Maar bij mij komt dat ook altijd in die periode van die vele vrije dagen...Dan geniet ik zo van het vrij zijn...En de dagen dat ik dan moet werken in die periode is het extra druk..Dus nog liever vrij haha. Maar mag absoluut niet klagen..Na vandaag zit mijn werkweek er Door de feestdagen alweer op
Alle reacties Link kopieren
Ik moet me ook echt naar het werk slepen. Maar heb ook te lang geen vakantie gehad en nu wel bijna, dan is het soort van aftellen.



Beetje rare vraag, heeft iemand van jullie wel eens schimmelinfectie gehad? Ben bang dat ik dat heb en vraag me af hoe dat werkt met zwanger zijn. Heb ik ooit wel eens gehad, maar das echt jaren terug!
Aah wat een leuke en goede berichten weer! PL een meisje! Dat je dat nu al weet zeg, duurt hier nog zeker een maand denk ik;)



En Mazzel, gefeliciteerd! Fijn, wat een opluchting he!



Ik geniet hier van twee weken meivakantie. Heerlijk! Deze week vol gepland met bijpraten met mensen, en volgende week staat in het teken van taarten bakken voor mn verjaardag. Ook heel leuk.



@kikker: ik had een schimmeltje bij mijn vorige zwangerschap. Je mag gewoon canesten gyno gebruiken, alleen niet die met de inbreng huls. Vertelde mn vk vorige week nog weer.

Die canesten haal je simpel bij de kruidvat.



Verder merk ik dar deze zwangerschap net zo lijkt te gaan verlopen als nr 1: zolang ik me een beetje in de gaten houd en af en toe even ga liggen flierefluiter ik er doorheen. Dikke prima!
Nou hier heb ik me opgegeven voorzwangerschapsyoga en een cursus babymassage:-)
Alle reacties Link kopieren
Ik irriteer me ook giga aan collega's en kan uitkijken en al aftellen naar m'n vakantie/verlof, helaas pas half augustus, maar die losse feestdagen doen me goed!
quote:badmeester schreef op 25 april 2017 @ 09:08:

Nou hier heb ik me opgegeven voorzwangerschapsyoga en een cursus babymassage:-)Mogen mannen ook naar zwangerschapsyoga?
quote:EB05 schreef op 25 april 2017 @ 09:40:

Ik irriteer me ook giga aan collega's en kan uitkijken en al aftellen naar m'n vakantie/verlof, helaas pas half augustus, maar die losse feestdagen doen me goed!EB ga je in augustus al met verlof? Lekker hoor! Ik heb hopelijk 8 september mijn laatste werkdag maar ik moet het allemaal nog even overleggen.
Alle reacties Link kopieren
Oh lekker zeg zo vroeg met verlof. ik waarschijnlijk 15 september! Maar dat is over 5 maanden al. Heb nu ook 7 maanden geen vakantie gehad, dus dat kunnen we! En neem van de zomer nog lekker weekje tussendoor!
Alle reacties Link kopieren
Oh en das bijzonder badmeester, mannen bij zwangerschapsyoga...
Alle reacties Link kopieren
Mijn 3 weken vakantie vallen er precies voor, zou 1 week tussen de vakantie en mijn verlof zitten. Moet het nog bespreken met m'n werkgevers maar ga proberen dat weekje vrij te zijn en dat te verrekenen met de 2 weken kerst als we mogelijk dicht zijn. 1 wk kerst zou verlof zijn en 1 wk kerst is het verlof over en valt het als vakantie, dus als ik die ene week kerst die als verlof geldt als vakantie neem En die week in sept als verlof heb ik van 14 aug tm 8 jan vrij. Haha snappen jullie het nog
Nee maar ik heb van het weekend precies bedacht hoe ik mijn eigen verlof ging regelen en dat ben ik nu weer vergeten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eerlijk gezegd nog helemaal niet bezig met mijn verlof.

Naar wel lekker EB05 dat je zo lang verlof hebt.



Appeltaartjes, mijn man vindt twee meiden helemaal prima. Hij gaat wel extra bokslessen nemen zegt hij haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven