Uitgerekend juli 2017!

10-11-2016 00:22 2202 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! :cheer2:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
mlsc 28 Eerste 3 juli Meisje :heart: Bevallen op 11-06-2017 :love:
Choco15 27 Tweede 3 juli Meisje :heart: Bevallen op ??-06-2017 :love:
Fiep 28 Eerste 2 juli Meisje :heart: Bevallen op 17-06-2017 :love:
EJC 38 Eerste 25 juli Jongen :heart: Bevallen op 18-06-2017 :love:
Nijntjelief 35 Tweede 4 juli Jongen :heart: Bevallen op 30-06-2017 :love:
Appelstroop88 27 Eerste 27 juni Jongen :heart: Bevallen :love:
Sosa 33 Tweede 1 juli Jongen :heart: Bevallen :love:
Aardbei-banaan 25 Eerste 7 juli Jongen :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Happy-life 24 Eerste 7 juli Meisje :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Gadgetfreak 31 Eerste 12 juli Jongen :heart: Bevallen op 09-07-2017 :love:
Tasje76 40 Tweede 8 juli Jongen :heart: Bevallen op 13-07-2017 :love:
Bumpersticker 26 Eerste 17 juli Jongen :heart: Bevallen op 19-07-2017 :love:
Vervivaen 29 Eerste 17 juli Meisje :heart: Bevallen op 20-07-2017 :love:
Feelsogood 35 Tweede 13 juli Meisje :heart: Bevallen op 21-07-2017 :love:
Draakje 24 Eerste 4 juli Meisje :heart:
Pigstails 25 Eerste 6 juli Jongen :heart:
Groenogig_monster 32 Eerste 24 juli Jongen :heart:
Inloggegevens: juli2017
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
Ik kan helaas nog geen plaatjes plakken maar ik heb dit pakje gekocht. Ik verbaas me dan echt weer hoe klein!!!



https://www.z8.nl/z8newbo ... int-all-over#.WIBzwLXtSEc



En een grote Nijntje knuffel uit de mintcollectie (die al bijna werd gekaapt door m'n oudste zoontje )



Zo leuk dat shoppen!
Leuk sosa! Inderdaad klein weer al die spulletjes, heb hier ook een klein rompertje liggen, dat ziet er echt zo klein uit! is een maatje 50, maar als ik het vergelijk met maat 56 lijkt het me echt te klein, zit een wereld van verschil tussen die ene 50 en de rest 56. We gaan het zien tzt.

( voor dochter had ik destijds meer 56 en 62 gekocht, want 50 leek zoooo klein, uiteindelijk heeft mn moeder nog extra maat 50 erbij gekocht toen dochter geboren was, zelfs daar verzoop ze nog even in)
Ja ik had ook vooral 56 maar 50 heeft hij echt nog wel eventjes gedragen! Ik had geloof ik maar 1 of 2 pakjes in 50 dus wij hebben toen ook veel bijgehaald.
Ik ga nu inderdaad ook meer 50 halen. Vindt het alleen wel lastig wat betreft lange of korte mouwen? Eerste dagen sowieso lang ivm nog niet goed kunnen reguleren van de temperatuur, maar daarna? Iemand toevallig ervaring met juli / zomer kindjes?
Alle reacties Link kopieren
Fiep leuk hoor een meid..

Ik herken je gevoel met wennen aan het idee. Als wij een meid blijken te krijgen ben ik toch even van slag en zal ik echt aan het idee moeten wennen.. .. komt helemaal goed want je hebt een voorbeeld gehad hoe het niet moet..

Sosa ik had echt 50/56 en voor de zekerheid ook een 62 maar dat heeft hier lang geduurd hoor voordat hij erin kon. ..
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een drukte hier!

Vervelend dat een paar van jullie zon last hebben van bekkenpijn, rugpijn, bandenpijn. Ik klop even af! Merk wel na een dag werken of thuis druk zijn dat Mn rug wat pijn doet en heb af en toe een gevoelige buik. Bij Mn zoontje had ik nu al regelmatig harde buiken, dat heb ik nu gelukkig nog niet!



Ik moet inmiddels sinds 14 weken om de week naar het ziekenhuis en elke week een injectie proluton halen. Merk wel dat de weken vliegen met al die controles. En bij elke controle wordt Mn baarmoedermond gemeten en kijken ze gelijk even naar de baby. Ik kan nu al een plakboek beginnen met alle echofotos. Dat is wel een leuke bijkomstigheid. Ons kleine mannetje is nu ongeveer 15cm en 125 gram.



Vanmiddag naar de kno met Mn zoontje. In augustus heeft hij buisjes gekregen en zijn zijn neusamandelen geknipt. Maar hij heeft sindsdien alweer 3 oorontstekingen gehad en is nu al sinds oktober aan de lopende band ziek. We willen toch even op controle en vragen of het misschien verstandig is om toch ook zijn keelamandelen te laten knippen.

Ondertussen ben ik zelf ook nog steeds niet fit na de griep. We sukkelen lekker door zo.



Net even bij de Lidl wat rompers, hydrofiele doeken en een maxi cosi wikkeldoek gekocht. Ze hebbem heel veel babyspullen nu!
Alle reacties Link kopieren
Goed om te lezen wat jullie ervaringen zijn met de kleertjes in de zomer. Wij zouden kleertjes krijgen van twee vriendinnen, maar hebben allebei een zoon dus moeten nog even bekijken wat we kunnen gebruiken. Daarna zelf ook nog wat spulletjes in huis halen.



Nijntje, ik ben het wellicht helemaal vergeten en heb je het ooit al een verteld, maar waarom moet jij de inspuitingen doen en heb je zoveel controles?



Dankjewel allemaal voor jullie lieve woorden! Ik heb er ook wel vertrouwen in. Ik had alleen niet gedacht dat het toch als zo'n shock zou komen dat het een meisje wordt:D Maar we hadden geen voorkeur dus zijn er heel blij mee!



Alleen jammer dat de schoonmoeder gisteren weer heel duidelijk gemaakt heeft dat ze niks met meisjes heeft en hoopt dat het een jongen is. En dan zegt ze dat terwijl ik 2 minuten daarvoor heb gezegd dat we het geslacht weten en het volgende week op een verjaardagsfeest gaan zeggen. Ik begrijp niet dat je zoiets kan zeggen als je weet dat er ook een grote kans is (zelfs iets meer dan 50%) dat het wel een meisje is. Ze heeft zelf twee zonen en heeft amper vrouwelijkheid in zich zitten dus snap het ergens wel maar vind het toch een beetje bot om zoiets te zeggen..
Alle reacties Link kopieren
korbakimmy, NF86 en ICRD, zijn jullie nog actief hier?



Als we er niets van horen, is het misschien een idee om ze uit de tabel te halen met een vermelding dat ze altijd terug welkom zijn hier? Wat denken jullie?
Achterlijke uitspraak van je schoonmoeder!

Die van mij zei een keer dat ze eem echte meisjesmoeder en -oma is.

Vond ik vooral lullig voor m'n man en als straf krijgt ze nu dus 2 kleinzoons

Maar moet zeggen dat ze wel heel leuk is hoor met ons zoontje!



Goede van de Lidl! Rompers heb ik echt plenty maar hydrofielen kan ik nog wel wat bijhalen, gebruik ze ook nog voor zoon.

Bij zeeman hebben ze ook vaak verrassend leuke dingen hangen!

En net bij de Hema 2 afgeprijsde shirtjes voor samen 4 euro. Of zijn jullie echt van de merken?

Ik wissel het een beetje af. Nu zoon wat langer met z'n kleding doet vind ik het minder erg iets duurders te kopen. Maar het gros is nog steeds Hema/H&M etc
Alle reacties Link kopieren
Dat is echt een bizarre uitspraak.... dat kan je toch niet zeggen. Als je nou zowiets denkt in je hoofd.. en eerst afwacht wat het word..



Voor in het begin ga ik niet echt veel merken kopen, word denk ik toch snel vies en groeien er snel uit.

Heb wel 1 pakje van petit bateau gekocht, dat vind ik zo'n leuk merk maar mega duur. Mocht van mezelf iig nu 1 leuk pakje uitzoeken!
Petit bateau

Afgelopen zomer een winkel in Frankrijk ervan binnen geweest. Gelukkig was man mee haha, die is wat praktischer. Maar heel mooi inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad rare uitspraak... ik kan nog niets kopen omdat ik nog niet weet wat het wordt..

Net bij name iT geweest voor mijn zoontje.. flinke kortingen en zulke leuke babykleerdjes in de aanbieding. Ook de moeit om eens langs te gaan. Ben niet perse van de merk maar ik merk wel bij mijn zoontje dat wat duurdere broeken en shirtjes wel langer mooi blijven..

Ik had 3 spijkerbroeken en 3 longsleaves voor €80,
Klopt! Feetje heeft ook altijd wel leuke dingen vind ik...
o ja petit bateau maar ook baby face heeft leuke dingetjes. Hier zit zo'n super leuk babyzaakje met schreeuwend dure spulletjes, moet er langs als ik dochter naar school breng, dat wordt straks nog wat als we weten wat het wordt! verstandelijk weet ik dat het zo weinig nut heeft om veel dure kleertjes te kopen, hopelijk kan ik me inhouden, maar weet niet wat mn gevoel ( lees: hormonen) gaat doen straks! ik mag in ieder geval 1 mooi pakje uitzoeken van mezelf, als eerste setje.
Alle reacties Link kopieren
Fiep, ik heb zoveel controles omdat Mn zoontje drie maanden te vroeg geboren is



Wat een stomme uitspraak van je schoonmoeder. Daar zou ik dus zo klaar mee zijn. Wat zegt je man er van?
Alle reacties Link kopieren
Nijntje, dat is juist, ik herinner het me weer. Ben je erg bezorgd nu in deze zwangerschap of valt het wel mee?

Man weet dat zijn moeder zo is en zit er niet zo mee omdat ze uiteindelijk wel gek zal zijn van kleinkind maar hij vindt het wel jammer voor mij dat ik het me zo aantrek. Schoonouders zijn gewoon echt heel aparte mensen. Ze hebben ook pas echt interactie met een kind als het kan lopen/praten/.. Als ze nog jonger zijn kan je er volgens hun nog niet genoeg mee doen. Achja. Het zijn goede mensen hoor maar gewoon heel speciaal en totaal anders dan ik. Ik betrek hun er eigenlijk ook niet zo erg mee omdat ik weet dat ze toch niet meegaan in ons enthousiasme.



Qua kleertjes kunnen we nu eindelijk ook beginnen zoeken. Wij willen eigenlijk redelijk veel goedkope spulletjes voorzien, liefst geen dure merken want dan voel ik me rot als het kapot of te klein is:D, maar eerder Zeeman, Hema, H&M,..
Alle reacties Link kopieren
Wat een rotopmerking Fiep!



Wat betreft kleertjes kopen heb ik echt nog geen verstand van

Zag wel de vraag voorbij over korte/lange mouwen. Daar 'zit' ik ook nog een beetje mee. De een zegt lange mouwen omdat baby's zich niet zo goed warm kunnen houden maar de ander hoor ik weer zeggen dat het onzin is.



Nog een paar dagen wachten en dan heben wij onze geslachtsbepaling echo. Ik ben zó nieuwsgierig!
Mijn zoontje is ook van juli en heeft de eerste week lange mouwen gedragen. Daarna werd het heel heet en lag hij vaak in een shirt of alleen romper maar hij was toen echt wel wat groter.

Ik zou van allebei wat halen en het is altijd zo bijgekocht he!

Maar in het begin lange mouwen en een mutsje moest hier wel
Alle reacties Link kopieren
Fiep ik ga meestal naar C en a en h en of wibra. Zeeman ,hema en tijdens uitverkoop de duurdere. Vind het zonde om 30 euro voor een broek te betalen al hij er maar een seizoen mee doet. Nu had ik bv bij de mexx nog 2 t-shirts meegenomen voor totaal 11 euro..
Inderdaad wat een rotopmerking Fiep! Ook al weet je dat ze zo zijn, dan nog! Ik snap dat je ze niet teveel betrekt bij alles.

Fijn dat je nu zo goed in de gaten wordt gehouden Nijntje.
Alle reacties Link kopieren
Heb je helemaal gelijk in sosa! Ik koop gewoon van allebei wat en heb ik van het een meer nodig is het zo bijgekocht
Alle reacties Link kopieren
Wat een stomme uitspraak van je schoonmoeder Fiep! Ik zou daar ook flink pissig om zijn!



Fijn dat je zoveel controles hebt Nijntje!



Ik heb ook bij de lidl een wikkeldoek voor de maxi-cosi gekocht! Geel/grijs want we weten ook nog niet wat het wordt. Ook 4 voedingstopjes meegenomen.



Ik lig momenteel in bad, omdat mijn rug ook opspeelt. Ik merk echt dat mijn lijf veel sneller aangeeft dat ik wat gas terug moet nemen (niet mijn sterkste punt )



Ik ben nog niet zo thuis in de baby merken

Hier in de stad zijn er naast de grote ketens (h&m, zara, hema, c&a) maar 1 of 2 zaken met kinderkleding. Een dorp verderop zit een heel leuk zaakje maar inderdaad schreeuwend duur. Ik wacht nog even met shoppen tot we weten wat het wordt. Ik vind dat er heel weinig leuke unisex kleertjes zijn.



Gisteren voor de grap weer even mijn maten opgemeten. Het verschil met 6 & 16 weken is 10 cm omvang van mijn borsten en 10 cm omvang van mijn buik erbij ik schrok ervan! Groeit allemaal lekker door hier.
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden, heb het heel druk gehad de afgelopen dagen dus geen tijd gehad om te kijken.



Leuk Fiep, een meisje! Gefeliciteerd! En trek je lekker niks aan van wat familieleden zeggen, laat ze maar lekker lullen... Als jullie er maar blij mee zijn toch?!



Vervelend voor de meiden met de lichamelijke klachten, sterkte! Hier nog nergens last van, alleen af en toe een steekje in m'n buik waarvan ik denk dat het bandenpijn is (meestal nadat ik opsta ofzo). Het gaat met m'n enkel ook steeds beter gelukkig. Kan er nu weer rustig op lopen (zonder krukken!).



Veel van jullie zijn al aan het shoppen zeg! Ik heb nog niks gekocht, wil wachten tot de babykamer op orde is zodat we het ook nog ergens kwijt kunnen... En dat zal pas in maart/april zijn omdat we eerst de dakkapel moeten afmaken. Vind het wel jammer dat het nog zo lang duurt allemaal!



Wij gaan zometeen naar Engeland voor een lang weekendje in een villa op het platteland met een groep vrienden, zin in!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier in Engeland..

Ik shop pas als ik weet wat we krijgen... als ik het over de kleine heb heb ik het over mijn zoon.. soms nog niet in de gaten dat er eentje bijkomt..
Alle reacties Link kopieren
Ik weet zo niet meet wie het vroeg. Maar nee ik ben niet bang of er veel mee bezig dat deze baby ook weer te vroeg kan komen. Ik voel me heel zeker juist door alle controles. Wel heb ik de drang om alkes voor 27 weken klaar en in huis te hebben.



Ik ben nu aan het werk en voel de kleine telkens koprollen en trappelen. Voel hem nu steeds vaker en vind het zo'n fijn en gezellig gevoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven