uitgerekendmaart2017

05-08-2016 16:38 418 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, iedereen kan zelf zijn gegevens bij houden vanaf nu!



Wees vrij om de tabel bij te houden, en hem eventueel te veranderen



NaamLeeftijd (v/m)# KindjeUitgerekendBevallenGeslachtWomen7837/401e? maart 18 februariJongenRoosjetulp26/292e1 maart 24 februariJongenShirles27/291e9 maart 3 maartJongenSnoopy16301e5 maart 5 maartMeisjePurple_Eyes34/361e2 maart 11 maartMeisjeMoonV37/481e12 maart 14 maartMeisjeZonnigKleintje30/322e15 maart 15 maartMeisjeWhiterabitt2e10 maart 19 maartMeisjeFlipFlopper24/261e2 maartJongenNylenna35/321e3 maartMeisjeMissFlowerPower29/301e3 maart MeisjeMarzo1728/271e12 maartJongenBliss201425/281e12 maartMeisje



Chantal1988, Fleurop84, geen idee of jullie nog mee lezen en of schrijven, maar al een tijdje van jullie niks gehoord. Als je toch nog mee leest/schrijft zetten we jullie gewoon weer terug!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:22
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.86% gewijzigd
Hoihoi, Topic gevonden



Voor wie de historie wil herlezen:

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook weer van de partij!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jullie hem gevonden hebben!
Alle reacties Link kopieren
Ook weer present
Ik heb in het begin van het eerste topic meegeschreven en blijf graag meelezen



Ben nu in de negen weken zwanger en heb volgende week woensdag eindelijk mijn eerste echo :-)



(in feite is dit gewoon een ordinaire tvp)



Succes dames!
Alle reacties Link kopieren
Ah, we zitten hier!



En wat fijn van je echo, Nylenna! /laat



Oh, en wij willen het geslacht niet weten, bij de eerste ook niet, was wel prima zo.

Om eerlijk te zijn vind ik zowel wel als niet weten eigenlijk wel prima, maar mijn vrouw weet het liever niet. Ook goed
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf ook weer mee! En een voor Nylenna!
Alle reacties Link kopieren
Hoi. Ik ben er ook nog. Twee weken geleden echo gehad. En nu aanstaande woensdag weer. Erg spannend weer. Ben nu rond de 10 weken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook weer ;)

Woensdag onze eerste echo, dan ben ik 9 of 10 weken! Zo benieuwd! Gelukkig komt het steeds dichterbij
Alle reacties Link kopieren
Zo gisteren was een spannende avond. Afscheiding met oud bloed. Gelukkig eenmalig en nu weer vol vertrouwen verder genieten.



Vandaag 9 weken. Nog 1 week en we hebben een kwart gehad. Wat gaat dat snel eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
Moonv Ik heb regelmatig bloedverlies, meestal oud bloed, soms roze en heeeeel soms rood... Ik heb het ook vaak bij ontlasting.. De echo was van de week goed en de verloskundige zegt ook dat het niks hoef te betekenen. Neemt natuurlijk niet weg dat het wel spannend blijft...
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Wij vertrekken voor anderhalve week naar het buitenland. Ik heb geen idee hoe de internetverbinding is, dus voor nu wens ik jullie heel fijne komende zwangerschapsweken. Voor degenen die een echo tegemoet zien: heel fijne beelden en een onbeschrijflijk verliefd gevoel toegewenst!

Fijne vakantie Nylenna!
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie, Nylenna!



Nog 2 dagen en dan krijgen we de eerste echo. Spannend!

Kan niet wachten tot het woensdagmiddag is!



Edit:

Oh, ik zie in het tabel dat er woensdag drie echo's zijn!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allen,



Ik lees al een tijdje mee en zou het heel leuk vinden om mee te schrijven! Ik ben nu 9 weken zwanger en heb as vrijdag de eerste echo. Ben heel benieuwd! Spannend al die echo's deze week

Hier mijn gegevens mocht ik nog bij de tabel kunnen:

leeftijd: 31/31

Kind: nr: 1

Echo: 12/8/2016
wow inderdaad elcid. Spannende dag woensdag.



Ik moet nog wachten tot volgende week dinsdag... Duurt lang
Hoi Fleurop.

Welkom en gefeliciteerd!



Je kunt de tabel zelf aanpassen
Alle reacties Link kopieren
Nylenna, hele fijne vakantie!



Fleurop, welkom hoor! En gefeliciteerd uiteraard.



Hier woensdag tweede echo! Staat niet in de tabel. Ben nu 10+1. Spannend allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie Nylenna.

Woensdag veel echo's, veel succes en plezier iedereen. Ik ben 's ochtends als eerste ingepland.
Alle reacties Link kopieren
quote:Purple_Eyes schreef op 08 augustus 2016 @ 13:52:

Fijne vakantie Nylenna.

Woensdag veel echo's, veel succes en plezier iedereen. Ik ben 's ochtends als eerste ingepland.Wat fijn zeg!

Wij zijn pas om 14:30 aan de beurt, dus eerst nog een heeele lange ochtend, vermoed ik zo.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn om half 12, ik ben zo benieuwd!



Zien jullie al wat aan jullie buik? Ik ben nu 9 of 10 weken, bij mij is nog niets te zien..
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog niets te zien.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog niet! Biiiijna 11 weken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven